Meni se zdi super. Poraba je za kak?en deci/100 manj?a, ker se vozim prete?no po AC, ?e ne bi verjetno ?e manj pila. Ampak sej v bistvu je ne tera? stalno, prav ti pride, ko je treba konkretno pospe?it in prehitet, takrat se pa tistih dodatnih 50 Nm ?e kako pozna. Aja, pa prej za?ne vle?t, pa pozneje neha.
?e ma? dizla je original 95 Ah. Vsi japonci in verjetno tudi ostali azijci majo akumolatorje, ki so kraj?i in vi?ji od tistih za evropska vozila ( ?e gledamo enako mo? ). Cenovno pa ni razlike med enimi in drugimi.
No glede na tvoje povedano bi bilo fajn dobit seznam trgovin, ki take imajo.
Nisi bedak, daj na trenutno porabo in ta ne bo padla pod 15 med regeneracijo tudi v lepi vo?nji okoli 1500-2000rpm, pa ?tandgas je skoraj na 1000rpm.
Mogo?e ma? pa prevrtan DPF
Vedno imam na trenutno porabo, samo je pa res, da je ve?ino ?asa samo AC. Tam pa itak fura? vsaj 2-2.5 krpm. Tako verjetno niti ne morem opaziti regeneracije.
To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to.
lp
OK, na?el. Razporeditev je malo druga?na. Zdej pa problem: konektor nima vseh pinov polnih (samo od 1 do 4), zato se pojavlja vpra?anje: ali je tudi pri tem konektorju potrebno narediti povezavo na 3. pinu?
T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).
Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.
Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.
Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.
Hvala za pomo?
A so pozabli?
ja od kar jo imam 2009,smo natovkli ?e krepkih 60.000.
Kak?no oje pa naj dam od dexelie?? to ,MAZDA DEXELIA 5W30 ULTRA ??
Meni so ?li originalni mazdini brisalci ?e po 3,5 letih uporabe in 90 kkm. Enkrat na teden moram tudi tankat, ?e se vozim sam. Pa tudi original Bridgestonke, ki so ble gor, so zdr?ale komaj 70 kkm. In, ko grem na redni servis v Senico pri Medvodah, me tam ucuri za 120 ?, za delo in material skupaj. Najhuj?e pa je, da moram ?e zimski vitrex kupit, da ne zmrzne pozimi!!!
GRRRR, Mazda nikoli ve?, vam re?em!!!
Popravek:
k = 1000, t = tona in ni predpona -> torej 90 kkm ali bolje 90 Mm in ne 90 tkm
ja saj...sam problem je lih v tem da lahko dam max 6000eur, saj sem ?e ?tudent in nimam nevem kakih prihodkov...sem bil danes malo v MB-ju in sem na?el eno lepo mazdo 6...tak da verjetno grem drug teden po njo ... zgleda pa oky
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda taxi?
Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani