Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.
Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.
Ne bi ravno rekel da je zadrga, gre za tekoči promet. Potem bi se lahko tudi ustavil na koncu pospeševalnega pa čakal da te en spusti 😁. Lahko da se motim ampak zadrga pride v takem primeru (tabli). mislim pa da v Medvodah ni niti ene table ali znaka (puščis na tleh) samo nestane črt v sredini
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Problem naj bi menda bil, ker sta bila zjutraj oba vozna pasova dokaj zabasana in je potem rdeči rinil na pas modrega.
Gneča ne vpliva na pravila. Tu je vse jasno, ravno zato je še nekaj pasu, da se varno vključiš iz desnega na levega - gre za klasično menjavo pasu, v primeru dveh avtomobilov na dveh voznih pasovih, ne za prednost v kriziscu.
Ni pa nihče omenil. rdeči lahko zavije direktno na levega, ni prepovedano, a le če je frej. Enako velja za modrega na desnega....
enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi
Pred eno uro je sportman333 napisal:
Če se rdeci zna vključevati ga prehiti in se vkljuci, ce pa se ne zna, kot večina, pa pac raje pocaka....ce sta pa dva veleuma z bmw je pa crash.....(jaz tako delam v praksi, ali je to povsem po predpisih pa ne vem)
Pri vključevanjih včasih bolje pomaga pospešit kot stat
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tako jokanje nad vinjetami, potem greš pa enkrat na Hrvaško na morje, pa v enem dopustu za cestnino daš toliko kot pri nas za letno vinjeto... In Italija ni nič boljša...
Daj, če mi, ki smo vrh hriba doma, ne jamramo, ko kupimo dve vinjeti in smo zadovoljni s tem načinom, potem tudi ta-mestnim ni treba... Ker jaz se še spomnim, kako je bilo, preden so bile vinjete. Za nas, ki smo vrh hriba doma in daleč od avtoceste, je uvedba vinjete pomenila občutno pocenitev. Pa brez tuhtanja, kje so cestnine in brez kombiniranja "grem rajši po stari, ker je manj za plačat".
Pa še žena ni imela nadzora, kje si cestnino plačeval in kdaj...
to še traja samo drug moto je
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri štart štop sistemu na dizlu z DSG je štart štop v določenih situacijah nevaren. Govorim iz izkušen s svojim in pa tudi s službenimi avti. Pa toliko enih varnostnih sistemov ti (za velike dnarje)
nabašejo v avto.
Pa ni edini nevaren sistem. V mojem škodilaku je še dodan sistem "city lights" ki je tudi nevaren.
To je to. Če projetirajo avte ljudje ki se na šiht zgleda da vozijo z bicikli.
Res je, še posebej v rondojih, ko misli da se boš ustavil. Ampak VAG ma to prednost, da lahko vse naštimaš in prilagodiš, tudi izklopiš preko OBD. Isto za luči, prva stvar ki jo jaz vključim na vagih je 'scandinavian lights' to pomeni ful dnevne luči in ZADNJE dnevne luči ves čas
Dnevne luči so nekaj najnevarnejšega kar je človek pogruntal...jaz se vsako zimo vključujem v megli, zmrznjenim ogledalom na popolnoma slepo. pol pridejo pa brlivkarji, ki se sploh nezavedajo da so nevidni tako spredaj kot zadaj....
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.
plus
- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.
- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.
minusi
- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike
- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.
- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.
- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil.
- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.
- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.
V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.
Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.
Kere gume je imel (a)? Moj tarako je na 20 tabularkah bil tudi trd a direkten, na zimskih švalerjih 18 pa ko puter.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Polnilce mamo spodaj v kleti Emone, kjer bo parkirana tale grdobijo (roko na srce - res je grd, ampak nč hudga sej ni moj). Zunanjih še nekaj časa ne bo niti za Avant2GO ne.
Edina sreča je, da se nam taka intervencija zgodi v povprečju manj kot 1x mesečno, tako da bom že nekak. Če se bo res mudilo bom pač svoj avte uporabil, da ne bo zapletov. Ampak predno kar koli nepovedujem bo pač 1x treba probat pa da vidimo kaj bo.
Strah me ni, ampak mi je pa slno neprijetno, da se ukvarjam pred vožnjo z načrtovanjem poti. Do kje bo šlo, a bom moral varčevat, kje so polnilnice za katere bomo imeli kartico. To so stvari, k z mojim poslom nimajo baš nobene veze in me samo utrujajo po nepotrebnem.
Razmišljam za alternativo, da bi vzel vseeno PHEV Toyoto CHR. Ampak žal je to še večja katastrofa k Hyundai in še bistveno manj prostoren. Pa rabim plac še za kej prepeljat.
Nemoj CHR, bos v BTCju vsakic v rikverc zbil pesca, pa na ovinku kolesarja, mrtvi kot pogled je 0. Imel na rent a car in sedaj nadomestno 2x med servisi. Pogled nazaj in nazaj bocno je groza. Zadaj sedeti pa ni za klavstrofobicne, ampak ok ti mislim da si max v dvoje.
Kup mojo rav4 hajbrid....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne to sem narobe racunal res na hitro, ker dejansko sem mislil 40kw je 32€, pri porabi 20 pomeni celo 16€ na 100km, kar too much ce prav racunam, zato me zanima kako je firma zastavla. Nenazadnje firma placa ampak uporabnik pa verjetno sledi temu kjer je narocnina
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ker želimo kar se da olajšati poti vsem voznikom električnih avtomobilov. Izberite uporabniški paket polnjenja, ki je najbolj prilagojen vašim potrebam in potovalnim navadam.
Saj ravno to ga sprasujem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ionity te pride 0,39€/kWh - po skoraj celi Evropi. V Franciji okoli 0,3€, Češka 0,47€ ... Če že teoretiziraš. Sicer pa električna petka ni avto, namenjen poslovnim uporabnikom, ki delajo 500+ km v kosu. To je menda vsem jasno ...
Ionity v Franciji je 0,4€ na 50kW postaji, na 350kW postaji je 0,70€, povprečna cena v Franciji je pa 0,55€ - to je pa moj rajon
Nič ne teoretiziram....to je dejstvo. mogoče ti sam hočeš prikazati. 0,39€ v Franciji je samo za mesečne naročnike....
dajmo biti realni pa dati naš okoliš....ki je že dražji od bencina - to je realnost. do 60€ v nemčiji za 100km, do nam priljubljene italije kjer je 100km lahko tudi 300€!!!!! ...Balkan je še poceni zaenkrat ampak tole bo šlo vse močno v tej smeri da bo povprečen kWH 1,5-2€ verjemi mi, al se bodo pa lahko vsi samo še zaprli
V italiji sem vsak drug teden, pred industrijsko halo v Bologni so polnilci, nihče ne fila, sem vprašal angleža ki je prišel sem delat s teslo - je ne polni, se vozi z busom. Na polnilnici je cena bila 2 leti nazaj 7€/kwh, zdaj je pa 19€. Moja ekipa je prišla z električnim kangoojem prvič, zdaj že 2 leti hodijo s Fiat Doblo...pot jih pride 3x ceneje (!!) Ker je treba tam tudi vsak dan se premika...
Saj tvoje besede samo potrjujejo kar nam razlagaš, jaz te razumem, splača se če filaš doma, pa da greš malo tu in tam, ampak tole se bo dolgoročno sesulo, ker ljudje rabijo avte za premike, cene v evropi pa so povprečno že nad ceno goriva! To je dejstvo, pa tudi če našteješ eno polnilnico tu, pa drugo tam, glej globalno
Lani sem šel s prikolo v Apulijo, hybrid 10L/100km = 17€, primerljiva pot pri porabi 30kW/100 s prikolo = bi me prišla 34€ / 100km, točno 2x več, pot pa 2500km.....tudi brez prikolice bi bilo enako ker bi obema padla poraba za pol
@dvorjan tole je moj zadnji post na to temo s teboj. Ker nima več smisla, jaz ti želim veliko užitka v tebi ustrezni vožnji. Imej se.
Slovenia
Slovenia adds around 11,500 EVs and 1,600 charging stations.
The price in AC is0.89 euros/kWh, and in DC from0.16 to 1.12 euros/kWh.
Spain
Spaincontinues to advance in the transition to electric mobility, with around 154,000 zero-emission vehicles and more than 30,000 charging stations.
Refueling in AC has a price that reaches1.65 euros per kWh, while in DC it is up to0.97 euros/kWh
Germany
Despite the removal of several incentives,Germanyremains one of the leaders in the electrification of its national fleet.
Thus, it ended 2023 with more than 1,300,000 zero-emission vehicles sold and around 130,000 charging points.
The price of energy in AC reaches up to4 euros per kWh, while in DC, it reaches2.79 euros/kWh.
.
Italy
Finally, Italy has registered more than 233,000 EVs and installed approximately 42,000 charging stations.
Both AC and DC charging have a cost that reaches up to24.59euros/kWh, making it one of the most expensive countries to power an electric car.
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zdaj bo takoj en skocil ja saj mas subvencijo. Mas ampak avto moras kupit, oddat vlogo, jo morajo odobrit (roka za odlocbo ni) in 60-90 dni po odlocbi dobis subvencionirano financiranje!!!! Tako dela BORZEN. Vseeno je to 19k za 40KW torej 200km baterijo...
Sorry komur paše naj to vzame, zame je to totalna norija ce ne ze velik nateg.
Gremo naprej, pise poraba 15kw na 100. Ok ce filam doma reci pisi do 3€ na 100. Ampak jaz potem z najboljsim dosegom (realnim stestirano 320km) moram paziti da ne grem dlje od bajte kot je 160km...pa potem cakati cez noc, buh ne daj da kaj vmes pride, za tujino, konkreten dopust, resno uporabo... rabim drug avto....
Ce grem pa na pot pa menpride 15kw x 0.70€ na hitri polnilnici ker jaz moram naprej 10.5€ kar je vec kot benz....
Kaj smo res tako dalec prisli da elektriko prodajamo samo se kot marketinski produkt....ker ko odpres katalog tele 'petke' vidis da je to avto namenjen samo enemu - šmekeriji in tistim ki se samo preseravajo...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No, in v tem izračunu so upoštevali naslednjo ceno elektrike -> Strom 0,44€ / kWh.
Zdaj pa naj si vsak zase preračuna, koliko daje za kWh elektrike. Jaz niti približno ne toliko, še z vsem potepanji po javnih polnilnicah.
Pa še za tiste, ki radi uporabljate lastne možganske celice - EVji se večinoma polnijo doma. Za tiste par izletov letno pa na javnih polnilnicah. Koliko vas stane domača elektrika - seveda brez sončne elektrarne? In koliko drugače bi bil videti izračun, če bi upošteval polovico nižjo ceno elektrike?
Hja, hudič je v podrobnostih. ADAC pa plačujejo izpuharji ...
Prejsnji teden si nas s 1000km potjo prepriceval ravno obratno s hitrimi polnilnicami in danes negiras samega sebe...
Se pravi danes je argiment filanje doma in ne vec iti na morje, daljse poti...ok
Velikokrat obrnes plosco samo da mas ok situacijo.
Jaz ne prepricujem nikogar samo dejstva dajem.
Normalno da doma ne damo toliko za kwh - ampak doma zato dalj traja....fizika
Stare hiše majo trofazni strom, ampak problem je napeljava delana se s sistemom nicenja in starimi trdimi kabli. Pri starših marlesova 1980 je to no1 problem ki kriče po obnovi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Te kalkulacije so narejene pri precej majhnem številu prevoženih kilometrov na leto, samo 15.000. Če bi vzeli naše povprečje, bi bila računica najbrž drugačna...
pred 2 urama je Slivka napisal:
Odpri pdf mas na 10,15 in 30k na leto. Boš presenečen je se vecja razlika. Kakorkoli kot sem rekel cena avta doloca vse...ne na kaj gre
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ADAC je naredil nekaj nedopustnega, naredil je 5 letno kalkulacija z vsem vključenim, cena avta, servisi, benz / strom, in ugotovil da niti v enem primeru ni 100% elektrika prednost....ker enostavno so energenti sedaj na popolnoma enakem nivoju, cena avta pa prevlada, tudi če je treba servisirat ice. in to je bilo lani ko je bila elektrika še cenejša
Gotovo je, likvidacija takojšna, nekdo je odprl excel in vstavil cifre....ne pobere se to, ne gre, ko je energent ratal tako drag da se ne izplača nobena investicija. Tudi Kitajci imajo prste vmes, EU je preobremenjena sama s seboj, misli pa da bo to en otok, kjer lahko ljudi šponaš z višjim potrošništvom....ne gre.
Zaradi znatnih sprememb regulativnih in tržnih pogojev ter konkurenčnega pritiska na trgu polnjenja električnih vozil je zelo malo verjetno, da bo ta segment, ki ni del osnovne dejavnosti Landis+Gyr, dosegel ciljne stopnje rasti in bo dobičkonosen v bližnji prihodnosti. Zato se je upravni odbor odločil, da bo podjetje postopno ugasnilo in izstopilo s področja izdelave električnih polnilnic v regiji EMEA,"so navedli.
Tole je kar velik del Slovenskega omrežja....če ne skoraj celoten glavni del
Po pisanjuSiolaje podjetje Landis+Gyr EV Solutions v Sloveniji pokrivalo skoraj tri četrtine trga javnih polnilnic za električna vozila, skrbeli so za zaledni program Petrolovih javnih polnilnic, del programa Gremo na elektriko in znamke Moon družbe Porsche Slovenija idr. Izdelovali pa so tudi domače stenske polnilnice, kakršne na primer med drugimi prodaja tudi Petrol.
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ne bi ravno rekel da je zadrga, gre za tekoči promet. Potem bi se lahko tudi ustavil na koncu pospeševalnega pa čakal da te en spusti 😁. Lahko da se motim ampak zadrga pride v takem primeru (tabli). mislim pa da v Medvodah ni niti ene table ali znaka (puščis na tleh) samo nestane črt v sredini
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani