Odlocil se Jo legalizirat in danes vlozil prosnjo za homologacijski kartoncek, katerga doslej ni imela. Ta papircek stane lepih 39eur
Obenem skrajno pazljivo vozim z njo, dokler cilindrcka Pelko ne postima, v praksi pomeni, da skupno dans vsaj 100km razdalje nisem niti 1x dotaknil pedala zavore.
Ponagajal ji je zavorni cilindr?ek spredaj desno in sem moral rahlo potol?t s kladivom, da je popustilo. Mojster Pelko pravi, da bo treba obnovit cilindr?ek.
?eprav imam ob?utek, da mo?akar ni dobro razumel. Jaz posku?am primerjati, ?e bi to bilo edino vozilo (ne kot zimski avto). Registrirat ga mora? pa ?e je na plin ali nafto, zavarovat tudi,... Je pa res, da bi bilo bolje, ?e bi primerjal dva enake velikosti ali pa celo dva enaka avta, enega na plin in drugega na nafto.
Sem pa presene?en, kako majhna je razlika med ceno na prevo?en kilometer na plin ali pa na nafto. Mislim, glede na to, kako vsi hvalijo, kak?ni so prihranki... Najprej da? 1000? za vgradnjo, potem je pa en evro na sto kilometrov razlike...
Slivka, kakor se vzame, recimo moj primer by SIGAS;
(Cena vgradnje bo OSTALA skrivnost).
Trdim da na 100 prevozenih privarcujem vsaj 4eur in ker jih dnevno povprecno prevozim 100, je torej vsak dan prihranek teh 4, na mesecni ravni 120 in letni cca.1500.
Zdaj kdor ni nek orto bogatun, mu ta cifra ze igra nekaj vloge oz.jo lahko investira kam drugam in ne donira Petrolu
S tem v zvezi me zanima Kater DIZEL se vozi z istim stroskom ali nizjim od mojega, pri tem pa naj ima VSAJ enake zmogljivosti kot moj 2.5 V6?
(Se ne zelim neki hvalit s skoraj starodobnikom, rad pa recem bobu - Bob, da se razumemo)!
Vozil, ki jih nisem vozil ali imel v lasti ne morem in ne zelim komentirati!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naj Jim rata, ker tole bo bolnca od avta!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani