Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Razen cx 30, seveda. Saj vem, da nisi namerno pozabil naših lepotic. Res pa je, da cx30 ni klasičen suv. 😊

 

Sej sem napisal večina... bo OK? 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Uff tole so pa oreng spljuvali in ravno na področjih, kjer je bila Mazda vedno med najboljšimi in to je sama vožnja, dinamika, udobje in vozniška izkušnja. Nekako izgleda, da so tokrat ugriznili preveč in bodo težko prežvečili. Pri teh cenah, ki jih zahtevajo pač ljudje pričakujejo že veliko. Pri 20k€ al pa 30k€ se da opravičiti določene pomanjkljivosti pri 60k€ pač žal ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja lahko bi pustili touch screen.

 

Drugače pa sem tudi sam imel več takih nenadnih zaviranj, ko sploh ne bi še bilo treba. Sem potem nastavil na hitrejše prepoznavanje in je zdaj precej boljše. Da se pa kaj takega zgodi iz čiste nule se mi pa še ni zgodilo, tako da malo dvomim, da je bila čista nula. Kaj pa če je kakšen odpadli list padel preko snzorja/kamere al pa recimo preletel ptič pred havbo? Marsikaj od tega bi teoretično lahko sprožilo alarm za zaviranje

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To je res, električni trikolesniki so pač pika na i in se bo treba upret. A je kdo videl Kardašijanko, ki bi gretirala na, prosim lepo, električnem trikolesniku? Mislim, vse ma svojo mejo in zdaj smo že globoko čez. 🤬

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

3-kolesnik oziroma trike je bolj za potovanja ob lepem vremenu in za kakšna srečanja.

 

A babe kej dost padejo na tri kolesa? Mislim, če jo povabiš na potovanje pa te fore?

 

Kaj pa za Taxi al pa Uber se da trikolesnika tud ponucat? Mislim, pri treh kolesih bi lahko imel 25% nižjo ceno kot pri štirih, saj veš manj koles manj stroškov. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Men je katastrofa to, da recimo v električnega Hummerja (ne ni joke) stalačijo baterijo, ki ima več kot 200kWh in ima domet tam nekje skoraj 600km pol pa priklopijo gor eno navadno ne preveč težko bivalno prikolico pa naredi jedva 250km. Vsak dodaten zračni upor kot truge, kolesa na strehi ali zadaj drastično slabšajo domet, da ne govorim o hitrosti. Vse kar je povezano z zračnim uporom cuza baterijo nenormalno.

 

In to so največji minusi in men osebno ni jasno kako mislijo imet kombije in lahke dostavnike samo na baterije po letu 2035, če bo treba ne vem not dat baterije z 400 al pa 500kWh, da bo za silo uporabno. Samo v baterijah bo tona in pol dodatne teže in nihče z izpitom B tega ne bo smel vozit, ker bo že samo vozilo tehtalo več kot 3,5 tone.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

No če bo sigurnih 700km dometa bi bilo še vedno OK. Kar je pa manj je pa "jeba do neba".

Pred eno uro je Bini napisal:

Kot je bilo rečeno, cene dizlom padajo in padajo..... :nevem:

 

Ne se veselit, ker bodo vsem ICE začele padat pa ne zarad pogona samega ampak zaradi kupne moči folka, ki drastično pada. Hvala EU.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Jaz pa bolj stil stare šole, enakomerno pospeševanje, ne do podna da vse našpana pač pa da se lepo enakomerno razvije moč. Pri silovitem pospeševanju se mi zdi da vse špana, ketno bolj obremenjuje, zobnike itd.. tudi ko ga vžgem počakam zmeraj pol minute do minuto da lepo olje zaokroži po motorju, se temperatura malo dvigne in potem z občutkom da se zagreje, potem naprej pa po pameti. 

Mene srce boli če se motor vrti po nepotrebnem na 4000+ , hjaooo kdo bo moj avto kupil, lepše delam z avtom kot s sabo, nwm če sem že kdaj izkoristil vseh 165 konjev 😄😄😄

 

Ne, ne sej nikakor do podna, ker to tud ni dobr. Ampak glih tolk, ko po občutku veš, da še pospešuje v povezavi s pritisnjeno stopalko in nikakor tlačt padal v poden. Ma saj avto začutiš, kje mu še "paše" in kje ga matraš (hehe kot nasveti Braneta Kastelica).

 

Pri meni gre takole, kjer se seveda da:

 

1. prestava nikoli drsenja sklopke ampak čim prej ujet menjalnik in motor. Potem šele pospeševanje.

2. nekje do 70-80km/h

3. do 130km/h

potem pa samo sprehod do 6. prestave.

 

V mestni in relacijski vožnji pa prva nato takoj druga potem pa odvisno od omejitev

30-40km/h v tretji

40-50km/h v tretji ali četrti

50-60km/h v četrti

60-70km/h v četrti ali peti

70-90km/h v peti

90 in več pa v šesti

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

Imam še kar nekaj prostora za še nižjo porabo. :)

 

WWW.ZURNAL24.SI

Počasno pospeševanje do želene hitrosti ali hiter pospešek? Večina voznikov uporablja napačno tehniko, da bi privarčevala pri gorivu.

 

 

Hmmm, jaz takole vozim od kar si lastim dizle. Pa mislim, da vsakih nekaj let tukaj na forumu napišem kako je treba vozit za čim manjšo porabo pa še več užitka je zraven.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Se še spomnite svojih Mazd?
Napisano

Mislim, da ja... KIA ga je tržila pod svojo znamko, saj je bil licenčen in z nekaj spremembami. Nekje na glavi motorja je bil lepo še odtisnjem Mazda logo kar je nakazovalo, da so tkrat verjetno tako blok kot glavo dobivali direkt iz Mazde. Recimo 2.0 motor, ki je bil ravno tako v Clarusih pa je bil cel kupljen v Mazdi in so jih samo še not metali.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Hehe, a veš kaj ti bodo rekli? "Ja gospod, tole je normalno za SUV-e... če bi imeli gume, ki bolj primejo bi preveč SUV-ov na streho obrnil. TIste ta boljše pri Mazdi dajemo samo še na Mazdo 3 in na Miato". 😂🤣

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

V bistvu A ne pomeni Azija ampak ASEAN države, kot recimo Indonazija, Filipini, Vietnam, Kambodža, Malezija, Tajska.

 

Amapak jaz mam tud te gume gor 3-leta in z njimi cca 30.000 prevoženih km pa so mi zelo dobre. Imam na mokri podlagi slabši občutek z GY UG8, ko jih v jeseni zamenjam pa še ni tistih pravih zimskih razmer. Zdaj a je razlika zaradi dimenzij, nosilnosti verjetno ne toliko je pa bistvena razlika v hitrostnem indeksu.

 

Tele tvoje Alex so hitrostni index H kar pomeni do 210km/h, moje so pa W oziroma do 270km/h. Ta podatek zelo vpliva tudi na ceno, ker mora biti kvaliteta pač precej višja, da zadostiš taki hitrosti, čeprav je Mazda itak ne doseže.

 

Pa če se ne motim so tele performance gume narejene na Japonskem za nižje hitrostne razrede pa v Maleziji ali na Kitajskem. Sej pravim, lahko da imam napačen info ampak na svojih sem preveril in so made in Japan.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Seveda Bini ti tega na čutiš, če tvoj SUV še ni videl 6000 obratov. :hudicek:

 

Sem glede premiuma imel bolj v mislih, da na kao premium avto dejansko sodijo premium gume in ne nek pocenski cheapshit - a se motim?

 

Jaz 25 let kupujem nove avte pa še nikoli ni bilo gor serijskih gum, ki bi jih moral takoj menjat pa sem za gume strašno občutljiv.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Slovenski avto leta 2023
Napisano

A bi rajš mel gologlavega jastreba? Je pa res, da Holobi čist preveč serjejo in če jih imaš na strehi je spodaj vse posrano. Evo pa je forum ratal čist ornitološko naravnan. 🤣

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.