Bil te dni z družino na Lošinju. Tja dol, nekaj vožnje po otoku in nazaj. Kdor pozna otok, ve da se da lepo kruzat s konstantno hitrostjo 80-100km/h. Bili štirje v avtu, povprečje po BC: 6,9. Ne vem kako vam uspe doseči 5,9...?
Čisto slučajno sem nekaj dni po zadnji objavi naletel na (za moje pojme) dobro ponudbo in sicer sem kupil Mazdo6 karavan druge generacije, letnik 2009, za kar nekaj tisočakov manj, kot sem bil prej pripravljen dati.
Avto je imel 170.000 km, 2,0l bencin, 150KM. Torej motor praktično enak, kot pri starejši Mazdi, tako da sem lahko brez težav zamenjal LPG inštalacijo iz stare na "novo" mazdo.
Zdaj pa samo upam da bo delala vsaj približno tako kot prejšnja (230.000 km brez večjih stroškov)
Trenutno imam ze 6 let mazdo 3, 2.0d, 2008l, 250k prevozenih, kot prvi avto in mi je zelo pri srcu. Zanimam se za nakup nove stare Mazde 3 ali 6. Delam 15-20k na leto.
Ponoči je v garažni hiši Kongresni trg v Ljubljani gorelo električno vozilo, ki je bilo priključeno na polnilno postajo, so sporočili z uprave za zaščito in reševanje. Poškodovan ni bil nihče.
Vzrok še ni znan. Morda je kaj narobe s polnilno postajo.
Glede Bridgestone... Na CX-5 so bile prva vgradnja ... ne vem tocno, kateri model... in so bile na zacetku se kar OK, po treh letih pa so imele sicer se dovolj profila, le na morki cesti se z njimi nisem pocutil OK... zato sem jih takrat menjal... Sedaj imam na CX-60 tudi Bridgestone, model pa je Alenza in se zaenkrat obnasajo dobro... bomo videli, ce bo podobno po dveh, treh letih, kot je bilo na CX-5 ... Zimske sem pa dobil zraven avta... in ce se prav spomnim, so Goodyear Ultragrip Performance ... Z GY sem v preteklosti imel dobre izkusnje... tako kot recimo tudi z zimskimi Continental WinterContact TS850p, s katerimi sem bil izredno zadovoljen ...
Če ne bom potem kr Continental WinterContact TS 850 vzel.
Vse imam kar je možno-čisto vse,samo mi ne priznajo škodo iz naslova parkinga,tako da bom moral koristiti kasko...tu pa je odbitna 400€.
Sicer ni kasko problem,ker sem kmalu po tem na novo zavaroval,k je lih poteklo,tako da bom pri naslednjem zavarovanju spet na 100% bonusa tud pr kasku.
Dejansko gre le za to,ali bom doplačal tistih 400€ al ne....je pa cenilec en "fuknjen"....in tud ko so "dali na komisijo"...podpisan lih on...in enako po moji pritožbi-spet on....kot da je edini k je cenilec in edini v komisiji...pol pa si si misli svoje in se buni....očitno jih boli k...
Pač oni so veliki,in si lahko privoščijo..pa jih toži.
Žal avta s tem motorjem (G165) še nisem imel priložnosti vozit. Vozil sem samo CX-3 G121 in CX-30 G150, kako je CX-5 G165 primerljiva z njima?
Kako pa je z obstojnostjo karoserije pri CX-5, ali kaj rjavijo? Čeprav nov model je zunaj komaj 6 let, me bolj zanima kaj je po 12+ letih. Sem slišal, da so stare Mazde imele probleme z rjo. Kako pa je z novejšimi?
Jaz žal nisem vozil nobenega od teh, katere si naštel. Ja, imele so mazde težave z rjo, kako je danes ne vem. Naj fantje povedo, kako je z novejšimi mazdami in rjo, jaz že 5 let ne vozim mazde zdej.
Ufff toliko različnih komentarjev in mnenj v enem dnevu pa res nisem pričakoval Hvala vsem za podano mnenje.
Po podanih mnenjih sklepam da načeloma pride v poštev dizel, seveda redno vzdrževan in z malo manj kilometri (mokre sanje).
Glede na to da je imela večina avtomobilov, ki se trenutno prodaja več lastnikov, kar nekaj jih je tudi uvoženih, bom raje počakal na kaj ustreznejšega, verjetno pa tudi razširil iskanje na druge znamke (Vsaj še na preostale Japonce) in čakal na čudež
Na srečo imam še nekaj časa, par mesecev, preden bom karavana dejansko potreboval, do takrat pa bom vztrajal s staro Mazdico.
Bugeta ne mislim povečevati, saj so na vidiku druge, večje investicije, denarja pa je seveda vedno premalo
Si kej razmišljal o audi-ju? Lahko ti jaz mojega prodam, če boš šel kak eur prek svojega budgeta. Dobil boš premium avto, lepo ohranjen in vzdrževan.
Od kar sem si dal AndroidAuto, ne vidim več razloga za "original" navigacijo. Še posebej me impresijonira prikaz zastojev v realnem času in samodejni obvoz na lokalne ceste v primeru popolnega zastoja. Po mojem Google preko uporabnikov mobilnih telefonov sledi zastojem na cestah. Ažurnost te informacije je res neverjetna.
Tudi sam uporabljam navigacijo prek Carplay-a, ker tudi moj avto nima “original” navigacije.
Hoj! Oprostite za delay! Sva s punco podaljsala dopust, nekaj po nemciji, nekaj se doma naokoli. Sem hotel si vzet cajt, da na veliko napisem celo izkusnjo in kako in kaj tudi z legalizacijo pri nas, pa se vse skupaj rahlo vlece, tako da bom pac zdaj.
Najprej komentarji...
S prodajalcem sva se SUPER ujela. In mi je sel izredno na roko. Dal sem mu par 100 evrov in je ze odstranil oglas. Ostalo z nakazilom po videnem avtu in testni voznji.
Tocno tako, sem hotel si vzet cas in res izcrpno spisat cel proces, tudi kaj o nemciji itd itd. Sem imel pa tudi po povratku vrh glave obveznosti in tik pred spanjem brez energije tudi ni zabavno pisariti romanov...
Vsi ostali, se opravicujem se enkrat za delay. Hotel sem kul announcement spisat, ne pa samo "yo, mam avto, se slismo kasnej".
Po telefonu sem se s prodajalcem zmenil, da ni treba vsega placati, ceprav naceloma nemorejo avta drugace rezervirati.
Ker sva se super ujela mi je naredil uslugo in sem mu nakazal 500 evrov. Vseeno mu je bilo koliko in bi tudi pol manj bilo pomoje ok.
Odlocila sva se, da greva z vlakom, ceprav je oce ponudil, da naju pelje. Z najino izbiro vlakov bi dejansko bilo z avtom malo ceneje.
Ker so slovenski vlaki bili v riti zaradi poplav, naju je oce zategnil do beljaka.
Izbrala sva vlake, ki nama najbolj casovno odgovarjajo. Do Kolna je bilo 125 po osebi.
Potovanje:
Na splosno brez problemov. Prestop v minhnu je bil sicer pester ker na tako veliki postaji imas ponoci cudo in pol bolj ali manj sketchy prislekov.
Na spalnem vagonu do kolna so se nekje na sredi poti vkrcale neke ukrajinke/rusinje in jih je bilo treba malo umirit. Ampak so scasoma spet zacele nabijat in se hahljat. Za skozi okno.
Ob 6h zjutraj je bilo treba prestopiti na drug vlak, ki pa je imel okvaro, tako da smo se kot sardele guzvali s folkom, ki je sel na siht. Not fun.
V kolnu sva zastonj sla na vlak do duisberga, ker so ji po prejetju kart nevem zakaj naredili refund. Vlak je spet bil nabit do amena. Skoraj kot azijski vlaki, ko sprevodniki z nogo rinejo folk skozi vrata.
V duisbergu spet vlak do moersa. Ker nisva hotela sedeti na dodeljenih sedezih poleg dveh turkov, ki sta skoraj izkasljala organe, sva sla na drug sedez. Seveda imajo vsi dodeljena mesta, vlak je bil hitro poln in sva preostalih 20 min prezivela raje kar med vagonoma.
V moersu setnja do mazda salona. Prvi vtisi so bili precej klavrni. Kot neka ruralna vasica z razpadajocimi ogromnimi parkirisci nekje v ohiu. Treba je bilo odtocit, tako da sva sla v knjiznico/solski center in naju je pricakal napis, da so stranisca zaklenjena zaradi vandalizma. Ko sem vprasal neko zensko, ce se da odkleniti je bleknila nekaj v stilu "ughhh no tongue, no.. sorry" in tekla stran. Po premisleku, sva ugotovila da 3 nakupovalne vrece dajejo zelo hobotastic vibe. Vseeno nama je uspelo priti do kljucev v zameno za osebno izkaznico.
No, sam avto salon je bil super. Lepo urejen, ljudje normalni in koncno sva spoznala gospoda Piet-a.
Nakup:
Piet nama je lepo postregel s kavo in cajem, smo se malo pomenili, povedal je, da v moers hodi le delat, sicer nima nihce tu kaj iskat. Nato smo sli do avta. Izgledalo je vse kul, a smo morali pocakati, da dobi nazaj testne tablice, tako da sva izkoristila guzvo in sla do urada se zmenit za termin.
Zenska na okencu mi pove naj vzamem listek in se narocim. Super, hvala! S QR kodo prides do strani za narocanje in - 3 tedni??!?!??!?!? Bro, wat. Je Piet opozoril, da znajo bit malce trdi... Pa sem vseeno uspel izprositi, da me v istem dnevu obdelajo. Pridi nazaj med 2h in 4h. Kul, see ya.
Grem do cumnate kjer prodajajo zavarovanje in delajo tablice. Zenska res zabavna in se zaklepetava. Pravi, da niti ne ve kaj njeno zavarovanje krije, tako da naj raje pri sosednji ponudnici vzamem, da bom ziher. Izvem veliko o mestu itd. Pravi, da ji je vsec, da je vse mirno in pocasno, le da so na uradu EXTREMNO nemski in picajzli, tudi za njihove standarde. Ker sva imela 2h za zabiti sva si ogledala mesto.
Greva nazaj do avtohise, testna voznja je bila ok, tako da smo precej hitro prisli do placila. Nakazilo je slo takoj cez, sedaj pa birokracija...
Res proces... Z dokumentacijo najprej pes nazaj do prodajalne tablic. Prodajajo le osnovno zavarovanje, ce hoces kaj vec moras narediti deal direktno s katero od zavarovalnic. Piet ni uspel doklicati zavarovalniskega kolega, tako da sem se odlocil, da se nama ne ljubi zapravljati casa in bova riskirala.
Nato nazaj v urad cakat. Zacuda, so me hitro sprejeli in je bila zenska spet izredno zabavna. "Wait wait, i need to find my glasses... Oh. Ugh, they are on my head hah... What a day eh?". Tu se je pokazalo eno od cudes nemcije, namrec, na veliko lokacijah (tudi na posti npr.) ne mores placati s kreditno kartico! In kartica N26 je tudi kreditna. Svasta. Treba stopiti v avlo do nekega predpotopnega placilnega avtomata. Tudi ne dela. Recem tipu na informacijah, da bom laufal do bankomata. Dobim nazaj "or you can walk".
Vse poravnam in grem nazaj do cumnate, da mi naredijo tablice.
Pes nazaj do avtohise, kjer so avto vmes se enkrat oprali in nalozili zimska kolesa in gume.
Piet nama je dal izcrpne podatke kaj naj si ogledava na tistih koncih. Izmenjali smo si tudi osebne konakte, ker je res faca, dala sva mu slovensko craft pivo, ki sva mu ga prinesla in nato z avtom spet nazaj do urada.
Tam preverijo VIN, dajo neko nalepko na tablico in to je to! Koncno fertik!
Nisva sparala. Vlak ni bil najcenejsi. Jedla sva samo v restavracijah in kupovala ustekleniceno vodo. Spala sva v budget hotelih preko bookinga (80-90 evrov/noc). Parkirala v relativno dragih garazah. Zapravljal sem na nurburgringu (kakih 80 evrov). Na avtocesti sem tudi kaj pritisnil...
Vse skupaj, vkljucno s homologacijo IN DMVjem (ki bo 150) je se vedno vsaj dobrih 700 evrov ceneje, kot ce bi placal ferlinu za uvoz.
@hermelin tukaj si kupil avto? Pri tej avtohiši, Auto Schnickers in pri g.Piet-u? Ferlin, to je pa gospod pri narociavto.si? Ja, cca.2k vzamejo za uvoz.
Vprašati se je treba, kolk rabim avto kot upokojenec? Zakaj nov avto, če mi bo potem večinoma časa stal na dvorišču ali v garaži. Za recimo 5k km letno bi bilo smiselno razmisliti, da se avto obdrži in z rednim vzdrževanjem mi bo služil do konca, sploh če ima sedaj komaj 80k km.
Če je pa samo velika želja po novem avtu, pol je pa druga pesem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa sej to ni velka poraba ali pač? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani