Gelipter je v svojega benzinarja vliv. Pa baje, da mašina še vedno laufa. 😄
Mislm okej, gledam zdej in obstaja tudi bencinska različica.
Recimo da vsak mesec natankam 100ko vsaj 1krat. Pa da tisto spuca sistem. Ventilov itak ne more spucat zaradi direktnega vbrizga. Nevem kaj bi mi to doprineslo zares.
Danes čakam tovornjak z jeklenkam kisika. Končno zvoni telefon - kliče šofer:
- "Ja, jast pa danas ne morem k vam."
- "Možakar, ne se mi zezat, za čez vikend nimamo dovolj, pridi, pa če še tako pozno, tu bomo čakali. če ne jaz, pa popoldanski."
- "Ne, ne, ne razumijete. jast sem že pri vas, ampak ne morem do vas."
- "Eee, kaj?"
- "Pa prit pogledat sem gor, jast ne morem do vas."
Grem pogledat in...
... presenečenje. Ni ne BMW ne Audi. Potem sva s šoferjem povedala nekaj stavkov, ki ne sodijo na forum ter ročno zložila jeklenke s tovornjaka, jih odkotalila kakšnih 50 metrov naprej, jih dvignila na rampo in spravila v naše skladišče. Nato sva pa prazne jeklenke ročno sneai z rampe, jih odkotalila 50 metrov v drugo smer in jih ročno dvignila na tovornjak. Ko je tovornjak odhajal, je bil ta avto še vedno tam.
Mimogrede omenim, da ima vsaka jeklenka okoli 60 kg, v njej je pa 14,5 kg plina. Prazna torej tehta okoli 60 kg, polna pa okoli 75 kg. V vsaki paleti pa je 12 jeklenk. Koliko je bilo fizikalcev? Bilo jih je eden, pa še ta razvajen, saj vozi Mazdo. Ja, pa še šofer je pomagal...
Tole natisnit pa dat pod tablo, da bo folk razumel, zakaj se tam NE parkira.
Jaz mislim, da so vsi te produkti sestavljeni iz serije kvalitetnejše robe, ampak imajo pač večje tovarniško odstopanje. Podobna fora kot smo že govorili za aute. In da se zaščitijo, dajo tak margin za error
Mama mija je zglancana pa lepa na fotkah, komi čakam, da damo spet te letne felge gor, ko tole primerjam z trenutnimi mojimi zimskimi, me kr srt prtisne
No zdaj še jaz razmišljam o temu... sem dal posodabljat navigacijo, mape iz 2016, naložilo mi je 2020 če sem prav razumel ker je bilo 3 leta od nakupa avta zadnja veljavna mapa.
2022 niti ne morem, ker je sd kartica 8 gb, in napiše naj grem do dealerja po večjo.
Connect wirelessly to your factory Carplay in your Audi, VW, Mercedes-Benz, Volvo or Porsche vehicle what was not possible before. Wired Android auto module inside. Convert wired CarPlay connection to the...
Škoda, ni za mojo, samo za facelift očitno ki že imajo vgrajen carplay
Ali pa, ko rečejo, :"sem ga kupil od enega starega nonota, ki ga ni skoraj nič vozil". A ste že kdaj poslušali, kako "vzletajo" s parkirišča?....kako gre mašina na obrate? 😄
Točno to. Pa tudi sklopka in zavore so bile verjetno bolj obremenjene pri mestni vožnji kot pa pri neki relacijski ane
Sej vem da obstaja kakšna svetla izjema, kjer imaš avto recimo samo za na relacijo do morja pa nazaj, ampak v povprečju ne.
Velikokrat ko grem na kak ogled avta tudi rad rečem da naj najprej lastnik pelje v eno smer, potem bom pa jaz v kontra. Da vidiš, kako je človek ravnal z avtom med vožnjo
Se pravi, da prevzemejo vse breme stroškov, ki bo nastalo.
To je enako, kot ko bodo prodajali električne avte, ko bodo le-ti tik pred menjavo baterij. 🤪
Jah najboljš pošteno ti rečem da ne kupi rabljenega avta na 3 cilindre in turbino
Še ena ironija je tukaj, recimo poznam ljudi v mojem krogu znancev ki kupujejo recimo do 7 let rabljen avto z do 50kkm in jim nikakor ne morem dopovedat, da to kmalu ne bo več pametna zdrava meja za nakup rabljenega avta. Recimo pamet mi pravi da se je tak avto redko segrel, da je naštepal tako malo kilometrov. Torej je to dizaster vsak čas....
Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".
Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.
Manjši izpusti, to je edini plus tega. Porabe pa ne znižaš čisto nič. Kvečjemu še več stroškov (pucanje motorja, turbina, dodatni posegi v primerjavi z NA servisi).
Glede vzdržljivosti pa...večina folka avto proda pri 150kkm, tako da zakaj bi delal nekaj bolj vzdržljivega
Imel sem prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂
Sem dobil včeraj testno 3ko G122 ker sem dal vrata na 6ki barvat od tiste drajse iz parkinga. Res nekaj manjka motorju, sploh ko ga primerjaš v primerjavi s CX-3. Tako da je G150 definitivno prava izbira.
Kar imej vklopljeno Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).
Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.
Jaz na AC dam ročno v 6to na avtomatiku in nimam težave s preagresivnim pospeševanjem. Moti me, da mi pri 140 šalta v 5to, da pospeši nazaj na 150, tako da raje pustim skos v 6ti.
To kje nastavit bremzanje pa nimam pojma, nisem sploh gledal. Imam pa razdaljo na radarskem tempomatu na 2/4.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo če bi kdo uvažal, dober deal
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=338240822&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FULL_SERVICE_HISTORY&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&maxFirstRegistrationDate=2020-12-31&maxMileage=150000&maxPowerAsArray=147&maxPowerAsArray=KW&minCubicCapacity=2000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&minPowerAsArray=125&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&ref=ess&refId=14283734&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&sset=1642596482&ssid=14283734&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=67d13e41-ed6f-9860-e427-c9914819c6de
Povezava za deljenje
Deli na druge strani