Menjal sem si podlo?ke pod injektorji in enega sem moral zamenjati, ker je bil toliko zape?en da je med odstranjevanjem se po?kodoval. Na sre?o je bil tisti, ki je klenkal. Zdaj dela avto spet kot mora, upam da bo zdaj ?e olje nehal pit
Hja za styling ali pa ?e da? v prozorno folijo. V USA je baje to ?e tako popularno, da nekatere firme kar nove avtomatsko polimajo (za dopla?ilo verjetno seveda).
Temu foljiranju se druga?e re?e wrapping. Moj kolega se v popoldanskem ?asu ukvarja s tem, mislim da pride cel avto za polepit okrog 1200 eur. Sem gledal zadnji? ko so delali Hondo prelude v ?rno mat folijo. Avto je bil full lep za ga videt, se pa pozna vsaka malenkost na njem. Mislim da je to bolj namenjeno za kak?en tuning show, kot za vsakdanjo uporabo. Je pa bolj uporabno za notranje dele, na primer imitacija lauminija, carbona...
Kako ga ?ele pri moji LPG zme?a; mi od?teva kilometre (range), pol pa kar naenkrat ve? ne zmore sprocesirat, kako hudi?a se kilometri kopi?ijo, goriva mu pa ostaja isto notr (benza jasno, hehe).
pri tebi je normalno da se mu me?a, med LPG in bencinom
Jaz imam en injektor slab, mi avto malo pokadi in se sli?i tol?enje pri nizkih obratih, pa nevem ?e lahko to vpliva nato, da potovalni ra?unalnik la?e.
Dvd za vzhodno evropo dela samo na ?estkah od 2006 letnika naprej, ko so pre?li iz Panasonic sistema na Denso. Za starej?e letnike pa lahko zrihtam dvd z zahodno evropo iz leta 2008. ?e ima kdo ?estko letnik 2006 z original navigacijo "ni touchscreen" mu lahko zrihtam dvd z vzhodno evropo.
jaz sem iz obale...dvd-ji bodo pripravljeni do vikenda, ker je se kar nekaj dela. v bistvu moram nadgradit software da bo bral dvd-je od landroverja in pol bo delala tudi slovenija...upam da mi bo uspelo
Avto je stal cca 2 dni v neki gara?i v 1 m vode (sladke).
?e bi bil potopljen v slani vodi, ga raje pusti? tam ker ga v roku 3 let sol po?re. Druga?e delam v avtopralnici in smo re?evali cel kup potopljenih avtov. Problem nastane ?e se avto v?iga medtem ko je potopljen, ker takrat pride elektrika v elektroniko in ji ne naredi najboljse. V teh primerih je najbol?e izklopiti akumulator in je stvar re?ena. ?e je avto francoz ti pa odsvetujem nakup, ker oni imajo że na suhem probleme, kaj ?ele ?e je bil potopljen
Moj se NE vidi, vidi pa tisto kar se zahteva od njega in tudi ukrepa ?e je potrebno pol pa dolo?enim ni ni? jasno.
Sistemi teh detektorjev so razli?ni, tako da moj ne spada v naobeno kategorijo od zgoraj napisani samo jamm pa ima, seveda je tdi cena temu primerna.
PS.Najcenej?i radar detektor je garmin z nalo?enimi radar to?kami, ali pa vo?nja po omejitvah.
Se strnjam s tabo, jaz imam tudi podobno zadevo in dela super...bistvo je da ga "drugi" ne vidijo, on pa vidi kar mora. Samo je pa? cena tudi temu prmerna
Sem proval tudi cenej?e detektorje, ampak je za moje pojme vse skupaj neuporabno.
Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......
Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov
Ima? prav, glede na zakone in kazni bomo kmalu ni?ali konje ne vi?ali
Kar se ti?e DPF-ja, je treba res paziti zato mora? tudi temu prilagoditi program, pri avtih brez dpf-ja se da vse skupaj dosti bolj dviginti, ker je vseeno ?e malo pokadi ko ga pohodi?
Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.
Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Menjal sem si podlo?ke pod injektorji in enega sem moral zamenjati, ker je bil toliko zape?en da je med odstranjevanjem se po?kodoval. Na sre?o je bil tisti, ki je klenkal. Zdaj dela avto spet kot mora, upam da bo zdaj ?e olje nehal pit
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani