Seveda je padla prodaja, saj so skr?ili paleto na minimum. Mislim res ne rabi? bit niti Einstein niti Zweistein, da manj?anje palete pa res ne bo dvignilo prodajo. Poleg tega se je ?estica postarala, ki je bila neko? vle?ni konj prodaje. Trojka je pri?la v salone prvi? pozno in drugi? z osnovno motorno paleto. Poleg tega so jo predstavili tako mla?no, da je marsikdo dobil ob?utek, da je samo za zapolnit zanimanje do CX-30 in ni? ve? kot samo to.
Poglej primerjavo, kaj si lahko kupil pri Mazdi pred 10 leti:
1. Mazda 2
2. Mazda 3 HB
3. Mazda 3 sedan
4. Mazda 6 HB
5. Mazda 6 sedan
6. Mazda 6 kombi
7. Mazda 5
8. RX-8
9. BT-50
10. MX-5
11. CX-7
prakti?no je bila prisotna v vseh segmentih torej za vsakega kupca.
kaj pa danes
1. Mazda 2 (napovedujejo ukinitev)
2. Mazda 3 HB
3. Mazda 3 sedan
4. Mazda 6 sedan (napovedujejo ukinitev)
5. Mazda 6 kombi (napovedujejo ukinitev)
6. Mazda CX-3 (napovedana ukinitev - menjala jo bo CX-30)
7. Mazda CX-30
8. Mazda CX-5
9. MX-5
predvidena paleta za 2021
1. Mazda 3 HB
2. Mazda 3 sedan
3. Mazda CX-30
4. Mazda CX-5
5. MX-5
Mazdin dele? bo padal ?e naprej, ker v segmentu SUV-ov, kjer so najbolj dejavni bodo imeli preveliko konkurenco ostalih proizvajalcev. Po moje bodo posku?ali nekaj na silo in sicer najprej s hybridi potem pa ?e z elektri?arji ampak po moje bo prepozno in bojim se, da se Mazda tokrat ?al ne bo zmazala. Niti poskus v premium segmentu ji ne bo pomagal.
Nisem ?rnogleda ampak ?al realist in mi je ?e kar malo hudo za znamko, ki mi je res maksimalno v?e?.
Glede na spodnji ?lanek ni vse tako ?rno, kjer napovedujejo novo Mazdo 6. Zanima me, ali za debato o ukinjanju ?estice stojijo kakr?nikoli realni dokazi?
Zanima me ali obstaja PID, kjer bi lahko videl kilometrino za posamezno DPF regeneracijo? Na primer, sam sem nabral do sedaj 249 regeneracij (povpre?je mi tako prinese 300 km/regeneracijo). Sedaj pa bi ?elel videti neko grafiko (trend), kjer bi bila prikazana kilometrina na posamezno DPF regeneracijo od za?etka (1-249). Sicer uporabljam Torque app. Hvala za odgovore.
Jaz samo telefon vstavim v nosilec in je ze priklopljen... pa se bojazni ni, da bi med voznjo kam padel ... To, da ni brezzicno je OK... ker ce uporabljas telefon za navigacijo, se baterija kar hitro sprazni ... Fino bi pa bilo,d a bi imel obe moznosti ...
Da bi bilo to skodljivo za baterijo pa ze dolgo ne velja vec...
Priklapljanje s kablom bi dejansko bilo tudi meni zoprno, ker imam sedaj telefon lepo v torbi in mi ga v avtu sploh ni potrebno jemati ven (pove?e se preko bluetooth-a, ki je vedno v standby in to je to). Kabla bi se sicer lahko znebili tudi z brez?i?nim polnjenjem, kar nekateri avtomobili ?e omogo?ajo.
?koda bi bilo ukinit najlep?i karavan na tr?i??u,res ?koda. Ko Mazdi upe narediti lepega karavana potem pa bi ga ukinli,vpra?anje res,?e ga bodo,?e pa potem pa gotovo zaradi premale prodaje! Lp. Zoom zoom.
Tale debata o ukinjanju srednjega razreda karavanov pri Mazdi je v stilu "fake news", ki se kar raz?irijo brez zanesljivih virov in dejstev o tem, kaj je res.
Malo me je zmotila objava v Mazda magazinu ?t. 2/2018 na strani 27 z naslovom "Pri Mazdi brez kompromisov", kjer se hvalijo, da pri Mazdi niso ubrali bli?njic tako kot pri nekaterih ostalih proizvajalcih in imajo vsi LED ?arometi sistem za ?i??enje ?arometov.
To seveda ni res, moja Mazda 6 2015 ima LED ?aromete brez pranja, tako da so tudi pri Mazdi o?itno ubrali bli?njico
No ni fora v olju. Dejstvo ki sem ga izpostavil je to, da bi nekdo ?elel gledati moje strokovno delo. Glede na to, da ste pravnik, kako bi vam bilo v?e?, da bi laik ?elel biti ves ?as zraven vas in brati, gledati, kako obdelujete njegov primer za sodi??e recimo?
Absolutno se strinjam. Ve?ini ljudi ni v?e?, da jih nekdo opazuje (kontrolira) pri delu. To je menda vsakemu jasno. Kot re?eno, od kje ta potreba po kontroli, je pa drugo vpra?anje. Nekateri imajo slabe izku?nje, nekateri so "control freak-i", nekateri so paranoji?ni, nekateri so...
So pa nekateri servisi elegantno re?ili problem s stekleno steno, kjer racimo pije? kavico in ima? pogled na to, kaj delajo s tvojim "dragocenim" avtomobilom :-)
Ta strosek je verjetno vstet pri ceni olja... Ampak ce ga prineses sam, bi bilo prav, da ga tudi sam odneses ...
Kaj pa vem. Ne moremo opravi?it tak?no mar?o z ekolo?ko recikla?o. Kar se mene ti?e, ga lahko tudi odpeljem na Petrol v kontejner za recikla?o, kot recimo naredim za olje pri kosilnici.
Tisti, ki olje prinesete s seboj... Ali potem staro olje tudi odnesete s seboj in ga sami ekolosko reciklirate? Ker te zadeve se pomoje naceloma tudi placujejo...
Jaz sem bil ze zraven, medtem, ko se je izvajal servis... ampak ne zato, da bi gledal komurkoli pod prste ali da bi gledal, kaj pocnejo... ampak zato, da sem malo pocvekal s serviserjem ... Vecinoma pa, ce ze pocakam, da naredijo servis, raje grem na kavo ali pa se vsedem v salonu in malo pobrskam po spletu ... ali pa kaksno recemo se s prodajalcem v salonu ali sprejemnikom na servisu ... Nikoli pa nisem eksplicitno spraseval, ce sem lahko zraven med servisnim posegom... ker niti nimam pojma o tem, kaj dela ... Vidim pa recimo, da "redni servis" ne pomeni samo menjave olja in mogoce se kaksnega flltra, kot si nekateri to predstavljajo ... To ni vec Jugo, stoenka ali katrca... kjer res ni bilo kaj drugega za naredit ...
Za ekolo?ko recikla?o olja in ostalih "odpadkov", ki nastanejo pri servisu poskrbi izvajalec storitve, stro?ek pa kot vedno pla?a naro?nik storitve. Ne vem, zakaj bi bilo to kakorkoli povezano s tem da prinese? olje s sabo, saj servis ni zastonj in menda je jasno, da so tak?ni in druga?ni stro?ki v?teti v kon?ni ra?un. Pri Oplu so recimo imelo posebno postavko na ra?unu za ekolo?ko ravnanje z odpadki in je bilo nekje v rangu 5 - 10 EUR.
Se pa strinjam, da je mote?e, ?e te nekdo "kontrolira" pri delu. Kdo in kaj je kriv za tak?no potrebo po kontroli pri Slovencih, je pa verjetno debata o kuri in jajcu.
Jst sem bil vedno zadovoljen z servisom v BTCju. Si pa ne predstavlam, da bi k meni v lekarno prinesel recept za zme?at mazilo in zahteval, da bi bil zraven med izdelavo. Pomojm bi te kr po zdravju vpra?al
Se strinjam, da se je uveljavila v Sloveniji nenavadna praksa, da s sabo prinese? olje. Vendar so si za to do neke mere krive tudi sami servisi. To je moja prva Mazda in pri prej?njih znamkah nisem nikoli s sabo prina?al olja. Ko pa so mi pri prvem servisu na moji Mazdi zara?unali 25 EUR na liter, sem jih pa? naslednji? vpra?al, ?e lahko prinesem olje s sabo. Rekli so, da brez problema. Se mi zdi, da je politika vsaj nekaterih servisov tak?na, da raj?e zara?unajo zasoljeno ceno olja nekaterim strankam, preostalim pa? dovolijo, da prinesejo 3X cenej?e olje s sabo. Volk sit in koza cela.
Pa verjamem, da pri ve?ini ljudi niti ne gre za denarno komponento, bolj za to, da iz principa sam sebi ne dovoli? da bi pla?al 300% mar?o.
?e moje izku?nje z Mazdo 6. Do sedaj vedno na Interclass, kjer lahko spremlja? servisiranje prek steklene stene. Odnos serviserjev korekten/profesionalen, brez problema lahko s sabo prinese? olje. Skratka pohvalno.
Nekaj dni nazaj sem sedel v novi Mazdi6. Krasen avto, nekaj me je pa zelooo zmotilo. In to je sredinska konzola. Na pogled je zelo lepa, ko se jo pa dotakne?, katastrofa, vse se maje, premika? jo lahko za skoraj 1 cm levo/desno med sede?i. Tudi pri Mazdi3 je ta konzola bolj tako tako, ampak na 6ki je pa ?e slab?e. Se mi zdi da si tak?ne bedarije na tak?nem rangu avtomobila nebi smeli privo??iti. V bistvu ?e na nobenem avtu, tudi veliko ni?jega razreda nisem zasledil, da bi bila sredinska konzola tako slabo narejena kot pri Mazdi3 in 6.
Zmotil me je tudi naslon za roke, ki se ne da v nobeno smer nastaviti.
Pa kdo ima Mazdo3, naj pogleda kako je narejena zadnja klop... Kot da bi bila pritrjena samo na sredini. pri vratih jo lahko dvigne? za cca. 15 cm... Najprej sem mislil da na moji manjka kak?en pritrdilni element. potem sem pa gledal ?e druge trojke in sem videl da je na vseh isto.
Za nekoga so to brezvezne malenkosti, meni pa neumno ?paranje centov...
Lp
Ne vem, po 7.000 km na ?estki, ?e nisem opazil, da bi se sredinska konzola kakorkoli premikala
Vem, da je bilo veliko govora o tem, da imajo Mazde 6 (dizli) starej?ih generacij serijsko vgrajen dodatni grelec motorja (Webasto). Zanima me, ?e kdo mogo?e ve, kako je to pri Mazdah 6 III generacije?
Kar se ti?e to?ke 10, v zvezi z: "Loading navigation" problemom, naj dodam, da sem imel sam na za?etku (Mazda 6, 2015) podoben problem (nastal je, ko sem vzel SD kartico ven in jo priklopil na ra?unalnik, da sem naredil backup). Zadeva je dejansko precej problemati?na, saj naredi navigacijski sistem prakti?no neuporaben. Problem sem re?il tako, da sem resetiral celoten sistem (pri v?ganem avtomobilu). Od takrat naprej deluje bp in tudi po zadnji posodobitvi map nisem opazil nobene posebnosti. V kolikor bo? imel probleme z navigacijo ?e naprej, bi jaz zahteval menjavo sistema pod garancijo, ki nenazadnje stane kar nekaj denarja...
P. S. Novo Mazdo 6 uporabljam cca. 3 mesece (4300 km) in do sedaj nimam omembe vrednih pripomb oz. te?av, ki niso bile re?ljive. Vsaka vo?nja mi ?e vedno privabi nasmeh na obraz :-)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede na spodnji ?lanek ni vse tako ?rno, kjer napovedujejo novo Mazdo 6. Zanima me, ali za debato o ukinjanju ?estice stojijo kakr?nikoli realni dokazi?
https://www.motor1.com/news/348831/mazda-inline-six-new-platform-confirmed/
Povezava za deljenje
Deli na druge strani