to se pravi da imas cinch priklope na oja?evalcu. ?e ima original radio tak izhod je cist simpl samo povezes in to je to, ce pa ne pa bo treba menjat radio. ce prav vem novejse mazde nimajo iso(evro) prikopa tako kot vsi "after market" radiji. potem moras kupit adapter ki te pride par ?, ce pa imas kontrole na volanu in kaksen dodaten zaslon pa bi rad te funkcije imel se na novem radiu moras pa najprej imet tak radio ki to podpira nato se dodaten adapter ki pa ni tako poceni.
res pa je da bi morali imeti en poligon ali dirkali??e v Sloveniji
to je pa moj mnenje
zdej mi pa usi povrst recte da ce bi imeli avto z nevem 500km a ga nebi hotl izkorist na ovinkih in ravnini
ce bi bili dovolj pozorni sm napisov da se ne strinjam z njujnim ravnanjem pravim pa tudi da jih razmem zakaj to pocneta res da sta izbrala mal cudno relacijo so tudi bolj primerne lokacije
uglavnm tko: ce dajejo nakomanm igle da se nebi okuzli z raznm pizdrijm bi tudi lahko nam "oktanskim odvisnikom" dali dirkalisce da nebi ogrozali drugih
zakaj se ne bi oglasil saj imas na ac v nekaterih tunelih omejitev 60 ki pa razmislajo da jo bodo spremenili na 40 pol ti pa "prpizdis" 120 enmu v rit kriv bos pa ti ker nisi vozil po omejitvah ne dars ali pa gradeniki
ker so naredili slabo cestisce ali ga pa slabo vzdrzujejo
kar bom zdaj napisal vem da se ne boste strinjali ampak useeno
po teh posnetkih je zelo razvidno da fanta motor obvladata in da cesto dobro poznata ker nikjer na posnetku nisem videl da bi prehiteval na nepreglednih ovinki( na manj preglednih ja) pa v skarje tudi nista sla nikoli
sej po eni strani ne odobravam njujnega pocetja morte pa vedt ta je poljanska dolina "poligon" tako kot tohinska, relacije bled-bohinj, kranj-jezersko... in ce bi pa motoristi in ostali "norci" imeli pravi poligon bi se lahko sproscali tam
Je pa zanimivo to da se lastniki motorjev tega splon ne zavedajo, ker niti ne vedo kaj ima motor vgrajeno, potem pa v?asih motoristu to prav pride v?asih pa ga potol?e do konca ko preberejo podatke.
The Ducati Data Analyser, which is standard equipment in this model, automatically records data from numerous channels, including distance travelled, laps and lap times, throttle opening and engine temperature. In addition, the DDA automatically calculates engine rpm and vehicle speed data so as to display gear selection as an additional channel of information. At the end of a ride or track session, up to 2 MB (approximately 3.5 hours) of data can be downloaded to your PC.
Data can be analysed in graphic form with options to zoom into detail of specific sections. For example, dragging a trace along a timeline to reveal individual values of the above listed channels enables the user to analyse performance in the same way as data technicians in factory teams.
The DDA package includes PC software, a USB-ready data retrieval card and an instruction manual.
dodatno pa se G sile v use smeri
to ima renault od 1999 v visjem cenovnem razredu od 2001 pa v useh avtih
tisto usodno nedeljo ko sem razbil avto (kar je ostalo od avta je razvino po slikah), poleg tega pa sem zelo poskodoval ograjo, ostanki avtomobila pa vsej cesti......
prekr?ek: ne upo?teva ozna?b na vozi??u; kazen: 41,73?
drugi primer: kolega se peljal skoz naselje po ravni in pregledni cesti 65km/h kar se slo hitro zgodi
prekr?ki:nad 10 km/h do vklju?no 20 km/h, 125,19 ? glasnost radia onemogo?a vozniku normalno slu?no zaznavanje v cestnem prometu, 83,46 ? voznik ali potnik ga ne uporablja 83,46 ? kar skupaj znese:292,11?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ce ga pa nimam
smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi
trevian
tribal wars
Povezava za deljenje
Deli na druge strani