Vedno sem bil zagovornik EU, ampak že nekaj let kar obupujem nad to združbo in če bi bil danes referendum bi bil oreng v precepu al EU da al EU ne.
To je ratalo interesno območje raznih takšnih in drugačnih skupin, kjer se ne gleda več kaj je skupno dobro ampak le še parcialni interesi, ki so odličen poligon za lobiranja v večini na škodo nas, ki bi le radi imeli normalno nerepresivno družbo. Tole pa ratuje počasi neka milejša oblika fašizacije.
V prvem obdobju 20.stoletja je živel pisatelj, Ivan po imenu, ki je sanjal o tem, da "Narod si bo pisal sodbo sam"
In prvič, ko smo imeli proti koncu 20. stoletja res priložnost, da bi tako bilo, so se od nekod pojavili Ivani po imenu Janezi.
In od vsega je ostalo le "Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!"
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kot razumem članek gre samo za prepoved vozil z neposrednim Co2 izpusti.
Se pravi e-goriva so še vedno dovoljena, kar je za moje pojme najboljša sredina od vseh opcij.
Ne zatiskajmo si pa oči, gre še vedno za onesnaževanje, kot pri izdelavi električnih vozil.
Pa a mogoče veš, koliko CO2 bo posredno izpuščeno v zrak na račun proizvodnje e-goriv?
Dovoljena E goriva v "zeleni" prihodnosti Evrope so izumljena izključno zato, da bodo avtorji te budalaštine lahko še vedno vozili ferarije. Narod pa peš.
T
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sloveniji se z novim letom obeta začetek novega načina obračunavanja omrežnine za električno energijo. Njena poraba je v porastu in v prihodnje je bomo potrebovali še več. Istočasno se bo povečevala...
V oči bode to, da kompenzacija sranj, ki jih v omrežju dela "zelena" energija v prihodnosti temelji na uporabi baterij kar je res zelo zeleno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Slovenci so jih pokupili? Kolk zavajanja. Pokupila so jih podjetja v Sloveniji, ker jih z eko subvencijo podpiramo vsi. Poleg tega pa se ne obračunavajo kot boniteta za uporabnike službenih vozil, pa še polnijo jih na stroške firme in za povrh še nadomestila za uporabo cest nimajo. Itak bo raja ta izpad pobranih dajatev plačala, da se bodo najpremožnejši lahko zastonj vozili.
Men osebno ni prav nič smešno kako nas ravbajo ter to opravičujejo z neko navidezno ekologijo. Novinarji jim pa še štango držijo namesto, da bi se pozanimali koliko EV-jev so podjetja pokupila. Svojim zaposlenim z nizkimi plačami so pa natvezili, da je to potrebno za trajnostni razvoj firme in da je zato nujno, da se celotnemu vodilnemu kadru kupi nove EV-je.
Mogoče je pa le teorija zarote in to ni res.
Prijatelj je še par let nazaj pljuval čez Tesle, da se je kar kadilo. Sedaj je ponosen lastnik 5 (pet) Tesel. Mislim podjetje katerega lastnik je on ima 5 tesel, uporablja jih pa cela familija.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vseh novih vozil, prvič registriranih, je nekaj preko 30.000, od tega je 1.000 Tesel...
Poglaviten dosežek je, da bo čez 12 let na novo registriranih 100% električarjev. Pa to ne bo zato, ker so tako dobri in tako zelo u iber ekološki. To bo zato, da si bodo lahko neki strici idejni vodje te budalaštine lažje kupili daljše jahte s pogonom na dinozavre.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jih bo pa 5 %, pa 10 %, čez deset let mogoče že 30 % ... In tako sproti se bo rihtala tako infrastruktura kot tudi proizvodnja energije. Fotovoltaika raste, kot bi jo sadili, še kako hidroelektrarno bomo naredili, če pa bo šel NEK 2 skozi, potem bomo pa sploh imeli sladke skrbi ...
Po nasilni ukinitvi avtov na dinozavre leta 35, bo mogoče res pri nas 30% ljudi uporabljalo EV, ostalih 70 pa superge iz Lidla.
Takšen je cilj.
Ampak, ni vse tako črno. Ljudje ki so si zamislili ta scenarij, se bodo vozili okoli s ferariji na sintetično gorivo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Že čez šuko gre 16A torej 3,7 kW x 24 ur = 88,8 kWh energije na dan.
Kot sem že omenil, za polnjenje 2 avtov 6,25 KW. stalne! moči čez noč. Bohnedaj da istočasno moja hoče kuhat na bogato na 3 rinke. Ogrevanje s TČ je pri tem pi..in dim.
Ni problem dobiti iz šuko vtičnice 3,6 KW, (zagotovo kje bi lahko to bi tudi problem (novopečeni podjetniki prodajajo kartonske novogradnje z inštalacijo 1,5kvadrat)) Glavni problem je, da če se vse bajte v naši vasi spravijo na stalno! porabo 6,25 KW plus še kak aparat za kofe, bo tistile traflček ki ga gledam na kandelabru sredi vasi zažarel kot supernova.
Tale tvoja o polnjenju iz šuko vtičnice je glih en tolk brihtna, kot izjava bratov Podobnik. Na vprašanje kje bomo dobili energijo je bil odgovor, da iz vtičnice. Pa tudi kandelabri za javno razsvetljavo so bili omenjeni kot vir.
pred 2 minutama je dvorjan napisal:
Pač, treba si je naliti čistega vina. EV ni za vsakega,
Pač treba si je naliti čistega vina. Poznavanje fizike ni za vsakega.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sam sem naračunal, da za dnevne potrebe vožnje (recimo poleti ali pozimi) potrebujem 25KWh elektrike. 2 avta v familiji 50KWh. Bohnedaj da naredi sin izpit in hoče 3. avto v familiji, jao. Ponoči, ko smo doma bi bilo treba za 2 avta v 8ih urah polnjenje z 6,25 KW moči. Za primerjavo: v ekstremno mrzlih nočeh se s toplotno črpalko grejevamo z manj kot 1 KW moči. Pa ni je treba s sabo vozit.
Potem smo pa v situaciji, ko bo folk kuril nafto v pečeh, s sabo bo pa šez drn in strn vozil 600 kilske baterije smo zato, da bo eko.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Medtem ko tukaj potekajo bolj in manj plodne debate lahko iz prve roke povem, da imajo Švedi v ulicah posejane polnilnice pred vsako hišo ter se veselo vozijo z elektriko. Pri nas pa gre karavana dalje 😀😉
Cilj prisilnega prehoda na elektriko v EU je, da se naredi diferenciacija. Da se poglobi prepad med bogatimi in revnimi državami EU. S tem se eliminira konkurenčnost revnejših zaradi cenejše delovne sile. V bogatih državah bodo ljudje lahko hodili (vozili) na delo, v revnejših pač ne.
Švedski ni problem, je največja evropska izvoznica elektrike.
Poosamosvojitveni način divjekapitalističnega razmišljanja značilen za slovenceljne od leta 91 je, da pa če bo nečesa primanjkovalo, bomo pa kupili in ne proizvedli. Zaradi tega je naša energetska prihodnost v ku...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss, dobr te je un prehitu, kar po pločniku. Tebi pa nos dol.
Glej, vesel bodi, da nikjer ni šlo za milimetre.
Nazdane sem imel milimertsko situacijo, ko je ponosni lastnik kombija ene 3 metre predenje je zavil ven iz krožišča, zapeljal na notranji pas. Domnevam da je po poklicu voznik šleperja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
verjetno k ženski, ki te ne privlači ne boš niti pristopil.
Privlači vsebinsko ali oblikovno?
Boss, brez zamere. Zdi se mi, da si ti že v letih, ko lahko računaš na uspeh samo pri vsebinsko privlačni ženski (glede na to da delaš na banki pa nisi bankir)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ljudje kupujejo obliko in ne vsebine. Boss, tudi ti si pri najpomembnejših faktorjih na prvo mesto postavil obliko.
Zakaj so električarji vsi v enih led trakovih, še mal pa jim bodo ventilčki začeli svetit? Zato, ker z (na prvi pogled) vau izgledom poizkušajo prikriti neprivlačno vsebino.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
1.) Sam sem vedno kupoval avte, da so mi bili všeč, estetsko dovršeni ne preveč ekstravagantni, da jih ne bi čas prehitro dizajnersko pohabil. Se pravi avto naj tudi čez 10 let še vedno izgleda všečno.
V 10 letih se lahko tvoj izgled toliko spremeni, da ti niti lep avto ne pomaga več
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To pa se nisem opazil, da bi kdo rekel, da so mu v salonu vsiljevali EV…
V najbolj znanem gorenjskih avtosalonov pred par meseci je imela škoda pri vsej plejadi avtov različnih velikosti in različno motoriziranih različicah, razstavljeno samo 4 avte, od tega kar 2 povsem enaka eniyaka. Če to ni vsiljevanje, potem ne vem, kaj je.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To je zacaran krog… prodajajo tisto, kar folk najvec isce… in dejstvo je, da vecina kupuje avte z bencinskim motorjem (ce primerjamo samo vozila na notranje izgorevanje)…
Potem pride en povprečen kupec, povprečno razgledan kar se plehovja tiče (beri: nima pojma), pa bi rad kupil avto in ne SUV-a. In trgovec začne obkladat z lažmi, kot je ta, da je SUV v primerjavi z avtom bolj udoben... in podobne bedarije. Potem se ta povprečno razgledan kupec odloči za SUV-a namesto za avto.
Zaradi česa trgovci turijo kupcem določeno plehovje? Ker je recimo pri SUV zaslužek po prodanem komadu večji kot če bi za isti denar prodali avto. Isto zna biti pri bencin vs dizel.
Še mnogo večja razlika v profitu je pa med ice in električarji. In zato nam poizkušajo električarje uturit na silo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ampak, ko je pa enkrat le preveč in ta masa štarta po zakonih Isaca Newtona, pa ni lepo biti v bližini...
To nima nobene veze z nizkim težiščem. Smer drži bolje, ker zaradi najmanj 50% večje centrifugalne sile v primerjavi s klasičnim avtom na spolzki podlagi pelje v ovinku naravnost tam, kjer klasičnemu uspe ovinek zvozit. Ja tisti Isac je kriv.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Besede sicer navdušenega uporabnika el. avta: "Ni šans. Nobeden me več ne nafu.. da grem še kdaj na morje z električarjem. Kera glupost"
Tako je uporabniško izkušnjo opisal moj sodelavec, že skoraj 3 leta ponosen lastnik tesle 3. Sicer je z avtom zelo zadovoljen, ampak za na morje si je letos od sina sposodil avto na dinozavre.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pred mnogimi leti, (ko sem bil še mlad) sem vozil Swifta. Primerljva situacija - z dvorišča gostilne Pr Frfrau tik pred mene z desne zapelje gospod. Ker sem zavil maksimalno v smer, odkoder je prišel (desno na dvorišče), je šel samo blatnik. Če bi vztrajal naravnost, bi možakarja na polno nabil v voznikova vrata, pa bi šli na urgenco.
Ampak to je bilo takrat, pred leti, ko sem bil še mlad. Danes kaj takega nebi bil sposoben izvest. So vsepovsot visoki robniki in nobenega placa za manever v kritičnih situacijah.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stavim, da tvoj brez vonja barve in okusa metanski izpust včasih zadiši po H2S-u. Aja to ni žveplov oksid.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani