To je res, pogajaj se za ceno, konec koncev je avto star 6 let in pol. Predvsem pa preveri kako se sklopka obnaša, teli starejši vozniki zelo radi vozijo z "drsečo" sklopko v ful obratih.
Uff tole so pa oreng spljuvali in ravno na področjih, kjer je bila Mazda vedno med najboljšimi in to je sama vožnja, dinamika, udobje in vozniška izkušnja. Nekako izgleda, da so tokrat ugriznili preveč in bodo težko prežvečili. Pri teh cenah, ki jih zahtevajo pač ljudje pričakujejo že veliko. Pri 20k€ al pa 30k€ se da opravičiti določene pomanjkljivosti pri 60k€ pač žal ne.
Sej nočem kvarit vzdušje, sam mislim, da so na tej papirni karti podatki iz leta 2015. Moderne navigacije s podatki iz leta 2015 verjetno nihče ne uporablja, ali pač?
Drugače pa sem tudi sam imel več takih nenadnih zaviranj, ko sploh ne bi še bilo treba. Sem potem nastavil na hitrejše prepoznavanje in je zdaj precej boljše. Da se pa kaj takega zgodi iz čiste nule se mi pa še ni zgodilo, tako da malo dvomim, da je bila čista nula. Kaj pa če je kakšen odpadli list padel preko snzorja/kamere al pa recimo preletel ptič pred havbo? Marsikaj od tega bi teoretično lahko sprožilo alarm za zaviranje
To je res, električni trikolesniki so pač pika na i in se bo treba upret. A je kdo videl Kardašijanko, ki bi gretirala na, prosim lepo, električnem trikolesniku? Mislim, vse ma svojo mejo in zdaj smo že globoko čez. 🤬
3-kolesnik oziroma trike je bolj za potovanja ob lepem vremenu in za kakšna srečanja.
A babe kej dost padejo na tri kolesa? Mislim, če jo povabiš na potovanje pa te fore?
Kaj pa za Taxi al pa Uber se da trikolesnika tud ponucat? Mislim, pri treh kolesih bi lahko imel 25% nižjo ceno kot pri štirih, saj veš manj koles manj stroškov.
Men je katastrofa to, da recimo v električnega Hummerja (ne ni joke) stalačijo baterijo, ki ima več kot 200kWh in ima domet tam nekje skoraj 600km pol pa priklopijo gor eno navadno ne preveč težko bivalno prikolico pa naredi jedva 250km. Vsak dodaten zračni upor kot truge, kolesa na strehi ali zadaj drastično slabšajo domet, da ne govorim o hitrosti. Vse kar je povezano z zračnim uporom cuza baterijo nenormalno.
In to so največji minusi in men osebno ni jasno kako mislijo imet kombije in lahke dostavnike samo na baterije po letu 2035, če bo treba ne vem not dat baterije z 400 al pa 500kWh, da bo za silo uporabno. Samo v baterijah bo tona in pol dodatne teže in nihče z izpitom B tega ne bo smel vozit, ker bo že samo vozilo tehtalo več kot 3,5 tone.
Jaz pa bolj stil stare šole, enakomerno pospeševanje, ne do podna da vse našpana pač pa da se lepo enakomerno razvije moč. Pri silovitem pospeševanju se mi zdi da vse špana, ketno bolj obremenjuje, zobnike itd.. tudi ko ga vžgem počakam zmeraj pol minute do minuto da lepo olje zaokroži po motorju, se temperatura malo dvigne in potem z občutkom da se zagreje, potem naprej pa po pameti.
Mene srce boli če se motor vrti po nepotrebnem na 4000+ , hjaooo kdo bo moj avto kupil, lepše delam z avtom kot s sabo, nwm če sem že kdaj izkoristil vseh 165 konjev 😄😄😄
Ne, ne sej nikakor do podna, ker to tud ni dobr. Ampak glih tolk, ko po občutku veš, da še pospešuje v povezavi s pritisnjeno stopalko in nikakor tlačt padal v poden. Ma saj avto začutiš, kje mu še "paše" in kje ga matraš (hehe kot nasveti Braneta Kastelica).
Pri meni gre takole, kjer se seveda da:
1. prestava nikoli drsenja sklopke ampak čim prej ujet menjalnik in motor. Potem šele pospeševanje.
2. nekje do 70-80km/h
3. do 130km/h
potem pa samo sprehod do 6. prestave.
V mestni in relacijski vožnji pa prva nato takoj druga potem pa odvisno od omejitev
Počasno pospeševanje do želene hitrosti ali hiter pospešek? Večina voznikov uporablja napačno tehniko, da bi privarčevala pri gorivu.
Hmmm, jaz takole vozim od kar si lastim dizle. Pa mislim, da vsakih nekaj let tukaj na forumu napišem kako je treba vozit za čim manjšo porabo pa še več užitka je zraven.
Mislim, da ja... KIA ga je tržila pod svojo znamko, saj je bil licenčen in z nekaj spremembami. Nekje na glavi motorja je bil lepo še odtisnjem Mazda logo kar je nakazovalo, da so tkrat verjetno tako blok kot glavo dobivali direkt iz Mazde. Recimo 2.0 motor, ki je bil ravno tako v Clarusih pa je bil cel kupljen v Mazdi in so jih samo še not metali.
Hehe, a veš kaj ti bodo rekli? "Ja gospod, tole je normalno za SUV-e... če bi imeli gume, ki bolj primejo bi preveč SUV-ov na streho obrnil. TIste ta boljše pri Mazdi dajemo samo še na Mazdo 3 in na Miato". 😂🤣
V bistvu A ne pomeni Azija ampak ASEAN države, kot recimo Indonazija, Filipini, Vietnam, Kambodža, Malezija, Tajska.
Amapak jaz mam tud te gume gor 3-leta in z njimi cca 30.000 prevoženih km pa so mi zelo dobre. Imam na mokri podlagi slabši občutek z GY UG8, ko jih v jeseni zamenjam pa še ni tistih pravih zimskih razmer. Zdaj a je razlika zaradi dimenzij, nosilnosti verjetno ne toliko je pa bistvena razlika v hitrostnem indeksu.
Tele tvoje Alex so hitrostni index H kar pomeni do 210km/h, moje so pa W oziroma do 270km/h. Ta podatek zelo vpliva tudi na ceno, ker mora biti kvaliteta pač precej višja, da zadostiš taki hitrosti, čeprav je Mazda itak ne doseže.
Pa če se ne motim so tele performance gume narejene na Japonskem za nižje hitrostne razrede pa v Maleziji ali na Kitajskem. Sej pravim, lahko da imam napačen info ampak na svojih sem preveril in so made in Japan.
A bi rajš mel gologlavega jastreba? Je pa res, da Holobi čist preveč serjejo in če jih imaš na strehi je spodaj vse posrano. Evo pa je forum ratal čist ornitološko naravnan. 🤣
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je res, pogajaj se za ceno, konec koncev je avto star 6 let in pol. Predvsem pa preveri kako se sklopka obnaša, teli starejši vozniki zelo radi vozijo z "drsečo" sklopko v ful obratih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani