Kawa Illy, sem vozil CX-30 tako z ro?nim kot avtomatskim menjalnikom (G122) v istem dnevu, pa sem ob naro?ilu izbral prvega in Skyactive-X motor ter AWD. Avtomatski menjalnik mi nekako ni menjal "po ob?utku", saj mi je ob malo bolj pritiskanju na plin menjal pri 4000 obratih, kar bi jaz menjal pri 3000 in tudi ob?utek ter samo menjanje mi je bil pri ro?nem bolj?i.
Po?i tudi meni, sem se ?e navadil, nekje na podvozju pri npr.le?e?em policaju ali ko grem iz gara?ne hi?e (Mercator, ?i?ka). Pa ne vsaki?, ?e grem po?as ne po?i, ?e grem malo bolj hitro pa po?i. Avto gre letos decembra v prodajo pa ne zaradi tega. Napako prijavil na Mazda servisu BTC, napake niso odkrili, prav tako podvozje pregledal moj vulkanizer in mehanik, ni na?el napake. Na tehni?nem pregledu je vse OK. Mazda je letnik 11/2008.
Evo CX-30 temno sive barve, AWD, naro?ena, ro?ni menjalnik, vsa oprema, Skyactive-X motor, brez stre?nega okna, dobava december 2019 v MS. Drugo leto, ?e bo Euro zakonza emisije sprejet bo CX-30 dra?ja 600,00?, kar je malo napram drugim Mazdam (od 1.300,00? do 3.000,00?, videl cenik predvidenih podra?itev). Zraven dobil gratis16' gume zimske (sicer Toyo), alu plati??a, gumi tepihi, korito za prtlja?nik, brez popusta na avto.
Evo CX-30 temno sive barve naro?ena, ro?ni menjalnik, vsa oprema, Skyactive-X motor, brez stre?nega okna, dobava december 2019 v MS. Drugo leto, ?e bo Euro zakonza emisije sprejet bo CX-30 dra?ja 600,00?, kar je malo napram drugim Mazdam (od 1.300,00? do 3.000,00?, videl cenik predvidenih podra?itev). Zraven dobil gratis16' gume zimske (sicer Toyo), alu plati??a, gumi tepihi, korito za prtlja?nik, brez popusta na avto.
CX-30 in Mazda 3 sta prakti?no enako velika v potni?kem prostoru. Le v prtlja?niku je nekaj razlike.
S tem se ne bi popolnoma strinjal, razlika gre v prid CX-30 predvsem zadaj, spredaj je velikost enaka, tudi prtlja?nik je pri CX-30 kar nekaj ve?ji in bolj uporaben.
Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh.
Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ...
In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?
V?eraj vozil Mazdo CX-30 (G122) z ro?nim in avtomatskim menjalnikom v razmaku roku 2 ur, da sem dobil ob?utek kaj naro?iti. Odlo?itev bo te?ka vseeno pa se malo bolj nagibam k ro?nemu, saj sem imel nekako bolj?i ob?utek vo?nje in pa odlo?itev kdaj bom menjal prestavo. Nekajkrat mi je avtomatski menjalnik menjal ob 4K obratih, ko bi jaz menjal ?e pri 3K. Sicer pa je vo?nja udobna, teko?a, brez ?umov....., le malce podhranjena je. Pri avtomatskem menjalniku me zanima (to nisem probal) kako deluje ro?ni del (prestavljanje na volanu), ali je to prestavljanje povsem ro?no ali tudi kaj pomaga avtomatika.
Glih gledam v ?ivo tole novo Mazdico, pa res ?koda za te prevelike plasti?ne obrobe.
Drga?e mi je po izgledu zelo lep avto, samo stemi obrobami pa je mal ?udn, zgleda kot da ima premala kolesa, verjetno v ?rni ali pa temno sivi barvi pride lep?e.
No tudi jaz sem si jo ogledal v Mazdinem salonu v ?i?ki (bolj?a oprema). Na zunaj zelo lepe oblike, mote?a ?rna plastika - obrobe, ampak to prekrije? z ustrezno barvo, ?e te moti. Pozna se, da je prtlja?nik proti moji M6 (11/2008) kar dosti manj?i, zadaj ima ve? prostora za potnike kot HB nova 3. Znotraj so me malo zmotile steklene povr?ine (zelo polo?ne) saj se mi zdi da je notranjost, ki je sicer lepo izdelana, nekako "nabita" in je vidljivost v moji M6 bolj?a. No verjetno se tega s?asoma navadi?. To novico, ki sem jo danes izvedel na tem forumu, pa me ni ni? kaj razveselila in sicer da jo bodo izdelovali v Mehiki - kar lahko posledi?no pomeni slabo izdelavo, napake v motorju,.....Dobro da je garancije 5 let.
Roko na srce zakaj 4wd za 10.000km letno po obvoznici?
Ne mi zamerit ampak vprasanje je na mestu. Pa ce se ne motim mazda cx30 nima 4wd ampak avtomatski awd
Avtomatik ima vecji smisel pri elektronki
Kateri motor in kako ceno so ti ponudili?
No ni samo obvoznica, je pa ve?ina. ?e od nekdaj sem si ?elel ta pogon (AWD) in sedaj si ga lahko privo??im. No motor bo Skyactive-X, ker na manj kot imam sedaj (170 KM) ne bom ?el. Naro?il ga ?e nisem, ker bi ga prej ?e enkrat rad videl v ?ivo in probal (pa ?e tudi bo to pogon G122).
Bom uporabil kar to temo odlo?am se med nakupom kombinacije ro?ni menjalnik in 4WD ali avtomatski menjalnik in 4WD. Letno bo prevo?enih do 10.000 km, ve?inoma obvoznica vsak dan, motor bo bencinski, avto Mazda CX-30. Kaj svetujete ?
Jaz sem imel isto dilemo. In moj stari golf je bil tudi podobnega letnika (9 let star). Na koncu sem vzel oziroma naro?il vse razen usnja oziroma luxury paketa. Sem vzel benzinca.
Ja, problem pri ceni je, ker se ta Style paket rine povsod. Avto izgleda super tudi brez tega paketa.
Safety paket:
360-stopinjska kamera
Nadzor voznikove zbranosti s kamero (DAA+)
Opozarjanje na pre?ni promet spredaj (FCTA)
Opozarjanje na pre?ni promet zadaj z zaviranjem (RCTB)
Prepre?evanje naleta - zadaj (SCBS-R)
Asistent za vo?njo v zastojih (CTS)
Safety paket se mi zdi najbolj zanimiv/pomemben od vseh ponujenih. Ta 360 kamera na avtu, ki nima najbolj?e preglednosti, je zelo za?elena stvar. Opozarjanje na pre?ni promet zadaj tudi. Seveda, se da pre?ivet tudi brez tega, vendar sem si rekel, da si po teh starih avtih ki sem jih do zdaj vozil, kon?no zaslu?im neki bolj sodobnih bonbon?kov noter, da bo res ob?utek, da imam neki novega. Style nisem glih hotel, vendar naj bo. Je polep?al ?e tako lep avto. Denar je pa, da se ga porabi za stvari, ki so ti v?e?.
Je bilo kaj popusta pri ceni ali pri paketih, opremi (metalik barva, vinjeta, gumi tepihi...).
Oprosti avtomatik prestavlja sam, ro?nega mora? ti. Kaj je tukaj bolj?ega oz slab?ega
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Ni samo to. Dinamika vo?nje in poraba bencina je + na strani ro?nega menjalnika. Pri Skyactive-X motorjih razlike porabe ne bo samo toliko kot je navedena v tehni?nih podatkih, ampak bo sigurno 1l razlike v ?kodo avtomatskega menjalnika.
Pocasi se nagibam k novemu vozu in moram priznat da mi je tale CX-30 kar vsec. Pogoj je avtomatik, radarski tempomat, android auto
In ko opremis tole CX-30 ... G122 avtomatik, ena barva (450 eur), SA, ST in SO paketi pride cena 28.640 EUR. Nekako malo prevec kot sem pripravljen dat.
Nekaj let nazaj sem gledal in imel mejo cca 20k EUR pa se je dobilo dobro opremljen avtomatik, potem je v parih letih ta cena zrastla na 23, sedaj pa cene kar lepo gredo gor (recimo focus je tak primer).
Sploh ce racunas potem da vzames na leasing in obresti kar precej nanesejo rata to kar lep znesek. Mogoce ce bi bila akcija leasing brez obresti (kot je trenutno za CX-3).
Se mi zdi, da trenutno moja Mazda 6 je malo velika za moje potrebe in bi nek manjsi avto. In tile "mini" SUVi so zelo zanimivi.
Tudi jaz sem razmi?ljal o avtomatiku pa je odlo?itev padla na ro?ni menjalnik, so baje bolj?i od avtomatikov pri novih modelih (M3).
SI konfigurator za novo Mazdo CX-30 je na voljo od danes naprej (tudi s ceniki in dodatno opremo). Opcija stre?nega okna je na voljo za dopla?ilo kot dodatna oprema za 800,00 ?.
Sem pred dilemo ali vzeti bele usnjene prevleke ali ?rne v novi M CX-30 in ali je vredno dokupiti stre?no okno. Sam imam namre? v M6 usnjene prevleke (olivno zelene barve, ki so bile takrat opcijska izbira - leto 2008) in so poleti na soncu hudi?evo vro?i. Ali so bele kaj manj in kako je z umazanostjo le-teh oziroma ?i??enjem. Bi bilo sicer super, da bi bili ventilirani (sede?i) a te mo?nosti na ?alost ni.
Malo se "igram" s konfiguracijo Mazde CX-30 na Mazda AT portalu pa vidim, da mi pri sestavi ro?ni menjalnik, pogon 4WD, Skyactive-X motor, vsa oprema (kjer so predvidena 18' plati??a in gume) ni mo?no kod dodatno opremo nabaviti 16' plati??a in gume (za zimo) zaradi 4WD pogona.Ali mogo?e kdo kaj ve o tem ?
Kot vidim je ve? negativnih kot pozitivnih komentarjev glede nove Mazde CX-30. Pa? vsake o?i imajo svojega malarja kot pravi pregovor. Videl sem v ?ivo oba tako novo M 3 kot M CX-30 in mi je slednji bolj v?e? vsaj glede ekonomi?nosti (velikost prtlja?nik, dno prtlja?nika, prostor na zadnjih sede?ih) in oblike, tako da sem se odlo?il, da naro?im slednjega. Res tudi meni ni v?e? obroba ?rne plastike ampak se je lahko da deloma odmisliti z barvami: ?rna, nova sivo modra ali ma?in siva, ki bo tudi moja izbira. Kar se ti?e, da je to "penzionerski" avto pa je to tako: vsi bomo, ?e bomo imeli sre?o (eni prej, drugi kasneje) pri?li enkrat do tega statusa - meni sicer fali do tega 8-9 let pa sem se vseeno odlo?il za ta avto. Sedaj imam M6. Pa ?e to: prvi pridejo (M CX-30, motor G122) naslednji mesec (avgusta) a bodo na voljo baje za predstavitve novinarjem.
Da ne bo ve? ugibanj glede nove Mazde CX-30, vozilo je mo?no ?e naro?iti v SI in sicer vse izvedbe. Cene se za?nejo od 22.290,00 ? (osnovna oprema G122) do 34.590,00 ? (vsa oprema,X-180, avtomatik, 4x4 pogon). Kaj ve? zaenkrat ?e ne morem povedati.
Konec leta 2019 (november, december) bo naprodaj tudi moja M6 2.5 GT (11/2008), 5 vratna, temno siva, ki ima trenutno prevo?enih 83.130 km,kupljena nova in servisirana redno pri AC Skorn?ek in zadnji dve leti pri Mazda servis BTC, gara?irana, nikoli zaletena. Bo pa malo dra?ja glede na ohranjenost in tudi trenutnih potencialnih kupcev je kar nekaj. Avto je sicer vsak dan na cesti a naredim malo km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kawa Illy, sem vozil CX-30 tako z ro?nim kot avtomatskim menjalnikom (G122) v istem dnevu, pa sem ob naro?ilu izbral prvega in Skyactive-X motor ter AWD. Avtomatski menjalnik mi nekako ni menjal "po ob?utku", saj mi je ob malo bolj pritiskanju na plin menjal pri 4000 obratih, kar bi jaz menjal pri 3000 in tudi ob?utek ter samo menjanje mi je bil pri ro?nem bolj?i.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani