Glede cene sta tam tam, ima pa golf manj opreme, zadnja stekla na ro?no odpiranje, ipd). S tem da primerjamo Golfa 6 ki je nemalo nazaj pri?el ven, Mazda je pa v bistvu ?e cca. 5 let enaka, remake je pa pri?el leta 2006. ?e bi pa primerjali novo Mazdo 3 ki pride k nam marca, se pa golf 6 verjetno nebi dobro odrezal.
O tem, ali je "novi" Golf res Golf 6 ali le Golf 5+ so debate kar ?ivahne. Tudi v Motoreviji se to spra?ujejo...
Meni so pri 1500 km zamenjali olje in filter, kar sem tud pla?al, delo je blo pa zastonj .
Kar se pa ti?e modrovanj o nepotrebnosti tega servisa in utekanja vozila, se pa lastniki novih ne zana?ajte na tak?na zagotovila prodajalcev. Omenjeno res ni obvezno, je pa vsekakor zelo priporo?ljivo (tako so rekli meni). Danes je pa? tako, da je vsakega evra za vzdr?evanje ?koda in da je vsaka previdnost pri uporabi "user nefriendly...". Ko pa stvar crkne (po mo?nosti kak?en mesec po izteku garancije), je pa za vse kriva neprimerna uporaba vozila. Imam pri ?eninem Cliotu redne servise na 30.000 km, ampak moram v tem ?asu noter zlit vsaj pol novega olja, ker ga po?re (pa druga? ni slab avto...).
Pred kratkim sem kupil Hondo Jazz, in ni nobenega servisa na 2000 km. Servis je ?ez eno leto. Trgovec mi je svetoval, da motorja ne ?param ampak naj vozim kakor ho?em pod visokimi obrati ali niskimi. ?e bo kaj z motorjem narobe je pa itak 3 letna garancija. Naredil sem 1500 km pa prede "kot mali mucek". Nobenih ?udnih zvokov ali kaker?ni koli drugega nepotrebnega zvoka. Ve?ina kilometrov sem naredil po avtocesti kjer je hitrost 130 km/h, vendar sem ga takoj sprobal na 180 in ?e malo ?ez. Zaenkrat sem zadovoljen z avtom poraba pa je 6.2 l na 100km (po ra?unalniku)
Pa ?e to.
?e bi meni prodajalec prijavil kaj takega, bi se obrnil in ?el takoj ven. Pri takem norcu ?e ?asopisa ne kupim
Jaz sem ob leto?njem izboru dobil podoben ob?utek kot pri oddaji Zvezde ple?ejo/pojejo (sem samo ene trikrat gledal... ). Vedno zmaga tisti, ki je tud sicer medijsko najbolj popularen, ne pa tisti, ki dejansko najbolje odple?e ali odpoje. Tanja ?agar...
Po svoje ima Labi prav. Golf je nekako najbolj?i pribli?ek povpre?ja vsega, kar naj bi imel nek ljudski avto. To pa vsekakor ne velja za ceno. Ampak kaj to boli tiste, ki nimajo pojma, kaj je ve?ina opreme v modernih avtih. ?teje zna?ka...
A je to mo?no, da se mi v 1 mescu povpre?na poraba na BC-ju niti enkrat ni spremenila? -zmeraj ka?e 6,4
Jaz vedno resetiram povpre?no porabo, ko tankam, zato ti ne vem sigurno odgovorit. Enkrat pa nisem resetiral in se mi je tudi zdelo, da je poraba precej ?asa ostajala enaka. Sploh ?e vozi? vsak dan podobne relacije. Potem sem resetiral in je spet kazal druga?e. Je pa pri meni BC to?en.
Po dobrih 5000 km je moja poraba tudi okrog 7 litrov / 100 km (v?asih pol litra gor ali dol). Vozim pa pribli?no 70% po normalnih cestah in 30% po mestu. Nekaj je tud kratkih vo?enj (vrtec...). Po AC se ne valjam in vozim med 130 in 170 km/h. Precej je tudi vo?nje s polnim avtom (?ena in dva majhna otroka, pa cel kup prtljage...). Jst sem zadovoljen, ?e bi pa recimo ?e kje malo popazil, bi pa ?lo ?e za kake 0,5 litra dol. Tud v "strokovnih" ?lankih so s to porabo zadovoljni, tko da mislim, da je ?ist konkuren?na. Avto ima 140 KM in tehta 1500 kg prazen, kar ni tko malo.
Mislim, da bi prej kot kje menjati ?ipo, morali malo razmisliti zakaj ?ipe na mazdi tako hitro po?ijo, a ima ?e kdo ob?utek da so mehke oziroma mogo?e preve? napete?
Slovenske ceste so itak izven standarda kar se ti?e kamenja na cestah, samo meni je ze 2x ob kamnu izpod gume ?la 1,2,3....
Jaz mislim nasprotno. Pri trojki mi je enkrat res velik kamen priletel na avtocesti pri skoraj 160km/h v ?ipo , pa se je naredila le majhna pika, ki se v treh letih ni ?isto ni? pove?ala. Poleg tega mi je enkrat tudi na avtocesti iz tovornjaka pred mano padel velik kos ledu na prednjo ?ipo . Bil sem prepri?an, da se bo sesula, pa se sploh ni poznalo. Take so moje izku?nje.
Mater, res je spredi kot en Peugeot. Sploh tista ogromna odrtina za zrak. Pa lu?i tudi mal. Moram re?t, da so mi ble tiste slike (monta?e...) z za?etka te teme bistveno bolj v?e?. Znotraj je lepa, ?eprav me tud tista "streha" nad sredinsko konzolo moti. Displej (ne tisti za navigacijo) bo pa o?itno malo ve?ji oziroma vi?ji, kar je "strokovne" ocenjevalce pri starem motilo ?e nekaj ?asa (tud pri novi ?estki). Zadaj je pa res kot dvojka. V celoti je avto OK, ?eprav je mogo?e malo premalo tiste Mazdine ?potnosti...
?voh al pa ne, je pa ?e z mesta la?je bencinarja spelat kot pa dizla.
Ja, tole je dr?al za mojo prej?njo trojko s CD 110 ma?ino, ki je ?e imela tisti sunek okrog 2500 rpm. V spodnjem obmo?ju vrtljajev je bil len, kar se je pokazalo tud pri speljevanju. Motor pri novi ?estici CD 140 je druga?en. Precej enakomerno vle?e ?ez celo obmo?je vrtljajev, zato se tudi z mesta bistveno la?je spelje. Mislim, da glede tega sploh ni ve? bistvene razlike do bencinarja.
Jazz je super avto, samo se je pa men vedno zdelo, da je kar draga za svoj razred. Kljub prostornosti in vsemu ostalemu je to vendarle razred ni?je od Aurisa in Mazde3, tako kot pravi Boss. Ni vse v prostornosti kabine in prtlja?nika. Kakorkoli ?e. Honda je odli?en avto, imam tudi sam zelo dobre izku?nje z njo
?e se ne motim, po temle forumu bolj hvalijo Petrol kot OMV . Odkrito re?eno, jaz med njima bistvene razlike ne opazim . Drugje pa ne tankam - zaenkrat...
Odkrito re?eno, klime ?e nisem po?teno sprobal, ker jo uporabljam minimalno kar se da, prete?no poleti.
Auto lu?i so mi OK, je pa res neumno, ker AFS-a podnevi ne izklopi. Nerazumjlivo... No, ga pa? jaz z ro?nim stikalom, ?eprav se mora? potem navadit ene rumene lu?ke na armaturi (ponavadi si jih ne ?elimo, a ne...). Meni osvetlitev armature (izklop in vklop) deluje OK. Zna pa stvar malo nagajat, ?e je steklo umazano (kar je v tem ?asu pogosto).
Auto brisalci so mi tud fajn, res si pa za v mesto nastavim malo manj?o ob?utljivost senzorja kot na odprti cesti .
Bose je super, ni pripomb .
Board computer je pri meni natan?en prakti?no do dcl .
Senzorjev za tlak v gumah nimam in sem vesel tega, ker sem pri bratovi Laguni videl, kak?no nepotrebno sranje je to . Si vzamem ?as na bencinski in preverim vsake toliko ?asa.
Zatemnjeno vzvratno ogledalo imam prvi? v avtu in je ?ist OK, ker ga ni treba na roko obra?at. Je pa res, da ni potreben, ?e ima? zatemnjena stekla. brat je pred kratkim kupil S-max in tega ogledala v kombinaciji z zatemnjenimi stekli sploh ne more? dobit :ne vem: .
Tega ne po?ni . Obseg 235/60 16 je bistveno ve?ji kot pri originalnih (?tevec bo lagal itd...). Pa ?e kazen te lahko doleti, ker nima? homologacije za to dimenzijo (tudi dobiti je ne bo? mogel). Poleg tega je brez zveze dajat tako ?iroke zimske gume, ker je zanje bolje, da so nekaj o?je.
Novi motorji so okoljsko naravnani. Kaj ve? drugi?
Kaj pa vem :ne vem: . Menda so ravno okoli tega velika razo?aranja zaradi neizpolnjevanja Euro 5 standarda. Ve?ina novih in prihajajo?ih motorjev izpolnjuje petico. Je pa res, da ni vse v Euro standardu... :ne vem:
no jaz sem bral ,da spremembe so in to bistvene, tam kjer to ?teje, torej na vbrizgalnem sistemu,
ve? lukenj na ?obah,vi?ji tlak vbrizgavanja , pa tudi dpf ima neko kerami?no prevlek ,zaradi katere bo la?je ?i??enje in kaj vem kaj ?e..
nekaj ?e mora bit bolje, ne morejo bit konkuren?ni takole po starem naprej..
sicer pa ,vse bomo po?as izvedeli...
Kot jaz vem, ima ?e sedanji sistem kerami?no podlogo na katalizatorju, kjer izgorevajo saje ob ?i??enju...
O?itno pa bo razlika med vsemi tremi mo?mi res le v elektroniki. Tko da, prihodnji kupci, vsi napise na avto, da ne bomo zamenjali koga s 125KM s tistim s 185KM... Nek se vidi...
Kot vemo, spomladi prihaja nov 2.2 litrski dizelski motor. Pred kratkim sem v Dnevniku bral prvi test, ki so ga opravili evropski novinarji v ?paniji z Mazdo 6 Sport z 2.2 litrskim dizlom (163KM). Poleg te mo?i bosta na voljo ?e 125KM in 185KM.
V glavnem so ocene dobre, motor pa ima nekako vse odlike, ki jih ima tudi sedanji 2.0 dizel (pro?nost, visoka potovalna hitrost, majhna glasnost...). Re?eno je bilo, da gre nekako le za prostorninsko predelavo sedanjega motorja. Poraba je bila seveda vi?ja kot obljublja tovarna, a ?e vedno menda ugodna (to?ne ?tevilke se pa ne spomnim). Bo pa prvi dve leti motor izpolnjeval le Euro 4 ekolo?ki standard (in ne Euro 5). O kak?ni nadgradnji ali spremembi famoznega DPF-a nisem zasledil ni?esar.
Mene je k pisanju vzpodbudil ponedeljkov dogodek na ljubljanski obvoznici, ko je mladeni? v zgodnjih dvajsetih z Audijem A3 2.0 TDI z najmanj 18 "colaki" veselo cik cak prehiteval vse pred sabo - malo po levi, malo po desni. In to v ?asu prometne konice. Da smo se mu vsi umikali in se pri tem ?e skoraj drsali ob ograje, ga seveda ni niti najmanj motilo
Meni se zdi, da je vse skupaj tudi malo posledica sprostitve uvoza rabljenih avtov, saj se iz tujine da dobiti BMW-je, Audije in podobne zadeve (v kakr?nemkoli stanju ?e) za relativno malo denarja. Tako lahko ?e "skoraj vsak" pride do "luksuznega" avta "premijske znamke" (ta izraz je tudi ena velika neumnost). Potem je pa treba na cesti pokazat, da se vidi razko?je...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za tvojo ?irino je ET 38 preve?.
Jaz imam ET 38 na 205/60 R16 (zimeske) in je super, ampak na meji. Ve? ni pametno.
Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.
Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani