Jah, jaz sem izbral opcijo b (pa? sem ?elel imeti enak napis kot prej). ?e pa bo kak?en avstrijc po?el vragolije z mojo staro tablico, je pa na u.e. vse zabele?eno...
Druga?e sem imel pa prej tablico le zalepljeno na odbija? z obojestranskim selotejpom (brez okvir?ka), pa sem jo enkrat zataknil za en grm in se je malo odlepila na enem robu. Pa je tako zdr?ala dobro leto...
Sedaj pa je poleg obojestranskega selotejpa ?e po en majhen net v vsakem vogalu (pa vem, da se ne sme tablic luknjati).
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Torej kot pravi naslov teme sem sam pred kratkim izgubil registrsko tablico in sem se kar malo lovil kako ukrepati in ker v iskalniku nisem na?el nobenih zapisov na to temo, sem se odlo?il spisati postopek kaj narediti, morda pa komu prav pride.
Jaz sem tablico izgubil nekje med ve?dnevnim potepanjem po Avstriji in sem opazil, da nimam prednje tablice dan pred povratkom domov. Da bi tablico iskal naokoli mi ni pri?lo niti na misel (kilometri cest in vsa mo?na parkiri??a…), zato sem naredil za?asno tablico iz papirja tako, da sem polo?il papir na zadnjo tablico in jo »skopiral«, nato sem jo zataknil notri na armaturko pod ?ipo. Na poti iz Salzburga do Lj. nisem imel nobenih te?av, pa sem ve?krat sre?al tudi ...
Ko sem pri?el domov sem pa urejal zadeve in gre takole:
1. Gre? na najbli?jo upravno enoto (kak?no avtohi?o kjer opravljajo tudi registracije vozil), kjer prijavi? izgubo tablice (napi?e? en stavek kako/kje si jo izgubil na list papirja), ter podpi?e? zahtevek za naro?ilo nove tablice zaradi izgube.
2. Sedaj sta dve mo?nosti:
a. Kupi? dve popolnoma novi tablici (dobi? jih takoj, pla?a? dve tablici + nova prometna) in stare odjavi?.
b. Naro?i? eno tablico (enako kot izgubljena) (?aka? 3 do 7 dni, pla?a? le eno tablico, prometna ostane stara). Tukaj je pa en hakelc in sicer, ?e ima? ?e stare tablice (sem ?tejejo tudi prve z EU/SLO modro oznako, ki so brez ?rtne kode in ?rno obrobljene) in ne novih (s ?rtno kodo na dnu tablice in zeleno obrobljene) mora? naro?iti dve tablici in ko ju dobi? mora? staro z avta vrniti. Torej pla?a? dve tablici, ?e nima? novih zeleno obrobljenih, ?e ima? pa ?e nove, pla?a? le eno.
3. Na u.e. dobi? ra?un na katerem je razvidno, da je naro?ena nova tablica zaradi izgube in s tem ra?unom se lahko normalno vozi? okoli. ?e te ustavi policaj ne bo nobenih komplikacij ali kazni.
4. Po nekaj dneh te obvestijo, da so tablice nared, jih gre? iskat (vrne? eno staro) in to je to.
Izgubo tablice ni treba prijaviti policiji, ker nimajo kaj narediti in te le po?ljejo na u.e., ?e gre pa za sum kraje tablice pa kar prijavit tudi na policijo.
Cena ene tablice je pod 15 ?.
Upam, da ne bo treba tega nikomur koristit, ampak, ?e ?e....
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Aha, jaz sem pa upal da moja mazda ima to, ker je uporabna zadeva.
Okna se dajo odpret in zapret na naslednji na?in (kateri ?e niso poskusli):
Ko avto stoji zaklenjen (seveda zaprta vsa vrata), se z daljincem odklene in dr?i tipka za odklenit na daljincu. Po nekaj sekundah za?nejo it vsa stranska stekla dol. ?e se tipka dr?i dovolj dolgo gredo okna do konca dol, druga?e pa tako dale?, kot se dr?i tipka na daljincu (ko se spusti tipka, se okna ustavijo).
Podoben postopek je pri zaklepanju in zapiranju stekel.
Kolega ima to pri trojki 07 letniku (serijsko brez kak?nih dodatkov) in isti model (Plusline).
Zato sem mislil ?e je to treba kako sprogramirat, podobno kot okna, po tem ko se odklopi akumulator.
Druga?e pa hvala za info.
Meni za odpiranje oken ni treba dr?ati gumbka ves ?as, le toliko, da jih za?ne spu??ati in lahko spustim pa gredo okna do konca. Za zapiranje pa je treba dr?ati gumbek do konca oz. do koder ?eli? okna zapreti.
In ja, okna je treba sprogramirati kot si napisal, ?e jih ho?e? daljinsko upravljati po odklopu akumulatorja.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Ni panike Alex, bo izginlo. Kot je Jures napisal je bila le temperaturna razlika in veliko vlage.
Druga?e ima 6-ka na prednjih ?arometih na dnu dve odprinici (dve cevki dolgi 3cm, fi=3mm) in tam je verjetno med prenjem vlaga notri pri?la ter skondenzirala.
Bo pa po tej poti tudi izhlapela odve?na vlaga - pusti avto nekaj ?asa na soncu.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
@STroker, to pa ne vem ?e je pametna taktika (na dnu so ponavad raznorazne usedline itd.)!
Usedline ?esa? Sej se redno prazni in polni tank. Pa, a ni izpust iz tanka na dnu? Potemtakem morebitne usedline sproti vle?e ven oz. se sploh ne naberejo, ?e pa je izpust malce vi?je, ti pa neglede na to kako tanka? prej ali slej usedline toliko narastejo, da jih potegne?
Ali narobe razmi?ljam? Ker ne razumem zakaj mora biti tu kak?na taktika in katera je bolj ali manj pametna.
Verjamem pa, da se lahko naredijo usedline v tanku, ?e avto dolgo ni v uporabi...
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Jaz tankam vedno polno in sem ?e ve?krat nato?il ve? kot 64 L, tako da bi rekel da podatek o litra?i rezervoarja dr?i. Sigurno pa vedno takam okoli 62 - 63 L. No, imam bencinarja pa ni treba po?asi dolivat in ?akat, da se pena posede.
Tankam pa vedno, ko lu?ka svoje ?e odsveti in je cagar skoraj pod ?rtico E in tudi zana?am se na cagar ne pa na pot. ra?unalnik. Ponavadi naredim ?e preko 70 km (mestna vo?nja), ko se lu?ka pri?ge, mislim, da takrat pot. ra?unalnik ka?e, da jih lahko le ?e 15.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Da ?e jaz malo posvinjam to temo in dodam eno svojo izku?njo na debato o porabi in vplivu razli?nih bencinov na le to.
Deset let nazaj, ko sem imel Mazdo 323F (1.6 bencinar) sem si notri vgradil Pioneer-jevo navigacijo. Med drugim je imela vgrajen svoj GIRO senzor in bila priklju?ena tudi na ra?unalnik avtomobila (signal hitrosti). Tako, da je poleg GPS signala, izra?unavala ?e sama ogromno drugih podatkov. Npr. s pomo?jo GIRO senzorja in signala hitrosti je to?no vedela kje se nahaja tudi v predoru kjer ni signala GPS in ?e si v predoru upo?asnil oz. pospe?il je to tudi pokazala, prav tako je prikazala centrifugalne sile v ovinkih.
Po dolo?eni poti si lahko to?no pogledal statistiko o poti: koliko levih/desnih ovinkov je bilo, kako ostri so bili, koliko je bilo klancev navzgor/navzdol, koliko je bilo pospe?evanj/bremzanj….
V glavnem sem pri?el do ugotovitve, da ko sem ?el po neki poti tja in nazaj in ?e je bila v eno smer poraba precej ni?ja kot v drugo, ?as poti pa skoraj enak, sem vedno pogledal ?e podatke z navigacije in videl da je bila poraba v eno smer vi?ja ker, je bil ve?ji del poti v klanec, ker je bilo ve? pospe?evanja v klance, ker je bilo ve? pojemkov (bremzanja)…. Sama pot je bila v km enaka in tudi ?as je bil enak, torej je bila tudi povpre?na hitrost enaka, podatki o pojemkih, klancih, pospe?evnjih… so bili pa precej razli?ni. In po kar nekaj prevo?enih kilometrih po Evropi in tankanjih na razli?nih ?rpalkah lahko samo re?em, da po mojih izku?njah veliko bolj na porabo vpliva vse kaj drugega kot sam bencin.
Po pregledih poti bi zelo te?ko rekel, da sem z enim tankom ve? km prevozil, ker je bil bencin bolj?i, ker sem vedno naredil ve? km, ko je bila pot bolj idealna (manj klancev in pospe?evanj/bremzanj), in prera?unano se je vedno tako iz?lo (ve? klancev in sprememb hitrosti = ve?ja poraba), neglede na to kje ali kak?en bencin sem tankal…
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
?e bi rad pri?el do mehanizma od ro?ne ni treba ni? ?raufati in vle?i narazen celotne armaturke ampak potegne? ven le tisti del ob ro?ni s predal?kom za pija?e...
Druga?e pa kot pravi YavarYe, se ro?na sama ?tela.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Jaz imam en AUX na mestu kjer pride modul za kasetar (na dnu radia), tega vklopim preko gumba MEDIA na radiu (oz. TAPE/MD na prvih ?estkah), drugi AUX pa imam preko navigacije, ki je vklopljena na veksler priklju?ek (prej sem imel Xcar link) in ga vklopim preko CD gumba.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
potem ne rabi? 9200 ampak je lahko ka?en cenej?i?? Katero papigo priporo?ate oz. jo uporabljate v tej kombinaciji.
A ta kombinacija dela potem kot je treba. Poslu?a? muziko iz xcarlinka oz. radio/CD, ko pozvoni telefon se muzika prekine in telefonira?.
lp
Lahko je cenej?i. Jaz imam 9200 zaradi uporabnosti in zaslon?ka. Ti pa sam najbolje ve? kaj potrebuje? (zaslon, daljinca...?) in glede na to tudi izberi model.
V glavnem karkoli bo? izbral bo delovalo tako kot mora in bo uti?alo muziko ob telefoniranju. Tudi ?e ima? radijo ugasnjen ti bo Parrot normalno deloval.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Rahlo me matra tale parrot. A je to ?e kdo sam zmontiral v M6 z bose. Menda je to problem??? Nikjer ne najdem koliko pride ?e komplet, da ti delajo tipke na volanu. Kam zmontira? display da kolikortoliko zgleda (itak ga jemlje? ven). Gre se mi predvsem zaradi muzike.
Vem da obstaja xcarlink, katerega sem imel v prej?njem avtu, ampak ?e ?e kupujem bi rad v kompletu da mi dela tudi prostoro?no telefoniranje. xcarlink ima nekaj pomanjkljivosti, recimo ne uti?a muzike ?e poslu?a? radio.
OK, gremo po to?kah...
1. Ni noben problem z monta?o pri Bose ozvo?enju. Pa? Parrota ne montira? na izhodih za radijem (radio ima pri Bose Low Out izhode) ampak za oja?evalcem (mislim, da je pod sovoznikovem sede?em).
2. Za upravljanje s tipkami na volanu i??i Parrot Multicomm Mazda (ne vem, ?e dela na MKI9X00) ali pa Parrot Unika (ne vem, ?e je ?e za M6). Na eBayu je tega veliko in najceneje (20-120?). Sicer pa itak dobi? zraven brez?i?en upravljalnik?
3. Display imam jaz med ?tevcema (tam kjer Mazda ?e vedno ne zna postavit nek normalen info zaslon?ek potovalnega ra?unalnika). Postavi ga tako, da je dostopen (SD re?a z leve strani) in da kabel do njega lahko lepo skrije?.
4. Za muziko je pa Parrot bolj tako-tako. Raje vzemi xcarlink. Parrot ima namre? svoj oja?evalec (?e verjame? ima 4x20W) in ko uporablja? Parrota je zvok iz radija prekinjen in dela Parrot s svojim oja?evalcem, ki pa ni ravno nek High End. Tako, da ?e bi rad poslu?al muziko vzemi xcarlink, ?e pa telefonaril pa Parrota, oz. zakaj ne oboje?
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da, z vgradnjo novega alarma. Ali pa z modulom ?estke od '05>.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani