Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano

Danes opravijo dobavo s "šleperjem" oz. z vlačilcem s polpriklopnikom. Zaradi množice napačno parkiranih avtomobilov šofer nima kje obrnit, zato se dva sodelavca postaviva na glavno cesto in jo zapreva, šofer pa porikverca šleperja v krožno križišče, da bo potem odpeljal naprej. Med tem, ko je šofer rikvercal v krožno križišče, pa se en model (znamke avta namerno ne bom zapisal) odloči in prehiti kolono, ki sem jo ustavil, ter pripelje v krožno križišče mimo mene. Seveda ni pričakoval šleperja v križišču in se mu ni uspelo ustaviti. Škode ni bilo veliko, je pa možakar takoj klical policijo. Ko je policija prišla, začnem jaz razlagat, da šofer ni imel kje obrnit in da sem jaz na tej strani ustavil promet. Pa se model oglasi in razloži, da jaz nisem uradno pooblaščen, da lahko usmerjam promet in da nimam kaj ustavljat promet, da to lahko naredi samo policaj ali medobčinski redar in da mora policaj še mene kaznovati, ker sem skakal po cesti in s tem ogrožal sebe, ker bi me lahko kdo povozil in še promet sem oviral, ko sem skakal po cesti...

 

Policaj je samo vse popisal in zdaj čakamo poziv k sodniku za prekrške. Moram pa na kakšnem koledarju preverit, če ni mogoče kakšna ta-prava luna...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 4 urami je Deeyan napisal:

 

Tele 2.2 motorji v drugi generqciji so bli in so 🔝

Mi imamo dvolitrskega turbo-dizla iz leta 2010 s 105kW in 320.000 km. Zaenkrat se še nimam kaj žalit. Vleče kot zverina, porabi pa manj kot sodobni hibridi. Resnici na ljubo: od kar jo imamo do zdaj je povprečna poraba za 6,2 litra nafte na 100 km več kot Tesla...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pod opombam piše, da "špera" deluje brezhibno.

 

Pri Mazdah serije B tovarniška "špera" ni delala niti do konca proizvodnega traku, kaj šele kaj naprej... Torej, če je ni predelal in montiral kakšne druge, potem mu špera NE dela...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Tale reč je pa... 

 

Za 250 gramov naložbenega srebra bi v Zlatarni Celje radi 150€. 

 

Ko sem zvedel, koliko pri Mazdi stane kos gume, se mi srebro sploh ne zdi več drago. Moram samo še stehtat, pa da vidimo, kaj je dražje na 1 gram: srebro ali Mazdina guma... 

 

Pa vedno domov dobivam sto in eno reklamo, kjer mi ponujajo zlodja in pol. Ko pa nekaj potrebujem in vprašam, je pa dobava kakšen teden, če je v glavnem skladišču, drugače tudi več...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pri tej Mazdi 626 berem spodaj v opombah: "Prvi lastnik, zelo ohranjen."

 

Zdaj pa mi ni jasno, a je zelo ohranjen prvi lastnik ali je zelo ohranjen Mazda...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Bom moral spet malo v avto-šolo, ker so se predpisi očitno precej spremenili. V davnih časih, ko sem delal izpit, so učili, da se 10 metrov od križišča ne sme ne parkirati ne ustaviti.

 

Zdaj pa ne vem, a po novem to ne velja več ali pa cestno prometni predpisi ob nedeljah ne veljajo. Ali pa STOP znak pomeni, da se tam ustaviš za nekaj ur...

 

IMG_20220121_125625492.thumb.jpg.da547f9270a897913e5faafa1271e49f.jpg

 

Težava je, ko se pripelje cisterna s tekočim kisikom. Samo polpriklopnik je dolg 12,5 metra, spredaj pa je še vlačilec pripet. In zaradi ostrega ovinka mora vzeti "malo bolj na široko", se pravi, da jaz zaprem glavno cesto za nasprotni promet, on pa gre na levi pas in skozi križišče spet tik do levega robnika (seveda tam ne sme biti parkiranih vozil), prikolica pa "seka" ovineg in gre tik-tik mimo robnika na desni strani. Če so pa tam vozila, se pa vse skupaj zatakne. Pločnik (kolikor ga je) ni predviden za 40-tonske vlačilce, trava v nadaljevanju pa sploh ne...

 

Ja, vem, lahko kličem redarje in policijo. In? pridejo, nalepijo listek in gredo. Šofer naj pa čaka nekaj ur ali celo cel dan, da pride lastnik in avto umakne. Ni mi pa jasno, zakaj policaj ne sme pogledat v bazo podatkov in po registrski številki dobiti lastnika ter v telefonskem imeniku poiskat telefonsko številko ter ga poklicat, naj pride avto umaknit. Je policaj nekaj razlagal, ampak nisem razumel...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ko takole napišete, se tako enostavno sliši. 

 

Ampak...

 

Zakaj mora biti vedno en "ampak"? In zakaj en tak "ampak" vedno vse pokvari?

 

Torej, ostali smo pri "ampak".

 

Ampak ne policija ne medobčinsko redarstvo na Goriškem nimata pajka. Zato v dopoldanskem času pride medobčinsko redarstvo, ki mu nalepi listek. Če podrobno pogledate, boste na sprednji šipi videli rdečo "vrečko" z napisom Obvestilo redarstva. Popoldan, ko gredo medobčinski redarji domov, pa te reči prevzamejo policaji. Ker tudi oni nimajo pajka, tudi oni lepijo listke. Je pa tako, da listek lahko nalepim tudi jaz, pa kaj mi to pomaga, avto je še vedno tam in še vedno ovira promet. Če pa ga zakljuknem za BTjko in potegnem v Vrtojbco, sem pa kriv, ker sem se dotaknil tuje lastnine. Narobe svet, kjer je tisti, ki dela narobe, zaščiten kot kočevski medved. Tisti pa, ki dela prav, je pa... Saj se ve, katera stran...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Danes čakam tovornjak z jeklenkam kisika. Končno zvoni telefon - kliče šofer:

- "Ja, jast pa danas ne morem k vam."

- "Možakar, ne se mi zezat, za čez vikend nimamo dovolj, pridi, pa če še tako pozno, tu bomo čakali. če ne jaz, pa popoldanski."

- "Ne, ne, ne razumijete. jast sem že pri vas, ampak ne morem do vas."

- "Eee, kaj?"

- "Pa prit pogledat sem gor, jast ne morem do vas."

 

Grem pogledat in...

 

IMG_20220121_124852970.thumb.jpg.234363009da75a0ed5f32ba9b6016a7e.jpg

 

... presenečenje. Ni ne BMW ne Audi. Potem sva s šoferjem povedala nekaj stavkov, ki ne sodijo na forum ter ročno zložila jeklenke s tovornjaka, jih odkotalila kakšnih 50 metrov naprej, jih dvignila na rampo in spravila v naše skladišče. Nato sva pa prazne jeklenke ročno sneai z rampe, jih odkotalila 50 metrov v drugo smer in jih ročno dvignila na tovornjak. Ko je tovornjak odhajal, je bil ta avto še vedno tam.

 

Mimogrede omenim, da ima vsaka jeklenka okoli 60 kg, v njej je pa 14,5 kg plina. Prazna torej tehta okoli 60 kg, polna pa okoli 75 kg. V vsaki paleti pa je 12 jeklenk. Koliko je bilo fizikalcev? Bilo jih je eden, pa še ta razvajen, saj vozi Mazdo. Ja, pa še šofer je pomagal...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Danes sem moral v Ljubljano. In sem med vožnjo po avtocesti prišel na idejo, ki jo bom predlagal DARSu. Namreč, da priključek na avtocesto ne bi delali z desne strani, ampak bi naredili nadvoz in priključek na avtocesto z leve strani direktno na prehitevalni pas. Da se (večina) tistih, ki se vključujejo na avtocesto, ne bi toliko trudili, da se s hitrostjo 40 - 60 km/h izognejo pospeševalnemu pasu, pa prevozijo vozni pas, preden pridejo do prehitevalnega pasu... In nekaj podobnega bi naredili tudi pred predorom Golovec, kjer se z desne priključi avtocesta iz Grosuplja...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Seveda je Renault dober proti rji, saj je tak kot Trabant. No, v bistvu je boljši. Trabant je bil PVC, Renault je pa PVC-turbo...

 

Se spomnim dogodka, ko je sosed zaradi slabega akumulatorja svojega Cliota (letnik 2005) parkiral v križišču na vrhu, približno 200 metrov proč od hiše. Ko so divji prašiči navohali tisto plastiko, so ga olupili celega. Možakar se je skoraj zjokal, ko je zjutraj zagledal "okostnjak" in še jaz bi bil kmalu tepen, ker me je popadel smeh, ko sem prišel mimo in videl ostanke...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 urami je scania napisal:

Ma to je relativno, če tako vzdržujemo kot smo se pogovarjali v drugi temi po moje ni bojazni. Kje je pa BMW z N47 motorjem, vsakemu 5temu je verigo odtrgalo na začetku. ... ... ... ...

 

Če sem prav razumel ta članek, so to podatki od zavarovalnic. In zavarovalnica je izplačevala samo tisto škodo, ki je bila zavarovana. Če je bil sklenjen "strojelom", potem je ta popravila plačala zavarovalnica. In "strojelom" je običajno podaljšana garancija. Se pravi, da tu niso zajeta popravila v garancijskem roku, ki ga daje proizvajalec. In tudi ne popravila vozil, ki so prestara, da bi na njih zavarovali "strojelom"...

 

Vsaj jaz sem tako razumel tole pisanje, lahko, da se tudi motim...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Osram ni ravno kvaliteta, je bolj osran in oscan... Jaz sem vzel LED za v hišo (220V), in od takrat naprej sem vsak teden na lojtri, ker je vsaj ena krepala. In zdaj je postala že rutina: vsako soboto zvečer menjam, v nedeljo vse sveti, v ponedeljek ali torek nabavim toliko, kolikor je pregorelo (praviloma kar kot garancijo), v sredo ali četrtek pa ugotovimo, da je pa nekje drugje spet kakšna crknila. In v soboto spet lojtro v hišo in menjat... Trgovec me je počasi že sit in sva se enkrat kar pošteno "prijela". Pa mi je lepo razložil, da je to Kitajska roba (tudi res piše na škatli, da je narejena na Kitajskem) in da naj ne pričakujem preveč...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano

Fantje, a se vi hecate ali resno mislite? Ali pa ni samo izguba vonja in okusa simptom za korono...

 

 

dne 21. 11. 2020 ob 9:54 je Jest napisal:

Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih slabih 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zadnje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... :P )....

 

Na CX-5 imaš porabo 8,5 in s tem se še hvališ? Mislim, ker jaz imam na 10 let stari BTjki porabo 10 litrov na 100 km, kadar vlečem počitniško prikolico. Pa je BTjka vse prej kot vrhunska aerodinamična naprava - sploh s tistim masivnim prtljažnikom na strehi... Pa tudi počitniška prikolica ni ne majhna ne lahka. In pri taki obremenitvi tisti moj stari turbodizel pije 10 litrov, tebi pa tri leta star avto 8,5... A to je razvoj in napredek? Ali pa imaš doma kakšno manjšo privat rafinerijo?

 

 

dne 21. 11. 2020 ob 15:56 je SpEkTr napisal:

Ja, na spritmonitorju je 1.2L razlike v prid D175. Ok, to res ni veliko ja. ... ... ... ... ...

🙂

 

1,2 litra na 100 km res ni veliko. Ampak v mojem primeru bi bilo to okoli 300 litrov na leto pri enem avtu. Hja, glej, teh 300€ raje plačam v Terme 3000 in grem za en teden v bazen (ali kolikor znese, nisem ravno računal) kot pa da to poženem kar tako skozi ror in tistemu za menoj v nos...

 

dne 21. 11. 2020 ob 18:33 je SpEkTr napisal:

Sama turbina kot taka načeloma ni tok kritičen del. Sploh če je motor nekako uravnotežen, da ni predimenzioniran recimo. S pravo vožnjo, z občutkom mora tudi turbina prit krepko preko 200 tisoč. Tako da , za nas to ni težava. Seveda je pa vedno lahko kje gnilo jajce..... ... ... ... ... 

 

Na naši petki ima turbina že zelo zelo blizu 300.000.

 

In vendar se vrti...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 17 urami je Z M A J napisal:

Razmišljam, da bi Geckota menjal za naslednji model, ampak preko te armaturke ne morem. A je obupna? :(

 

Obupna v primerjavi s čim? V primerjavi z armaturko od Getza?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Iščem malo bolj spodobno prikolico (tako, da ima od 2200 do 2600 kg nosilnosti in od 2600 do 3000 kg največjo dovoljeno skupno maso, po možnosti enostrani kiper). Zdaj se mi cene rabljenih vozil sploh ne zdijo več tako visoke...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervoar za gorivo
Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

 14 litrov za 100 km? 

 

Hja, odvisno od avta. Pri Mazdi BT-50 je to še zelo malo. Razen, če se pelješ v dolino...

 

Mazda 5 z dvolitrskim turbodizlom pa pri umirjeni vožnji na odprti cesti brez zastojev in brez obremenitve s 14 litri naredi skoraj 300 km...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.