blizamo se 15.11. Kmalu bodo vsi pametni da nujno rabimo zimske gume, pa ?eprav kje ?e bilo zjutraj 0, tudi sneg, pa ?eprav je sedaj zunaj 22...........
zakonski eksperti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Italijani majo pa ?e bonus. Sicer je pa Slovenija edina dr?ava ki dovoljuje 3mm, Hrvati, Ita, nemci, Avstrijci itd itd vsi so na 4mm, ?e Bosna...in potem AMZS pametuje da bo treba spremeniti zakon...
V primeru, da zimske ali celoletne pnevmatike uporabljate tudi v poletnih mesecih, pa v Italiji velja poseben zakon. V ?asu od 16. 5. do 14. 10. lahko uporabljate pnevmatike, katerih hitrostni razred ni ni?ji od najvi?je hitrosti vozila, ki je zapisana v homologaciji vozila. Na primer vozilo, ki ima max. hitrost 205 km/h, mora imeti pnevmatike vsaj hitrostnega razreda H (210 km/h). Najbolj pogosti hitrostni razredi pnevmatik so T (190 km/h), H (210 km/h), V (240 km/h) in W (270 km/h). Kazen za napa?no uporabo pnevmatik je od 419 do 1.682 EUR.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ZAme je glavno vpra?anje (tako kot si ti ?e nakazal) koliko je bila razlika v starosti teh gum na testu, ki imajo 1mm profila razlike. Prej kot profil je pomemben material ki rata trd in nepro?en, torej drsi....
Prosil je pomemben za de? itd.
P.S. s 3mm profila se ?e poleti z letnimi ne upam voziti
Druga?e pa pozor, v Sloveniji je na papirju, kot sledi spodaj, kar pa ne velja za Avstrijo....tam je min 4mm:
Zimska oprema za vozila do skupne mase 3,5 t:
4 zimske pnevmatike (M+S) z min. globino profila 3 mm, ali
4 letne pnevmatike z min. globino profila 3 mm + sne?ne verige v priboru.
Na ?e?kem je enako 4mm, in obvezne so zimske, letne z verigam niso.....vsaka dr?ava ima svoja pravila. EU pa to. NA ?e?kem je kazen 75?....kar je nenazadnje ceneje kot zimska oprema...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je isto sranje kot na Hrva?kem, na AC proti Beogradu. Tam imajo tudi ob popolnoma normalnih izvozih/uvozih obla?no omejitve. In ko za?ne rositi je cela AC 110, ali celo 100....
PS: glede hitrosti - dobro, da niso konec maja kaj merili ni Hrva?kem. Najprej sem pozabil suknji? (z dokumenti) in sem se pri Bi?u obrnil nazaj v Medvode, nato sem pa ?e na SI-HR meji ?akal 45 min in HR-SR meji nadaljnjih 15 minut. ?e z vra?anjem je ?la vsa rezerva, jaz pa naj bi pobral direktorja na letali??u v Bg.
Naj samo omenim, da je bila povpre?na poraba 9,5
vsi smo isti pod kozo......100% by the book voznika ni, so situacije ki se jih ne more? izogniti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Najvi?ja izmerjena hitrost v meritvah ta mesec pri omejitvi 100 km/h zna?a 153 km/h, pri omejitvi 130 km/h pa je bila v?eraj izmerjena hitrost 212 km/h. Voznik osebnega avtomobila je tako hitro vozil med izvozom z avtoceste in priklju?kom nanjo v Radovljici, kar je mesto, kjer vozila zaradi izklju?evanja iz prometa na avtocesti in vklju?evanja nanjo obi?ajno vozijo z ni?jo hitrostjo in je verjetnost nastanka prometne nesre?e zaradi neprilagojene hitrosti vo?nje ve?ja kot na preostalih avtocestnih odsekih. Zato je tam potrebna posebna previdnost, navajajo gorenjski policisti.
ker bull, tam je ?iva ravninva (brez dodatne zni?ane omejitve hitrosti), je samo nadvoz.....
Verjetno pa je res temu tako, ker za?nejo zavirat ?e na AC, ne pa na odstavnem in se priklju?ujejo s 70 na uro, ker ne pospe?ujejo do konca pasu.........Ker Radovlji?ki vklju?evalni in izvozni pas sta ena najdalj?ih v slo saj je to tudi izvoz/ uvoz na OMV, med njima je pa ?e cca 1km razlike....
Samo ?e ima? spalca na levem je potem veri?ni problem na vseh pasovih, ker ne more? levo da mu da? plac in iti mimo, vsi morajo potem zavret.....bistvo je poudarjati da je problem hitrost, ko enga manijaka ujamejo.......
Jaz bom enkrat probal slikati (ni primerno to delati) moj izvoz na glavno, klanec, na levo me blokira ograja, zato imamo ogledalo.............ki je celo zimo zaro?eno zaradi jutranje megle, pozimi pa zamrznjeno. To je med drugim tudi glaven prehod za ?olarje (avtobusna je na desno)
Kaj ho?em re?i, da se avto z normalnim lu?mi ?e nekako prepozna v ogledalu, medtem ko tele dnevne brlivkarje, ki tudi v megli ne pri?gejo lu?i NE VIDI? popolnoma ni?, in gre? ven na glavno kot igralec tombole. Seveda v prekr?ku sem po defaultu jaz v primeru nesre?e. A vzrok ne briga nikogar.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak nisem bil to jst... sicer sm dostikrat na tem odseku , zato sem prou sou gledat , pa sm se spomnu d me je tisti dan neurje ujelo na mtb pa sm se iz dolenjske vra?al z o?etovo octavio pa kolesom na strehi:)
no bila je srebrna xsara 1 generacije z enako nalepko na levi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Te?ak motor v de?ju in avtomobili brez zavesic, da ti ja vsa voda ?iba gor... Naj je slu?ajno ?e kaj peska na ovinku ali pa kak?no razlito olje ali nafta... Prav ni? ti ne zavidam...
Normalno, da je vedno kriv motorist.
Zakaj?
Pozna? na?e policaje: "Vsi, ampak res ?isto vsi vozniki so pijani divjaki z mobitelom na u?esu, ki ne uporabljajo varnostnega pasu in vozijo na premajhni varnostni razdalji". Torej ti je jasno, da bo vsak, ki je ?e kdaj imel izku?nje z na?imi policaji, pani?no reagiral in zahodil zavoro ne samo do podna, ampak ?e skozi poden prav do ceste. Torej bi moral pri?akovati, da bo voznik kombija pred teboj pani?no zaviral takoj, ko zagleda policaja, pa katerega koli. Torej si sam kriv, ker se nisi prej ustrezno pripravil in pustil dovolj prostora za ustavljanje. Ker vedel si. V drugi zgodbi si pa ?e bil v Sloveniji in si torej upravi?eno lahko pri?akoval na?e policaje. Torej si spet ti kriv, ker si "nagazil na mino". Kaj pa nisi pazil, saj vendar ve?, kak?ni so.
Torej, kriv si.
Pa poro?aj, kako se bo razpletlo, to me pa res zanima.
Dobra.
Sicer pa nikjer nisem rekel da nisem kriv. Celo 2 x priznal. Razen za domnevni prekr?ek v Metliki, za katerega se mi ne sanje, niti meni niti kolegu....ki so ga 'dodali'. A ni logi?no da ?e je bilo tam ?e kaj da se te ustavi, kaznuje pa mirna Bosna. Ne pa da te ko kravo namerno podi proti temu delu, ki je o?itno pripravljen na pobiranje denarja.
pa ?e ena zanimiva. Od rondoja do mesta ustavitve je to?no 3km in po pla?ilnih nalogih (ugotovljenih z osebno zaznavo policistov) 3 min (13:49 za domnevni prek v Metliki in 13:52 ta drugi). To znese 3000m v 180s ali povpre?no 59km/h. Gre pa za regionalno cesto izven naselja....le prvih 50m od Rondoja do konca Metlike je omejitev 50. ?e en dokaz da sva bila pazljiva.
?alostno res.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Primer 2: pustil si se sprovocirati. S kolegom bi se ustavila za 5 sekund in bi bil problem re?en.
Lahko razmi?ljat na papirju a ne, verjemi da varnostna razdalja 6-7s ki sem jo imel ni bila dovolj za ta primer, zakaj? Ker sem bil v ovinku, kot je omenjeno z nagnjenim motorjem. In ravno razdalja mi je omogo?ala pogled in manever. Bremza v tem primeru pomeni zdrs prvega kolesa (pa ?eprav le 60 na uro, pa ?eprav imam ABS spredaj), motor ima vso te?o za zaviranje spredaj (zadaj pa je nagajal, a to ni bistvo)
Mislim, da nima smisla sploh imeti debate, razen ?e je kdor koli tu kdaj sedel na motorju. ?e posebej v de?ju.
?e na motorju v 1s nisi sposoben reagirati dani situaciji ti ni? iz CPPja ne pomaga. Pa ?e ima? 2 x predpisano razdaljo in 3 x manj?o hitrost od predpisane.
Razdalja pri 60 na mokrem je cca 50m za motor cca 70, ?e bi imel jaz imel manj v pr?u de?ja, mokrem vizirju, ne bi imel ?asa zavreti, preveriti pas in iti.
Jest si blizu - moj point ni inkasa?tvo ampak razumevanje situacij, predvsem ko se govori o nevarnih situacijah, policija naj bi skrbela za varnost, ne samo za kazni
Predvsem pa si razumel kje je problem, valjda bo vsak forumsko pameten pa ?el citirat zakon, a to kar dela policija presega vse meje. Oni naj bi bili na?a za??ita ne samo kontrola
To?ka 2, regionalna cesta metlika - NM, nevihta. Ja lahko se je ustaviti.In pravi? da ima policija pravico provocirati in ogro?ati?
EPILOG
Dobil sem potrditev,da je avto opremljen s provido, in ker mi nista hotela vsaj predvajati posnetka, sta s tem kr?ila postopek obravnave oz kot se uradno re?e me ni seznanila z vsemi dejstvi in okoli??inami prekr?ka + osebna zaznava policista ne velja v tem primeru.
?e bi mi pokazala video bi imel dokaz o njuni vo?nji.
Tako da pi?em pritio?bo z utemeljenimi dejstvi, case closed.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
blizamo se 15.11. Kmalu bodo vsi pametni da nujno rabimo zimske gume, pa ?eprav kje ?e bilo zjutraj 0, tudi sneg, pa ?eprav je sedaj zunaj 22...........
zakonski eksperti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani