Slivka a ti sarkazma res ne prepoznas? Men je avto kar sam vozil do Beograda, potem sem pa moral prevzeti volan ko je zmanjkalo Maxxxxmotion super performance goriva
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tretje mesto si je v na?i redakciji prislu?ila mazda CX-5. To je svetovno najbolj prodajana mazda vrhunskega dizajna, vrhunskega imid?a. Odli?en polo?aj za volanom, odli?na tehnika, odli?ne vozne lastnosti, odli?no udobje, hi-tech motorji. Avto na ravni premijskih avtov. Zakaj torej ne spada na vrh, ?e je tako vrhunska? Ker je to odli?na izbira, ko kupuje? take sorte avto, ?ir?e gledano pa avto ne uvaja ni?esar tak?nega, kar bi v avtomobilski svet uvedlo nekaj tak?nega, kar bo v prihodnjih letih zaposlovalo druge avtomobilske znamke.
Torej sen ne ocenjuje ve? avta kot avta ampak dodano vrednost.... po drugi strani pa:
Po temeljiti debati, razmisleku in pregledu vseh mo?nih vidikov, od cene, novih tehnologij do uporabnosti in primernosti za slovenski trg, smo v ekipi Avtomobilnosti najve? to?k podelili VW polu. Polo je civica premagal, ker varnostno opremo ponuja za izredno dostopno dopla?ilo. Vemo, petnajst tiso? ni malo, a za ta denar dobimo avto z aktivnim tempomatom - predvsem pa je ob?utek v polu izredno dober, daje ob?utek vsaj za razred ali dva dra?jega avtomobila. Tista oguljena fraza, da ima vse, kar imajo tudi veliki, je zdaj resni?na, da bolj ne bi mogla biti. A tisto, kar ga dela prvaka, je desjtvo, da kljub podra?itivi avto ponuja veliko tudi racionalne?em - ?e je bil nekdaj golf tisti optimalni avto, za katerega smo rekli, da ?e mora? izbrati en avto za vse, je to golf - no, zdaj je to lahko polo. Seveda ima nekaj mo?nosti za izbolj?ave, fiesta se recimo veliko bolje pelje in skoraj si upamo oceniti, da je tehni?no enaka Seatova ibiza lep?a - objektivno, ne pa subjektivno!
To je tako kot bi primerjal Samsung Galaxy S8 z Yaomingom ....en je 1000? drugi pa 300?, zmaga Yaoming ker ima ?e ?italec prstnih odtisov tako kot Samsung....4 razrede razlike a v istem ko?u.....................................................................................................a je ?kodo Kodiaq premagal zgolj za to?ko, pri Kodiaqu pa pi?e da je drag tako kot konkurenca...
Torej?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kupi? ?lauh za bicikel ki ima ?e teko?ino not, potem normalno pumpa?, samo ne ko je fentil?ek v spodnjem polo?aju. Ima? pa mo?nost dveh variant te?av, ena da ti teko?ina s ?asom zama?i fentil?ek, druga varianta pa, da del?ek te svinjarije pride not in ventil?ek ne zapira ve? - pu??a.
Pomoje je kar na mestu Slivkina pripomba o krasni kombinaciji senzorja tlaka in teko?ini za flikanje.
nisem imel se take izku?nje namre?, 1x na motorju Slime, pa je ?e danes ta guma s fentil?kom in ?lauhom v operativi (svakova Transalpka nima ?lauhloss, ker ima ?pice oz napere in zaradi tega ?lauhe) cela znanost ker klobase ne more? uporabiti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Moja izku?nja s teko?ino za flikanje luknjic je omejena na uporabo na biciklih - uporabljal sem zra?nice s teko?ino "Slime" in pa "Bontrager". Kolikor teko?ina zanesljivo zama?i majhno luknjico ob predrtju, toliko zanesljivo tudi zaje... fentil?ek, pa ne glede na to ali je ventil Presta ali Schrader.
Pa kako potem napumpas po trm ko das tekocino not
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Od aprila letos bodo morali imeti vsi TPMS preko ventilov (ne samo ABS) - tako mi je bilo receno v enem izmed Mazda salonov. ?eprav imam raje ABS varianto. Ventili so nesramo dragi.
Hmmmmmm ampak to mogoce samo mazda prodaja kupcem? Jestova ni aprilska
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
European Union (EU) and Far East legislators are looking at TPMS as a way of reducing CO2 emissions, and are presently (as at January 2009) considering compulsory tire pressure monitoring systems from this environmental stance.[18] Starting in November 2014 (ECE-R 64 EU Directive), all new models of passenger cars must be equipped, in E.U., with a TPMS.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa saj to me je zanimalo... potem je ravno tako treba lotat na rikverc?
eno je can bus in vklop ekrana na napravi brez dodatne napeljave, drugo pa napajanje kamere, ?e je ta aftermarket. Ker ?e ima? pa ?e kamero tovarni?ko, kot jaz na alhambri, potem je pa vse plug in play, samo radio not in v rikverc (isto s park senzorji, tovarni?ki in ka?e grafiko na napravi)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Meni delajo vse tipke na volanu. Avtomatski preklop tudi deluje, vendar more biti pa nastavljeno na AUX ce hocem sliko, saj mi v nasprotnem primeru pise no signal (preklopi pa vedno na RVC). Seprav ce prav razumem ti ko kupis enoto RVC povezes samo z RCA kablom (cincam) in on preko canbusa sam zazna kdaj si ti prestavil v vzvratno ? Nerabis nic lotat na rikverc luc ? To govorim za ostale radije k imajo canbus.
tako je
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kateri pa nimajo? Pomoje bodo morali imeti spet vsi, ki se prodajo od nekega datuma dalje ...
Bi bilo zanimivo poiskati, moj 2017 nima
The system continuously monitors the
pressures on the four tyres, once the vehicle is
moving.
It compares the information given by the four
wheel speed sensors with reference values,
which must be reinitialised every time the tyre
pressures are adjusted or a wheel changed.
The system triggers an alert as soon as it
detects a drop in the inflation pressure of one
or more tyres.
najdem samo to
European Union (EU) and Far East legislators are looking at TPMS as a way of reducing CO2 emissions, and are presently (as at January 2009) considering compulsory tire pressure monitoring systems from this environmental stance.[18] Starting in November 2014 (ECE-R 64 EU Directive), all new models of passenger cars must be equipped, in E.U., with a TPMS.
Lahko pa ima? direct ali indirect TPMS, indirect je preko obratov, oz senzorjev hitrosti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mogoce pa obstaja canbus enota za Wince, sj tud nekateri androidi ne podpirajo canbusa, moras extra enoto dokupit.
kupi? z integriranim, tle ni za komplicrati, ker imajo skorajda vsi to opcijo, poleg dobi? pa ?e kabel za navaden non can bus avto. ?e samo kompatibilnost s tipkami na volanu zahteva can bus podporo
Mah meni ni to nevem kako pomemben dodatek. Meni je vazno, da ima BT,USB, RVC pa navigacijo ostalo so samo plusi
Isto dela avtomatski preklop na ekran za RVC preko can busa, ?e ne pa mora? sam speljati izhodno ?i?ko reverse na stikalo ?altkebla ali rikverc lu?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aha sepravi se radio poveze s senzorji preko canbusa? Morajo imeti senzorji svojo canbus enoto ali je tista v radiju dovolj in potem iz tam crpa vse podatke ali kako tocno to deluje? Kako je pa recimo pri meni k je wince sistem? Jest recimo nimam nobenega menija oz. nastavitev? Dam v rikverc, kamera se aktivira in to je to. Vrjetno gre za zaprt sistem.
wince (in tvoja verjetno) ?e nima can bus
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ce ima can bus mora radio delati ?e z original senzorji (le da se mora v meniju ponavadi aktivira grafika, da se poleg kamere izri?e tudi 'radar' za senzorje)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa vseeno, meni osebno predstavlja veliko ve?je tveganje to, da nekaj brska? po radiu kot pa da se pogovarja?. Sem ?e samega sebe zalotil, in vem da ni OK, ko nekaj pogleda? na ekran med vo?njo. Med pogovorom pa sem popolnoma enako skoncentriran na vo?njo.
Kaj pa poslu?anje podcastov? Ali pa recimo pogovorna oddaja na radiu, ki ima kak?no zanimivo temo? Ali pa konec koncev navigacija, ki te nekam usmerja in vr?e? u? na enkrat namesto na cesto?
?e smo ?e pri temu je nevarno poslu?ati poro?ila..............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Uf, tole v Torqu je dobra ideja. Kateri podatek pa je to? Vem da obstaja ?e dodatek za torque, ki ti lahko prikazuje en vid?et preko ostalih aplikacij, in tako ni potrebno, da je ?ez cel zaslon samo torque odprt, ampak si lahko samo nekam v en kot nastavi? zaslon?ek za ta podatek
jaz sem gledal temp 02 senzorja, ki je med regeneracijo narasla na u la la, nisi mogel faliti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Slivka a ti sarkazma res ne prepoznas? Men je avto kar sam vozil do Beograda, potem sem pa moral prevzeti volan ko je zmanjkalo Maxxxxmotion super performance goriva
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani