Jst sm hotu dat LJ B8444S (oznaka motorja v Volvotu) pa ne sme bit B in 8 skupi
"Druga pravila izbranih oznak:
- izbrani del oznake ne sme vsebovati kratic dr?avnih organov, dolo?enih tujih predstavni?tev in mednarodnih organizacij ter neprimernih vsebin ali izrazov.
- Izbrani del oznake registrske tablice sme vsebovati tudi ?rke X, Y in W. Vsebuje lahko tudi ?rko O, vendar v tem primeru ne sme oznaka vsebovati ?tevilke 0.
- Pri kombinacijah ?rk in ?tevilk je v neposredni povezavi prepovedana uporaba ?rke "I" in ?tevilke "1", ?rke "B" in ?tevilke "8" ter ?rke "G" in ?tevilke "6". Registrska oznaka je sestavljena iz ?rk slovenske abecede, razen ?rk ?, ?, ?. Posameznega znaka se ne sme nadomestiti s presledkom."
Mal sem se pozanimal pri vulkanizerju in pravi da GY F1 ass. 2 se zelo hitro obrabljajo in da se da z njimi narest le med 25-30kkm. A je imel kdo ?e to gor oziroma ali je to dejansko res, ker se mi zdi stra?no malo, na testih pa ne omenjajo tega kot slabost.
Sem jih imel dve sezoni - skupaj 23.000km in jih ni ve? - sploh na robovih. Je pa res polovico vo?nje po ovinkih in zelo malo avtoceste.
Se pa dr?ijo ceste po de?ju in po suhem enako - zelo dobro! (velikost 225/45-17)
Pri meni pri Volvotu: ko gre? iz avta (pomeni da si se od nekje pripeljal) gorijo kratke lu?i - Xenon, ko pa prihaja? k avtu pa na daljincu pritisne? tipko za lu?i in svetijo samo parkirne (pa pod zunanjimi ogledali je tudi lu?ka)
nekaj takega ja.. ravno v?eraj sem izkusil na lastni ko?i, samo generacijo novej?i motor v Passatu(letnik 2009), je ?e res da ima 140ks, ampak vseeno, veliko bolje vle?e z nizkih, pa ga zavrti? na 4000 obratov za hec, kaj ?ele novej?i agregati.
Mi ki smo navajeni na bencinarje se pri 4000 ?ele za?ne zabava
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Neki sem gledal feltne na avto.net pa sem za finto pogledal najdra?je
Povezava za deljenje
Deli na druge strani