Res super, da so ostali na notranjosti, ki je čim bolj analogna. Ker tisti gromozanski ekrani so tako neuporabni in moteči + ne moreš jih sploh kontrolirat brez da ne bi vmes dal pogleda stran iz ceste....
Zunaj mi je razen maske ok. Res škoda, da obstaja samo hibrid opcija
Citat
V ceniku so za pakete navedene cene 29.390, 31.790 in 33.990 evrov, vendar pri uvozniku kupcem priporočajo uporabo Hondinega financiranja. To jim namreč ne prinese le 1.500 evrov popusta, ampak tudi podaljšanje garancije na vozilo za dve leti na pet let, garancije na hibridno baterijo pa za tri leta na osem let.
Nekako sem se ze odlocil, da ce skesiram 10k, bo to za mazdo 6 ali mazdo 3 (letnik okoli 2013, starejsa generacija ne pride v postev). Res so mi vsec, zgleda velja pravilo once a mazda, always a mazda:) Za primerljiv kes dobim Focusa, ki mi je designersko porazen, sploh notri.. Leona-prodajal se je en FR, ki mi je bil vsec... kaksno Skodo fabio karavan, ki mi je sicer kar OK, glede na ceno in letnik.. toyota, hyundai, ki mi tudi nista vizualno najbolj vsec...
Trenutno si avtomobil lahko sposojam, tako da nisem cisto brez, bomo videli v katero smer se obrnem v prihajajocih mesecih:)
Dobra odločitev, bodi pozoren samo še da bo skyactiv-g 120 ali 150 ali 192, ker so res dobri motorji in ti bodo zdržali bp.
Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?
Osebni avtomobili– delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)
do 1350 ccm 62 evrov
od 1350 – 1800 ccm 96 evrov
od 1800 – 2500 ccm 153 evrov
od 2500 – 3000 ccm 282 evrov
od 3000 – 4000 ccm 452 evrov
nad 4000 ccm 565 evrov
Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.
Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur
Sam to bom povedou…2.0/2.5 bencinski mazdin motor ima cca 150 eur cestnine, ce gres pa na nek 1.6 motor je pa 130 eur cestnine. To dandanes NI VEČ izgovor v prid turbo mlinčkom.
Jaz kupujem nekj v rangu, mazda 3, 6, ford focus, kia ceed, proceed (kaj je sploh razlika?), hyundai i30, i40, opel astra, itd. Nekaj v rangu 5-7k (raje manj) za vecinoma mestno voznjo, racunam cca 10k na leto, tako, da je v igri bencinar. Idealno bi rad avto mlajsi od 10 let in pod 150k km, ter od prvega lastnika, karavan je plus zaradi kolesa in borda. Ce ne najdem nic pametnega pa bom kupil starejsega atmosferca za par tisoc eur, ki glede na napisano bolje dela kot novejse masine
Hm zanimivo, jaz osebno pa raje kupim in skesiram takoj. Pri lizingu skupno na koncu placas se par jurjev vec, tako, da si v zgubi in ne v plusu... Nevem o kaksnem kupcku denarja govoris
Vsekakor se bolj splaca skesirat na zacetku, seveda, ce ne gre ves kes za avto in potem jes crn kruh in pijes vodo prvo leto... Jaz bi skesiral do 5-10k, ne govorim o 30k. Mesetarjenje z delnicami ali crypto nima veze pri nakupu avta.
Auris 16 ali 1.33? Zakaj? Sicer mi je oblika bolj za babice ampak vseeno vprasam:)
Predlagam, da na servisu povprašaš ali so že bile zamenjane zadnje zavorne čeljusti, ker je bila to hiba teh modelov. Pač zajla zaštekala ali pa vodilo.
Vem da je mazda3 v istem razredu kot Golf. In v tem razredu nima karavana
kaj jaz iščem ? Karkoli novega do 12-14jurjev Pač prisegam na nov avto,ki ga potem vozim 10-15let. Saj to je never ending story; novega clia za ta denar ali rabljen avto 2velikostna razreda višje.
Auris z 1.2 je že turbina. Sam bi raje gledal 1.33.
Jah novega auta za 14 jurjeu ni več… c3 citroen mogoče brez vsega 🤔
1.33 ne gre nikamor, novega s tem motorjem več nimaš. 1.2T Aurisa sem gledal jaz pred nakupom CX-3 in kot pravim nisem našel nič problematičnega. Potem bi morale vse turbine ribnit pri 100k…
Moj prejšnji 1.4D Auris se še vedno vozi naokoli z 180kkm in original turbino…
Nimas pa karavana oz. družinskega avta za povprečno slo družino. Nekaj v stilu golfa,astre. Vem... Trendi so zdaj drugačni.
Ok kaj zdej iščeš, karavana ali hatchbacka?
Golf == mazda3
Cena za oba z dobro opremo je 25 tisoč.
Mazda6 kot predstavnik višjega razreda in JE karavan pa pride 30 tisoč.
Povprečna slo družina pa vzame avto na lizing tako da ji je vseeno za ceno…
pred 2 urama je robz napisal:
Jaz kupujem nekj v rangu, mazda 3, 6, ford focus, kia ceed, proceed (kaj je sploh razlika?), hyundai i30, i40, opel astra, itd. Nekaj v rangu 5-7k (raje manj) za vecinoma mestno voznjo, racunam cca 10k na leto, tako, da je v igri bencinar. Idealno bi rad avto mlajsi od 10 let in pod 150k km, ter od prvega lastnika, karavan je plus zaradi kolesa in borda. Ce ne najdem nic pametnega pa bom kupil starejsega atmosferca za par tisoc eur, ki glede na napisano bolje dela kot novejse masine
Kaj pa Toyota Auris 1.2? Te imajo 4 cilindre in ketno… Nisem slišal še nič negativnega o njih.
Adblue crpalka je kar znana težava pri novejših Citroenih. Ampak Citroen ima eno drugo težavo zadnje čase; nobenega pametnega modela za množico razen Berlinga. Sam bi res rad ostal na Citroenu,pa preprosto ni nobene izbire. Imajo podobno težavo kot Mazda in še kdo.
Kakšno težavo?
Imaš hatchbacka 3ko, imaš limuzino 3ko, imaš "višje sedečega" cx-30, imaš 6ko karavana ali pa CX-5 če rabiš res orngi placa. Vse z brezkompromisno vrhunskimi in zanesljivimi 2.0/2.5 skyactiv-G motorji.
Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.
Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.
Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni.
Motor ma tako ali tako senzor bencina, ce natankas 30 litrov 100ke na 10 litrov 95 podlage se ti to prej ali slej zmeša.
In vžig se vsakih nekaj sekund prilagaja na bencin, ki pride skozi senzor…
O tem je bilo napisano že veliko, pravilo pa naj bo tako, da če avto zahteva min 95, toči 95. Če zahteva 98, toči 98.
Je pa v 100ki več aditivov, da se ti ventili manj pacajo, etc etc. Jaz točim 100ko enkrat na mesc, ostalo pa vse 95. Lahko pa vsake tok vliješ not aditiv za čiščenje, kot je to pred časom delal @Bini.
Meni na 100ki drugače avto pije več kot na 95, je pa res, da ga verjetno potem večkrat pritisnem, ker vem da je notr boljši benz
Mazda servis Maribor, ja menjali so filter in olje
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja ja, se spomnim sedaj ko si prilepil račun in je šlo tistih 3-4 litre ven. Seprav ta varjanta da menjaš pou olja in filter, o tem sem razmišljal tudi jaz.
Jaz sem na svoji CX-5 in diesel motorju z AT menjalnikom zadovoljen, dela lepo prefinjeno. na dobrih 60.000 so mi zamenjali olje in filter na mojo željo in ne po njihovih standardih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res super, da so ostali na notranjosti, ki je čim bolj analogna. Ker tisti gromozanski ekrani so tako neuporabni in moteči + ne moreš jih sploh kontrolirat brez da ne bi vmes dal pogleda stran iz ceste....
Zunaj mi je razen maske ok. Res škoda, da obstaja samo hibrid opcija
Čaki, če skeširam avto ne dobim podaljšane garancije???? Ejejeje kam smo prišli...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani