Prav zanima me, ?e so v "tovarni" oziroma tam, kjer testirajo te radarske tempomate na vozilih, testirali delovanje tudi v megli in kako se je zadeva izkazala v praksi....sigurno je slab?a "vidna" pot.
Uporabi drug kanal, ala uradni dopis priporo?eno po po?ti, ne pa email.
Zakaj ?e? Sem sodoben ?lovek s sodobnim vozilom in uporabljam sodoben na?in komuniciranja. ?e pa tega pri MMS niso zmo?ni, naj zaposlijo kader, ki bo zmo?en tega "napora" - odpisovanja na elektronsko po?to.
?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?
Radarski tempomat na Mazdi deluje res zelo dobro. ?koda je le to, da se ga lahko aktivira le pri 30+km/h.
Bi bilo fajn imeti ta radarski tempomat, ki omogo?a vklju?itev le tega ?e od 0km/h in avtomatski menjalnik hkrati- sredi mesta v koloni vozilo vozi samo nastavi? hitrost na tempomatu 60km/h in samo sedi? in gleda?, kako lepo sam pelje!
Ta "Adaptive Cruise Control" omogo?ajo nekatere znamke, zgleda pa tako:
V?eraj sem bil na servisu zaradi navigacije. Poslal sem jim tudi vse te video posnetke in sedaj ?akamo na odgovor iz "severa".
Danes spet "Loading navigation".... sploh se mi ne da ve? snemat, slikat oziroma dokumentirat.... bo povsem dovolj to, kar sem ?e posnel in objavil.
Samo toliko v vednost, da se le nekam premika naprej
Sicer pa mi iz MMS do danes niso ni?esar odpisali. Minilo je to?no 30 dni od tega, ko sem jim nazadnje pisal na e-mail naslov. Toliko o resnosti zaposlenih na sede?u tako "presti?ne" blagovne znamke, katera se ?eli uveljavit v EU in Sloveniji.
Morda delam komu krivico, vendar zame so na MMS izpadli popolnoma neresni, saj je to ?e tretji e-mail, na katerega mi niso odpisali v teh 16 mesecih, odkar imam njihovo znamko
Tudi nobenega dopisa na dom nisem prejel, kar mi je bilo obljubljeno s strani gospoda L.S.. Ta dopis naj bi prejeli vsi lastniki novej?ih vozil Mazda z vgrajenim laserskim tempomatom. Z njim bi "la?je" prepri?ali prometno policijo, da je vozilo opremljeno s tako tehnologijo, katera lahko vpliva na meritev hitrosti z njihovimi "pi?tolami". O temu sem pisal tudi na drugem forumu in vas obvestil o temu. Dvomim, da je kdo od lastnikov Mazda prejel kakr?enkoli dopis oziroma potrdilo.
?e ko sem imel Peugeot-a, sem vedno in takoj prejel odgovor predstavnice za Slovenijo. ?e ne drugo, mi je vsaj odpisala, da bo pridobila odgovore na moja vpra?anja in mi jih posredovala in to se je seveda tudi zgodilo.
Pa ?e ?enska je, katera se ni najbolje spoznala na tehnologijo, ampak se je zame kot stranko pozanimala in mi posredovala odgovore
V dana?njih ?asih nekateri damo VELIKO na sam odnos do stranke, a tega se nekateri ?al ?e ne zavedajo.
?e tako imajo nezadovoljno stranko, katera ima razne te?ave z njihovim izdelkom, potem se pa ?e ignorantsko obna?ajo do nje - je to normalno? Zame nikakor in tu je Mazda z moje strani prejela en VELIK minus ter pustila grenak priokus
Kamo - na servisu lahko odpravijo omenjeno te?avo.
Pri meni se je izkazalo, da jo odpravijo tako, da ponovno namestijo isti zadnji SW in tako "povozijo" vse, kar ima? gor. Prakti?no se MZD obna?a, kot bi bil "iz tovarne".
To je vse lepo in prav, ampak v praksi zadeva dela nekje 2 tedna brez te?av - potem se pa za?ne vse ponavljat (loading navigation, razni "fle?i" med navigiranjem - ko navigacija dela seveda, zgubljanje zemljevida - prikazuje samo mojo lokacijo, cest in stavb pa ne...).
Govorim zase, saj so mi ?e 3x name??ali zadnji SW in je vedno bilo isto.
Morda zaradi tega, ker si shranim 2 ali 3 priljubljene radijske postaje; morda zaradi tega, ker si shranim okoli 5 destinacij pod priljubljene; ker uporabljam USB klju?ek z 8GB glasbe....skratka - ne vem zakaj do vseh teh "motenj" tega prihaja. Morda niti oni sami ne vejo.
vidim, da bom jaz kar na stari verziji ostal, ker mi dela trenutno super.. v sredo imam servis in jim bom prepovedal delat update
?e nima? SD kartice potem verjetno ne bo? imel takih te?av.
Tokrat je bilo zadnji?, da smo poskusili z novo namestitvijo zadnjega SW in ker ?e vedno ni ni? bolje, grem naslednji teden na servis, da se dogovorimo kaj in kako.
Dosti imam tega, da 3 dni dela, potem pa ne dela ve?. Potem spet 2 dni dela, naslednji dan slet ne ve?.
Na servisu pravijo, da ne morejo oni sami odobrit menjave MZD. Menjavo odobrijo iz Nem?ije.
No, toliko o temu, kako pregledni (z veliko napisani) so podatki in koliko se ob son?nem vremenu, kot je bil danes, vidijo podatki na HUD (svetilnost je bila nastavljena na MAX):
Ostale voznike Mazda 3 bi pa vpra?al, ali se tudi pri vam redno in vedno dogaja, da ko je zadnje ?ipo "zmrznjeno" in ko vklopite taljenje zadnje ?ipe, da se zgornji del nikoli ne "odtali"?
Pri moje je tako, da se nekje 80% odtali, ostalih 20% pa nikoli. Danes sem se 30 minut peljal v slu?bo in takoj ob zagonu vozila sem seveda vklopil odmrzovanje zadnje ?ipe... nekje po 25 minutah se izklopi in vedno, ampak res VEDNO ostane tako, kot je prikazano na sliki (ko je zunaj sneg ali led, se tudi po 30 minutah vo?nje na temu delu ne odtali, v kolikor ga sam pred vo?njo ne odstranim):
Mogoce so pa to pustili zato, da lahko dodas se kaj lastnega... recimo za ZMAJ-a kaksen gumb za preklop na LPG
Hahahaha dobra
Gumb za odpiranje prtljaznika pa bi prisel v postev le, ce bi ilo odpiranje prtljaznih vrat elektricno... Ker kaj ti nuca, ce je gumb za odpiranje, ce moras za zapiranje vstat iz avta in se sprehodit... Recimo ko pomotoma pritisnes na gumb...
Zapreti prtlja?nik zna vsak, odpreti pa ne ravno vsaj v mojih primerih je tako
Hvala za preverbo - o?itno so res odstranili mo?nost izklopa ASF.
Hm... lahko bi vsaj kaj drugega dali kot nadomestek, ne pa pustili prazen in nezaseden gumb ima? avto z MAX opremo, tako pa zgleda, kot da bi lahko ?e nekaj dokupil pa nisi
Evo takoj ena ideja - lahko bi dali gumb za odpiranje prtlja?nika z notranje strani, v kolikor ga na novi 6-ki ?e ni
Vem, da tvoja 6-ka ima vse - tako kot moja 3-ka, ampak nekaj so pri novi 6-ki umaknili in ne morem ugotovit kaj to?no? Tudi nova CX-3 ima najve? 5 tipk.
Videl sem ?e veliko video posnetkov na YT z Revolution Top opremo in niti en ni imel vseh 6 tipk.... vedno je spodaj ta srednji bil prazen
Morda so umaknili mo?nost, da uporabnik izklopi ASF? :ne vem:
p.s. - sem popravil sliko v mojem postu, tako da je sedaj pravilno vidno.
1. Moja Mazda 3 ima pri opremi Revolution Top vse tipke.
?e pogledam pri novi 6-ki z enako opremo Revolution Top, na vseh video posnetkih in slikah, ena tipka manjka - spodnja srednja:
Morda kdo ve zakaj, saj ima vozilo vso mo?no opremo?
So kaj od opreme odstranili in pustili gumb prazen - za "okras"?
2. Na veliko posnetkih na YT sem videl, da imajo nekatere nove 6-ke pri?gane sprednje DRL lu?i in hkrati tudi zadnje - so morda spremenili funkcionalnost in se na novih vozilih Mazda lahko aktivirajo sprednje DRL in hkrati tudi zadnje LED lu?i?
Pri moji 3-ki je tako, da ?e imam po dnevi nastavljeno na AUTO - svetijo samo sprednje DRL, zadnje pa so ugasnjene. ?e pa prestavim ro?ico na "lu?i", se pri?gejo zadnje LED, hkrati se v kabini vse stemni (no?ni na?in), poleg tega pa se sprednje "dimajo" oziroma svetijo zelo zelo malo.
Pri novi 6-ki (pa tudi pri novi CX-3) iz video posnetkov na YT je videt, kot da deluje na enak princip kot pri moji 3-ki, s tem da se DRL ne "dimajo" in svetijo z enako mo?jo, kot ?e bi svetile samo sprednje DRL.
Ima kdo kaj ve? info? ?e je temu res tako - potem je to zmaga! ?e sedaj mi ni jasno, zakaj se sprednje "dimajo", ko ro?no prestavim na "lu?i" oziroma ta "srednjo" mo?nost. Rad bi, da se sprednje nikoli ne "dimajo" in rad bi imel hkrati aktivirane tudi zadnje LED lu?i, pa trenutno to ni mo?no
Btw, a ma kdo probleme s coming home / leaving home lu?mi? Jaz imam vse to vklopljeno in se mi v temi lu?i ugasnejo takoj ko odprem voznikova vrata. What gives?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj res - laser je za SCBS
Prav zanima me, ?e so v "tovarni" oziroma tam, kjer testirajo te radarske tempomate na vozilih, testirali delovanje tudi v megli in kako se je zadeva izkazala v praksi....sigurno je slab?a "vidna" pot.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani