No tale tema "DPF filter" ma 27 strani in sem jih preletel na hitro.
Imam pa naslednjo situacijo in bi vpra?al, ?e se je komu ?e zgodilo kej podobnega.
Imam mazdo karavan disel 2006 in cca 160.000 km.
Pa mi je pred pol leta za?ela svetit lu?ka za DPF in ni hotela ugasnit (ne glede na vse toriranje in gnanje po avtocesti) in sem dal na primorskem(400?) zamenjat DPF filter.
Potem so mi naredili regeneracijo in zamenjali olje.
No pred enim mesecem pa se peljem polno natovorjen(dopust) po avtocesti in imam v 6 prestavi "avtomatsko nastavljeno hitrost" 130 km/h in cca 2100 obratov.
Pa je bil en klanec navzdol, obrati gredo pod 2000 in za?ne utripad lu?ka DPF in gre v safemode (max 80 km/h)
Pa ?ez 10 km ustavim in malo preklinjam in ?ez 15 minut v?gem avto in dela normalno, nobenih lu?k, lepo 130/140 km/h in 3000 obratov v 5 prestavi.
In potem cel mesec vse ok.
Ko pa sem ?el te dni spet polno natovorjen in dal v 6 prestavo pri 130 km/h in so obrati padli pod 2000, se je spet zasvetila lu?ka, a sem dal hitro v 5 prestavo(preden je ?la v safe mode) in jo gnal na 3200 obratih in nobene lu?ke ve?.
Nivo olja je normalen.
Tale dpf lu?ka me spravlja v slabo voljo in ob denar. Ne predstavljam si, da mi za?ne blinkat in zares crkne vse skupaj.
priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega
tudi mene povejte katere gume naj dam na mojo mazdo 6 (205/55/16). Trenutno imam vse 4 goodyear excellence in moram re?t da so po cca 30000km robovi na nuli, pa tudi po mokrem me nekako ne prepri?ajo. Kaj priporo?ate?
Ni problema, Mazda?i lepo vabljeni na praznik ?e?enj ki bo 2.6.2013. Samo ?e?enj bo verjetno bolj malo, glede na vremenske razmere. Lahko se oglasite tudi pri meni, me dobite na kaki ?e?nji
no pri meni doma se za?enja sezona sadja, pridelana z mojimi ?ulji. Danes smo za?eli obirati ?e?nje, ?ez kakih 10 dni bodo marelice, breskve, kasneje pa ?e fige, ringlo, ?e?pe, pa ?e kaj bi se na?lo. Ker nasadimo tudi dosti paradajza za lastno rabo in ker ga zaradi pomanjkanja ?asa ne uspemo spraviti v kozarce, peljemo tudi to na tr?nico. Smo pa vsak dan na Ljubljanski tr?nici z omenjenim blagom. Velik problem je nastal, ker konkurenca prodaja sadje za doma?e in to ni. Potem se ?iri glas da smo vsi enaki. O?itno bo res treba delat na tem, da bi pridobili en krog zaupljivih odjemalcev, ki bi zaupali v na?e proizvode. Ko bo kdo rabil kaj sve?ega, doma?ega sadja za pozobat ali pa za vlagat, se priporo?am
kot zanimivost: ker sem malo bolje spoznal avto, regeneracija pa to, mi je uspelo spraviti porabo na 6,5-6,7 kot ve?ini s tem motorjem. Tudi na kratke se da kar lepo spucat filter. Ko opazim da se pri?ene, dam obrate na 2000 , to je okrog 65km/h v 3. prestavi, in se peljem. Kjer so po?asni ovniki dam v 2. prestavo, kjer je ravnina in nobenega avta pa 4. prestavo. V 3. in 4. vklju?im tempomat. Ker dam tudi ?tevec na "0", ugotavljam, da se mi filter spuca po 12km. To je zelo malo, takrat mi narase povpre?na poraba na 6,7, po 50km mi spet pade na 6,5. Pucanje se mi ponavlja na 160-170km. Avto je zadnje videl avtocesto ko sem ?el na morje, torej avgusta lani
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povej zares za kaj se je ?lo, da bomo vsi vedeli. ?E bi bil res nekdo mrtev bi videli tvoj avto po ?asnikih
Povezava za deljenje
Deli na druge strani