Ne vem koliko je kriterij poraba, a CX-3 ti bo ?e zaradi oblike pila ve? kot primerljiva 2 ali 3.
100 ali 120 KM? Po avtocesti se bo? z obema vozil, vendar je odvisno s katero hitrostjo se namerava? premikati. Za (ve?inske) vo?nje 110 km/h je 100KM zadosti, za 130+ km/h bi se sam raje odlo?il za 120 KM
Enosmerni tok je v smislu varnosti za ?loveka veliko manj nevaren od izeni?nega, iz tega stali??a ne bi smelo biti vpra?anje.
Pri dana?nji tehnologiji spojev (konektorjev) je bistveno ni?ja tudi nevarnost po?arov zaradi obloka, se pa z vi?jo napetostjo zni?ajo tokovi in s tem posledi?no mo?nost pregrevanja vodnikov (glavni vzrok po?arov na vozilih).
Mislim da so alternatorji tudi prirejeni kapaciteti
Ampak "mo?nej?i" akumulator ti ne bo skuril alternatorja. Podatek na akumulatorju je koli?ina elektri?nega naboja - po doma?e koli?ina shranjene elektri?ne energije. Popolnoma druga zadeva je napetost akumulatorja. ?e je napetost akumulatorja 12VDC, ga bo alternator polnil - ve?jo zmogljivost kot ima akumulator, dlje ga bo alternator polnil.
PS: upam, da bo avtomobilska industrija ?imprej naredila prehod na 48VDC napetost za porabnike v avtomobilu.
Zakaj ne? Meni deluje cisto spodobno... sem pa ene parkrat moral porpavljati nastavitve, da sem nasel pravo za moj nacin voznje ...
Sam se poskusil z vsemi nastavitvami, pustil sem tovarni?ko. Saj ne, da ne dela, tudi sam imam stalno vklju?eno in marsikdaj zabrni ko je treba.
Glede spodobnega delovanja: da ne gremo v kak?ne cenovne vi?ave: Hyundai i40 (isti letnik) ima to mnogo bolje re?eno; zazna prej in bolj natan?no ter seveda popravlja z volanom.
Ima Mazda nekaj re?itev, ki so mnogo bolj?e izvedene kot LDWS
Hmm? A nima Mazda 6 celo aktivne verzije, kjer ti volan sama popravlja?
Mogo?e FL, prva izvedba M6 III tega nima - samo brnenje
to ni res, lucka zasveti zmeraj ko se ti kdo priblizuje, zvocno opozorilo pa se oglasi ce vklopis v istem trenutku se smernik
Ko sem vozil nadomestno M6 FL je delovalo, kot sem opisal - lahko pa, da sem bil premalo pozoren.
Vpra?anje: pri v?igu vozila, se mi na vzvratnih ogledalih poka?e znak za opozorilo za "mrtvi kot". Ali je to v serijski opremi takumi ali bolj za okras?
Namre? nikjer nisem opazil vklopa/izklopa te funkcije + ravno ne dela, ko te kdo prehiteva ali prehiteva? ti..no, saj zasledil nisem. Imam pa slu?benega nissana, kjer dela ta re? presenetljivo dobro!
Pri meni (Mazda 6 2014) lu?ka zasveti, ko se mi nekdo pribli?uje, ali ko jaz prehitevam - razen ?e nisem toliko hitrej?i, da "pamet" smatra, da to ni potrebno. Zvo?no opozorilo se sli?i v primeru, da s smernikom naka?em, da ?elim zamenjati pas.
Pri Mazdi 6 2016 (se pravi FL), lu?ka zasveti samo hkrati z zvo?nim opozorilom - domnevam, da je pri Mazdi 3 enako. Vsekakor pa se opozorilo ne oglasi, ?e se vozni pas menja brez uporabe smernikov.
Oba menjalnika sta zelo dobra, vsak s svojimi prednostmi in slabostmi. DSG prestavlja ?e hitreje in neopazneje kot Mazdin, pa je ?e ta odli?en.
Obvolanske prestavne ro?ice pri Mazdi (Polo jih nima) redno uporabljam predvsem za prestavljanje navzdol, ko je potrebno zavirati z motorjem (pred semaforji, med ostrej?im zaviranjem, serpentine...)
Shit. O?itno bom moral drugi? bolj pozorno brat.
Gre tudi za percepcijo.
Za Mazdo 6 sem bral, da se zelo sli?i ?um pri vi?jih hitrostih - sam se vozim ve?inoma po AC 130+, pa me to ?e ni motilo. Sicer sem pred kratkim vozil tudi facelift, bilo je sicer bolj?e, a da bi se zaradi tega posebej sekiral?
To?no neki takga sem imel jaz v mislih, da recimo pri 20.000 cekinov vrednem avtu garant zaslu?jo 4 do 5 Smukov, jebomast. Pol pa jamrajo da zaslu?jo 500 ali pa bodo imeli izgubo z njim in to pri "vro?em" modelu, heh barabinkoti!
Mar?a je razlika med nabavno in prodajno ceno - to ?e ni dobi?ek.
Ima? prav. Enako se dogaja pri M6 III, ki je ?e brez MazdaConnecta. Tisti "random" pomeni samo to, da se ti ne predvaja po vrsti, ampak po nekem drugem vrstnem redu, ki pa je vedno enak.
?e posebej, ?e pada droben "lepljiv" sneg, v katerem MRCC odpove v 5 minutah.
Sicer moram priznati, da me prijetno presene?a prepoznavanje robov vozi??a tudi ob slabi vidljivosti, a vendar.
@Boss: v primeru odpovedi senzorjev je treba prevzeti nadzor ali pa se avto samodejno ustavi ob robu vozi??a. Ni? ni nepokvarljivo, ?e vedno pa bistveno bolj zanesljivo kot ?lovek.
PS.: v zadnji ?tevilki ?ivljenje in tehnika so predstavljene zanimive eti?ne dileme za samovoze?e avtomobile: pred avto sko?i otrok: ali zavreti in zaradi prekratke razdalje otroka zbiti, ali zapeljati iz ceste v bli?njo ograjo in ogroziti voznika?
Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi, en od njiju ni uporabil pravega materiala (ali napa?no obdelal povr?ino), prihajalo je do prekomerne obrabe. Preden se je te?ava ugotovila, je prihajalo do zama?itve oljnega filtra - pri?gala se je lu?ka za prenizek tlak olja.
Kolikor mi je g. Majes pojasnil, Mazda servis ob rednem servisu od?ita padec tlaka preko filtra olja in ?e je previsok, zamenjajo odmi?ne gredi - vse v garanciji, seveda. Te?ava se pojavi dokaj hitro in je pri servisu na 40.000 ali 60.000 km ?e zaznana. Avto ima garancijo 5 let oz. 150.000 km - ?e se kolikor toliko vozi...
Sem ?el gledan na nem?ko stran mobile.de in je trenutna najvi?ja kilometrina 231.000 km. Upam da motor vseeno zdr?i kaj ve?.
Avtomobili so na trgu 4 leta, torej je delal preko 55.000 km letno. Malo je M6 tretje generacije, ki bi imele ve? kilometrov - pa ne zaradi (ne)vzdr?ljivosti motorja.
To me spominja na stand-up Seinfelda o varnosti o avtomobilih; je izjavil, da bi vsi vozili varneje, ?e bi imeli v volanih namesto zra?nih blazin 15cm rezila...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne vem koliko je kriterij poraba, a CX-3 ti bo ?e zaradi oblike pila ve? kot primerljiva 2 ali 3.
100 ali 120 KM? Po avtocesti se bo? z obema vozil, vendar je odvisno s katero hitrostjo se namerava? premikati. Za (ve?inske) vo?nje 110 km/h je 100KM zadosti, za 130+ km/h bi se sam raje odlo?il za 120 KM
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani