A mi prosim en razlo?i ali imamo tok butaste kontrolorje, da bi se kar nazaj do vrtojbe in razdrtega peljal ali sem jaz naj.......
Danes od Benetk se peljem domov, in kontrola DARS na Vrtojbi in Razdrtem. Na obeh ata z dalnjogledom in se en poleg, na Vrtojbi ?e svetlo, na razdrtem ?e mrak...
Jaz pridem domov in doma nevede ugotovim, da imma ?e modro vinjeto, ta roza pa v predalu....
Ali imajo kontrolorji daljnogled/foto varianto in te poslikajo al so res totalno de......???????????????????
V obeh primerih ni bilo avta pred menoj
Mogo?e je bil pa barvno slep in ne lo?i barv. Verjetno to ni bil pogoj za delovno mesto
tako poceni v nemciji ne dobis nobene 232hp, sploh ne s tako malo KM.
i want one so SO badly.
Teli km so vsi mal sumljivi, v slo sploh. Ene 70% jih ima kilometre od 60 do 80k. Pa kot berem na tujih forumih ravno pri 70k km se pojavijo problemi z motorji
En tipi?en primer Avstrija - Slovenija. Na firmi v Avstriji smo dobili predra?un za zunanje ?aluzije z monta?o od Slovenskega izvajalca in od Avstrijskega, pa je bil Avstrijski za 500? cenej?i pri vsoti 19k?.
Delavec pri Slovenskem zaslu?i 750? (580? na pla?ilni), delavec pri Avstrijskem pa 1300? (vse na pla?ilni).
Zakaj lahko Avstrijski delodajalec da delavcu vi?jo pla?o, kot Slovenski pri istem izkupi?ku?
Zato, ker je verjetno prevelik aparat (preve? administracije in premalo rok, ki prina?ajo denar), potem je tukaj ?e g. Direktor, ki si mora privo??iti veliko hi?o, dobre avtomobile, drage ve?erje, hi?o na morju in v hribih, stanovanje za ljubico, .....
V prej?nji firmi, je tudi g. direktor izmaknil iz firme neko vsoto denarja. Kar se je izvedelo, ko smo hoteli na sodi??e, da bi dobili svoje pla?e. Seveda, je g. direktor pri?el na obravnavo z berglami, kot da je nek ubogi in si je po?kodoval noge. Dan prej so ga pa videli, kako normalno hodi okoli. Skoraj pol leta smo ?akali na zadnje 3 pla?e in odpravnine, vsako mese?no obljubljanje, sej bo, sej bo. Ta mesec 100% da je on dobil neko slu?bo in bo tam vzel puf za na?e pla?e. Ne vem kako se je potem na koncu, v slabem mesecu na?el ves kapital za na?e pla?e, prej pa pol leta ni?. Sej ne re?em ni?, pla?e smo imeli dobre, ?e posebej za mojo prvo redno zaposlitev, sedaj lahko samo sanjam o taki vsoti. Samo delali smo pa tudi in ni bilo veliko kak?nega zabu?avanja, ter gledanja v zrak.
Opa?am pa v ve? firmah, je recimo da 1/3 delavcev, ki samo godrnjajo, pizdijo ?ez vsakega, ki je samo eno mesto vi?je od njega. Ponavadi so taki tudi najve?ji lenuhi, dela sam tolk, kot more. ?e to najraje koga drugega nategne, da za njega naredi. Da bi pospravili za sabo je malo verjetno, raje ?e zanala?? bolj razme?ejo..... Tak?nemu, bi dal takoj nogo. Da bi naredili nekaj za dobro firme, si raje izpahnejo ramo. O napredovanju no?ejo tudi sli?ati, raje 20 let propadajo na istem delovnem mestu.
A Grand Tourer Injection (from Italian Gran Turismo Iniezione) - almost always abbreviated to GTI or GTi - is a fuel-injection car model variant. Traditionally used of Grand Tourer cars, the term is now applied to various hot hatchbacks, even though they do not have the luxury traditionally associated with Grand Tourers.
Predlagam, da pokli?e? ali se oglasi? na LPP in povpra?a? kako je z tem. Ne verjamem ?e obstaja kak posebej papir za to. ?e pa ne bo ?lo druga?e, pa si nekje sposodit X feltne z isto dimenzijo in tiste vpisat.
Odvisno, kaj je prej?nji lastnik delal z avtom, ker teli na?i stari mlin?ki imajo vsi ?e nad 200k km in verjetno ve? lastnikov, kot je prstov na eni roki. Mrzla turiranja, vo?nja z starim ali pomanjkanjem olja, zakuhal, ..... Vse to pripelje do nekih pove?anj toleranc in zato olje lepo papca.
RX-8 ima pa ?e tko tak sistem, da vbrizga malo koli?ino olja direkt v izgorevalni prostor, za dodatno podmazovanje tesnila rotorjev.
Se pa tudi na?i ?estaki lepo vrtijo na okoli 7k obrati in takrat pa mora nekaj malega olja tudi po?gat
Po 5 minuti ka?e razli?ne postopke kako se zalaufa. A je to neka tista fora, da se na vsake toliko ?asa motor "prepuca"?
Zalavfat ga mora? brez gasa, druga? ga zalije. Pa mislim, da je pol postopek naprej kako ukrepat ?e ga zalije. Seveda pa samo predvidevam, ker ne znam japonsko.
Aha, no ker avtomatika mam in moram re?t da je zakon. DSG avtomatiziran je pa v bistvu klasi?ni menjalnik samo da je pa? mehansko ra?unalni?ko voden, ?e se ne motim
Mislim, da se moti?. DSG je avtomatik z dvojno sklopko in ni ni? podoben klasi?nemu menjalniku
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam a nima mal preve? znucane sede?e za 27k km?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani