Ima pa PHEV eno veliko prednost, ce moras recimo v vrocini cakati v avtu, ni treba, da motor laufa, da bi klima hladila… Deluje izgleda na elektriko… Danes sem zeno cakal v avtu in je bilo kar prijetno
Lahko,da ima sistem toplotne črpalke kot jo imajo električni avti.....🤔
Čudno tole... mam tud sam sicer starejšega službenega Passata 2.0 TDI 140KM pa drži menjalnik na sport pri cca 2000 obratih in daleč od tega, da bi bil avto nepremičnina. Je pa pač DSG menjalnik bolj tko tko - fajn za lenuhe pa strašno tečen po lokalnih cestah z velik ovinki, kjer se odloča precej neumno in nelogično. Ampak OK je za prežvet.
Saj sem napisal da vozim sedaj na višjih obratih in to teh, ki si že napisal ti(cca2000) in potem gre kot je treba, aja pa ročni menjalnik je in ima sport program.... 👍😉 Pri teh obratih pa moja 30tka bencinc gre enako kot ta disel samo, da je lepši zvok.... 😊
Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.
Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉
Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍
Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍
Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz). CX-30 X186 ATje občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5 G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4
Dober opis....👌😉
Službeno trenutno vozim,no se še navajam na Passata 110kw in v primerjavi s CX-30 lahko rečem,da mi je slednja uživaška,Passat pa delavec na dolge proge s porabo 5.0 L/100 na prvi prevožen rezervoar nafte. Ima zelo neposrečen menjalnik,ne veš ali bi imel v drugi ali tretji🤔 Računalnik ti svetuje tretjo,avto pa nikamor ne gre saj ima takrat komaj 120 obratov,turbo pa prime na 150 in do tja te že drugi rinejo.....😤 Ja in tako je treba dati v drugo,da kam gre,naprimer čez krožna križišča .... V višjih prestavah 4,5 je ok šesta je pa uporabna samo na AC...Je tudi malo glasnejši od Mazde a bolj na račun motorja. Moram rečt,da drugače sem kar zadovoljen z njim iz vidika za kak namen ga uporabljam.....🤗😉
Lahko kompliciraš, lahko pa poenostaviš. Jaz tesnila vrat mažem z navadnim parafinovim oljem. Za dišavo pa na ogledalo obesim par klobas ali kos slanine...
Mene pa ne vidijo več. Pri uveljavljanju garancije so bili sami izgovori in prelaganje odgovornosti. Med drugim so zgubili moje feltne, centrirat jih pa tudi očitno ne znajo. Pri servisu sem opazil, da filtra goriva in kabine sploh nista bila menjana, upam, da je bilo vsaj olje. Star napihnjen akumulator pa je po njihovem očitno OK. Direktor en dan obljublja na veliko, ves skesan, drug dan že ''pozabi'' nate in se zgovarja na sto in eno stvar. Znajo ti pa prodat, to pa.
Nevem… jaz sem dobil takole, kot je na sliki prej, v aplikaciji obvestilo… Sicer sta bila potem se dva druga vpoklica in so vse skupaj naredili naenkrat…
Aha, ti si dobil obvestilo, potem se pa nisva razumela, jaz sem mislil na tisto od "Mazda.si",ko se z VIN številko prijaviš in izveš stanje, pravzaprav nič ne izveš, ker napiše, da za tvoj avto ni vpoklica v resnici pa je... 😔😉
Ce ima uvoznik tvoje podatke... potem itak dobis posto... ali pa te poklicejo ... Ce pa opravljas servise na pooblascenem servisu te pa iz servisa poklicejo ali ti sporocijo, da je na voljo vpoklic ... in ga naredijo ob rednem servisu ali pa izredno... odvisno, kaksno prioriteto ima vpoklic ...
Sicer pa, ce imas aplikacijo My Mazda, lahko tudi preko te dobis obvestila o vpoklicih ...
Ta aplikacija nič ne velja,serviserji imajo tisto tapravo.....😉
Sva z Alexsom preverila najprej to aplikacijo po VIN in ni nobenemu nič pokazalo čeprav je že on dobil poziv za vpoklic! Zato sem poklical na uradni servis in mi je tam pogledal za moj avto po VIN in je vpoklic !😇
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoče se kdo navduši za nakup M3, jaz bi izbral limuzino, če že.... 👍😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani