Eni mešate pojem, da polni kasko vključuje še kombinacije delnih kaskov. Če prav razumem Ignacija, ni imel zavarovanega delnega kaska po kombinaciji D, če bi imel, bi zadeva šla skozi.
Meni so podgane preglodale nekaj kablov v motornem prostoru, pa nisem imel težav z uveljavljanjem delnega kaska (divjad). Tako da če imaš to kombinacijo, mora iti brez finančnih posledic skozi.
Ja pri Savi je menda res tako, da nižje od 3. premijskega razreda ne gre.
Sam sem bil prej tudi pri Savi, pa se mi je malo zamerila, ker so se podražili, sicer drugih težav ni bilo. Pa moj kolega avtoklepar pravi, da Generali in Grawe najbolj korektno izpeljeta škodne postopke in izplačila, zato sem tudi menjal.
Ekola, moje zavarovanje, prosim mnenja. In kdo se bolj spozna to so maksimalni razredi za popust al se še kaj da?
Vprašaj agenta, zakaj imaš pod dodatno opremo dvakrat računano barvo, najprej kovinsko, potem pa še machine sivo. Pravilno bi bilo samo machine sivo, razen če imaš kaj drugega pod to postavko.
Sam sicer pri Generaliju plačujem 670,00 € s ful kaskom in 0,5% odbitno franšizo, z vsemi ostalimi možnimi opcijami delnega kaska (tudi izguba ključev in reg. tablic, nadomestno vozilo-osnovno, avtoasistenca L, pravna zaščita, nezgodno zavarovanje oseb) in zeleno karto. Vrednost avtomobila z dodatno opremo pa je 31.720€. Sem pa pri AO in kasku v najvišjem premijskem razredu.
Jaz enako, je pa zanimivo, pri prej?nji Mazdi v 7-letih lastni?tva nisem dobil vdrtin, pri sedanji pa v enem letu dve. Ali imam zdaj nesre?o pa prej sre?o, ali pa je razlika v kvaliteti v plo?evini.
Mi je pa suho popravljal dober mojster v ?rnu?ah, ?e bo kdo rabil kontakt, ga lahko posredujem.
Alex, pa kje hudi?a si ti prebral, da mora? avto ulaufavat 15.000km? Mogo?e pi?e 1500km, sigurno pa ne 15kkm. Ne spomnim se, da bi obstajal kak model avtomobila, da bi imel tak?en dolg proces.
Pri novem avtu je treba pazit teh 1500km predvsem na to:
- motor naj ne gre preko 4000 obratov se pravi "gas do daske" odpade.
- obvezno naj se ne uporablja tempomat in nikar vozit s konstantnimi obrati. ?im ve? menjanja obratov tem bolje.
- izogibat se kratkim vo?njam, da se motor sploh ne ogreje
- vleka prikolice je no-go
- izogibat se uporabi raznih metabond izdelkov, do prve redne menjave olja, ker se mora motor najprej dobro "ule?at" potem pa lahko raznorazne nanoma?e dodaja?.
Na?eloma je pa to to... in ?e se tega dr?i? si naredil maksimum, kar lahko.
Nekateri priporo?ajo ?e menjavo olja in oljnega filtra po nekaj kkm prevo?enih. Jaz sem to naredil pri 4kkm prevo?enih na priporo?ilo Jureta iz BTC-ja.
Jaz sem kupil 4 meseca staro 6-ko, slu?beno od vodje prodaje pri Mazda Slovenija. Avto je imel cca 20% ni?jo ceno od nove, 4kkm prevo?enih, zraven sem dobil ?e nov zimski komplet gum na litih plati??ih. Po enem letu uporabe lahko re?em, da sem opravil dober in racionalen nakup.
Jaz sem dobil zimski komplet s Toyo gumami zraven v Mazda salonu, ko sem vzel zadnjo ?estico. Po prvi sezoni lahko re?em, da nisem imel slab?ega ob?utka kot prej z GY na prej?nji sestici. Bomo pa videli, kako bo po drugi sezoni.
Je tako, tudi jaz sem lani dal za 4 mesece staro s 4kkm prevo?enih slu?beno 6-ko enako ceno, pa ?e komplet zimskih gum na litih plati??ih sem izpogajal zraven.
Prodajalcu, ki razbitino prodaja kot nikoli karambolirano vozilo, ne dam zaslu?iti niti evra. In za doti?nega se je to ?e ugotovilo v preteklosti. Pa ne re?em, da je s konkretno Mazdo kaj narobe.
To tudi mene moti, da te navigacija ne more usmerjat po dejanskem toku prometa. Jaz bi rad pla?al, ker pri dana?njih vsakodnevnih zastojih bi mi to pri?lo ?e kako prav. No, vsaj en majhen plus pa dam, da navi upo?teva zapore cest in preusmerja na druge mo?ne poti. Zadnji?, ko je bil v Kranju cel vikend zaprt rondo, me je navi lepo usmeril na ?en?ur in potem naprej.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Eni mešate pojem, da polni kasko vključuje še kombinacije delnih kaskov. Če prav razumem Ignacija, ni imel zavarovanega delnega kaska po kombinaciji D, če bi imel, bi zadeva šla skozi.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani