Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano

Ne... mogo?e zato, ker se jih proda 80% proti 20 benzinark.

Posledi?no je na netu 20 dizelc in ena benzinarka. In ?e ta je gor, ker se model zajebe in ni zadovoljen z njo in jo prodaja, da jo zamenja za dizel.:)

Made my day. :)

 

P.s. po prodaji bencinske mazde vozim dizelskega renoja. Krivulja da te sezuje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Trojka 150 bo o?itno tudi. Brez AWD (torej ravno obratno kot CX-30), ?e so podatki v ceniku pravi. ?e bo imela kraj?a prestavna razmerja kot 122 in X (tako kot stara 165 v primerjavi s 120 verzijo), zna biti ?e zabavnej?a za vozit. Super tudi da so spoznali, da vsi kupci, ki ?elijo ve? kot 122 konjev, ne ?elijo biti beta testerji. ?koda ker ni 2.5 v 3 in CX-30 (tako kot v USA, Kanadi, Avstraliji...), tisti motor bi bil ?e skoraj idealen za warm hatch definicijo (sploh MT).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Mene pa je recimo v P108 toyotin 3-valjni mlin?ek pozitivno presenetil. 1. in 2. prestava prav spodobno vle?eta, pa ima samo 68 konjev. V kombinaciji s ?umgalunga gumami, ki so ?kripale za vsak drek prav zabavna zadeva za po hribovitih gr?ih otokih. Cel teden iz?ivljanja in poraba na koncu 7. Glede na profil vo?nje odli?no in verjamem, da se da vsak dan shajati s 5 litri, ravno 3 ali 4 litre pa ne more? pri?akovati, pa tudi ?e imajo mal?ki manj kot tono in dobre 3 metre dol?ine.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Ko sem ?e ?ivel na Bavarskem sem 1x kupil mese?no, ampak potem v tistem obdobju nisem naletel na nobeno kontrolo, niti na Karavankah. :P

 

V AT kontrolirajo tudi s kamerami.

 

ASFINAG pravi tako:

 

Automatische Vignettenkontrolle

Neben der manuellen Kontrolle wird die Vignette auch mit Kameras ?berpr?ft. Dort, wo aus Gr?nden der Verkehrssicherheit keine Ausleitung und Anhaltung durch die Mautaufsicht m?glich ist, kommt die Automatische Vignettenkontrolle (AVK) zum Einsatz (zum Beispiel auf mehrspurigen Stadtautobahnen). Derzeit sind neun Kamerasysteme in Verwendung. Die Standorte der mobilen Anlagen wechseln alle sieben bis 14 Tage.

So funktioniert das ?elektronische Auge?

Das Kamerageh?use wird ?ber einer Fahrspur montiert und ?berpr?ft von dort aus zweispurige Kraftfahrzeuge bis 3,5t h?chst zul?ssigem Gesamtgewicht. Fahrzeuge ohne g?ltige Vignette werden vom Aufnahmesystem erkannt. Ausschlie?lich in begr?ndeten Verdachtsf?llen werden vom System sowohl ein ?berblicksbild mit Kennzeichen als auch ein Detailbild von der Windschutzscheibe aufgenommen und abgespeichert. Anschlie?end werden die Beweisbilder von Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern im ASFINAG Enforcement Center zus?tzlich noch manuell auf Richtigkeit ?berpr?ft.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Ja res kot vidim je ta 2.5 benzin motor in AT menjaln bolj var?en ..moja cx5 2.0.benz.porabi ve?..tako da mi je vedno bolj v?e? ta motor 2.5.benz.treba ?e probat in testirati...glede na moj na?in vo?nje..zoom zoom

Kje to gleda?? Po vseh virih menda 2.5 porabi ve?, razen ?e seveda primerja? 2.0 v CX-5 z 2.5 v mazdi 6, kjer je areodinamika kot no? in dan. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Kdaj bodo pri?le elektronske, da ne bo potrebno ve? po lepit teh grdob in se je*at z odstranjevanjem? A ni bilo enkrat lani govora o tem, da bodo kmalu digitalne, tako kot povsod drugod po EU?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Glede pranja in snega je vse res, ampak meni karavan ni pravi karavan brez stre?nih sani, enostavno opti?no nekaj manjka. Res pa je,da imajo tako reko? vsi novi karavani, razen kake dacie in octavie (pa ?e to se bo v 2020 spremenilo) nizke sanke, ne ve? teh "arhai?nih", kot jih uporablja mazda na 6ki.

 

Prej?nje USA CX-5 so jih imele v nekaterih paket opreme, da se jih naro?iti tudi za novo. Primer stare, meni se zelo dopadejo.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Dobila nove gumijaste tepihe in gumijasto korito za v prtlja?nik... ?ele zdaj sem opazil (po velikosti zadnjih tepihov), da ima sedanka cca 5cm ve? placa za kolena kot karavan. Se pravi tistih 8 cm dol?ine se pozna v notranjosti.

Na obe zadnji strani tablice sem nalepil tesnilno peno, tako da se recimo ob zapiranju prtlja?nika ne sli?i ve? vibriranja tablice, ker ni zvenelo ni? kaj premijsko.

Nastavil Android Auto in ugotovil... cute. Neke ve?je dodane vrednosti pa ?al ne vidim.

In pa seveda prvo pranje... jebemti stre?ne sanke, pa kdo da fuk si je to zmislil. ?e vedno i??em re?itev, kako tole dol pobrat in nadomestit z letvicami.

Dr?i glede sedanke in ve? prostora za kolena na zadnji klopi. Tudi zadnja vrata so precej dalj?a.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Bencinarjem ?e bolj la?ejo ?tevci :)

Sej tudi fi?ko gre 200/uro v prostem padu.Ne verjamem, da potegne 145 konjska do 200.Res,da je tam kar strm klanec navzdol.Mogo?e, samo s tem, da ima? zalet od Postojne.

Je pa druga pesem po istem klancu v obratno smer, kjer se hitro premakne? na odstavni pas.

Navzdol je ?el pred mnogo leti clio 1.4 16v 220km/h po ?tevcu (realno verjetno 200). Pisal sem o navzgor, res pa da je bila takrat ?e 165 ali menda 170.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

?e bi imela tako dolg menjalnik kot 2.0, potem zagotovo, saj ima samo 30 konjev ve?. :)

 

Sicer pa gre v vrhni?kega tudi G145 200 km/h, ampak seveda v 4. prestavi. 5. in 6. sta pa? za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Se strinjam.Tja vse do 9 l je realna poraba za tako normalno vo?njo, da ga v?asih tudi stisne?, kot se za tak avto in motor spodobi. ?e pa se cijazi?, je bolje vzeti 145 konjsko pa vsaj ve?, zakaj ima? kolono za sabo. :)

 

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.