No sam po 14 dneh voznje z Dunlop zimskimi (naprom Bridgestone letnimi) opazam da so bridgestone res slabe. Se mi zdi da ko je letna popuscala, dunlop se cisto lepo drzi in nimas niti malo obcutka, da bi avto zdrsnil. Sploh cesta podlipa -> smrecje (kdor se je peljal ve da je cesta RES gladka) je razlika kot noc in dan. Kadar sem malo bolj dinamicno vozil res nisem imel najbolj zaupanja v bridgestone, sedaj z dunlop je zgodba cisto drugacna.
Imam pa rahel problem. Nekako voznja ni tisto cisto smooth in mirna. Ne da trese, ampak kot da bi vozil po rahlih grbinicah. Sploh tam pri okoli 80-90. Razmislam da bi sedaj po dobrih 500km peljal se enkrat centrirat.
Bohnedaj se na tole zanašat, ker tako konfuznega sistema mislim, da ni nikjer. Dogaja se celo tako, da greš 2 dni zapored po isti cesti in 2x različno označi omejitve. Včasih mu celo uspe najti omejitev na cesti, ki prečka AC pol ti pa pri 130km/h kaže 50km/h in podobno.
Naredi se tudi da prebere omejitev iz nalepke pri tovornjaku
BTW ce se kdo prasa .... omejitev pise 80, tempomat je 140
fora je, da ko prides iz golova na J obvoznico, imas celo obvoznico potem 80 omejitev napisano, tole bi moral met da po X casu resetira znak in vzame iz GPS-a
Gumax ni imel vec kleber, sem potem narocil na gumenadom. Dobim mail, da jih ni vec na zalogi. Sem nato spremenil na Dunlop. Precej drazje samo z njimi sem imel res dobre izkusnje na Mazdi 6.
Ker, kot se vsi strinjamo je prihodnost v SUV in noben ne rabi drugega, bo mazda se bolj razsirila paleto vozil suv.
Izvirno so se domislili imen ... vse med cx-0 do cx-100 Pa za vsak slucaj gredo po 10 vmes, ce slucajno se ponesreci narest nekaj vmes da lahko dajo 47
Mazda Motor Corporation today announced plans to expand its global SUV lineup starting from 2022. The new models will include the Mazda CX-50 to be produced in our new U.S. plant, as well as...
Ja pa še to: do sedaj se je avto sam zaklenil v primeru, da imam ključ pri sebi, vsa vrata pa zaprta ... malo je popiskal in prižgal žmigavce in ko sem se bolj oddaljil se je zaklenil in tudi zložil ogledala. No sedaj po raznih posodobitvah tega ne počne več in moram "pobožati" vratno kljuko, da se zaklene.
To imas v nastavitvah za vklopit: "Keyless Walk Away Auto-Lock"
Tile adac testi niso vredni pol piskra mlačne vode. Dobro se ve kdo financira te teste in potem je logično, da neka x znamka gume redko kdaj kam prileze. Žal.
Jaz se tudi malo nagibam na isto kar ima @Bini, se pravi kleber. Nekako po zadnjih testih so takoj za prvimi tremi (se pravi so 4.), conovno pa 50eur manj po komadu.
Na sestki sem bil zadovoljen z dunlopkami medtem, ko mi continentalke nekako niso bile vsec. (govorim za zimske)
Trenutno so pa gor original bridgestone, ki mi pa se mi zdijo, da na mokri cesti zelo zelo slabo drzijo ( @Bini imas iste? si zadovoljen?)
Sedaj sem ze 2 krat dobil obvestilo "Low Batter Risk. Start Vehicle to Charge 12V Battery". Ni neki novega, saj je pogost "problem" vsaj kar po forumih opazam. Je pa zanimivo, da do tega dokaj hitro pride. Recimo pucas avto in v cca. 20 minutah to dobis. Ta teden sem imel vecinoma kratke voznje (2km) in se je pojavilo. Saj pol naredis malo dalso voznjo (10 min+) in je ok.
Je pa veliko jih imelo problem, ko je bil lockdown in se 2-3 tedne niso vozili in jim potem avto ni vzgal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Fotr ma ima mazdo 3 G120 in modra lucka prav tako ugasne po cca 3-4km
Povezava za deljenje
Deli na druge strani