Kot prvo mislim, da so cene pri nas navite zato, ker teh avtov ni tako veliko kot npr. raznih meganov, aster, focusov itd. In isto velja za honde civic od l. 92 dalje. Tipi?en ekonomski primer - ponudba je manj?a od povpra?evanja (kar pa ne velja tudi za Nem?ijo in odtod ni?je cene). Poleg tega pa mislim, da tisti ki kupujejo mazde, honde ipd. to?no vejo zakaj kupujejo tak avto in zakaj ne raznoraznih evropskih jajc. Ne ampak res no, kolega nedolgo ?asa nazaj kupil megana za okrog 1 mio. sit (letnik se mi zdi 2001 ali tam nekje - gre za prej?nji, ampak ?e "faceliftan" megane classic) in z avtom je vse narobe. Potemtakem imam veliko raj?i za isti denar 3-4 leta starej?o mazdo 323f pa magar ?e ima manj opreme in ve? prevo?enih km.
Glih zadnji? sem se o tem pogovarjal z mojim mehanikom (dela na AMZS), pa sem bil kr mal presene?en ko mi je rekel da zadnje ?ase ful na cestah stojijo VW poloti (tanov model).
Sicer pa vem to iz lastnih izku?enj, saj je od moje punce mati kupla dve leti nazaj novga polota 1.4, pa je mela v prvem letu avto 6krat na servisu (zamenjali so ji celo prvo osovino, diske, komplet vse ?tevce na armaturi-crknli, pa ?e neki v zvezi z vbrizgom goriva, pa verjetno sem ?e kej pozabu).
Pa ?e vsake toliko kak?na malenkost crkne. Aja pa avto ima 30.000 km.
Uglavnem sranje od sranja.
Poleg tega pa pomojem stojijo dosti ?e kak?ni korejci, pa baje tudi renoji niso glih redki (ampak to je razumljivo glede na ?tevilo ki se jih vozi po cestah pri nas).
Tole s polom mi je kar znano. Sicer sam nisem imel tolko problemov, ?e ne ?tejem da me je 2x na cesti pustil, da je ?el po gobe plovec (to sem zadnji? pozabil omenit) pa pri mrzlem motorju so obrati zelo nihali, vendar se je to dogajalo samo poleti in tega sploh niso znal popravt. So pa na supertestu od ADAC-a se mi zdi, polota nalo?il na avtovleko ?e ta prvi dan... Druga? pa zadnje ?ase tud audi-ji crkujejo, no vsaj jaz sem jih videl precej ob cesti ali pa na avtovleki. Je pa tud kolega imel ?e 3 audije (A3, obi?en A4 in A4 avant) pa so mu vsi kar naprej neki crkval... Pa renoji in njihove cin?pule, so tud znan problem, da ne omenjam turbin pri dizlih (?eprav tu je tudi folk dostikrat sam kriv)...
"Copy paste" iz neke spletne strani, ker tudi sam nisem povsem nata?no vedel:
Posredujejo prenos gibanja od odmi?ne gredi na steblo ventila neposredno ali preko dvi?nega droga in nihalke. Gibljejo se v sorazmerno dolgih vodilih, da bi se zmanj?ala obraba zaradi bo?nih sil. Pri neposrednem krmiljenju lahko ima dro?nik, na svoji zgornji strani, uvit vijak s protimatico za nastavljanje re?e med dro?nikom in steblom ventila. ?e prena?ajo gibanje na drog, imajo obliko ?a?ice s polokroglim le?i??em dvi?nega droga.
Dro?nikova drsna ploskev ima ob straneh majhno posnetje, da se olaj?a drsenje na za?etku poti v strmino. Tudi dro?nikovo sredi??e je lahko premaknjeno iz sredine, da se dro?nik lahko vsaki? malo zavrti, s ?imer dose?emo, da ne drsi vedno po istem mestu, kar zmanj?uje nevarnost ugreznitve zaradi obrabe.
Izdelani so iz nitriranega jekla ali kaljene litine.
Temno modra je bla, sicer je to kar standard barva za Gsijke, a ti je avto poznan al kaj?
Pa BBS ?priklaste feltne ane... Po vsej verjetnosti en moj kolega, ga moram vpra?at, ?e je bil to res on. Resda je temno modrih najve?, ampak na B. je bila pa mislim da taka samo njegova in ?e ena rde?a (V6 predelava) je tud bila.
Da se vrnemo nazaj na temo... ?e pred puntom, ki nam je 10 let zelo dobro slu?il, smo pa imel 13 let Talbot Sambo, verjetno mnogim malo manj znan avto. ?lo je za "me?anico" Citroena in Peugeota (karoserija zelo podobna Citroenu LN, vendar sodobnej?a, 1.1 PSA motor,...) nekak?en predhodnik Peugeota 106 ali pa Citroena AX, kakor se pa? gleda. Zelo, zelo soliden avto za tisti ?as (l. 1982), edina ve?ja hiba so bili dro?niki, ki jih je bilo treba menjat pribli?no na 50.000 km. Drugih ve?jih okvar ali pa da bi kdaj na cesti pustil pa ni bilo.
Aha, ko smo pa ?e ravno pri okvarah, mene je prej?nji avto (VW Polo, 1.4 16V, 2001 letnik) 2x na cesti pustil, obakrat pa je motor brez razloga ugasnil na avtocesti pri cca. 120 km/h. V obeh primerih sem imel pri tej hitrosti ?e ravno dovolj "zaleta", da sem ?el pri prvem odcepu ven in na stran. Je pa bila zoprna zadeva, ker je volan postal povsem trd. Prvi?, ko se je to zgodil je nato v?gal sam od sebe, drugi? je bila pa avtovleka. Najbolj ?alostno pri tem je pa to, da na servisu nikol niso ugotovil zakaj to?no je crkoval. Ta elektronika v novej?ih avtih je v?asih res prava jeba.
?e pred polom pa sem vozil fiat punto 55 (sicer skupni avto z mamo) in v 10 letih nas niti enkrat ni pustil na cesti.
@ReDevil: A je bila tista Astra Gsi na Brn?. mogo?e temno modre barve? Pa tista ?tevilka 13 na BC-ju je skor 100% pomenila domet ?e 13 kilometrov in ne 13 litrov bencina (vem kako ka?e BC iz astre in kako natan?en je).
Hm, danes dopoldan je bila na kri?i??u Celov?ke in Drenikove v LJ parkirana ena mazda 6. Mogo?e mu je bencina zmankal, ?e je pa crknu si pa skor upam stavit, da je bila dizel (pa no offense za vse, ki imate mazda 6 dizle, ampak se mi zdi da bolj crkujejo od bencinarjev ).
No, jaz sem pa zadnji? dal menjat ?arnice in ko pridem domov, se je dalo po vi?ini nastavljat le desni ?aromet. Po ponovnem zagonu avta pa se je zadeva kar sama od sebe popravla, kot da bi ?lo za ra?unalnik in ne za avto. :ne vem: Sicer sem pa na forumu ?e bral o tem problemu pri M6. No va?n, da zdaj dela.
Da ne razlagam kak?no je originalno v Golfu IV (edition oprema), ker je po moje najve?ji ??i? (2 zvo?nika in tranzistorski zvok) pod soncem.
To pa lahko tud sam potrdim, sicer iz polota, vendar novej?ega datuma kot golf IV. Ko smo s kolegi menjal sprednje zvo?nike (notri sem potem dal Alpine S-type ), smo videli kak?na jajca so bila notri kot original zvo?niki. Nekak?ni Blaupunkt (made in Tunisia) s papirnato membrano, seekerji so bili pa bolj primerni za kak PC speaker kot pa za v avto.
Imel sem priliko vozit mazdo 5, ko sem ?el urejat papirje ob nakupu M6. Avto je res udoben, hitro se ga navadi? (kot vsako mazdo ),... pa tisti velki ?pegli mene sploh niso motili. V bistvu ti pridejo zelo prav na parkiri??ih in tudi v prometu, ker preglednost nazaj je bolj tako tako. Sicer meni enoprostorci nasplo?no niso preve? v?e? (mogo?e bom spremenil mnenje, ko bo ), ampak tale se mi zdi kar v redu. Glede sede?ev in tega pa le pojdi v najbli?ji mazdin salon, kjer ti bodo sigurno vse razlo?il.
Zelo lepa in iz?rpna primerjava. Sem na?el dolo?ene stvari, katere lahko le potrdim, ker sem tud sam prej vozil vw (sicer polo bencinar, kar ni ravno merodajna primerjava z M6, ampak vseen...). VW-ji imajo res vsi po vrsti te t.i. "bombon?ke" kot si jih ti poimenoval, so pa nasplo?no precenjeni in za isti denar ponujajo manj kot npr. mazde. To se lepo vidi pri ceni, kjer pride golf ?e ve? $$$ z vso tisto opremo, ki jo ima M6 in to ob dejstvu, da je M6 v vi?jem razredu kot golf.
Mene je pa ?e ene 2x sigurno re?il, ko mi je nasproti voze?i blendal, ker bi sicer naletel na radar. Sicer takrat nisem nevemkako hitro vozil (kakih 10-15 km/h nad omejitvijo), kazen bi pa vseeno pla?al. Tako tudi jaz drugim poblendam, ?e stoji radar; je pa res zanimiv gledat, ko jih dosti ne ve, zakaj se gre.
Nisem hotel odpirat nove teme o porabi, ker vidim da ?e 2 obstajata.
Torej mal me ?udi, ko berem, da vam po BC v mazdi 6 ka?e manj?o porabo kot je v resnici. Namre? pri men je po BC kazal povpre?je 8,2 L / 100 km. Po izra?unu "na roke" pa sem pri?el do cifre 8,03 L / 100 km, se pravi dober deci in pol manj kot po BC. Naredil sem pa 400 km (od tega jih je bilo cca. 300 na relaciji - AC pri 130-140 km/h, ostalih 100 pa mestna vo?nja). Aja pa tankal sem na Agipu. Bom pa testiral ?e naprej in poro?al, ?e bo pri?lo do kakih odstopanj glede realne vs. "BC" porabe.
P.S. Sem pa druga? zelo presene?en nad relativno majhno porabo tega 1.8 (benz) motorja pri M6 (sploh ob dejstvu, da sem se ve?inoma vozil s pri?gano klimo). Prej?nji avto (vw polo 1.4 16V 75km) mi je pil vedno okol 7-7.5 L / 100 km.
Poseg je bil opravljen na stro?ke mazde-garancija, jaz ti prodam original felne 17 col z gumami goodyear exelence (215/45/17). Felne so brez praske, gume pa nove.
Za kolk bi pa prodal te gume s feltnami? Pa kje bi se to dal videt? Lahko napi?e? tudi na PM.
Imel sem isti problem, od novega avta naprej, ni pomagala nobena optika, ceste pa tud niso skoz krive...
Ta problem sem razlo?il na Gammi, kjer mi je g.Majes lepo razlo?il kaj je narobe! Zamenjali so mi neke le?aje nad amortizerji (za strokovno razlago nisem razpolo?en), oz. gumasta pu?a "prijemlje" amortizer takrat ko se su?e volan in ga pri izvozu iz ovinka vedno malo prime.
To je to nekako lai?no povedano, va?no pa je, da mazda ve za napako, in zdaj se tudi jaz ravno peljem
Lepo. Koliko pribli?no pa pride ta poseg, da ti zamenjajo te le?aje nad amortizerji? Sicer pa kot sem ?e rekel, se mi ne zdi da bi avto vedno vleklo v desno, ampak samo ko cesta visi v desno. In seveda obratno, ko visi v levo... Ali sem se pa ?e navadil, nevem...
Kar se pa gum ti?e, sem skoraj prepri?an da bom vzel 16 col (205/55/16). 15-tke mi zgledajo nekam premajhne za ta avto, 17-tke so mi pa predrage, pa tud no?em imet gokarta. Kolk pribli?no bi me pri?le 4 nove gume z (novimi) alu plati??i (205/55/16)? Ve? kot 200k sit ne bi rad od?tel...
No, za vikend sem naredil dobrih 300 km, tako da sem avto temeljito sprobal. In tudi sam sem ugotovil, da je to "vle?enje" v desno posledica nagiba cest. Ker mi je po drugi strani avto vleklo tud na levo na tistih odsekih, kjer je cesta visela v levo. Je pa res, da ceste ve?krat padajo proti desni (sploh AC), zato sem pa? dobil ta napa?en ob?utek, da je nekaj narobe z avtom. Spomladi pa moram itak nabavit letne gume + alu plati??a pa bom verjetno takrat naredil ?e optiko, v kolikor bo to potrebno.
Aja, ko smo ravno pri letnih gumah, da ne bom odpiral nove teme: Katero firmo letnih gum mi priporo?ate? Original na tej mazdi so bile Bridgestone B390 (195/65/15) ali nekaj takega. Baje, kolikor sem zasledil na tem forumu, to niso ravno najbolj?e gume. Sam bi pa rad nabavil gume z merami 205/55/16, ki mislim da so homologirane za ta avto. Katere so torej v redu? Kaj pa alu plati??a, naj kupim originalna ali kak?na druga? Ker originalna naj bi bila najbolj kvalitetna, poleg tega pa tudi nimam najbolj?ih izku?enj z "neoriginalnimi" alu plati??i - na prej?njem avtu je skoz neki volan tresu, pa luft v volanu, pa ?e homologirat bi jih bilo treba... :ne vem:
Ja, saj to so tud meni rekli, da avto malenkost ho?e it v desno zato, ker je cesta nagnjena v desno. Samo nevem, zakaj nisem imel takega ob?utka pri vseh ostalih avtih, ki sem jih dosedaj vozil. Se pa to druga?e pojavlja ravno na AC, pri hitrostih vi?jih od 100 km/h, v?asih pa tudi pri zaviranju. Itak grem ta vikend na pot, tako da bo prilika mal bolj orenk avto sprobat, potem bom pa videl kako pa kaj.
Evo, v?eraj sem dobil Mazdo 6. Pri?la me je nekaj malega ?ez 3 mio., zraven pa so mi dal ?e 4 nove zimske gume, 3 mesece garancije in pa nastavek na izpuhu.
Avto je res ?pica, ni kaj. Edino ena stvar me zanima: Namre? avto malenkost zavija v desno, ?e spusti? volan. Ko smo ga sprobaval na testu, tega ni po?el, je pa res da so bile gor original letne gume, tako da lahko, da so krive gume - vsaj tako so mi rekli na A-Cosmosu, da je to zaradi novih zimskih gum (sava eskimo) in da lahko, da bo s?asoma vse ok, samo da se morajo gume ute?i. Lahko pa da bi bilo treba tudi optiko narest - samo, da naj pred tem avto temeljito sprobam in prevozim vsaj enih 400, 500 km. Poleg tega ima mazda 6 zelo neposreden volan in baje da je ?e ve? folka pri?lo na servis, ker jim kao avto v desno vle?e. Zdej me zanima koliko je na tem resnice (vpra?anje za lastnike teh avtov)? Ker itak bodo zadevo popravli, ?e po dolo?enih prevo?enih kilometrih ne bo v redu.
Nevem no, kar se glasnosti ti?e, imel sem jo priliko sprobat (tudi na avtocesti) pa se mi sploh ne zdi glasna. O?itno sem bil navajen na polota (bencinar sicer) in njegovo (slab?o) zvo?no izolacijo in se mi zdi mazda 6 pa? tolko bolj?a.
Za tisti supertest sem pa ?e prej vedel in ga tudi prebral. Ravno ta zanesljivost mazd je bil eden ve?jih razlogov, da sem menjal znamko. Tako oblikovno so mi pa mazde ?e od nekdaj v?e? (vse ?e od starej?ih modelov 323 pa do xedos-ov, trojk, ?estic itd.). V igri je bila tudi honda (civic ali accord), sicer super avto pa vse, ampak se mi zdi da pri mazdi dobi? za isti denar ve? avta. Vsaj tak ob?utek sem dobil jaz.
Sicer pa ?e nisem prevzel avta, ?e bo vse po sre?i ga dobim ?e ta teden.
Najprej vsem en lep novoletni pozdrav. Sem nov na forumu, ?eprav ga prebiram ?e dlje ?asa.
Torej, odlo?il sem se za nakup rabljene Mazde 6 Sport, letnik 2002 (motor 1.8 bencinar, TE oprema, kovinsko bele barve). Lastnike teh avtomobilov (lahko tudi s kakim drugim motorjem) bi prosil da malo povejo kako so kaj zadovoljni z avtom, kak?ne probleme so imeli (?e sploh) in nasplo?no dosedanje izku?nje - vse to bi mi pri?lo prav. Kaj lahko pri?akujem od avta, glede na to da ima prevo?enih nekaj malega ?ez 60.000 km? Avto, kolikor sem ga sprobal, se mi zdi v redu ohranjen in upam da mi bo ?imdlje slu?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot prvo mislim, da so cene pri nas navite zato, ker teh avtov ni tako veliko kot npr. raznih meganov, aster, focusov itd. In isto velja za honde civic od l. 92 dalje. Tipi?en ekonomski primer - ponudba je manj?a od povpra?evanja (kar pa ne velja tudi za Nem?ijo in odtod ni?je cene). Poleg tega pa mislim, da tisti ki kupujejo mazde, honde ipd. to?no vejo zakaj kupujejo tak avto in zakaj ne raznoraznih evropskih jajc. Ne ampak res no, kolega nedolgo ?asa nazaj kupil megana za okrog 1 mio. sit (letnik se mi zdi 2001 ali tam nekje - gre za prej?nji, ampak ?e "faceliftan" megane classic) in z avtom je vse narobe. Potemtakem imam veliko raj?i za isti denar 3-4 leta starej?o mazdo 323f pa magar ?e ima manj opreme in ve? prevo?enih km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani