Mild hybrid, ima alternator, ki se obnasa kot elektromotor in preko mikro jermena pomaga motorju. Torej pro speljevanju alternator spremeni "namen" in je elektromotor kateri poganja mikro jermen in posledično pomaga glavni gredi. Nekatere verzije pa imajo celo zagon motorja preko "alternatorja"
Se strinjam glede prostega teka, po čiščenju deluje bolj mirno. Sem pa imel po posegu občutek, da ima avto manj moči. Pa zgleda, da je bilo potrbno nekaj vožnje, da se "stvari kalibrirajo". Me zanima, če se bo po čiščenju in novih svečkah kaj poznalo na porabi? Sem premalo prevozil in v preveč različnih pogojih, da bi lahko podal objektivno oceno. Ampak se mi zdi, da bi lahko bilo par decilitrov manj
Glede moči, se mi zdi ravno nasprotno, nekako bolj živahna. Porabo bom pa spremljal, sem danes komaj čistil pa da vidim po par tankanj kako bo.
Jaz bolj stavim na egr, ker drek spuščamo v sesalni vod.
Na Alfi sem imel tudi loputo črno, pa to ne more bit zaradi vbrizga.
Oljni hlapi gredo skoz, prej si imel sove za ventilom in jih je scistilo, danes imas direktni vbrizg in jih nima kaj cistit pa se nabere. Kot vidis pri bencinarju doosti manj ampak kljub temu, dizel je pa kar dizaster glede tega, ker se preko egr-ja vlece. To nardis vsake tolko pa imas mir, pri bencinarju gre z osnovnimi pripomocki brez tezav. Malo je zamudno ampak nic zahtevnega.
Ej, sam kako na 100 tisoč, potem je priporočilo skoraj enako kot za dizelski motor
Samo dizel ima takrat že lepo zožane kanale, bencinca pa komot sčistiš z zobno sčetko, strgalom, in okroglo jekleno metlico. Pri dizlu na 100000km po moje samo s peskanjem rešiš. Je pa res da je to težava vseh direktnih vbrizgov, ko sčistiš je pa razlika občutna.
Ekola, danes sem si vzel čas za mazdo, torej ima prevoženih 107000km in sem sčistil sesalne kanale in ventile (kdor jih ni pa je okoli 100000km naj to naredi ker se je kar nabralo na njih, opazam da ni vec tiste mikro cukanja ki je vcasih bil znacilen za mazde pri konstantni voznji, prosti tek je doooosti bolj mehak in miren, vglavnem priporočam vsakemu). Menjal sem hladilno tekocino, napenjalec (original je od ine, na eni strani je znak mazda na drugi pa ina, hvala bogu sem kupil od ine po priporočiku @Brane hvala), menjal oba jermena (gates), menjal svečke (prva menjava je bila na 80000, sedaj pa na 107000km), filter klime, zraka, olje je bilo menjano cca1000km nazaj, menjal čep na radajatorju ker je bil malo rjav, sedaj septembra bom na dvigalu se menjal olje v menjalniku in avtek je v nuli tuto kompleto od bremz, menjalnika, motorja, zascito proti rji, klima, guma vseee 🙂 . Aja še časovni razpon začel sem malo pred pol šesto zjutraj konačal pa malo pred 14h, lepo laganini in tak kot mora bit.
Za vikend sem snel airbox in prvič preveril olje v menjalniku, glede na to, da sem prebil 100kkm in ga imam namen menjat
Ni ravno plavo, kot je nov, ne zgleda pa tudi neki rjav? Mnenje @scania?
Pa sem rekel, da bom kar zamenjal, pa imajo starši tako ozko garažo, da je nemogoče z mazdo6 manevrirat nad kanalom. Tako da bom moral al kupit klocne, al pa pelat nekam zamenjat.
Te delavnice katere omenjaš ne bodo nikoli povsem zaživele razen v rokah parih entuziastov.
EV so mišljeni samo za kratke razdalje ter brez klancev in ostalih ovir in so mišljeni bolj za bahanje, a v resnici še bolj obremenjujejo okolje ter delajo zastoje v prometu. Samo poglej koliko Teslovcev se cjazi po cestah izven naselja ko gledajo koliko imajo še dosega, da ne govorim ko en tip polni Opel Ampero tako da mu kabel visi na cesti, ipd...
Danes je moderno da se pokažeš kako si prijazen do okolja ter med polnjenjem kofetkaš ter utrujaš ostale z zgodbicami koliko si prišparal, a v resnici nimaš za burek.
Mene zanima tehnologija. Trenutno če bi menjaval bi se spustil do PHEV. Drugače pa, kdor ima voltaiko in do službe 10-20km zakaj se nebi vozil z električnim avtom.
Kaj ne dojameš da so minili časi ko ne moreš več sam menjavati žarnic in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ?
Povej mi katera zadeva oziroma koliko vozil narejenih po letu 2004 bo dočakalo status starodobnika? Niben, saj jih večina že leta 2012 zgnila in povsem razpadla. Sosed ima Golf VII pa ga bo kmalu dal na odpad ker se mu ne da z njim ukvarjati ker crkuje že vse od motorja, ta mesec se je razcvetel, turbina žvižga, itn... pazi to : igranje golfa je drag šport v kolikor nimaš sponzorjev, imaš pa Toyota Corolla letnik 1991 s statusom starodobnika kateri ima blizu 500-000km pa se peljaš povsod. Pa ni daily driver ampak se z njo vozikam vsakdan! Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.
Komentiram lahko menjalnike, ko sem popravljal sem se zadevi posvetil in menjal del ki je bil v okvari. Glede starodobnikov, moja mazda bo ziher, če prav vzdrzuješ avto se da.
Drugače pa tako kot ev clinica je ena izmed firm, ki popravlja zdeve ne menjuje sklope, torej se da tudi pri električnih vozilih.
Zakaj pa potem ob vsaki otvoritvi oziroma postavitvi polnilc organizirajo fešte v vsaki občini?
Pred kratkim je bil na Škofljici fešta pri Hoferju.
Župan vse obljublja, na koncu pa ostaneš brez vsega.
Kaj pa boste ko bodo ukinili subvencije?
Pogovarjamo se o tehnologiji, proizvajalcih sklopov in tezavah oz trpeznosti elektricnih vozil.
Elektricnega avta nebi kupil, me pa zanima sama tehnologija, delovanje, razlike med sistemi, proizvajalci sklopov, vzdrzevanje, popravila...
Na konc koncev ni toliko sestavnih delov v elektricnem avtomobilu (grobo: polnilnica, baterija, elektromotor, inverter) kot v avtomobili z notranjim izgorevanjem.
Je pa to zelo dobra trzna nisa za serviserje, kdo se bo izobrazil za popravilo (ne menjavo sklopov) posameznih sklopov, tako kot pred leto ko je bilo vedno vec avtomatskih menjalnikov serviserjev ki bi jih popravljali pa ne. Menjat celoten sklop ve vsak, diagnosticirat in popravit samo okvarjen element v sklopu pa ne.
Čak mal, a sem jaz to dobro zastopil, da proizvajalci namenom vprogramirajo napake ali to kaj drugega pomeni
Jap, nam je dokazal na predavanjib da je mercedes najhujsi, baterija vrze napako po 150000 vklopih. Top električni avteki bi naj bili hyundai kia. Fiat 500 insmart 461 sta tudi brez tezav ker imata celoten sklop od boscha.
Povedal se je 1000 stvari za katere si niti mislil nebi. Človek res obvlada.
Ko sem jaz mojo rihtal, je bil multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.
Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.
1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.
Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.
Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi?
Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni.
Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.
Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.
Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.
Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.
Glede multi air sistema, tam če filter za MA menjuješ redno enkrat letno pa menjave olj delaš na 10000km po mojem nima kaj bit. Ker ko gledaš vsak ki ima probleme ima zabasan ta mali filter pa ko pokrov ventilov dol vzameš je vse črno od dolgih servisnih intervalov. Drugače so pa ti motorji od alf bencinarji dober nakup.
Plastika pa hjaaa znano, upam da so v giuliji to porihtali, skoda bi bilo da bi plastika kvarila veselje v tako lepem avtu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Oljne hlape in vlago lovi. posodica se prazni cca enkrat letno
Povezava za deljenje
Deli na druge strani