Skoči na vsebino
?ipiranje
Napisano

Meni se zdi super. Poraba je za kak?en deci/100 manj?a, ker se vozim prete?no po AC, ?e ne bi verjetno ?e manj pila. Ampak sej v bistvu je ne tera? stalno, prav ti pride, ko je treba konkretno pospe?it in prehitet, takrat se pa tistih dodatnih 50 Nm ?e kako pozna. Aja, pa prej za?ne vle?t, pa pozneje neha.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pomo?
Napisano

?e ma? dizla je original 95 Ah. Vsi japonci in verjetno tudi ostali azijci majo akumolatorje, ki so kraj?i in vi?ji od tistih za evropska vozila ( ?e gledamo enako mo? ). Cenovno pa ni razlike med enimi in drugimi.

 

 

No glede na tvoje povedano bi bilo fajn dobit seznam trgovin, ki take imajo.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pri simonu je samo problem, da je dale? stran od mene... zaradi slu?be si tudi ne morem privo??it dan brez avta

 

Tudi od mene je. Pa sem vsaki? dobil nadomestni avto: enkrat Laguno enkrat Kangooja. Pa?, povej mu, da ga rabi?. Tako je to. :bravo:

 

Dej, sporo?i, koliko je ko?talo, jst ga imam ?ez 6kkm.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Nisi bedak, daj na trenutno porabo in ta ne bo padla pod 15 med regeneracijo tudi v lepi vo?nji okoli 1500-2000rpm, pa ?tandgas je skoraj na 1000rpm.

 

Mogo?e ma? pa prevrtan DPF :hudicek:

 

Vedno imam na trenutno porabo, samo je pa res, da je ve?ino ?asa samo AC. Tam pa itak fura? vsaj 2-2.5 krpm. Tako verjetno niti ne morem opaziti regeneracije.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Kdaj je v regeneraciji, se ?ist to?no ve. Vidi se po trenutni porabi, vidi se da so obrati v prostem teku vi?ji pa najbr? ?e kje :)

 

 

Al sem jst bedak al kaj, ?e vedno nisem opazil kdaj oz. ?e sploh kdaj poteka regeneracija. Pa imam 110kkm. ?zmeden?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Jst sem priklopil na 3-jem pinu. Ko bo? pristiskal pedal za gas ti bo avto odgovoril s utripanjem "spirale" na armaturki.

Lp

 

 

Uspelo je. :danzoman:

Pa ne v prvo. Ene parkrat sem proval, kabel gor, kabel dol. ?ele potem, ko je za?ela utripati "spirala", potem pa je DPF ugasnil. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Varovalke so spredaj pri akomulatorju.

 

Samo kontakt in ne v?ig.

 

To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to.

 

lp

 

OK, na?el. Razporeditev je malo druga?na. Zdej pa problem: konektor nima vseh pinov polnih (samo od 1 do 4), zato se pojavlja vpra?anje: ali je tudi pri tem konektorju potrebno narediti povezavo na 3. pinu?

 

Iz slik bo morda bolj jasno.

 

https://picasaweb.google.com/11808425868890...710028290217538

 

https://picasaweb.google.com/11808425868890...710038719528578

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Pozdravljeni,

 

T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).

 

Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.

 

Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.

 

Upam, da bo ?e komu to pomagalo.

 

Lp,

Igor

 

 

Slika

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

je od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?

Ali lahko naredi? kak?no slikico?

 

P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.

P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

aha, in kolko kej to pride ter kje, cipanje mislim??

so vas vpra?ali kak?no centralino imate, baje da seda samo boshovo chipat??

 

Torej ?e enkrat, se res ne da resetirati ra?unlnika (dpf lu?ke) druga?e kot ne na servisu??

 

Imeli so akcijo, dal sem 400 ?. Ni VW, zato je rabil malo ve? ?asa (beri: par ur), ampak nima veze.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

meni pije zdej 6.5L

KAj bi se dalo to mojo mazdo 5 letnik 2006 2.0 143ks ?ipat na malo ve? recimo tam na 170.

Je ?e kdo probal??

Samo nevem kak?no centralino imam bosh ali magneti, morem pogledat??

 

ja, na okrog 180 KM, najve? pa se pozna pri pospe?evanju od 1500-2000 rpm in od 4000-5000 rpm

chiptuning.si

 

p.s. mislim, da tema ni prava

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Pozdrav!

Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.

Hvala za pomo?

 

A so pozabli? :closedeyes:

 

ja od kar jo imam 2009,smo natovkli ?e krepkih 60.000.

Kak?no oje pa naj dam od dexelie?? to ,MAZDA DEXELIA 5W30 ULTRA ??

 

 

Mobil 5W30 DPF

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

1, NO, zanima me slede?e, imam mazdo 5 2.0 dizel 143KM letnik 06,prevo?eno 180.000km.

BRAVO!

 

2. Ve?ino je vo?ena tam do max 3000rpm.

?koda, od 3-4 je ta bolj? vo?nja.

 

3.v?gala se mi je lu?ka za dpf filter, res pa je da imam tudi za naredit mali servis.

torej?

 

4. Na koliko se ponavadi delajo mali servisi, jaz ponavadi jih delam na 10-12.000km.

Servis ima na 20 kkm, ne vem zakaj bi delal bolj pogosto.

 

5. Lu?ka utripa in sem tudi ?e poiskusil voziti na 4.000rpm cca 10km. je to premalo ali je kaj drugega narobe.

Reset kompjuterja

 

6. Zakaj je vedno potrebno peljati na servis ugasniti lu?ko dpf-ja , ?e ti dela servis drugi mehanik in ne poobla??eni serviser.

Ker ta o?itno NE ZNA!

 

7. Re?eno mi je bilo da je potrebno resetirati vse skupaj ko se servis opravi.

To majster ?e ve, ?e ne ve, potem ni masjter.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

nikoli ve?
Napisano

Meni so ?li originalni mazdini brisalci ?e po 3,5 letih uporabe in 90 kkm. Enkrat na teden moram tudi tankat, ?e se vozim sam. Pa tudi original Bridgestonke, ki so ble gor, so zdr?ale komaj 70 kkm. In, ko grem na redni servis v Senico pri Medvodah, me tam ucuri za 120 ?, za delo in material skupaj. Najhuj?e pa je, da moram ?e zimski vitrex kupit, da ne zmrzne pozimi!!!

 

 

GRRRR, Mazda nikoli ve?, vam re?em!!! :aaaaa:

 

Popravek:

k = 1000, t = tona in ni predpona -> torej 90 kkm ali bolje 90 Mm in ne 90 tkm

 

P.S.: Nisem se mogu zadr?at.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Sport Combi CD136 Topline
Napisano

ja saj...sam problem je lih v tem da lahko dam max 6000eur, saj sem ?e ?tudent in nimam nevem kakih prihodkov...sem bil danes malo v MB-ju in sem na?el eno lepo mazdo 6...tak da verjetno grem drug teden po njo :) ... zgleda pa oky :)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4906793&show=1

 

 

Pa ve?, koliko te stane vzdr?evanje Mazde? To ni Bosanski golf. :harhar:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

obeski
Napisano

Lahko bi kaj naro?ili skupaj, tako kot smo pred ?asom majice in termo flise! :bravo:

 

 

Ja, jaz sem za T-shirt! :danzoman:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.