Kaj pa nj tuki ?e enkrat razlo?im, sej si ?tevilke ?ist dobr zadel, zdj pa ?e letno raven prera?uni s cca 30.000km in pa ne pozabit dodat ?e registracije in zavarovanja
Tist je pa pol ?e razlika za eno celo mese?no pla?o, s tem da je tud vpra?anje ?asa preden bojo za menjat turbodizelski bonbon?ki senzorji, ventili, ?obe, dpf, vztrajnik.. lej, vsakomur svoje, mam tud js osebne razloge za letni in zimski avto, vsekakor pa mi ni nerodn lezt ne iz enga, niti druzga, ker nimam tega kompleksa teb bi blo nerodn se vozit s cliotom? Pol pa mogo?e nisi tak hribovc kot misl?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ma? popolnoma prav, ker tole je lahko za?etek neke nove krize - upam da ne.
Kako bo za?etek nove, ?e se tastara ?e niti kon?ala ni.. Ve? kot 3/4 naro?nikov, kjer sem delal v zadnje pol leta se ?e kar zgovarja na krizo in se zdi kot da je ta beseda ratala ?e sinonim za 'rad bi imel vse, pla?al ne bi ni? al pa nekaj drobtinic'
Vse bolj je na?a dr?ava ena sama velka kriza
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ta mehanik sm kr js in to pred svojo gara?o, ker sm tuki lih zimake gor nataknu.
Sicer pa dela k ?us, najbr? zato ker nima nepotrebnih dodatkov za gospodo ala centralnega zaklepanja, elektri?nih ?ip, obratomerja, serva in kaj ?ele kak?nih superduper navigacij, HUDov, raznih opozoril/senzorjev katera ritnica te boli itd. Za?uda me ?e zmer pripelje tja kamor more..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ja najla?je je neprebrati vsega in bit pameten in posplo?evat nekatere funkcije, ki jih jaz pogre?am, jih morda ostali res ne in brez njih se bom ?e nau?il ?iveti, ampak nekatere zadeve na?tete zgoraj so pa za popravit.
Sicer pa gre za take napake, katere bi se lahko z novimi modeli odpravile ali pa vsaj s posodobitvijo SW na MZD.
Sicer pa hvala za iskreno mnenje
Sej to lepo, da si svojo izku?njo napisu, s tem ?e ostali ki razmi?lajo o nakupu vidijo situacijo in no?m bit ?aljiv, ampak z mojega pogleda izpade, kot da se v vsaki stvari i??e dlako v jajcu. No mogo?e sm pa sam js bolj 'preprost' in prehitr zadovoljen z vsako stvarjo.
Aja btw si ?e razmi?lu o kakem Mercedezu al pa Bentleyu? Tm sigurn dela vse kot mora, pri tadrugi firmi mogo?e ?e vse po naro?ilu/?eljah/zahtevah nardijo in pol sigurno ne bo pomankljivosti..ali pa??
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Res je,sm mal pred novim letom tm napolnu bombo in vpra?u glede trajanja akcija, pa naj bi ?e cel januar taka cena dr?al. Se pa ne bi n? branu, ?e bi kr stalno taka cifra velala
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
"Od litra bencina bo od jutri manj kot tretjina pripadla prodajalcu za njegov zaslu?ek in pokrivanje stro?kov nabave, pojasnjujejo Finance. Kar dve tretjini pa bosta ?li v dr?avno blagajno. Ali povedano v ?tevilkah: ?e boste za rezervoar bencina od?teli 60 evrov, bo prodajalcu ostalo 19,5 evra, kar 40,5 evra pa vam pobere dr?ava. Od tega zneska je 26,6 evra tro?arina, za 3,1 evra drugih dajatev, na vse to pa pla?ate ?e 10,8 evra DDV, pi?ejo v Financah"
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Moja ex Hamiltonka (identi?na kot Viperjova 2.3) je imela cca. 100.000 mojih prevo?enih vedno porabo med 9 in 10, pa je ob?asno MORALA dat kaj od sebe.
120-konjska se malo bolj napreza, da dose?e dolo?eno hitrost, najbr?.
Ta motor bo v kratkem obrnil 390.000
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Pismo a sm jest edini na temu forumu s tok velko porabo. Jest mam 50l tank notr spravm 42l (LPG seveda) in prevozim od 400 do 420km. Sepravi v najbolj?em primeru, ?e prevozim 420km je to poraba 10l! za 1.8 (120 konjov). Gre za me?ano vo?njo s poudarkom, da se kar dosti po avtocesti peljem in to vedno s tempomatom 140 km/h.
Tko mal za primerjavo..V mx5 sm imel dva razli?na lpg sistema, ker sm moral vmes menjati zarad ventilov in med njima je bilo kljub enakem na?inu vo?nje cca liter razlike na km, tko da bi rekel da je velik odvisno tud od tehnologije oz. kvalitete vgrajenih elementov, hkrati pa se tudi na mo?i pozna kaj. Edina druga opcija ki ?e preostane je pa da je slabo optimizirano.
Rumenka z motorjem 2.3 ima celo okoli pol litra manj?o porabo kot tvoja, s tem da je tud skor 50 konj ve? pod havbo, res pa da pol pri registraciji not prinese
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ja pa jade, tole je samo se za na odpad....nekdo je preveckrat cars gledal
Sej pi?e da so deli pocen in lahko dostopni ne vem sicer ?e to pomeni, da jih lahko kr po tleh pobira? vsak dan al pa da iz dveh hjundjajcov eno joto nardi?, ampak prodajal?evo razmi?lanje je podobno kot styling avta
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Al pa ?e raj kr ?e predelanga kupi? Trenutno mam tri pri hi?i in vsi so bli zaplinjeni ?e pri prej?nih lastnikih, se je pa treba obvezno pozanimat kje in kako je blo to narejeno...
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In Pelko tud, ki je bil lastnik ?e prej, pa se mi ni zdel da bi blo komu nerodn vn lezt al sta pa tolk dobr skrivala..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani