Skoči na vsebino

to se pravi da imas cinch priklope na oja?evalcu. ?e ima original radio tak izhod je cist simpl samo povezes in to je to, ce pa ne pa bo treba menjat radio. ce prav vem novejse mazde nimajo iso(evro) prikopa tako kot vsi "after market" radiji. potem moras kupit adapter ki te pride par ?, ce pa imas kontrole na volanu in kaksen dodaten zaslon pa bi rad te funkcije imel se na novem radiu moras pa najprej imet tak radio ki to podpira nato se dodaten adapter ki pa ni tako poceni.

 

imas pa tudi to varianto ki jo je naredil alex: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4180

ali pa ce pogledas malo nizje imas se moj boooommm boommmm

 

ce rabis kakrsno koli pomoc kar reci

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MEGLENKE !
Napisano

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

 

po mojem mnenju je veliko manj nevaren tist ki se vozi po a napr 180 kot pa tisti ki se vozi 70 v megli (po ac)

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

res pa je da bi morali imeti en poligon ali dirkali??e v Sloveniji

 

to je pa moj mnenje

 

zdej mi pa usi povrst recte da ce bi imeli avto z nevem 500km a ga nebi hotl izkorist na ovinkih in ravnini

 

ce bi bili dovolj pozorni sm napisov da se ne strinjam z njujnim ravnanjem pravim pa tudi da jih razmem zakaj to pocneta res da sta izbrala mal cudno relacijo so tudi bolj primerne lokacije

 

uglavnm tko: ce dajejo nakomanm igle da se nebi okuzli z raznm pizdrijm bi tudi lahko nam "oktanskim odvisnikom" dali dirkalisce da nebi ogrozali drugih

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

zakaj se ne bi oglasil saj imas na ac v nekaterih tunelih omejitev 60 ki pa razmislajo da jo bodo spremenili na 40 :vskalo: pol ti pa "prpizdis" 120 enmu v rit kriv bos pa ti ker nisi vozil po omejitvah ne dars ali pa gradeniki

ker so naredili slabo cestisce ali ga pa slabo vzdrzujejo

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

kar bom zdaj napisal vem da se ne boste strinjali ampak useeno

 

po teh posnetkih je zelo razvidno da fanta motor obvladata in da cesto dobro poznata ker nikjer na posnetku nisem videl da bi prehiteval na nepreglednih ovinki( na manj preglednih ja) pa v skarje tudi nista sla nikoli

 

sej po eni strani ne odobravam njujnega pocetja morte pa vedt ta je poljanska dolina "poligon" tako kot tohinska, relacije bled-bohinj, kranj-jezersko... in ce bi pa motoristi in ostali "norci" imeli pravi poligon bi se lahko sproscali tam

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

Je pa zanimivo to da se lastniki motorjev tega splon ne zavedajo, ker niti ne vedo kaj ima motor vgrajeno, potem pa v?asih motoristu to prav pride v?asih :( pa ga potol?e do konca ko preberejo podatke.

 

 

 

The Ducati Data Analyser, which is standard equipment in this model, automatically records data from numerous channels, including distance travelled, laps and lap times, throttle opening and engine temperature. In addition, the DDA automatically calculates engine rpm and vehicle speed data so as to display gear selection as an additional channel of information. At the end of a ride or track session, up to 2 MB (approximately 3.5 hours) of data can be downloaded to your PC.

 

Data can be analysed in graphic form with options to zoom into detail of specific sections. For example, dragging a trace along a timeline to reveal individual values of the above listed channels enables the user to analyse performance in the same way as data technicians in factory teams.

 

The DDA package includes PC software, a USB-ready data retrieval card and an instruction manual.

 

 

dodatno pa se G sile v use smeri

 

to ima renault od 1999 v visjem cenovnem razredu od 2001 pa v useh avtih

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

tisto usodno nedeljo ko sem razbil avto (kar je ostalo od avta je razvino po slikah), poleg tega pa sem zelo poskodoval ograjo, ostanki avtomobila pa vsej cesti......

prekr?ek: ne upo?teva ozna?b na vozi??u; kazen: 41,73?

 

drugi primer: kolega se peljal skoz naselje po ravni in pregledni cesti 65km/h kar se slo hitro zgodi

prekr?ki:nad 10 km/h do vklju?no 20 km/h, 125,19 ? glasnost radia onemogo?a vozniku normalno slu?no zaznavanje v cestnem prometu, 83,46 ? voznik ali potnik ga ne uporablja 83,46 ? kar skupaj znese:292,11?

 

kje je tukaj logika ????:vskalo::vskalo:

post-1266-1195496299_thumb.jpg

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kateri novi avto vas najbolj "boli v o?eh"
Napisano

kar se tice katastrofanih avtomobilov jih je zeeeeeelooooo velik

najbolj me pa moti da ne delajo vec kupejov tam do 150km da nebi bilo take velike registracije :(

pa ker so ratal tako veliki napimer honda civic iz majhnega sportnika je ratal skoraj enoprostorec :vskalo:

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.