Tako se mi je zdelo. Mogoče mrzel motor. Je pa tudi žena takoj opazila, ampak me je kot lastnica Mazde2 takoj "potolažila", da je tudi njena Mazdica glasna.
Gledam homologacijo za CX-5 in piše, da je 75 decibelov v mirovanju. Zraven nimam Passatove, ampak v spominu imam, da je pri ADACu na avtocesti bil podatek 68 decibelov.
Ne vem, mogoče sem se "razvadil", ampak včeraj me je res presenetilo, kako robat/traktorski je. Sem pričakoval, da bi to še kdo omenil (v kakšnem testu).
Danes sem šel pogledat tole CX-5.
Nemški, servisna dokumentacija v celoti zraven, z merilcem premerjen pred menoj, dal testno vožnjo, ponujal, da ga peljem na pooblaščeni servis ... skratka videti je bilo vse ok.
Sedaj pa stvar, ki mi je najbolj ostala v spominu, ko sem se peljal. Motor je občutno glasnejši in bolj robat kot tisti v mojem starem Passatu. Zvok se mi sicer ni zdel napačen, ampak je pa robat.
So Mazdini dizli res bolj robati? Pač bolj traktorsko deluje, vožnja na cesti pa je načeloma manj elegantna kot pri Passatu, ampak to je razumljivo, ker gre za drugačen tip vozila.
Evo mojo primerjavo v porabi med Mazdo cx5 in vagi... vožnja po enaki relaciji.
Konji so podobni 176 oz. 177 na vagu, edino vag ima avt.menjalnik in stalni 4x4 pa 2 toni ima.
Sklep tudi vaginalna vozila so požrešna😆
Zanimiva informacija. No, takšna primerjava me je zanimala 🙂
Potem pa še vprašanje - kateremu motorju bi dali prednost - 150 ali 175 konjskemu?
Močnejši je seveda malo močnejši/hitrejši/navornejši, ima pa nekaj večjo porabo. Kaj pa težave/vzdržljivost?
Je 150 konjski sicer dovolj?
Mogoče bi pogledal tudi bencinarja, ampak so tako redki kot Toyote RAV4 hibridi 🙂
Če gledaš tisto v KR, sem ti že napisalda bodi pozoren, ker kot rečeno so to bolj kot ne "švero-dilerji", pa srečno pri nakupu....
Ja, tisto gledam. Se zavedam, sem pozoren, zato kompliciram. Skoraj vsi avtomobili iz uvoza (kar je itak večina) so kupljeni na dražbah od raznih lizing hiš in avtohiš. Dilerji približno vidijo, kakšno vozilo kupijo, potem pa ...
Nekateri kupujejo zgolj najcenejše (in jih potem malo uredijo), spet drugi dražje in boljše ... pač različno.
Hvala.
Sem blizu nakupa, ampak me malo moti, ker je servisna zgodovina, ki mi jo pokaže aplikacija na telefonu, precej nepopolna.
Avto ima sedaj 120 kkm, vidi se, da je bil očitno na pregledu (ali je to servis?) pri 20 kkm, ter nato še pri 105 kkm. Za vmes se mi nič ne izpiše. Zato me malo zanima, če ima kdo vpogled v Mazdin sistem - če pač ta beleži kaj več.
Sicer pa me bo to verjetno kar odvrnilo. Za porabo vseeno nisem tako skeptičen, ker imam običajno precej nižjo porabo kot ostali 😁, lahko pa, da mi pri Mazdi ne bo uspelo.
Ko gledam svoj stari zapis na blogu, sem imel na 150 konjski (ročni menjalnik) porabo med 5,8 in 6,4 - večinoma bolj hribovit svet. Koliko več bo porabil 175 konjski avtomatik, mi je neznanka.
Glede na vse prebrano sem mnenja, da ti je poraba zelo pomembna, zato raje razmisli ce bos zadovoljen s taksno porabo in sele potem nadaljuj z ogledi, da ne bos na koncu razocaran razlagal kako je Mazda pozresna.
Dalje sem ti kot zvesti bencinski privrzenec dolžan svetovati, da raje kupi 2,5l bencinarja, razlogi zakaj so bili ze veckrat omenjeni na forumu zato malo pobrskaj. Verjetno si od prednikov že slisal stari rek "Mazdo se kupi bencinarja".
Mogoce je za razmisliti uvoz iz Nemcije kjer je izbire več kot je nemskih josk v Dalmaciji.
Ja, imaš kar prav. Poraba se mi zdi precej pomembna.
Načeloma naj bi v grobem veljalo, da se Japonce kupuje bencinarje in Nemce dizle. Torej imaš prav, je pa bencinarjev CX-5 zelo malo na tržišču. Ja pa pri Mazdi potem poraba še višja.
V tujini je več izbire, sem pa občutljiv na kakšno drobnarijo, ki bi jo opazil šele, ko bi avto videl v živo. Spremljam pa.
9. Če se (prevečkrat) aktivira se vozi narobe. Preblizu.... Sicer pa saj vemo kako gre v SLO. Če je tempomat na 2 sek, se na avtocesti vse vriva...
10. J a je siten. Postavi se na FM niti ne na DAB+... Sicer pa če grrem le dlje kot do štacune pripnem telefon na kabel. Senm se navadu ker ga vozilih/strojih vedno polnim zaradi precej intenzivne uporabe.
6. Pri Passatu mi je všeč, da ima grelni del, ki (električno) ogreva kabino, če je zunanja temperatura pod 4 stopinje. Seveda to ni za tistega, ki ima samo kratke vožnje 🙂
9. Sam vozim precej defenzivno, zato to težavo front assista poznam samo iz testov. Naj bi se sunkovito zaviranje dogajalo tudi pri kakšnih garažnih vratih in podobnih štosih ...
10. Človek se kdaj res sprašuje, kaj razmišljajo izdelovalci takšnih stvari.
Hvala.
Kratko poročilo - popoldne sem si ogledal tistega v Kranju. Načeloma je videti precej v redu. Škoda, ker je zaradi stanja na miru umazan/zaprašen - ob objavi oglasa je bil očiščen.
Poleg tega je polovično zaparkiran in ker se nisem čisto zagrel, niti nisem sitnaril, da bi ga spravili ven. Notri je čist, ima pa nekaj prask v prtljažniku, ker je Mazda tam uporabila poceni plastiko.
Še najbolj so me odvrnili sedeži - so sicer beli, usnjeni, ampak ob robeh že malo napokani/poškodovani. Zraven sem imel kolega, ki je v tem kleparskem svetu 🤣 in me je takoj potegnil do drugih Mazd, nato pa do Audijev in BMWjev. Res je pri Nemcih videti boljše usnje.
Motor se je malo počasi zagnal (pač akumulator po x tednih neuporabe), potem pa je lepo zapredel. Meni se sicer zdi glasen in robat, če ga primerjam s Passatom, ampak kolega je potrdil, da lepo prede. Vožnje nisem naredil. Videl sem, da je bil zraven izpisek iz e-servisne knjige. Nekje iz Italije prihaja.
Prodajalec je bil mnenja, da so porabe okrog 8 litrov, kar se je meni zdelo zelo veliko. Ampak ok, to je precej subjektivno.
Skratka - avto niti ni videti napačen, mogoče bi moral prodajalec bolj zagnano pristopiti, pa bi mogoče nadaljeval z ogledom in bi ga mogoče celo vzel. Saj ni nič motovilil, zdel se mi je v redu, ampak ni imel neke posebne volje.
Malo sem še prebiral izkušnje. Zanimivo, da marsikdo tarna nad Mazdinimi dizli (vsaj za CX-5). Res pa je, da imam občutek, da so CD175 letniki 2016 vseeno boljši. Drugi minus pa je poraba.
To dvoje me sedaj najbolj ovira.
Potem pa še nekaj dodatnih vprašanj:
1. Sedenje (recimo za 185 cm, 130 kg).
2. Je s podrtimi sedeži dovolj prostora za prevoz kolesa?
3. Kako se obnesejo LED luči?
4. Kakšna je vožnja z avtomatikom? Torej pri katerih vrtljajih najrajši vozi, kakšna je vožnja po gorskih cestah gor/dol?
5. Kako hitro se telefon poveže z BT?
6. Kako učinkovito je gretje/hlajenje (ADAC je tole ocenil precej slabo)?
7. Koliko se čuti turbo luknja? Spomnim se, da je stari CX-5 CD150 imel precej očitno.
8. Se start/stop izključi s tipko? Si zapomni to?
9. Front assist (sistem proti naletu) je menda kdaj brutalen. Je možno na servisu spremeniti?
10. Nekje sem prebral, da se radio ob zagonu vedno postavi na osnovni zaslon. Je to res?
11. Sredinska konzola je bila včasih zelo nizko. Je to pri letnikih 2016 še vedno tako?
Hudič je, ker človek lahko trenutno aktualni model pogleda v salonu, starejših modelov pa nikjer več ne moreš preizkusiti.
Primerjati passata in cx5 ni ravno na istem nivoju in s tem tudi porabo...vsaj moje mnenje osebno je, da ce kupujes avto ranga cx5 potem se z porabo ne obremenjujes, pravtako kot ne smes gledati ce kupis 2.5benzinarja koliko das na tehnicnem za dajatve, uporabo cest, itd...pol kupis 1.0 (oz 999ccm) turbo trivaljnika in placas 66eur😄😉😁👍
Zgoraj omenjeno primerjavo s Passatom sem napisal zaradi občutka, če je kdo od voznikov CX-5 vozil tudi Passata, da lahko približno vidim glede porabe.
Se strinjam, da ni treba komplicirati, ampak če je na sto kilometrov nekaj litrov razlike, se mi pa vseeno zdi preveč. Za praktično enako konjenico, pogon in menjalnik. Oblika SUVa seveda prinese k večji porabi, ampak upam, da ne preveč. Ker niti Forester niti RAV4 niso tako požrešni. Pa malo sprašujem. Na leto je samo pri gorivu lahko razlike za jurja in pol, to pa - bodimo pošteni - ni tako malo.
Če je kdo iz okolice s takšno Mazdo pripravljen zapeljati en krog, bom že precenil, kje greši, da ima tako veliko porabo. 🤣
Seveda častim. Je kdo?
Avta ne poznam, sem pa iz KR in jaz avta preko "dilerjev" v Kranju, ki jih imaš malo morje ne bi kupoval, slišal sem sicer da je en dober za uvoz BMW/VW grupe iz Nemčije (mislim da avtoplanet), ampak v Kranju imaš teh prodajalcev n, skoraj vsak se s tem ukvarja, imam sošolca iz OS ki se tudi s tem ukvarja in ga ne bi kupil od njega pa ga poznam 30.let 😉(mi je enkrat tudi razalagal, da se avtov iz uvoza na veliko ne splača več voziti tako zelo kot pred 5-10.leti, ker so dobri avti iz uvoza dragi oz. nič cenejši, in folk tega noče plačati, tisti "ugodni" pa folk ve da so sumljivi in jih on potem težko proda, kar se mu pa spet ne splača, zato sedaj uvaža samo avte v rangu nad 50k€). Verjetno obstaja tudi kakšen dober/zanesljiv uvoznik, ampak za Kranj tega nisem še slišal, kot rečeno bi bil pri nakupu previden oz. bi s seboj vzel kakega dobrega mehanika, da bi naredil pregled avta....
Možno ja. Vsekakor mora biti človek previden.
Imam pa občutek, da so pri tem tipu Mazde zelo pogoste in običajno videti kar lepe (na spletu). Če se ne motim, sem pri njem (ampak je bil takrat nekaj sto metrov stran) pred dvajsetimi leti že kupil en avto. Kar verjetno ni slab znak, da že toliko let prodaja. Verjetno pa vsaj diler kdaj dobi tudi dober avto 🙂
Bom enkrat skočil malo pogledat.
pred 2 urama je Mirc90 napisal:
Pozdravljen,
Glede na to, da vozim mazdo cx-5 175 awd 12/2014 avtomatik sele dva mesca mogoce nisem najbolj verodostojen za informacije, vendar v tem kratkem casu ti lahko povem da je avto odlicen, kupil sem ga od prvega lastnika in ima 110.000 prevozenih. Lepo se vozi, menjalnik lepo prestavlja, motor odlicen, ko ga potrebujes pokaze vso svojo moc in navor. Glede na to da je na 19 col platiscih je udobna in mehka. Skratka moja prva mazda in zaenkrat zelo zadovoljen. Moti me samo majhna posoda za gorivo mislim da je 50 litrov z rezervo. Poraba pa znasa od 7,8-8,5 kar pomeni da z polnim tankom naredim od 550 km do 600 km.
Sedaj me poraba skoraj najbolj skrbi. Običajno imam precej nizke porabe, ampak pri testih za ta model, pa vsi omenjajo visoke številke. Na spritmonitor še ni tako hudo, ampak skoraj povsod je omenjena poraba. Trenutno sem na Passatu 170 KM, 4motion, DSG in imam povprečno 5,6 - praktično dva litra manj kot povprečje na spritmonitorju, ki je dokaj podobno zgoraj omenjeni Mazdi. Me res zanima, zakaj toliko besed o porabi. V stilu - kjer je dim, je tudi ogenj 🙂
Spet sem malo gledal Mazdice in že nekaj časa gledam tole.
Nisem je še v živo pogledal, jo je kdo drug?
Moti me, da je motor opran. Ne vem tudi, za katerega hudiča je nekdo vgradil Brembo čeljusti.
Poraba verjetno pri teh 175 konjskih ne odstopa kaj posebej? Avtomatik je tudi lepo vozen?
Luči svetijo v redu pri teh? Se Bluetooth hitro poveže? Hlajenje in gretje - sta v redu, piha v glavo?
Še kakšen nasvet, na kaj je treba biti pozoren?
Ja, res je. Ne moreš verjeti, da je najcenejši RAV4 (hibrid, AWD), ki ga lahko kupiš v Sloveniji, 39 tisočakov 😁
No, eden je še, ampak ima čudno izpolnjen oglas.
Je pa precej CX-5tk za relativno zmeren denar. Pa človek ne ve, kaj je razlog. Zato sem tudi spraševal o izkušnjah po nekaj letih. Hvala za konstruktivne objave.
V bazen, kjer je vode med 15 in 20 kEUR, gledam. No, bolj 15.
Roko na srce, sem najbolj nagnjen k RAV4 hibrid, ampak jih praktično ni. Mazda CX-5 pa je kar blizu med alternativami.
Nekaj stvari sem že v ločenih prispevkih na forumu že prebral, pa vseeno še enkrat.
Zanimam se za 175 konjskega dizla z avtomatskim menjalnikom. Avto ima 140 kkm, se mi zdi relativno veliko, ampak mi precej drugih stvari ustreza.
Kako se obnesejo Mazdini dizli (175 konjičkov) in avtomatski menjalnik v njem?
Mazdo (malčka Mazdo2) sicer imamo v hiši, tudi CX-5 sem pred davnimi leti že vozil (nikakor ne prezri članka ), ampak tisto je bila še dišeča po tovarni in 150 konjska z ročnim menjalnikom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako se mi je zdelo. Mogoče mrzel motor. Je pa tudi žena takoj opazila, ampak me je kot lastnica Mazde2 takoj "potolažila", da je tudi njena Mazdica glasna.
Gledam homologacijo za CX-5 in piše, da je 75 decibelov v mirovanju. Zraven nimam Passatove, ampak v spominu imam, da je pri ADACu na avtocesti bil podatek 68 decibelov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani