ja to?no tako, racing olja malo ve? papcajo mazde.Ta olja so super, samo ?e nima? kakega motorja z veliko konji ali kake turbo izvedenke, nima smisla dajati toliko denarja za isti u?inek kot ga ima sinteti?no olje 5W-40.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
hmmm.....ker na avto.netu majo vse 65kw ...sam mo?n da so pa? ve? serij motorjev delal, ker pri Lancerju, ki ga imam so 4 vrste motorjev vgrajenih v en model avta istega letnika in iste kubature ,odsvino za kater trg je bil avto delan.
..druga? mam pa zacahnjeno oz. ?e " kupljeno" tole
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=387163, upam da jo ?imprej dobim, ker lastnica kupuje drug avto in ?e ji ne dajo nadomestnega bom moral ?e malo po?akati tko da sem mi ?e po?as trga ?eprav sem jo sprobal ?ele v?eraj. ...dobr gre
kako je to mo?no da je ta mazda 1.5 in ima 115KM.Si preveril pri lastnici ali je mogo?e 1.8 motor.
To vem da so delali za japonski trg 1.5 in 115km, samo ne vem kako bi to pri?lo v slovenijo ker tistih modelov ni bilo mogo?e izvoziti.Pa na pogled je bil motor enak kot imam jaz, mogo?e je bila elektronika druga ali pa kaj na vbrizgu.
?e pa ima? to ta model z 1.5 in 115 konji bi te prosil ?e lahko tedaj ko bo? jo dobil slika? ma?ino, ker me zenima kaj je tu druga?nega od mojega, mogo?e bi ?lo potem te motorje tudi predelati na 115 km.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
hehehhehe, ja na avtotepihu pa je pisalo gor opel.Nisem imel nobenega drugega pri roki.Moram nabaviti nekaj bolj?ega ker ta tepih se pri robovih gor mota in lezi naprej, potem pa se sklopka zatika za rob,....
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ja tak pi?e v homologacijskem karton?ku, to hitrost pa sem dosegel na avtocesti ko se je zagnal malo dol v klanec, samo potem ko je pri?la ravnina je obdr?al to hitrost, ko pa se je za?el klanec navzgor pa ?ez 190km/h ni ?lo.Ne vem ?portni filter ko je gor gre toliko, ko pa je navadna ki?ta pa tam okrog 200.Vsi pi?ejo da filter ne hasni ni?, malo se ?e pozna, mogo?e zaradi tega ker se krivulja navora pomakne malo gor.
Ta hitrost je seveda po ?tevcu, ?tevec pa ka?e koliko toliko realno, tam ko so tisti radarji ki ti poka?ejo koliko se pelje? je razlike nekje 2km/h kot poka?e.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Prednost C modela pa je da jih ni veliko in ?e ga ima? dobro porihtanega zgleda zelo cool.Pa body kit se da lep?e gor nareti ker je trivratni model.Naredi? ali pa kupi? zadnje obrobe ki segajo od vrat pa ?ez cele blatnike zadaj(podobno kot ferrari testarosa), na feltne pa distan?nike da pridejo gume bolj ven,...
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
menjati mora? notranjo ?katlo za tisto kjer je hladilnik notri, potem hladilnik klime ?e mora? dati spredaj, potem rabi? kompresor, cevi,.....Tu okrog nas dela eden to, samo je cena okrog 120k sit.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
pa pri kakih ovalcih ne moremo govoriti o kvaliteti.Zvo?niki morejo biti lo?eni in okrogli, ne ve? sistemski.Posebej visokotonec, potem posebej midrange in posebej srednjenizkotonec(kick-bass)+ dodatno za najni?je tone kot dopolnitev woofer.Ni potrebno da je neke ogromne mo?i.
Pa pravi kvalitetni sistemi imajo stage spredaj in ne na kak?ni polici zadaj da so zvo?niki.Zvok mora prihajati od spredaj ,kot ?e poslu?a? orkester in sedi? na klopeh.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ja ?e nima? ?in?ev, kupi oja?evalec ki ima high level input pa kaki woofer vredu kvalitete, npr.: infinity kappa perfect, DL,DD,Ground Zero,Brahma,.....Ja jaz imam tega infinity-ja pa je cool, samo vredu ki?to mora? narediti.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jaz pa wooferja ne dam ven za ni? na svetu.Imam vredu zrihtano, da se sli?ijo vse frekvence isto glasno razporejeno, vsak zvo?nik pa ima svojo kretnico z 32dB/oktavo, tako da je strmina rezanja velika. Pa za woofer ,prednji sistem, zadnji so lo?eni oja?evalci, ?in?i so triplastno za??iteni, v radiju je Burr-Brown D/A pretvornik, potem vmes ?e je digitalni EQ.Skratka ?e da? gor kako glasbo zelo dobre kvalitete in zapre? o?i, sploh ne ve? da ima avto ?ipe ,ob?utek je kot da bi bil v naravi na odprtem in poslu?al kak vredu koncert.Samo za to je potrebno veliko dela, testiranj in predvsem $$$.Pa woofer mora biti za dodatek, je ?isto druga? zvok kot ?e to dose?e? z drugimi zvo?niki.Zvo?niki pa morajo odigrati frekvence tudi dosti vi?je kot mi sli?imo ,ker vi?jeharmonske komponente vplivajo na barvo zvoka.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja to?no tako, racing olja malo ve? papcajo mazde.Ta olja so super, samo ?e nima? kakega motorja z veliko konji ali kake turbo izvedenke, nima smisla dajati toliko denarja za isti u?inek kot ga ima sinteti?no olje 5W-40.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani