Lej alex, jst se strinjam s tabo...dokler se voziš DO 15 km na dan. Ko se pa enkrat voziš 150 km na dan ti pa ta pot posesa vso voljo tega življenja.
Drugi argument je pa ta, da lahko pri AT namesto ročke šlataš babo na desnem sedežu...
Verjetno to ne velja zame, saj sem z cx30 v dobrih treh mesecih naredil 6500 kilometrov. In z 6-ko še dodatna dva in pol in me AT menjalnik ni niti enkrat samkrat zamikal. 🤪
Tele slike v "salonu" na uradni strani ji res ne naredijo usluge, že tako ima dolg nos, potem pa še tak kot in nek čuden render, da sploh izpade spačkasto.
Sem pregledal dostih teh videov in mi je v temnih barvah (rdeča, siva, modra..) v homura verziji (brez obrob, črna platišča, črna maska in dodatki namesto srebrne krom, črna ogledala) prav hudo za vidt. Še vedno pa upam da iz te zasnove kaka limuzina nastane.
Taka npr.
Čeprav je na tej sliki v najlepši barvi, me še vedno ne prepriča. Vse je preveč oglato, podobno ostalim gromozanskim suvom. Ne bo glih plenil pogledov mimoidočih. 🤔
Strogo ročni menjalnik. Mejam takrat, ko hočem, pa naj bo to dve ali tri prestavi dol. Avto hočem imeti v oblasti in da ga sam vozim, ne pa, da vozi on mene. Itak na avtocesti ne tikaš menjalnika (pustimo te naše Kozje steze, kjer večino časa stojiš). Pri nas je res bolje imeti avtomatski menjalnik, ker se premikaš 10/ uro in se ustaviš vsakih 50 metrov. Ampak pustimo te naše nesrečne avtoceste.
Na splošno je vožnja z ročnim menjalnikom bolj doživeta, lepša in bolj zanimiva. Z Mazdinim, se razume. Ostali so bolj švoh. Še posebej v cx 30 je ročni menjalnik fenomenalen-natančen, kratki gibi, športen.
Bi pa imel, če bi že moral imeti avtomatskega, sekvenčnega,ki menja v milisekund ah. (PDK z dvojno sklopko).
Ravno včeraj sem preverjal pri obeh Mazdah porabo. In zanimivo je, da je pri obeh do dcl enaka. Trenutno je ob več mestnih vožnjah /nekaj avtoceste/ pri obeh 6,7/100. Na dolgih vožnjah po avtocesti pri 135 km/uro pa je pri cx30 kak dcl manj kot pri dizelci. Tudi, ko je thule na strehi pije cx30 manj kot 6-ka.
Bo rekel Boss, ja je manjša teža. Kaj pa upor zraka? 😊
Sem notri v Mazda daljinec zabasal tudi že debelejšo zmogljivejšo baterijo CR2032 - ene 38% močnejšo.
The CR2025 battery has a capacity of 170 mAh.On the other hand, the CR2032 battery has a capacity of 235 mAh. The CR2025 battery is comparatively less durable. On the other hand, the CR2032 battery is more durable and long-lasting.
Jaz dam vedno not to baterijo. Vsekakor zdrži dlje.
Jaz dokler sem imel enega otroka, sem še vztrajal na mazdi 3 sedan pač mi je to najljubša oblika. Zdaj ko sta dva imam karavana 6ko in ja - je lažje voziček notr dat, sam dalo bi se tud v limuzinsko.
Upam, da do takrat ko bomo ven iz te faze malih otrok, naumijo še kako novo limuzino, meni je to najljubša oblika avtomobila in najbolj elegantna.
No, ugotovili smo vsi da je karavanan veliko bolj praktičen, prostoren na zadnjih sedežih in navsezadnje tudi lepši od limuzine. Največ limuzin drugače prodajo v Rusiji, Bolgariji in južni Ameriki. Drugje le za vzorec.
Na obali so mogoče vsega skupaj dve, tri mazda 6 limuzine. Pa še v teh se vozijo večinoma gospe, največkrat kar same.
Sm lep kmet an s hribu doma pa tega z usedlinami ne zastopm glih tanartabujš...
Če črpalka vleče prav z dna, itak ni usedlin, ker jih sproti potegne v črpalko.
Če črpalka vleče kakšnih 5 mm nad dnom itak ni usedlin, ker se tekočina v rezervoarju ves čas pretaka sem in tja na vsakem ovinku, pri vsakem speljevanju, pri vsakem zaviranju,... in veliko večino itak spotoma potegne v črpalko.
Ne verjamem, da so v osebnem vozilu naredili plavajoči odvzem. To imajo letala, za katere je normalno, da se obrnejo na glavo in motor še vedno dela s polno močjo in črpalka vleče gorivo ne glede na to, kako je letalo obrnjeno. Pri avtu nekako ko se obrne na bok, je vožnje konec. Če se obrne na streho, pa sploh...
Alora, ne zastopm o kišnih usedlinah je tole govora?
Joj Alex spet kr nekaj na pamet. Limuzina je za 6,5 cm daljša od karavanke in vseh teh 6,5 cm je ravno na zadnjih sedežih. Tako, da tale Thomas se v vsakem videu najprej vsede spredaj nastavi zice in potem zadaj.
Če bi gledal njegove reviewe bi to vedel.
Ok, če se ta velikan vsede tudi v škodo superb, ki je kao največja noter, mu zadaj zmanjka prostora.
A je kdo že vozil kakega košarkaša zadaj (ok, pustimo taksista v Nemčiji) oziroma dva? Ne. Zatorej so to neumnosti, ki jih v realnem življenju ne potrebujemo. Za normalno visoke ljudi (do nekje 185) so tako mazda kot cx 30 več kot dovolj. Sin se je vozil zadaj 3000 kilometrov do Francije in nazaj in ni niti malo jamral. Zna pa bit 6-ka limuzina utesnjeno zadaj zardi padajoče strehe.
Po moje je to avto za dva, ker itak v prtljažnik daš lahko kovček ali največ dva zaradi majhne odprtine. Ni to avto za družino, saj še enega poštenega vozička ne spraviš zadaj v prtljažnik.
Ne pretiravimo no, sam sem 184, pa sem se vedno udobno peljal v limuzinski 6ki zadaj...nevem kake normative mate, da je to bunker
nullZa primerjavo dve sliki, model je 190 in ko se nasloni čisto nazaj se lahko dotakne z glavo strehe, ker pada...bi reku da za neko normalno uporabo vseeno ni problematična, bi reku da se redko vozjo 4je 190 skupaj...
Druga slika je ko se usede v cx-30 za primerjavo kolko ima tam placa...
null
Na prvi sliki so sedeži precej naprej porinjeni (najbrž vozi kaka ženska, 165 cm velika pa mora imet sedež blizu predalom in volanu) na drugi je sedež precej od stebrička nazaj potisnjen, kot, da spredaj sedi kak košarkaš. Kr neki.
Sin je visok 185 cm in se vozi tako v 6-ki karavan kot tudi v cx30 čisto komot.
Zaenkrat -13 km do črpalke pri M3 G120 MT. Premišljujem, ali bi sprobal še bolj globoko v minus. Po teoriji bi moralo iti brez težav do -50 km, kritično pa bi bilo pri cca -70 km. Seveda imam za sedežem pripravljeno polno 5 litersko kantico rezerve. Je pa nevarno to dotakanje na avtocesti, se zavedam ... tudi ni zdravo iti v skrajnost, do točke, ko črpalka pumpa v prazno, pa še kakšne usedline povrh. 🤔
Jaz se ne bi zafrkaval s temi usedlinami. Ni zdravo preveč. 🤔
Ne Bini, a veš zakaj. Limuzin sploh ni bilo na zalogi, ko sem sam kupoval, razen dveh anemičnih G145 z osnovno opremo. Pa za limuzine so hotel enako denarja kot za karavan pa čeprav so na vseh drugih trgih bile vsaj za jurja cenejše. Pol za nagrado, če vzamem karavanko so mi dali pa še par jurjev popusta. In ja tko je to zakaj nimam limo. 😜
Nič hudega. Imaš vsaj lep avto. 😉
pred 47 minutami je Bini napisal:
Zato pa imajo vsi Karavanke.... 😊😉
Vsi bi nekaj imeli, a imajo nekaj tretjega. Verjetno jim pri limuzini ni všeč majhen in neuporaben prtljažnik. 😊
Ne vem, če sem koga brcnil v žulj ali kaj, da se tako razburjate.... 🤔Takšna je in to je to. 😊
Lani, ko je bila pa 6.8 se pa ni nihče razburjal a sem pičil tudi po 150-170 po AC.... Lahko se voziš hitro in varčno, morda gdo tega ne razume a je izvedljivo.....
Predvsem boli te, ki nimajo tega motorja, pa se vozijo z 8-9itri/100.
"Premijski avto" in "šparovček" meni ne gre najbolj skupaj. 🤔 Tudi primerjava porabe X186 in G150 se mi zdi bolj na pamet, ali se motim? 🙂
Smo že ugotovili, da so te vaše "porabe" kr neki. Lahko vpišeš ti in še deset drugih noter, da ti pije 3litre na 100(seveda zamolčiš zraven, da voziš 60/uro) in evo ti odlične porabe.
Ne, edino merilo je enaka pot, enaka hitrost. Vse ostalo ni merodajno
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz se rad vozim z obema. Vsak ima svoje dobre in slabe lastnosti.
Se pa raje vozim v cx30, ker je bolj premium počutje v njem. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani