Nfera SU4 za ta dnar ponuja ogromno, tudi na 6tici nobenih pripomb. Jo pa res res pobira, vsak dan občutno vidno.
Še vedno boljše 4x83 eur na 2 leti, kot enkrat 160 eur za gumo, ki je v četrtem letu trda ko kamen.
Tega pri GY ne boš doživel, da bi postala trda. Drži do konca profila, nikoli os ne ostane trda. Če voziš normalno (ne kot jaz) ti lahko zdrži tudi 50-60 Kkm.
Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo
Enako. Sem pa opazil tudi to, da odkar tankam na molu in ni več omv, je poraba padla za 0,2-0,3 dcl. Tako, da sem imel ta vikend porabo do Milana in okolica (1100 km) in nazaj v povprečju 5,9 l/100.Večinoma avtocesta, tempomat od 135-140.Szper, premium poraba. 👍
Ja ne vem, sem mislil, da mi boš ti povedal, kako se je vozit z 18 colskimi balonarcami v nekoliko višjem avtu. Po moje je cel žur in tak premium občutek v ovinkih.😜
Mal provociram, tako da ne se preveč jezit.
Moram te razočarati, ampak cx30 se vozi popolnoma enako kot navaden avto. Brez nagibanj v ovinkih. Ni to cx5. Enako hitro grem v ovinke z njo kot z 6-ko. 😉
Še vedno mi nisi odgovoril, kakšna je razlika v vožnji z zimskimi gumami (med 17 in 19") če so oboje široke 225, kot je to pri 6-ki.
Ugotavljam, da so največji strokovnjaki za zimske pnevmatike tisti, ki živijo pol metra nad morsko gladino in jim močnejša plima z južnim vetrom soli ceste. Še dobro, da potem oni solijo pamet tistim, do katerih plima in južni veter ne prideta, ker živijo kakšen kilometerček nad morsko gladino...
Zato se pa jaz samo učim od strokovnjakov, berem in se čudim v svoji nevednosti...
Ti imaš svojega fuksvagna, ki niti ne potrebuje zimskih gum. Že brez njih se ne pelje nikamor. 😉 Ti teh skrbi nimaš glede zimskih gum. 😊
Hja, meritve ne potrjujejo tvoje teorije. Zimaki so boljše le v zimskih razmerah in pri većjih količinah stoječe vode na cestišču, ker odvajajo vodo bolje zaradi bolj odprtega profila. Vseh ostalih 95% vožnje je slabše od letnih kar se tiče handlinga, zavorne poti, hitrosti skozi ovinek, itd itd. Ne vem no, klele gor ste sami racerji pa da ne čutite razlik med obnašanjem letnih in zimskih. Hmmm, bom počasi podvomil o dirkaških sposobnostih. 😜
Ampak najbolj me pa preseneča, da govoriš o nizkopresečnih 18-kah na CX-30. Kakšne nizkopresečne neki, če so celo 17-ke na Mazdi 6 z nižjimi bočnicami kot 18-ka na CX-30.
CX-30 215/55R18 imajo visoko bočnico 11,83cm
M6 225/50R17 ima 11,25cm
M6 225/45R19 ima 10,13cm
Zimske 18 ali 19 so zgolj in samo zaradi izgleda in nič boljše od 16 ali 17
Nisi odgovoril, kakšna je razlika pri 6-ki med zimskimi 19" in zimskimi 17" pri športni, zimski vožnji. Če vemo, da zadnje zime snega skoraj ni.
Se pravi, razlika na suhi in mokri cesti z zimskimi 19" in 17".
Kake gume pa ti gor daješ, da te ziba? In pa seveda kolk to pumpaš?
Ne vem no, mene kej dost ne ziba na 17 colarkah, da bi blo must have 19.
Mi daš pa zraven za primerjavo dimenzijo 18 colarc, ki so za zimski komplet 400€ cenejše od 225/40R19. 😂
Drugač pa zimaki niso za divjat v nobeni dimenziji pa če se vsi tuki na glavo postavmo. Struktura, dezen in tehnologija niso namenjeni športni vožnji ampak premagovanju zimskih razmer. Tko, da zimske 17 colarce so za M6 čist dovolj.
Dobro no, Boss, malo pretiravaš. To, da ne moreš z zimskimi gumami tudi športno vozit, je malo smešno.
Nekateri mamo na cx30 tudi zimske 18" in ni neke velike razlike v sami vožnji. Enako hitro vozimo lahko poleti kot tudi pozimi z zimskimi gumami. No, po suhi in mokri cesti. Po snegu seveda z zimskimi po pameti. Ampak to, da imamo tudi zimske 18" in to nizkopresečne, ne pomeni, da so slabše za vožnjo po snegu, kot bi bile kake 16" ali 17". So sicer dražje kot 17", ampak imamo pa celo leto zato lepe avte na 18" felnah. 😊
Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.
Sem izmeril v soboto med menjavo:
Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.
Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.
Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.
To se res minimalno opazi ravno tako kot pri X186, ko pri mali hitrosti 40-60 in malih obratih rahlo pospešiš in avto pospeši bolj kot pričakuješ glede na obrate ker mu pač pomaga elekrika.... 🤗😊😉
Nič vam ne verjamem, dokler ne navedete kaj konkretno ga je servis polomil, da jih grajate (kateri servis, kdaj, kaj). Če vam ga niso oprali in pranja niste naročili, niste dobili zastonj napitka, potem to še ni razlog za nezadovoljstvo. Je pa v mnogih primerih lahko problem tudi problematična stranka. 😁
Peljal mazdo 6 na redni servis (ko je bila pred leti še v garanciji). Se čez nekaj dni peljem po hitri cesti in naenkrat nekje spredaj začne ropotat kot, da pristaja avion. Ustavim na mestu, kjer je to dovoljeno ob hitri cesti. Odprem havbo, pogledam, nič. Pogledam spodaj, pod avto. In vidim, da je zaščitna plastika popustila in drsa po tleh. Nekako se privlečem do prvega parkinga in ugotovim, da jo drži samo še en vijak.
Odtržem na silo dol plastiko in grem nazaj na servis. Seveda niso niti hoteli slišati, da so oni pozabili zašraufati plastiko. Nekaj časa smo se tako "nategovali" ba koncu sem moral kupit sam novo plastiko, skupaj z vsemi vijaki in zatiči. Stala pa me je 200€. Ker aftermarket me obstaja. Najbolj srečen sem bil, ko mazda 6 ni bila več v garanciji in je nisem rabil več vozit k njim.
2. Prva mazda 6. Letnik 2004. Tudi še v garanciji. Prižge se mi famozni rumeni znak. Peljem jo k njim in ugotovijo, da je nekaj narobe z egr ventilom. Čez par dni mi jo vrnejo in par mescev je bilo v redu. Nato se zgodba ponovi. Enaka procedura, čez pol leta zopet lučka. In tako štirikrat, dokler ni šla tri letna garancija mimo. Nato sem jo peljal k bivšemu forumašu Batkotu, ki je seveda našel napako in od takrat se ni nikoli več ponovilo.
Sem mislil, da vsaj avto znajo dobro oprati, a tudi tega ne znajo. Znajo pa mastno zaračunati za servise. 😡
Mazda zahteva od uradnih servisov, da operejo avto.
Točno tako. Naknadno dobiš vprašalnik s strani Mazde Slovenija, v katerem te sprašujejo tudi, ali si dobil nazaj opran avto. Seveda sem jih ocenil s skupno oceno porazno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Itak. Se bo moral zopet "hecati" in postaviti realno ceno, kot jo je tokrat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani