Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je Boss napisal:

 

Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.

 

Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.

 Ne bi ravno rekel da je zadrga, gre za tekoči promet. Potem bi se lahko tudi ustavil na koncu pospeševalnega pa čakal da te en spusti 😁. Lahko da se motim ampak zadrga pride v takem primeru (tabli). mislim pa da v Medvodah ni niti ene table ali znaka (puščis na tleh) samo nestane črt v sredini

slika40.jpg

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Problem naj bi menda bil, ker sta bila zjutraj oba vozna pasova dokaj zabasana in je potem rdeči rinil na pas modrega.

Gneča ne vpliva na pravila. Tu je vse jasno, ravno zato je še nekaj pasu, da se varno vključiš iz desnega na levega - gre za klasično menjavo pasu, v primeru dveh avtomobilov na dveh voznih pasovih, ne za prednost v kriziscu.

Ni pa nihče omenil. rdeči lahko zavije direktno na levega, ni prepovedano, a le če je frej. Enako velja za modrega na desnega....

 

enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi

 

 

image.png

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Če se rdeci zna vključevati ga prehiti in se vkljuci, ce pa se ne zna, kot večina, pa pac raje pocaka....ce sta pa dva veleuma z bmw je pa crash.....(jaz tako delam v praksi, ali je to povsem po predpisih pa ne vem)

Pri vključevanjih včasih bolje pomaga pospešit kot stat

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 55 minutami je Slivka napisal:

 

Tako jokanje nad vinjetami, potem greš pa enkrat na Hrvaško na morje, pa v enem dopustu za cestnino daš toliko kot pri nas za letno vinjeto... In Italija ni nič boljša...

 

Daj, če mi, ki smo vrh hriba doma, ne jamramo, ko kupimo dve vinjeti in smo zadovoljni s tem načinom, potem tudi ta-mestnim ni treba... Ker jaz se še spomnim, kako je bilo, preden so bile vinjete. Za nas, ki smo vrh hriba doma in daleč od avtoceste, je uvedba vinjete pomenila občutno pocenitev. Pa brez tuhtanja, kje so cestnine in brez kombiniranja "grem rajši po stari, ker je manj za plačat".

 

Pa še žena ni imela nadzora, kje si cestnino plačeval in kdaj...

to še traja samo drug moto je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 51 minutami je SeekK napisal:

@dvorjan ja funkcionalni debilizem je kar težava, to si bil precej preoptimističen s ciframi.

 

Navade se pa sploh težko spreminjajo. Kako se je norelo ko so prvi avtomobili prihajali na trg, noben ni hotu konjev menjat.

 

@Alex tale par se bere res kot sanjsko funkcionalen...vso srečo jima želim, če res obstajata...bosta močno potrebovala.

 

Nikjer na forumu ne zasledim kako nepošten je vinjetni sistem. Verjetno vsi dnevno uporabljate in ste zadovoljni. Jaz vas financiram. Ni za kej 😋

noben ne more drugega financirat ne glede na uporabne km, financiraš lahko samo in zgolj dars....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 45 minutami je Bini napisal:

CX-30 ima dnevne luči zelo bleščeče tako, da ni problem. 👍

Verjemi da v megli je zelo šibko to, LED svetilka ali pa LED usmerjen žaromet sta kot dan in noč. Ja če je jasna noč, se vsaka led luč dobro vidi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
dne 15. 2. 2025 ob 20:45 je Mraušk Mčk napisal:

Pri štart štop sistemu na dizlu z DSG je štart štop v določenih situacijah nevaren. Govorim iz izkušen s svojim in pa tudi s službenimi avti. Pa toliko enih varnostnih sistemov ti (za velike dnarje)

nabašejo v avto.

Pa ni edini nevaren sistem. V mojem škodilaku je še dodan sistem "city lights" ki je tudi nevaren. 

 

To je to. Če projetirajo avte ljudje ki se na šiht zgleda da vozijo z bicikli. 

Res je, še posebej v rondojih, ko misli da se boš ustavil. Ampak VAG ma to prednost, da lahko vse naštimaš in prilagodiš, tudi izklopiš preko OBD. Isto za luči, prva stvar ki jo jaz vključim na vagih je 'scandinavian lights' to pomeni ful dnevne luči in ZADNJE dnevne luči ves čas

 

Dnevne luči so nekaj najnevarnejšega kar je človek pogruntal...jaz se vsako zimo vključujem v megli, zmrznjenim ogledalom na popolnoma slepo. pol pridejo pa brlivkarji, ki se sploh nezavedajo da so nevidni tako spredaj kot zadaj....

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.

 

plus

- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.

- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.

 

minusi

- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike

- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.

- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.

- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil. 

- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.

- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.

 

 

V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.

 

Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.

Kere gume je imel (a)? Moj tarako je na 20 tabularkah bil tudi trd a direkten, na zimskih švalerjih 18 pa ko puter.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Polnilce mamo spodaj v kleti Emone, kjer bo parkirana tale grdobijo (roko na srce - res je grd, ampak nč hudga sej ni moj). Zunanjih še nekaj časa ne bo niti za Avant2GO ne.

 

Edina sreča je, da se nam taka intervencija zgodi v povprečju manj kot 1x mesečno, tako da bom že nekak. Če se bo res mudilo bom pač svoj avte uporabil, da ne bo zapletov. Ampak predno kar koli nepovedujem bo pač 1x treba probat pa da vidimo kaj bo.

 

Strah me ni, ampak mi je pa slno neprijetno, da se ukvarjam pred vožnjo z načrtovanjem poti. Do kje bo šlo, a bom moral varčevat, kje so polnilnice za katere bomo imeli kartico. To so stvari, k z mojim poslom nimajo baš nobene veze in me samo utrujajo po nepotrebnem.

 

Razmišljam za alternativo, da bi vzel vseeno PHEV Toyoto CHR. Ampak žal je to še večja katastrofa k Hyundai in še bistveno manj prostoren. Pa rabim plac še za kej prepeljat.

Nemoj CHR, bos v BTCju vsakic v rikverc zbil pesca, pa na ovinku kolesarja, mrtvi kot pogled je 0. Imel na rent a car in sedaj nadomestno 2x med servisi. Pogled nazaj in nazaj bocno je groza. Zadaj sedeti pa ni za klavstrofobicne, ampak ok ti mislim da si max v dvoje.

 

Kup mojo rav4 hajbrid....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

To mi je jasno pod XL, sta pa dva vidika:

 

Plačaš tud če ne prevoziš je tako? Ker 125€ je pavšal, je tako?

 

25.000km letno = cca 2000km mesečno, kar je cca 100km na delovni dan.

 

Če je služben avto v pogonu je to zelo malo. Kako pa je s presežkom, ne najdem...

Sem rekel, da ne bom vec pisal amapk bossov primer menres zanima v praksi

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ne to sem narobe racunal res na hitro, ker dejansko sem mislil 40kw je 32€, pri porabi 20 pomeni celo 16€ na 100km, kar too much ce prav racunam, zato me zanima kako je firma zastavla. Nenazadnje firma placa ampak uporabnik pa verjetno sledi temu kjer je narocnina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 minutami je Jest napisal:

Cenik paketov je tukaj >> 

WWW.PETROL.SI

Ker želimo kar se da olajšati poti vsem voznikom električnih avtomobilov. Izberite uporabniški paket polnjenja, ki je najbolj prilagojen vašim potrebam in potovalnim navadam.

 

 

Saj ravno to ga sprasujem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Jest napisal:


Tole pa močno pretiravaš … 0,77€ je najdražja tarifa…

 

image.png

 

WWW.PETROL.SI

Oglejte si cenik polnjenja na javnih električnih polnilnicah znotraj Petrolove infrastrukture ali polnilni infrastrukturi drugih upravljavcev.

Ja z narocnino jest, poglej priloznostno polnjenje, sorry 40/32€ x 2 pri porabi 20.....mea culpa

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

In kaj je firma vzela za en 'paket' ali narocnine za polnjenje?

Ti si odvisen od AC in hitrega polnjenja. Ce nimas narocnine je na petrolu tud 4€ kWh

 

Po moje mate XL?

125€ na mesec za 25.000km letno?

Kar je 2000km mesecno.....

WWW.PETROL.SI

Ker želimo kar se da olajšati poti vsem voznikom električnih avtomobilov...

glih pri 20kW

Kaj pa pred NLB a bo kaka pipca? No tvoja izkusnja me pa zanima ker si terenc odvisen od časa

 

Vaya con Dios

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
dne 13. 2. 2025 ob 11:04 je dvorjan napisal:

Ionity te pride 0,39€/kWh - po skoraj celi Evropi. V Franciji okoli 0,3€, Češka 0,47€ ... Če že teoretiziraš. Sicer pa električna petka ni avto, namenjen poslovnim uporabnikom, ki delajo 500+ km v kosu. To je menda vsem jasno ...

Ionity v Franciji je 0,4€ na 50kW postaji, na 350kW postaji je 0,70€, povprečna cena v Franciji je pa 0,55€ - to je pa moj rajon :)

Nič ne teoretiziram....to je dejstvo. mogoče ti sam hočeš prikazati. 0,39€ v Franciji je samo za mesečne naročnike....

 

dajmo biti realni pa dati naš okoliš....ki je že dražji od bencina - to je realnost. do 60€ v nemčiji za 100km, do nam priljubljene italije kjer je 100km lahko tudi 300€!!!!! ...Balkan je še poceni zaenkrat ampak tole bo šlo vse močno v tej smeri da bo povprečen kWH 1,5-2€ verjemi mi, al se bodo pa lahko vsi samo še zaprli

V italiji sem vsak drug teden, pred industrijsko halo v Bologni so polnilci, nihče ne fila, sem vprašal angleža ki je prišel sem delat s teslo - je ne polni, se vozi z busom. Na polnilnici je cena bila 2 leti nazaj 7€/kwh, zdaj je pa 19€. Moja ekipa je prišla z električnim kangoojem prvič, zdaj že 2 leti hodijo s Fiat Doblo...pot jih pride 3x ceneje (!!) Ker je treba tam tudi vsak dan se premika...

 

Saj tvoje besede samo potrjujejo kar nam razlagaš, jaz te razumem, splača se če filaš doma, pa da greš malo tu in tam, ampak tole se bo dolgoročno sesulo, ker ljudje rabijo avte za premike, cene v evropi pa so povprečno že nad ceno goriva! To je dejstvo, pa tudi če našteješ eno polnilnico tu, pa drugo tam, glej globalno 

 

Lani sem šel s prikolo v Apulijo, hybrid 10L/100km = 17€, primerljiva pot pri porabi 30kW/100 s prikolo = bi me prišla 34€ / 100km, točno 2x več, pot pa 2500km.....tudi brez prikolice bi bilo enako ker bi obema padla poraba za pol

 

@dvorjan tole je moj zadnji post na to temo s teboj. Ker nima več smisla, jaz ti želim veliko užitka v tebi ustrezni vožnji. Imej se.

 

Slovenia

Slovenia adds around 11,500 EVs and 1,600 charging stations.

The price in AC is 0.89 euros/kWh, and in DC from 0.16 to 1.12 euros/kWh.

Spain

Spain continues to advance in the transition to electric mobility, with around 154,000 zero-emission vehicles and more than 30,000 charging stations.

Refueling in AC has a price that reaches 1.65 euros per kWh, while in DC it is up to 0.97 euros/kWh

 

Germany

Despite the removal of several incentives, Germany remains one of the leaders in the electrification of its national fleet.

Thus, it ended 2023 with more than 1,300,000 zero-emission vehicles sold and around 130,000 charging points.

The price of energy in AC reaches up to 4 euros per kWh, while in DC, it reaches 2.79 euros/kWh.

.

Italy

Finally, Italy has registered more than 233,000 EVs and installed approximately 42,000 charging stations.

Both AC and DC charging have a cost that reaches up to 24.59 euros/kWh, making it one of the most expensive countries to power an electric car.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Zdaj bo takoj en skocil ja saj mas subvencijo. Mas ampak avto moras kupit, oddat vlogo, jo morajo odobrit (roka za odlocbo ni) in 60-90 dni po odlocbi dobis subvencionirano financiranje!!!! Tako dela BORZEN. Vseeno je to 19k za 40KW torej 200km baterijo...

Sorry komur paše naj to vzame, zame je to totalna norija ce ne ze velik nateg. 

 

Gremo naprej, pise poraba 15kw na 100. Ok ce filam doma reci pisi do 3€ na 100. Ampak jaz potem z najboljsim dosegom (realnim stestirano 320km) moram paziti da ne grem dlje od bajte kot je 160km...pa potem cakati cez noc, buh ne daj da kaj vmes pride, za tujino, konkreten dopust, resno uporabo... rabim drug avto....

 

Ce grem pa na pot pa menpride 15kw x 0.70€ na hitri polnilnici ker jaz moram naprej 10.5€ kar je vec kot benz....

 

Kaj smo res tako dalec prisli da elektriko prodajamo samo se kot marketinski produkt....ker ko odpres katalog tele 'petke' vidis da je to avto namenjen samo enemu - šmekeriji in tistim ki se samo preseravajo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ta nova 'petka' je 27-34k....

Ja to je pa res mala petka

 

S tem da je treba doplacat vzdrzevanje 5 let (?????) 1100€ ter ce hoces se jamstvo 1400€ (?????)

 

Kansinja nor za 'mali mestni avto'. Ful prsparas ni kej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Kupci kupujemo z očmi, to je dejstvo pa če gre za avto, čevlje, sončna očala, lopato :)

 

Tole zadnje je namenoma. Ker mogoče pa kdo tukaj kupuje lopate tud za zakopavanje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

 Verjetno bo takrat brezstično polnjenje v garaži na tleh....

Ha ha ha ha. Pa ce bo 9W ti ga bo še segrelo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Itak da vse "pelje" ali "pade" na ceni energenta.

 

No, in v tem izračunu so upoštevali naslednjo ceno elektrike -> Strom 0,44€ / kWh.

 

Zdaj pa naj si vsak zase preračuna, koliko daje za kWh elektrike. Jaz niti približno ne toliko, še z vsem potepanji po javnih polnilnicah.

 

Pa še za tiste, ki radi uporabljate lastne možganske celice - EVji se večinoma polnijo doma. Za tiste par izletov letno pa na javnih polnilnicah. Koliko vas stane domača elektrika - seveda brez sončne elektrarne? In koliko drugače bi bil videti izračun, če bi upošteval polovico nižjo ceno elektrike?

 

Hja, hudič je v podrobnostih. ADAC pa plačujejo izpuharji ...

Prejsnji teden si nas s 1000km potjo prepriceval ravno obratno s hitrimi polnilnicami in danes negiras samega sebe... 

Se pravi danes je argiment filanje doma in ne vec iti na morje, daljse poti...ok

Velikokrat obrnes plosco samo da mas ok situacijo.

Jaz ne prepricujem nikogar samo dejstva dajem. 

Normalno da doma ne damo toliko za kwh - ampak doma zato dalj traja....fizika

Drugace pa 0.44 je poceni!!! Izredno poceni

 

WWW.PETROL.SI

Oglejte si cenik polnjenja na javnih električnih polnilnicah znotraj Petrolove infrastrukture...

 

Se pravi ce mam 100% el avto pa gledam 'ta pocen' bencin moram gledat da pripuzam dam al pa da grem na 'pocasno' pplnilnico

 

Res, ne hvala

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Stare hiše majo trofazni strom, ampak problem je napeljava delana se s sistemom nicenja in starimi trdimi kabli. Pri starših marlesova 1980 je to no1 problem ki kriče po obnovi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Slivka napisal:

Te kalkulacije so narejene pri precej majhnem številu prevoženih kilometrov na leto, samo 15.000. Če bi vzeli naše povprečje, bi bila računica najbrž drugačna...

pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Odpri pdf mas na 10,15 in 30k na leto. Boš presenečen je se vecja razlika. Kakorkoli kot sem rekel cena avta doloca vse...ne na kaj gre

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

ADAC je naredil nekaj nedopustnega, naredil je 5 letno kalkulacija z vsem vključenim, cena avta, servisi, benz / strom, in ugotovil da niti v enem primeru ni 100% elektrika prednost....ker enostavno so energenti sedaj na popolnoma enakem nivoju, cena avta pa prevlada, tudi če je treba servisirat ice. in to je bilo lani ko je bila elektrika še cenejša

 

https://assets.adac.de/Autodatenbank/Autokosten/E-AutosVergleich.pdf

 

nullnullnull

image.png

image.png

image.png

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Gotovo je, likvidacija takojšna, nekdo je odprl excel in vstavil cifre....ne pobere se to, ne gre, ko je energent ratal tako drag da se ne izplača nobena investicija. Tudi Kitajci imajo prste vmes, EU je preobremenjena sama s seboj, misli pa da bo to en otok, kjer lahko ljudi šponaš z višjim potrošništvom....ne gre.

 

Zaradi znatnih sprememb regulativnih in tržnih pogojev ter konkurenčnega pritiska na trgu polnjenja električnih vozil je zelo malo verjetno, da bo ta segment, ki ni del osnovne dejavnosti Landis+Gyr, dosegel ciljne stopnje rasti in bo dobičkonosen v bližnji prihodnosti. Zato se je upravni odbor odločil, da bo podjetje postopno ugasnilo in izstopilo s področja izdelave električnih polnilnic v regiji EMEA," so navedli.

 

Tole je kar velik del Slovenskega omrežja....če ne skoraj celoten glavni del

Po pisanju Siola je podjetje Landis+Gyr EV Solutions v Sloveniji pokrivalo skoraj tri četrtine trga javnih polnilnic za električna vozila, skrbeli so za zaledni program Petrolovih javnih polnilnic, del programa Gremo na elektriko in znamke Moon družbe Porsche Slovenija idr. Izdelovali pa so tudi domače stenske polnilnice, kakršne na primer med drugimi prodaja tudi Petrol.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

A ni vlada s tem ko je sprostila omejitev dovolila ravno to?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Evo, na temo bo se lahko...

Tocno to sem rekel. Elektrika gre lahko zgolj in samo gor.

 

WWW.24UR.COM

Vladne regulacije cene elektrike ne bo več, ta bo marca znova prepuščena trgu. Po napovedih...

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.