Skoči na vsebino
Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Boss napisal:

To je laž - v Italiji imajo najboljši in najcenejši bencin, ki je najbolj primeren za premijske Mazde rdeče barve ... pika. 😋

Nikoli niso lastniki rdečih mazd trdili, da imajo Italijani najcenejšie gorivo. To je navadno levaško  zavajanje. 😉

Trdili so pa, da je esso supreme plus najboljši dizel, s katerim lastniki rdečih mazd  naredijo več kilometrov,kot z kako Petrol župco, v kateri je največ bio dizla. Veliko več, kot v drugih  evropskih gorivih. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 minutami je Slivka napisal:
Po testni vožnji z Mazdo CX-30 si ne morem kaj, da ne bi primerjal tega SUVa s prvim koritom na kolesih, ki sem ga premogel: Fiat Panda iz leta 1995.

Obakrat sem za sovoznico. Sicer tokrat skoraj tri desetletja starejšo, a pustimo podrobnosti. Cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.

Pa gremo:

1.) Test naslonjala
Če sem pri Pandi podrl naslonjala nazaj, je nastala ena zasilna zakonska postelja. In dovolj trpežna, da je zdržala marsikaj. Če podrem naslonjala v CX-30, se počutim, kot bi ležal v trugi... Pa pri Pandi se je dalo naslonjala podret bistveno hitreje. Ja, včasih kar zaželjena lastnost...

2.) Test kolen
CX-30 je tukaj žal pogorel na testu. Panda je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri CX-30 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez sredinsko konzolo velikosti letalonosilke. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka.

3.) Test desnega ovinka
Žal, CX-30 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s Pando peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri CX-30 se sovoznica ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?

4.) Test pogovarjanja
CX-30 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?

5.) Test hitrosti
Panda je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti CX-30, da to doživiš?

6.) Test pospeševanja
Sklopka, prva, gas, sklopka, druga, gas, sklopka, tretja, gas, sklopka, četrta, gas,... v Pandi si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In CX-30? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Ampak kdo si pa to želi?

7.) Test udobnosti
Končno test, kjer je CX-30 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V Pandi mi je ponavadi bruhala.
 
Toliko zaenkrat. Glej, razumem, da obstajajo moški, ki jim je tak avto všeč. Razumem, da obstajajo moški, ki raje natepavajo moške kot ženske. Razumem, da obstajajo moški, ki se onesvestijo, ko njihova žena rojeva. Razumem, da obstajajo moški, ki obožujejo električne avte. Ampak jaz nisem tak. Vsak po svoje in gremo dalje.
 
 
 

Podobno izkušnjo sem imel s peugeotom 306 GTI. Ko sem zapeljal hitro v desni ovinek, je sedanjo ženo (takrat že dekle) prisesalo name. In vedno v istem ovinku. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Za vsak slučaj, ga je holob nagnal natočit do roba 🤣

Najbrž ga pripravljajo za uporabo proti protestom ljudi, ki nimajo zdravnika. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Bi že moral o dizlu razmisliti. ROTFL

Ni potrebe. Poraba je tam-tam, je pa vožnja po avtocestah veliko bolj sproščujoča v cx30. No, mogoče za  smučanje bom aktiviral 6-ko. Ima velik prtljažnik. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Vidva skupaj nista niti za enega zajčka. :) Skupaj ne naredita niti 20.000 km/leto. 😂

Jaz sem v šestih mesecih naredil 12500km.😊 Imam pa letos še dvakrat pot v München, 2x Dunaj, 3x Milano, Smučanje Dolomiti, mogoče poleti Oslo,Kopenhagen?? še enkrat poleti Dolomiti (tre cime). 

Firence, Bologna....po moje bo. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Med drugim tudi moja X186 in še katera a ni nevarnosti zamašitve.... 😉

V bistvu še nobeden nima tega motorja  toliko kilometrov in let , da bi vedeli kaj bo. Recimo, da ni tako smotano narejeno kot pri dizlih. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 53 minutami je Z M A J napisal:

Mene Alexova hitrost vrh klanca niti malo ne impresionira. Se spomnim tega istega klanca navzgor s frendovo Astro GSI 150KS, on je imel vrh klanca precej preko 200 na števcu, resda je gajbica posedovala zgolj 5 prestav, ampak se je pa tudi pisalo nekako četrt stoletja manj na koledarju, kot pa danes. :))

V peti prestavi...driuga zgodba.😉

..

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

To so tvoje pobožne želje.

 

Veš, česa si pa jaz želim? Da se najde nekdo, ki si iz ZDA ali Kanade pripelje CX-30 z 2,5l SkyActiv-G motorjem. Žal bo avtomatik in direktna primerjava s tabo ne bo čisto v piko, ampak da se gresta potem peljat čez pol Slovenije in tankat. Da boš nehal sanjati ...

Avtomatik? Ah, kje pa. Tri litre več minimum.😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 59 minutami je MazdaBoy napisal:

 

Škoda, da nimaš turbine, bi verjetno še bolj pospešu, a? Kr pije pol, 7,4 tud ni tolk malo ali pač 🤔 Odvisn no, če se ti fučka za porabo, pol ni to nič 🙂 

Pri hitrostih tempomata  od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Imam občutek, da je mazda s tem glomaznim cx 60 in velikooo predragim modelom brcnila precej v temo. Ko zmanjka  elektrike (po le 60 likometrih-na avtocesti že veliko prej) se voziš naprej kot prej z zastarelim 2.5 motorjem. Poraba po še naprej velika od 8,5 pa navzgor. To ni glih nek napredek. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊

V  avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla. 

Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra. 

Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Italijani bližje naši meji imajo cenejše gorivo, imajo ceno nekje vmes, drugače bi lahko vse pumpe v bližini 20km zaprli! 😊

Po novem letu nič več. Vlada je sprostila cene na celotnem ozemlju Italije. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 59 minutami je DonFelipe napisal:

Nič, samo povem. 

Italijani zadnje leto ne hodijo več toliko ker so cene večinoma izenačene, bolj hodijo dizelaši k nam in tisti kateri so v prehajanju naše dežele.

 

Izenačene? 🤔

 

IMG_20230104_195051.jpg

Screenshot_2023-01-04-19-50-11-08_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Ja, kaj pa če bodo hodili iz sosednje Hrvatske na naše črpalke ?

In kaj boš naredil? A ne hodijo že od vedno Italijani, ki Imajo trenutno goriva preko 2€, tankat k nam? 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Saj v bistvu res ne veš kaj boš kupil na koncu, ko začneš gledati za novim avtom. Najprej si moraš razčistiti, kaj v bistvu sploh potrebuješ in do koliko denarja sploh greš. S časom se potrebe spreminjajo. Pri meni je bila prioriteta benzinar. Električnih avtov niti pogledal nisem, niti ne bodo na mojem seznamu želja po moje nikoli. Upam, da mi ga ne bo potrebno kupiti. Na prvem mestu je bil pri meni cupra fermentor, benzinar, 150 konjev. A kaj, ko so jih  imeli samo z avtomatskim menjalnikom. Testna vožnja je bila dovolj, da sem ga črtal iz seznama. Ta kombinacija je milo rečeno porazna. Menjalnik je ob menjavanju in speljevanju  trzal in motor ni bil prav nič prepričljiv. Poraba na testu je bila 8,5 l/100. Nato sem dobil testno cx 30 z x motorjem za en par ur. Sto kilometrov z njo je bilo dovolj, da je padla odločitev. 

In vsak dan sem bolj zadovoljen z njo. 

Sedaj imam najboljše iz obeh svetov, dizla karavan za prevoz glasbene  opreme in občasno  premagovanje vrhniškega klanca v 6. brzini 😊 in CX-30, da uživam s tihim motorjem, majhno porabo in občasnim vrtenjem motorja v višje obrate. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

@Alexkatere sta kupila in a je potrebno za montazo kaj obrezat pri tablici. Kako tezka je montaza?

 

Tole ze neki casa gledam da bi kupil pa ne vem ce se mi da neki rezat, limat, ....

Vzeli smo te:

https://m.aliexpress.com/item/1005002072929421.html?spm=a2g0n.order_detail.order_detail_item.3.337ef19cQiOze7

 

Imaš kake pol ure dela. 

1.Snameš tablico.

2.Nosilec tablice  dol (pri moji cx 30 je bil zakovičen, pri Gelipterjevi privijačen)

3.Razmastiš odbijač.

4.Zalepiš mrežici.

5.Na mestu,ki je pod tablico , pritdiš dodatno  mrežici z črnimi vezicami za vsak skučaj .

5.Skrajšaš nosilec tablice (je zelo tanka plastika, označiš nekje 7mm in ga odrežeš z žagico za železo).

6.Privijačiš nosilec nazaj.

7.Tablico montiraš nazaj.

Vse skupaj je sedaj bolj fiksno ,ker se nosilec tablice nasloni na mrežico in se ne premika. Original nosilec tablice prosto visi in vibrira.

 

 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je godlike napisal:

Pri mojih vozilih je spodaj intercooler.

 

Je pa res, da ga moja Mazda nima, ker ni turbine 😉

Enako. 👍

Če bi imel intercooler, bi imel turbino in kakih 250 konjičev.😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Bolje tako, da se mu slučajno ne stopi plastični karter. 🤣

Ravno sedaj, ko smo montirali mrežo sva z Gelipterjem  ugotavljala, kako ima dobro zaščiteno dno cx 30. Kot kak športni,dirkalni avto. Nič podvozja nima odktitega.Veliko bolje kot pri 6-ki.

Tako,da je tudi karter  veliko bolj zaščiten kot pri 6-ki.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.