Po trinajstih letih dela in uporabe se je na tehničnem pregledu najbolj zataknilo to, da so odbijači in plastične obrobe blatnikov s knipingi pritrjene gor pa da je okoli in okoli opraskan in obutan - kot da je protokolarna limuzina ne pa hribovski voz... Vse ostalo (volan, stabilizatorji, zglobi, končniki, kolesni ležaji, zavore, luči,...) pa brez pripomb. Pa tudi rjavine ni pretirano gor, kljub temu, da je bil nekajkrat na tretmaju pri Treh kronah. Se je potem dalo to sanirat in zdaj je v redu. Torej, potrjena za še eno leto.
Kaj ti možakarji (al pa po vsej verjetnosti babnce) na homologaciji ne razločijo, kaj je karavan in kaj SUV. Wtf?
Ne sekiraj se zaradi tega. Fičkotu je v homologaciji pisalo 'limuzina'...
pred 8 urami je Alex napisal:
Moram preverit, kako je s temi 19" in homologacijo. Ali je sploh varianta pri nas za to. 🤔
Če iz Nemčije poleg platišč dobiš tudi TÜV certifikat, na katerem piše, da so ustrezne za tvoj model, je vse ostalo zgolj formalnost. Ker smo v Evropski uniji in morajo priznati vse, kar so Nemci priznali pri sebi...
Sem bil danes v Kopru in iskal Alexa, da se z njim malo pogovorim, kaj je zdaj to: bencinar in SUV. Pa možakarja nisem dobil. Mi je pa sonce ves čas nažigalo v glavo. Potem sem šel na črpalko, pa kmalu natočil napačno gorivo. V Kopru res sonce divje nažiga. Pa namesto v Šalaro sem šel v Semedelo. Če si tam ob dveh popoldan, sonce tako nažiga, da se ti skisajo možgani. Nato sem namesto piva kupil vodo z okusom. Pa ko bi jo vsaj iz hladilnika vzel, ne, jaz jo kar s police. V Kopru je res močno sonce. Tako da zdaj počasi razumem Alexa in njegovo odločitev...
Doma povem ženi, kaj se je zgodilo in kako se mi ta teden vleče, pa žena odgovori:
- "Tebi se teden vleče? Pomisli, kako se bo njej vleklo, ko bo hodila na bus za v službo..."
Moram pa tukaj pohvalit svojega šefa. Šele zdaj, ko premišljujem za nazaj, sem postal pozoren na eno pomembno malenkost. Ko sem ga po telefonu poklical in mu rekel, da sem imel prometno nesrečo, je bilo prvo vprašanje: "In kako je s teboj?" Šele potem, kaj je s tovorom in nazadnje kaj je s kombijem.
Se vračam s službenim kombijem, srečam avto od avtošole, se potegnem bolj desno kot običajno, rahlo pritisnem zavoro - in BUM. Presenečen ustavim in ugotovim, da je zadaj voznica udarila v kombi. Vidim njen avto, Ford Fiesta, stara nekaj mesecev, ves razbit, hladilna tekočina teče po cesti,... Pridem okoli, s strahom pogledam, kombi - in glej ga vraga, nič mu ni. Stara KIA Pregio iz leta 1999 je imela samo nekaj prask po odbijaču in zavihan spodnji rob zadnjih vrat. Si mislim, glej, greva vsak po svoje in mir. ne, ženska je že imela telefon v roki in je klicala policijo.
Pride policija, naredi zapisnik in ženska na vse pretege vali krivdo name. Ampak vse se izkaže za prazno nabijanje in policaj naredi zapisnik, njej pa izroči plačilni nalog. Takrat pa ženska začne kričat name, da sem jo zaje..., ker sem poklical policijo.
Kaj? Pa saj jo je ona klicala.
Dobro, pustimo stat.
Policaj reče, da je treba izpolnit še Evropsko poročilo o prometni nesreči. Dobro, odprem zadnja vrata kombija in začnem s svojimi podatki in podatki službenega kombija. V tem pride avtovleka in naloži Fiesto. Ker sem svoje izpolnil, pogledam po cesti - in tam malo naprej stoji policijski avto. Gledam okoli, ženske nikjer. Čim je avtovleka naložila njen avto, se je usedla v kabino in šla, brez da bi dala svoje podatke. Grem do policaja, mu razložim, policaj zavzdihne in reče, da naj lastnik vozila vpraša na postajo prometne policije, pa bo dobil podatke in uradni zapisnik.
Koliko se meni ta teden vleče, vse mi gre samo iz slabšega na slabše...
Kje so časi, ko je pet-članska družina imela dovolj prostora v stoenki? Ali sem se jaz zelo postaral ali pa se svet spreminja zelo hitro. Ker jaz se tega še spomnim...
... in en kup problemov zaradi ekologije.(dpf,kolektor,egr...)
Ja, pa za poplave v Sahari, sušo v Amazoniji in izpad javne razsvetljave v Timbuktu je tudi kriv dizel, a ne?
Pri naši hiši sta dve Mazdi. Mazda 5 ima preko 330.000 km, DPF enkrat zamenjan, EGR dvakrat čiščen. Mazda BT-50 ima nov kolektor, ker sem nasedel in starega poškodoval. In zahvaljujoč temu, da imam dva dizelaša, še nisem bankrotiral. Ravno danes je petka prevozila od Splita domov s porabo 5,2 litra na 100 km - za avto s 330.000 pregon... ... ... Se pravi prevoženimi kilometri niti ni slabo. BTjka pa je na isti relaciji vlekla še okoli 1300 kg težko počitniško prikolico. Kljub vzponom na Velebit in od Bosiljevega proti Rijeki hitrost ni padla pod 100 km/h, poraba pa ni presegla 12,68 litra na 100 km. In to v opoldanski pripeki pri okoli 35 stopinjah Celzija in s prižgano klimo - in brez pregrevanja motorja! Zdaj mi pa pokažite bencinarja (lahko tudi hibrida), ki bi s tako porabo zvlekel 1300 kg težko prikolico čez Velebit! Da vas vidim, dizlomrzneže! Lahko na pomoč pokličete tudi zaplinjence, pa da vidimo! In če me boste prav sprovocirali, bom jaz pripravil naslednji "poraba-izziv", če bo kdo od dizlomrznežev mel... ... ... Se pravi "prašnike"...
Torej, LadoK, določene objave je potrebno jemati z določeno rezervo...
Če je to samo za vaju dva z ženo - si pomislil še na enega atraktivnega bencinarja iz Mazdinega asortimana: MX-5. Za potovanja v dvoje bi mogoče bil dovolj zmogljiv, za mestno gnečo in nabita parkirišča pa precej bolj primeren od SUVa...
Zakaj pa ti kardaširaš po Zokilandu s pomočjo LGBT populacije?
Sm kmet an s hribou doma, pa ne zastopim, kaj je hotel umetnik s tem povedat?
Ma se mi zdi, da nisem edini, kajti umetnika takega formata je težko razumet...
Glej, imam en predlog: ti ignoriraj mene, jaz bom ignoriral tebe in če se bova vzajemno ignorirala, bova še najlepše sodelovala. Ker jaz sem kmet s hribov doma, ti pa talent svojega formata in sploh ni za pričakovat, da se bova razumela...
... ... ... ...; če bi to delovalo bi lahko fural na domač šnopčk in se ne bi sekiral.
... ... ... ...
Ja, talent, kot vedno.
Midva se poznava še od tiste sedemsedežne Mazde B-2500 z desnim volanom, nekaj let pred korono. Že takrat si bil brihta. Očitno si inteligenčni kvocient obdržal...
Šnopček se prodaja po 15€ za liter. Če je bolj žlobudra, gre po 10€ za liter. Ti bi ga pa kuril v avtu in prišel skozi ceneje kot če bi ga prodal in kupil nafto po 2€ za liter. To se lahko domisli samo talent tvojega formata...
Element, ki najbolj prepriča bi mnogi lahko označili kot korak nazaj v razvoju. A pri Mazdi se radi držijo preverjenih rešitev in jih nato izpilijo do konca.
.......za vse morebitne kupce; MAZDA CX30 X186......
Berem tale kratki test zgoraj in pridem do dna, do tehničnih podatkov. Me je kar prikovalo na stol. Bemtiš, za tako reč bi moral imeti orožni list! Če pogledate, kakšna je največja hitrost! Pa to niti na nemšnih Autobahnih ne moreš stisniti niti do 1/4, kaj šele kaj več... Noro!
G192/4 in CD150 imata isto glasnost pri 140kmh.......
Ženo pusti doma, pa boš ugotovil, da sta oba precej tišja...
Ne vem, kako je to pri drugih Mazdah, a pri Mazdah serije B (B-1500, B-1800, B-2200, B-2500, B-3400, B-4000, BT-50, Bongo,...) je vzdrževanje precej cenejše, če je lastnik malo naglušen...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po trinajstih letih dela in uporabe se je na tehničnem pregledu najbolj zataknilo to, da so odbijači in plastične obrobe blatnikov s knipingi pritrjene gor pa da je okoli in okoli opraskan in obutan - kot da je protokolarna limuzina ne pa hribovski voz... Vse ostalo (volan, stabilizatorji, zglobi, končniki, kolesni ležaji, zavore, luči,...) pa brez pripomb. Pa tudi rjavine ni pretirano gor, kljub temu, da je bil nekajkrat na tretmaju pri Treh kronah. Se je potem dalo to sanirat in zdaj je v redu. Torej, potrjena za še eno leto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani