O fak, sem pri?akoval kako bolj ugodno ceno. ?eprav Suzuki je z zadnjo generacijo res navil cene avtom, tudi Swift sport je ?e prekleto bliz 20 tiso?akom. No pa saj se je dosti proizvajalcev o?itno odlo?ilo, da no?ejo ve? prodati veliko avtov, tudi Ford Fiesta je zdaj ?e 25 tiso?akov.
Torej priviligiranci in bogatej?i bodo lepo izkoristili darilo (in si celo zni?ali stro?ke na splo?no), ostali bodo pa pa? bili neko? prisiljeni v elektri?arja, seveda brez subvencij.... oh ti sladki kapitalizem, kako si po?ten in enakopravno pravi?en do vseh.
Yep tole sva ?e s sodelavcem ?tudirala, da ni ?isto OK. Je pa ?e en pogled na avtomobilsko industrijo, ki se zanemarja. Namesto, da se podalj?uje ?ivljenjska doba vozil, se spodbuja pogosto menjavo le teh. ?e bi bila vsa vozila na cesti 15 do 20 let bi s tem zmanj?ali porabo materialov za nova vozila. Sedaj bi najraje videli, da se iz prometa spravi vse dizle in bencinarje in posledi?no proda polno novih elektri?nih avtov. Problem je ker ?isto vsega se pa? ne dobi z recikla?o in smo spet pri nepotrebni porabi naravnih dobrin, onesna?evanju ki ga prinese proizvodnja... Ampak to je ?e debata izven naslova teme.
Kot bi rekel Zmago: "Oprostite, vi ste bedak" Ciljam na dizlarje, ki ne verjamejo porabi kljub dokazom. Prijatelju sem pokazal svoje vnose iz sprintmonitorja in tip re?e "ja valda, ne pije ti tolk malo". No od tu naprej sem takoj zaklju?il debato reko? "ja saj ma? prav, pojma nimam koliko MOJ avto pije, ti pa ve?". Ljudje niso vredni debate, ?e jim predlo?i? dokaze in ti ?e vedno tumpajo nekaj po svoje. Nekaj tak?nega se dogaja v politiki zadnje ?ase ampak tisto je ?e za pod aktualne dogodke.
Ali je Takumi oprema dosti za dopla?ati, ko je nov? Pa ponavadi osnovne bele barve ni treba dopla?ati. Nove so pa tiso?aka ali dva ve?, ni spet tako sumljivo poceni.
Niso moje ampak sosed ima CX3 s 120 konjskim skyactiv motorjem. Poraba isto pod 7, vozi se nekaj primestne relacije, pol avtocesta in nekaj mestne do slu?be in nazaj. V glavnem sem zelo navdu?en nad tem, da ?e obstaja proizvajalec, ki se ni ?el truditi (beri: goljufati) z dizel motorji in malimi turbo bencinarji (me zanima koliko bojo stale turbine ?ez 10 let za te avte, sosedov je za TSI ?e par jurjev vrgel zahvaljujo? turbini in elektri?ni ro?ni). ?e bi dolo?eni proizvajalci na bencinarjih toliko naredili kot so na dizlih, bi bila 6,5 za 2,0bencinarja nekaj vsakdanjega. Doda? ?e hibriden pogon in ima? hiter a var?en avto obenem pa je motor zanesljiv. :ne vem: Prijatelj dela na Toyota servisu in ne more prehvaliti hibridnega sklopa, pravi da so to najbolj zanesljive Toyote. In ne, ni pristranski ker jih druga?e kar fajn kritizira in vozi eno drugo znamko.
Jaz imam skoraj 20 let starega japonskega 2,0 ma?inoz okoli 190, 200 konji pa mi uspe imeti porabo na relacijo pod 7, normalne vo?nje pa res dobre 8 l/100km. ?e Clio 2,0 je pil pod 8 litrov ko sem dal manj?e zimske gume. Skratka da se imeti (relativno) nizko porabo na mo?nih bencinarjih.
Spektr je zadel kaj sem mislil. Avto ti samo ka?e predviden domet ti pa mora? nato v glavi ugotovit kolk km je do ?eljene destinacije in nazaj, pa da ima? nato ?e par opravkov v mestu in vse skupaj je izredno te?ko si dolo?it koliko bo celotna dol?ina poti. Razen, da si pred odhodom vzame? 20-15 minut ?asa, predela? vse poti si da? ?e vsaj 20% rezerve za nepredvidene dogodke in gne?e v prometu itd. Zame je to pa? dodaten stres, ki ga res ne rabim. Je pa tako kot pravi?, za slu?bo in nazaj, brez nekih dodatnih dalj?ih poti pa je idealen.
Ok razumem. Ampak ja, saj sem napisal, da zaenkrat so to mestni avto?ki. Kdor ga kupi zato, da se bo fural 100km v eno smer in ?tudiral a bo vro?e, a bo kolona itd je zgre?il nakup ?e bolj kot uni, ki imajo dizla za 3 km do slu?be.
??eprav, ?e rabi? 15 minut ?asa, da izra?una? do kam gre?, koliko kilometrov bo? naredil itd, potem si ?e kar komplicira? ?ivljenje. Ker ?E bi ga imel jaz bi itak doma imel ve?ino ?asa priklopljenega na polnilcu, in mi je potem vseeno kje vse se bom v Ljubljani fural (do tja imam pa 30km). ?e bo nekdo iz Celja ?el v Ljubljano v BTC, na Rudnik, pa ?e sem in tja se cincal, pa itak ?e sam malo izziva. Ker un zemljevid s polnilci je itak tako-tako. Ne ka?e a je kdo priklopljen (pa tudi ?e bi kazal da je prazen ni nobene garancije, da ne bo kdo 2 minuti pred teboj tam). Konkreten primer, eko frajer re?e, da bo brez emisij peljal v Ljubljano v center, spotoma nafilal avto in s tem izredno osve??enem dejanjem naredil nekaj dobrega za okolje. No po pol ure iskanja praznega polnilnega mesta je parkiral kar nekam, medtem ko bi sopotnik svojega bencinarja ?e zdavnaj parkiral in bi ?e pili kavico.
Jaz sem ga tud vozil, ampak le ene 150km. Najve?ji minus, ki je zelo nadle?en je tisto padanje procentov polnosti baterije. To gre prakti?no tako hitro, da mora? v glavi skos prera?unavat a bo dovolj do cilja in nazaj al bi blo bolj? klimo pa radio ugasnt pa mogo?e samo 80km/h po avtocesti. Stresno, ?e se mene vpra?a. Ko bo domet elektri?arjev vsaj tam okoli 500km pa verjetno res ne bomo rabil drugega avta.
Jah do kakega Bleda in nazaj pa kako stanje v koloni, zna biti pa jeba. Kot sem napisal, za ene 30km do slu?be, za kot mestni avto je pa fajn. Ne razumem pa uno o prera?unavanju v glavi, kak domet ima?. Saj ti tudi sam prera?unava in ka?e domet.
Na AC sem ?el ?al le nekaj kilometrov tako, da to nisem testiral. Na moji dnevni vo?nji v slu?bo in nazaj si pa upam staviti, da bi imel 250 km vo?nje med filanjem. Regeneracija v mestu pa tudi malo pomaga (spusti? gas in dobesedno ne rabi? zavirati saj regeneracija zavira zelo mo?no. Dobesedno nisem na?el nobene slabe lastnosti kar se ti?e vo?nje v primerjavi s klasi?nimi gorivi. Kve?jemu so pospe?ki bolj zabavni kot pri povpre?nih avtih (150 konjev, 320 Nm navora, ki je na voljo takoj).
Danes peljal Nissan Leaf. Presene?en. Za na ?iht in nazaj, za do Ljubljane.. Idealen avto. S pravim pristopom bi mi uspel zelo lep domet (na?in eco + e-pedal skupaj kar konkretno pomagata). naj ?e dodam, da ima Krulc v Morav?ah baje prvi v teh koncih servise za baterije elektri?nih vozil. Skratka za drugi avto, oziroma prvi, ?e ste v okolici mesta je super. Pa ne okol govorit, da sem to rekel, ?e meni je nerodno, da hvalim avto na ?trom.
V?eraj me je na? zavarovalni?ar (Marko Ferlin) peljal s svojim M3, letnik 2003, za katerega je dal krepih 18 Smukov in se je fajn namatral, da ga je sploh na?el. No in nekemu nepoznavalcu ali pa ne-ljubitelju kultnih ?portnikov bi te?ko objasnil, da poba ni zme?an, ker je toliko cekina ruknil za 15 let star Wagen (in ne denimo novi Volkswagen, kak?en Golf). Tablica pa zanimiva; LJ M3 E46
Heh sodelavec je 2012 dal 20k? in se danes ?e vedno za tak denar prodajo. Po drugi strani sem pa opazil, da Cliotom kar malo napihujejo cene. 200, kot sem imel so bile pred leti do 11 jurjev, danes so pa par let starej?i ?e 10 jurjev, pa gre za po?asnej?e variante. Ti pa pomoje niso resni, oziroma o?itno obstajajo naivne?i, ki dajo za slab?o evolucijo ve? denarja kot bi dali za bolj?o pred leti.
Fante moji, ?e Jimny ne bi bil Jimny, ga ne bi delali prakti?no nespremenjenega ?e po?tenih 45 let. Ampak, kaj pa trg in kupci vedo. Bossa je potrebno vpra?ati, on bo vedel, kateri avto je vreden svojega denarja in kateri ne...
Jaz razumem popolnoma. Pravi terenci imajo svoj krog kupcev. Ampak ironija je, da ko se prodaja kaj v drugem rangu (kak ?porten avto, star 15 let ali ve?) za par tiso?akov, bo? pa ti napisal, da je predrag, da ni vreden svojega denarja.
3krone mojster je reku, da je na Mazdi res izjemno problemati?na plo?evina in zahteva ve? pozornosti kit ostala vozila.
Besede strokovnjaka, ki nekaj veljajo.
In kako pozornost lahko posveti? rokam, amortizerjem, anti roll barom, kon?nikom, pestom na 10 let stari Mazdi? Ni?, razen ?e razdre?, na novo po?triha? in preklinja?.
Novej?i avti predvidevam, da so ?e napow plasti?ni, ?e sklepam ko sem pred leti vozil R Laguno, l. 02, pa ?e tedaj prakti?no ni imelo kaj rjavet na njej.
Pajade.. Poglej slike, tule imajo vse 10-15 let stare Mazde ?isto rjavo podvozje. Ne vem, ?e imajo Renaulti plasti?ne roke. Po mojih izku?njah imajo Francozi res dobro za??ito. Mel sem 3, od tega sta bila 2 s?asoma starej?a kot 10 let in sta bila oba brez pikice rje, tudi podvozje je bilo skoraj kot novo. Trenutno ?e Zafira in Primera (1997 letnik!) pri na?i hi?i nista tako obupna, pa sta starej?a kot ve?ina Mazd v tej temi. Mi je zanimivo, kako je avto od zunaj videti OK, deli podvozja pa ?e zako obupni. :ne vem: O?itno se jim pri Mazdi ne zdi vredno posebno kvalitetno za??ititi dele podvozja.
Nekaj mi ni jasno: kako je lahko neznan letnik izdelave? In to v vozilu, ki je bilo v "javni upravi", ne pri nekih ?vercerjih? Prvi lastnik Slovenska vojska, drugi lastnik gasilsko dru?tvo.
Je pa res, da ima, kljub neznanemu letniku izdelave, noter en krasen ?est valjni turbo-dizelski motor, kar je pa velik plus... Se bo treba en dan zapeljati do postojne na ogled...
Zanimivo, po vpisu VIN kode na internet dejansko napi?e neznan letnik
Do teh Suzukijev imam kar veliko spo?tovanja. V preteklosti so bile v na?ih koncih offroad dirke po peskokopu in lahko re?em, da tile lahki Suzukiji in Nive so zaradi svoje majhne mase najla?je premagovali ovire. ?e ne bi bil neumn na hitre analogne avte, bi bil pa na terence in ?isto mo?no bi imel kaj takega.
OK vedel sem, da je hudo, da je toliko pa ne. Je pa zanimivo ja, kako ravno kaki sazas in njihovi ljubljen?ki najbolj lajajo ?ez pirate. Ti si napisal to, kar sem sumil, da glasbenik dobi zaslu?ek od igranja v ?ivo, ne ve? toliko od prodaje.
Kot je ?e v tem videu razlo?eno pi?eta dva pisca pesmi skoraj vsem izvajalcem. In pri nas je podobna situacija-?e ti ne napi?e komada kateri izmed priznanih"testopiscev ali skladateljev" pa? tvoje glasbe ne bodo vrteli nikjer pa tudi vrata raznih festivalov so vam priprta.
Meh, ?e ni Raay kje podpisan bo te?ko pri?el kak nov slovenski komad na radio 1. Pa nimam z glasbo nobene povezave ampak samo par informacij takole izvem in se mi kar malo zagabi vse skupaj. Potem pa lahko SAZAS tala samo dolo?enim denar, ko je pa vse zmenjeno kaj je treba vrtet po radiu. Smolar je leta 1997 prav zapel v "to bo hit".
Leta 2018 dati na trg 2.0 naturalca s toliko konji je spo?tovanja vreden uspeh. Glede na to, da vsi mutijo z manj?imi turbaki zaradi raznih emisij in podobnih zahtev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Boss, pa pickupu v Evropi re?i tovornjak tudi ni kar tako
Povezava za deljenje
Deli na druge strani