To je noro! Mazga mi kuri 62 litrov nafte na 100 km! Po tovarni?kih podatkih naj bi jih bilo pa 8,9. Pa ravno je iz garancije. A je mo?no, da so ?obe ?le falit?
In po 12 kilometrih take vo?nje v hribe mi je skoraj zakuhal. Je bil kazalec za temperaturo ?e skoraj pod vrhom, pa sem ustavil in po?akal, da se malo shladi. Ne vem, kaj jo je zdaj prijelo. Upam, da ne bo treba na servis. Zdaj res nimam ?asa, da ga vozim na servis.
A je mo?no, da je kuhal zato, ker so ?le falit ?obe, pa ga je kar zalivalo z nafto?
In zanimivo, da je kuhal ravno danes, ko je mraz in sneg. No, ko sem ga hladil, so nastale te tri fotografije:
Kot vedno, kadar ne vem to?nega odgovora na vpra?anje, pobrskam po internetu. Tokrat sem na?el zanimivo razlago zakaj lahko dizel injektorji za?tekajo. Pojasnilo v originalu lahko preberete TU.
Torej bakterije lahko enostavno vplivajo na delovanje injektorjev. Naftni rezervarji se lahko v dolo?enih pogojih kontaminirajo z bakterijami, ki jim dizel "pa?e". Te imajjo slabo lastnost, da vsebujejo dolo?eno dozo sladkorjev, ki lahko ?e pri ni?ijih delovnih temperaturah karamelizirajo. V normalnih pogojih delovanjase to ne dogaja, saj gorivo hladi injektorje. V?asih pa, ko po po delovanju motorja pod obremenitvami naglo ustavimo delovanje motorja, ki je deloval na povi?enih temperaturah, pride do segrevanja injektorjev in karameliziranja ostankov bakterij v injektorju. Z nadaljevanjem segrevanja tega karamela pride do karbonizacije, ki povzro?a obrabo in nepravilno delovanje injektorjev.
Kaj je vzrok za pove?ano porabo pri tebi, ne vem. Vidim velike koli?ine snega na slikah. Mogo?e ti je sneg malo zabil prednjo masko in je zaradi tega pri?lo do povi?ane temperature zaradi pomanjkanja zraka. V zgornjem ?lanki je navedeno, da so tudi sladke bakterije razloh, zakaj ne smemo ustviti motorja, ko se pribli?uje mejni temperaturi. Takrat se je najbolje ustaviti in pustiti, da se motor vrti na minimumu obratov, saj tako deluje tudi ?rpalka hladilne teko?ine. Torej ve?ja je ?koda, ?e motor ugasnemo kot pa, da ga pustimo delovati, saj je tako manj?a mo?nost, da pride do pregrevanja injektorjev.
To, da rabi motor tako veliko goriva prav gotovo ni dobro, saj ti lahko skuri ?e kak bat. Torej ?imprej na kontrolo, da ne bo ?e kake ve?je ?kode.
Spotoma pa ti povem, da Megasel, med drugim, tudi prepre?uje mno?enje bakterij, ima pa tudi druge koristne lastnosti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
tankal 56l, prevozenih po stevcu 976km, kar pomeni 5.73l/100km
povprecna hitrost 107km/h, max pa 135 po stevcu, lj-dunaj-lj-brnik-trst
Zelo lepo povpre?je za AC. Meni je sedaj nekje po BC 6,3 z lokalno drkarijo 6-7 km v eno stran pa po?itke, nato v drugo smer. Pride pa tu do izraza tudi razlika v mo?i 129 vs 163 in neto te?i vozila 1420 vs 1670. Jaz se zadnje ?ase vozim v glavnem s praznim, ne vem pa kolko dodatne te?e si imel ti na tej relaciji.
V kratkem planiram dino test, najprej brez metabond aditivov, potem pa ?e z aditivi. Bomo videli koliko se moj kalkulator porabe obnese.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ja letos sem placal vse skupi neki vec kot 700 eur kazni tko da zdaj peljem vecinoma ponoci z zmanjsanim tempom ampak se vedno visokim povprecjem (900km, od tega 780km avtoceste ostalo pa slaba magistralna cesta, v 8.5 urah, kar znese okoli 105km/h)
pri rekordnih 8 urah pa je poraba okoli 7.5l/100km...povprecje pa 113km/h...tko, da se ne splaca, pa se ustavt se moram, da bi tankal...
Kolikor se spomnim ima? ti varianto limuzina 2.0 129KM, te?a pa naj bi bila 1420 kg. Torej, ?e ho?e? vzdr?evati tempo 105Km/h je potrebno dr?ati okoli 150Km/h in pri tem porabiti 6 in manj l/100 je izredno dober rezultat.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ja, kompjuter si malo zmi?ljuje. Od porabe do rezerve poti do ?rpalke. Tak, da jaz kar pe? ra?unam. Mi pa skoraj ne znese po 7 litrov, ?eprav imam ve?ino avtoceste. Z bencinarskim isto mo?nim Mondeom sem imel mogo?e pol litra ve? pri istem re?imu vo?nje. Tudi, ko sva ?la s punco po Toskani in sem ve?inoma vozil med 50 in 90, sem imel 6,4 litra najugodnej?o porabo. Nekak sem se sprijaznil, da pa? to ni var?en dizel. Sli?al sem neko reklamo zadnji? na radiu, da ti lahko ?ip tudi tako optimizirajo, da je poraba potem manj?a. Ve kdo kaj o tem?
Ne vem katero generacijo 6-ke ima?. Novej?i dizli so tako naravnani, da pri razbremenjenem moturju skorajda zaprejo dovod goriva, zato je poraba pri manj obremenjenm motorju opazno manj?a kot pri avtocestnem priganjanju, kje vstopi v porabo goriva tudi faktor zra?nega odpora vozila. Verjetno se da nekoliko optimizirati ra?unalni?ke nastavitve za manj?o porabo, bo se pa poznalo na odzivnosti motorja. prej?nje generacije injektorjev (elektromagnetne) so nekoliko bolj po?asne od najnovej?ih, piezoelektri?nih, ki so izjemno natan?ni in hitri pri doziranju goriva delujejo pa na ve?jih pritiskih vbrizga. Tudi zaradi tega je poraba novodobnih, mo?nih dizlov precej zmanj?ana.
Ne vem, ?e je LabiGT spremenil kaj stil vo?nje, ker je njegova povpre?na poraba izjemno ugodna. Dose?i pod 6 l/100 km z visokim hitrostnim povpre?jem, je zelo ugoden rezultat.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Novi dizel motorji so zelo ?paravni, ?e posebej na lokalnih relacija pri upo?tevanju omejitev. Tudi v moji "?tali" je novej?i konj, seveda ne odstopam od znamke. Ima 1980 ccm 163 KM. Glede na zajetno neto te?o vozila 1670 kg in porabi neprijazno podalj?ano obliko, sem neverjetno presene?en s porabo. Zadnjih 520 km sem imel relacije AC 180 km 140 km/h (tempomat), 90 km 130 km/h prav tako tempomat, ostalo je bilo nekaj relacij tu do 25 km (4) ?e enih 40 km AC (4X10km) in kratke relacije va?ko-mestne.
In rezultat je tak kot je na spodnji sliki .
Po lokalnih cestah pa je poraba manj?a ob upo?tevanju pravi var?ne vo?nje ?im prej do pete, oziroma ?este.
Motor z lahkoto vzdr?uje 50 km/h v peti, ?esta pa je uporabna nad 60 km/h.
Na AC na ravnem delu pri 130km/h pa se poraba vrti okoli 6 l/100km.
Zanima me kako je s porabo pri novi mo?nej?i mazdi karavan. Pri tem je potrebno upo?tevati, da gre v ?tartu za ve? kot 200 kg razlike v neto te?i.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tvoja ?elja bo pa te?ko uresni?ljiva (???). Sicer si take re?itve lahko ogleda? na TEJstrani, vendar so vse namenjene za te?ja vozila in traktorje pa tudi cena je nekje v nebesih. V tvojem slu?aju bi morala biti precej la?ja izvedba od obstoje?ih. Plo?evina iz max. 2-3 mm plo?evine, ker je druga?e plug prete?ki. Zamete bo? pa? moral odrivati z ravno postavljeno desko in se vra?ati toliko krat kolikor je potrebno. Druga?e bo bolje, da na tem delu postavi? lesene protisne?ne ograje (take sem videl na mad?arskem), ker bo to cenej?a re?itev kot pa vlaganje v posebno izvedbo sne?nega pluga.
Take so bile v?asih na stari cesti za LJ na vetrovnem ovinku pred Seno?e?ami.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Najve? kar rabi? je dva ventila za preusmerjanje h-olja.
Vi?ino dolo?a vertikalni cilinder, nagib pa drugi cilinder, ki je skrit v trikotnem dvojnem nosilcu deske z leve strani (pove?aj sliko).
Na prednji strani se vidi preprost priklop za desko. Na zgornji strani so "u?esa", ki slu?ijo za zahaklanje pre?ne osi na zgornji strani deske, spodaj pa se jo fiksira z dvema klinoma.
Glede ?rpalke bi najverjetneje zadostovala elektri?na. Ne rabi? nobenega hlajenja, saj dvig in pomik ni delo, ki se opravlja non stop.
?e se odlo?i? za hidravliko, je najcenej?a kombinacija nakup ?rpalke od kakega citroena starej?e genarcije. ?rpalka zagotavlja pritisk 55 bar. Za hitrej?i dvig lahko uporabi? tudi hidravli?ne krogle, ki jih izkoristi? kot hidroakumulatorje, vendar bi se moral v ta sistem poglobiti in najverjetneje na koncu ne bo vse skupaj ratalo tako poceni, kot varianta z vitlom in kolesi, ki sem ti jih predlo?il. Bo?no nastavitev deske pa se naredi mehani?no s klinom za regulacijo kota deske, ki ga nastavlja? ro?no.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Smu?ka: Na makadamu bi se mogo?e obnesla, ko je cesta zmrznjena. Ni pa vedno tako, zato se smu?ka zarije v cesto in s snegom odriva? tudi gramoz. Zato je kolo veliko bolj elegantno saj sledi cesti tudi, ko obra?a?, kar s smu?ko ni slu?aj. Kolo mora imeti zadostno nosilnost. Najbolje je, da nosi vsaj dvakratno te?o deske. Kolesa prodajajo v Merkurju in podobnih trgovinah. Imajo ozna?eno tudi nosilnost. ?e bo samo eno kolo, bi mogo?e bilo dobro, da je dvojno. Lahko kupi? samo dva vle?ajena kolesa, nosilec pa naredi? iz 3-5mm plo?evine. Raje naj bo mako bolj masivno kot, da se zvije.
TU, v Novi Gorici lahko nabavi? kolesa razli?ne nosilnosti.
Na hitro sem skombiniral sliko kako naj bi enojno kolo zgledalo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nosilec na BTjki je tak, da omogo?a gibanje samo okoli ene osi, ki omogo?a dviganje in spu??anje pluga. Torej je plug vodoravno stabilen oziroma se nagiba z BTjko. Tako da bi podporno kolo na sredini bilo povsem dovolj.
Ima? mogo?e izku?njo, kako veliko pa mora biti to kolo. Si predstavljam, da neko majhno na makadamu ne more biti. Torej bi moral dati kolesce premera, kaj jaz vem, recimo 15 cm? Ve?? Manj? Kako potem to kolesce funkcionira v snegu? Zakaj se smu?ka ne obnese?
Nutrimedo: princip s ?kripcem mi je teoreti?no razumljiv, ni mi pa jasno, kako bi to izpeljal v praksi. Na BTjki ne morem pripeti kavlja, torej bi moral narediti ?kripec na plugu in tam tudi pripeti.
Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.
Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.
Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.
Smu?ka: Na makadamu bi se mogo?e obnesla, ko je cesta zmrznjena. Ni pa vedno tako, zato se smu?ka zarije v cesto in s snegom odriva? tudi gramoz. Zato je kolo veliko bolj elegantno saj sledi cesti tudi, ko obra?a?, kar s smu?ko ni slu?aj. Kolo mora imeti zadostno nosilnost. Najbolje je, da nosi vsaj dvakratno te?o deske. Kolesa prodajajo v Merkurju in podobnih trgovinah. Imajo ozna?eno tudi nosilnost. ?e bo samo eno kolo, bi mogo?e bilo dobro, da je dvojno. Lahko kupi? samo dva vle?ajena kolesa, nosilec pa naredi? iz 3-5mm plo?evine. Raje naj bo mako bolj masivno kot, da se zvije.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius, tale ideja s podpornim kole??kom je za premislit. Zna biti dobra ideja. Sicer plu?im samo do ceste, zato bo dovolj, ?e dam samo enega na sredini, ker je na makadamu ponavadi na sredini greben, koloteki pa so ponavadi globji.
Licitacija pa... 1300? za desko, potem pa ?e hidravli?na ?rpalka, pa ventili, pa cevi,... Se ne izide.
Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.
Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.
Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.
Na spodnji sliki se vidi modifikacija deske z vodilnimi kolesci. V originalu so namesto njih sani, ki se pa na makadamu ne obnesejo. Viden je tudi vzvod za ro?ni dvig deske. Sredinsko kolo se bo obneslo le v slu?aju, da se deska na nosilcu ne nagiba v nobeno stran, torej, da je vodoravno stabilna, v nasprotnem mora? dati dva kolesa.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Druga varianta je, da se prijavi? na ebay in posku?a? v zadnjih 15-20 sec izlicitirati to desko za pickupe. Pri tem mora? ra?unati ?e na prevozne stro?ke. Jaz sem relativno poceni pripeljal desko iz Nem?ije preko ?eleznic, poznam pa tudi enega prevoznika, ki bi ti ugodno to dostavil v SLO.
Sistem je tak. Najprej preveri? dostavo. Potem se prijavi? na ebay in enkrat licitira?. Potem ?aka? do prej omenjenega ?asa poteka licitacije in, ?e ti odgovarja cena odda? ponudbo tik pred iztekom. Z malo sre?e si lahko zmagovalec licitacije. Najbolj varno pla?ilo je preko paypala.
Svojo sedanjo desko pa pa proda?.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vse nosilce sem naredil po kopiji na?rta, ki ga omenja?. Vsa pick-up vozila imajo na enak na?in narejeno. Le sprednjo plo??o sem naredil iz tistega, kar sem dobil. In namesto hidravljike uporabljam vitlo za dvig in spust pluga. A si bo o?itno vseeno treba omislit hidravliko, tole z vitlom ni dobra re?itev. A je hidravlika prav pregre?no draga. Mimo grede je cena preko 1000?, pa ?e dosti se ne sme? zmi?ljevat (majhna ?rpalka, majhen pretok, samo en ventil,...).
Nakup JD455 se mi ne zdi smiselen, ker ?e bi ga uporabljal samo za plu?enje, bi stal vsaj 9 mesecev. ?e bi ga opremil ?e z drugimi priklju?ki, bi stal "samo" 4 do 6 mesecev. Cena nakupa takega traktor?ka z vsemi primernimi in potrebnimi priklju?ki pa je mimo grede preko 20.000?. Ko pa bi moral pozimi v slu?bo, si z njim ne bi mogel dosti pomagati. Za 29 km poti bi potreboval krepko ve? kot eno uro... Njegove zmogljovosti v gozdu pa so zelo primerljive z Mazdo BT-50. Po vle?ni sili ga mogo?e celo preka?a... ?eprav je pa JD455 okretnej?i in manj ob?utljiv na udarce.
Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.
Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.
Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.
Vem,da ne more? imeti traktorja zgolj za sneg.
Ker ima? te?ave z vitlom z nastavljanjem vi?ine, je najceneje, ?e bo? vi?ino plu?enja deske dolo?il z vgradnjo na vsaki strani deske po enega po vi?ini nastavljivega vsesmerno rotirajo?e kolesa, taka kot so na bolni?kih posteljah, ali nakupovalnih vozi?kih. Kolo je montirano na veritikalni osi z luknjami za poljubno nastavljanje vi?ine, skozi vodilo, ki ima prav tako luknjo za pre?ni klin . Pred plu?enjem ro?no nastavi? vi?ino odmika deske od tal tako, da ona sama sledi terenu. Ko odriva? sneg na kup pa uporabil vitlo za dvig deske, za kar ni nujna posebna preciznost.
Nekaj takega, le da naredi? po vi?ini nastavljivo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nekaj se dogaja, ko se obra?a zaslon, tako sedaj v?asih uspem "poravnati" sliko. Ko pa ugasnem in pri?gem je spet narobe.
Ne ne samo prav jo moras namestiti v avtu to je vse....sem jaz na zacetku isto naredu . To pomeni da jo inas na glavo obrnjeno. Prav je da je spodaj tisti del kjer je kabel (usb)
Bom poskusil, o?itno je to to.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Moja kamera dobro snema, slika je odli?na. Edini problem je, da je posnetek narobe. Ko gleda? pozneje na TV je nebo spodaj, cesta pa zgoraj, pri tem pa tudi oznake narobe, oziroma, ko je slika narobe, so podatki datum in drugo pravilni. Iskal sem v nastavitvah, ?e je kje kaj narobe nastavljeno, pa nisem na?el.
?e kdo ve, kje se to nastavi, naj pojasni.
Hvala za pomo?.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na voljo so dodatki za motorno olje : Metabond M (zmanj?uje trenje, obenem pa ima tudi sredstvo za ?i??enje vsedlin na mazalnih povr?inah in oljnih kanaluih ( uporabljamo ga nekje do 150.000 km); Metabond C uprabljamo ga za motorno olje, lahko tudi v olje servo volana, avtomatske menjalnike, dodamo ga lahko v me?anico dvotaktnih ma?in, diferenciale ...; Metabond Gold za vse vrste strojev in naprav (vsebuje mikrokerami?ni polimer), tudi pri motorjih, ki zmerno rabijo olje nekje do 0.5 l na 1000 km; Metabon Old Special za obrabljenje motorje, stroje in naprave. Zmanj?uje glasnost in porabo olja in omogo?a bolj?e delovanje "zjahanih" motorjev in menjalnikov.
Metabond GT za menjalnike in diferenciale.
Tudi aditiva za dizel Megasel in za bencin Megalene. Vplivata na bolj?e izgorevanje gorivan, ma?eta gibljive dele mazalnega sistema in ??itita pred obrabo in k temu ?e opravljata funkcijo "dimnikarja" v notranjosti izgorevalne komore.
Vsi aditivi so pakirani v 250 ml plo?evinkah.
Uporaba teh aditivov je dollgoro?no zastonj, ?e ve? omogo?ajo prihranek, ki si ga lahko izra?unate s TEM kalulatorjem. ?e se ponujena cena goriva na ujema s trenutno, vnesite pravo ceno. Kalkulator vam izra?una neto prihranek (odt?eje vlo?ek v aditiv) ne servisni interval.
Na internetu imate tudi cene "-" ugodnost za ?lane mazda kluba.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sem nova ?lanica na forumu in nikjer ?e nisem zasledila teme o Mazdi BT-50, zato odpiram novo temo. Obenem lepo prosim administratorja, da temo zaklene, ?e ?e kjerkoli poteka debata o tem.
Stvar je naslednja. V dru?ini se odlo?amo za nakup terenskega vozila in ko se pri nas kupuje avtomobil, se bo vedno kupilo samo Mazdo :/ ?li smo do na?ega prodajalca v na?em doma?em kraju in ta nam je zatrdil, da v celotni Evropi ni mogo?e dobiti nobenega Mazdinega pick-up, ker jih ne uva?ajo. Ali je to mogo?e? Trdi, da so zaradi cunamijev na Japonskem potrebovali ve?je ?tevilo takih vozil in da posledi?no le- teh ne izva?ajo. Res se spra?ujem, ali nas ima ta trgovec za norca.
Pregledala sem vse spletne strani o Mazdinih modelih in tudi povsod zasledila informacije o Mazdi BT-50, ki spada med pick-upe. Zakaj bi torej slovenski dobavitelji na svojih spletnih straneh predstavljali ta model, ?e ga pa? v Slovenijo (po navedbah na?ega prodajalca tudi v Evropo) ne uva?ajo?
Ker sem popoln laik na tem podro?ju, vas lepo prosim za iskrene odgovore, ker res ne ?elim biti ?rtev tega prodajalca.
Hvala in lep pozdrav!
Glede na te?ave, ki si jih bila dele?na pri iskanju novega poltovornjaka znamke Mazda, bi ti svetoval, da razmisli? in pomisli? na reklo o zare?enem kruhu. Preveril sem na avtonetu in ugotovil, da firma, ki je do nedavnega sodelovala (in ?e sodeluje)pri izdelavi poltovornjaka Bt-50, ?e vedno prodaja poltovornjake pod svojo blagovno znamko. Gre za brata dvoj?ka, ki se pri Fordu namesto BT-50 imenuje Renger. Gre sicer za nekoliko razli?no notranjost in tudi nekaj malega pri zunanjosti, tako, da sta obe sodelujo?i firmi zadr?ala svoj stil izgleda, po vsebini pa gra za eanka vozova, s tem, da ford dodaja ?e varianto z mo?nej?im motorjem in avtomatskim menjalnikom.
Torej, ?e razmi?lja? o novem poltovornjaku poglej malo tudi po ponudbi ford rengerja. Te imajo na zalogi. V kolikor pa je varianta rabljeno, poglej tudi po rengerju, pri tem je zanimivej?a varianta s 3.0 motorjem. Po zagotovilih mojega znanca, ki ga ima, je poraba dizla manj?a kot pri 2.5 motorju.
Ker ne vem, kaj je razlog nakupa, se je glede na terenske zmogljivosti dobro posvetovari se pri Sivki. On ti bo lahlp svetoval ?e morebiti kako bolj?o varianto, ?e gre potrebo po terenski delovni "?ivali", pri ?emer ima lahko BT-50 v?asih tud kak minus.
Cena za novega rengerja z ddv so od 23000-32000?. Ker gre za kategorijo gospodarskega vozila, je mo?no obra?unati vstopni DDV, kar rata precej ugodno.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Za vse te vodice bi moral dati 62,97?, prihranil pa bi 71,62 ? zaradi manj?e porabe. In to na 20.000 km. Torej 8,65? razlike na 20.000 km. Slaba reklama.
Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.
Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.
Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.
Slabo si razumel izra?un. 71,62? je neto prihranek. Toliko ti ostane, ko od skupnega prihranka od?teje? stro?ek za aditive. Torej aditive dobi? ve? kot zastonj. To je samo kolateralna "?koda", korist je nenje drugje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e, ?e, ampak poraba lahko varira pri vklopljeni klimi zradi razlik v zunanji temperaturi
od 0,3 - 1,5 l/100km. Kompresor ima sklopko, ki se po potrebi aktivira za vzdr?evanje pritiska hladilnega plina, ki pa je odvisen od odjema toplote iz notranjosti vozila, ta pa je povezana z zunanjo temperaturo, oziroma z jakostjo gretja sonca. Zato so lahko razlike v porabi na 100 km opazne.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne vem zakaj ne verjamete zapisom Bossa. Njegovi zapisi vedno temeljijo na dostopnih informacijah. Glede mar?e ostalih prodajnih artiklov na ?rpalkah, le te ne moremo vzporejati z mar?ami goriv, saj za njih velja prosto dolo?anje cen. Bencinarji spretno izkori??ajo svojo pozicijo ?rpalk in si s prodajo ostalih potro?nih artiklov spretno izbolj?ujejo bilance.
Na enem od danih linkov je navedeno, da je glavni pri dolo?enu svetovnih cen OPEC. Mislim, da ni edini. Obstajajo ?e finan?ne korporacije, ki imajo velike skladi??ne kapacitete in lahko umetno pove?ujejo povpra?evanje naftnih derivatov in tako igrajo pomembno vlogo pri dolo?anju cen goriv.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Meni je tudi zjutraj lucka za rezervo zacela svetit ... Ce bo prevec guzve, bom sel itak jutri tankat... Pri enem rezervoarju se to pozna mogoce evro ali dva ...
V soboto pa sem nafilal cisterno za centralno... 2.400 litrov ... ... Cakam se tocno ceno, da vidim, koliko manj sem placal
-38,40?
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej bakterije lahko enostavno vplivajo na delovanje injektorjev. Naftni rezervarji se lahko v dolo?enih pogojih kontaminirajo z bakterijami, ki jim dizel "pa?e". Te imajjo slabo lastnost, da vsebujejo dolo?eno dozo sladkorjev, ki lahko ?e pri ni?ijih delovnih temperaturah karamelizirajo. V normalnih pogojih delovanjase to ne dogaja, saj gorivo hladi injektorje. V?asih pa, ko po po delovanju motorja pod obremenitvami naglo ustavimo delovanje motorja, ki je deloval na povi?enih temperaturah, pride do segrevanja injektorjev in karameliziranja ostankov bakterij v injektorju. Z nadaljevanjem segrevanja tega karamela pride do karbonizacije, ki povzro?a obrabo in nepravilno delovanje injektorjev.
Kaj je vzrok za pove?ano porabo pri tebi, ne vem. Vidim velike koli?ine snega na slikah. Mogo?e ti je sneg malo zabil prednjo masko in je zaradi tega pri?lo do povi?ane temperature zaradi pomanjkanja zraka. V zgornjem ?lanki je navedeno, da so tudi sladke bakterije razloh, zakaj ne smemo ustviti motorja, ko se pribli?uje mejni temperaturi. Takrat se je najbolje ustaviti in pustiti, da se motor vrti na minimumu obratov, saj tako deluje tudi ?rpalka hladilne teko?ine. Torej ve?ja je ?koda, ?e motor ugasnemo kot pa, da ga pustimo delovati, saj je tako manj?a mo?nost, da pride do pregrevanja injektorjev.
To, da rabi motor tako veliko goriva prav gotovo ni dobro, saj ti lahko skuri ?e kak bat. Torej ?imprej na kontrolo, da ne bo ?e kake ve?je ?kode.
Spotoma pa ti povem, da Megasel, med drugim, tudi prepre?uje mno?enje bakterij, ima pa tudi druge koristne lastnosti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani