Firma, ki pobira denar od VWja za ogla?evanje, bo jasno napisala kaj tak?nega Je pa ta gonja ICE vs. Elektro v bistvu kar sme?na, kot da bi se ljudje prepirali a je bolj? priklopnik al pa roadster.
Mora? biti pa res bumbar da uni?uje? motor in zavore na klancu dol....?e mam jaz to vklopljeno mi non stop tapka po bremzi, ?e posebej ?e ima? bremzarja pred seboj. Bolj pametno za vse je da enostavno da? v ni?jo predstavo in vi?je obrate....
?e bodo zdr?ale tri leta ali tri leta pa dva meseca mi neke hude razlike ne bo naredilo. Mazdine zavore itak ne dr?ijo dolgo. Se mam z bolj?imi stvarmi za sekirati v ?ivljenju - avto mam da se z njim udobno vozim in ne da ga uj?kam kot dojen?ka.
Ja eni ste zreli za samovoze?ne?e ze zdajle ... *globok vzdih*
Jap, komaj ?akam. Tesla Model S na ?alost nima dovolj dosega za poti kot jih trenutno delam. Buljenje v rit enega drugega avta par ur pa ni glih najbolj?i na?in zapravljanja ?asa, ?e posebej ker sistemi kot MRCC bistveno hitreje reagirajo in to?neje sinhronizirajo hitrost.
Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?
Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?
Men bi se na avtocesti brez MRCC verjetno do zdaj ?e zme?alo. Uporabljam ga prakti?no cel ?as, v mestih pa se mi ni zdel tako uporaben glih zaradi 30km/h omejitve in zaradi tega da pa? dokaj redko vozim v koloni, ki ne rabi zavijanja in zaviranja.
Drugje kjer pride prav je pri cijazenju po magistralkah, ?e posebej dol po bregu. Kar sam po?as zavira in je bistveno manj naporno voziti.
Kickdown je nekaj drugega (vedno je tista sekunda dokler ne vrze v nizjo prestavo in potem leti, z gumbom S pa si "ready to go" brez unega zaostanka
Prav nobene sekunde zaostanka ni. ?e hitro pritisne? plin (tudi ?e ne do kickdowna) bo menjalnik menjal bistveno pozneje (pri rde?em polju) kot ?e pritisne? plin po?asi.
Kako si ti predstavlja? da bi "S" bil kako druga?e "ready to go"?
po slikah sode? in opisu opreme .. razen, ?e sem se zmotil in je pri spodnji sliki, sport mode, tisti gumb zgoraj. Je pa ?udno, da bi bil drugje pozicioniran, saj sta avtomobila isti letnik.
Em, a je ista ma?ina? G120ke in dizli sigurno nimajo Sport gumbeka. ?e se prav spomnim ga imajo samo 2.0 165HP in 2.5L ma?ine v ZDA.
Druga?e kaj stvar naredi je da za?ne avto "vle?i" prestave da je bolj ?porten ob?utek. Meni osebno je stvar precej nesmiselna, ker itak vse Mazde pazijo na to kako pritisne? plin in bodo za?ele ?portno menjavati ?e hitro pohodi? gas.
Pri nas je niso prodajali, samo Mazda ima zelo ?udne ideje kaj se prodaja po dr?avah (v ?vici recimo Rev. Top modelov sploh ni! O.o). Tako da v Nem?iji bi ga gotovo lahko prodajali (v kon?ni fazi Ameri dobijo 2.0L model samo v 165/Auto izvedbi).
1. Oprosti, ne razumem tvojega odgovora. Govori? o debeli bukli v pdf datoteki, ki sem si jo pred ?asom s tega foruma potegnil na ra?unalnik ali si to debelo buklo dobil v fizi?ni obliki od prodajalca, ko si kupil avto? Meni so namre? dali samo "kratka navodila".
Aaa sori. Ja jaz sem dobil debelo 700 stransko bukvo v mapci ki je zasedla ve?ino sovoznikovega predala.
Tako je ... tista stran se zapre prej, da se sprosti promet v BTC iz smeri obvoznice - pa sej mora? ti to vedet, saj se tam dnevno vozi?. Ampak to sploh ni bistvo - vse tiste ovce iz videa so ?le pri rde?i ?ez cesto. A je res tako te?ko po?akat tistih 15 sekund, pa da ti pamet stane kolk je folk nor, pol pa ima ?e jajca, da ti pizdi in ti neki maha. ?e bi pri?lo do nesre?e sem prepri?an, da bi vsi teli idioti trdili, da sem prevozil rde?o in da so oni ?li ?ez pri zeleni, saj so vsi avti, ki gredo iz mesta ?e stali pri rde?i.
Daj model no, po gasu si stisno ?ez rumeno in skoraj zaklal nekoga. A ti pa nisi mel faking 20 sekund ?asa da bi pri rde?i po?akal? Drugo bi bilo ?e bi ti folk res pred avto skakal pri zeleni.
Mislim da pri nas vsi raje kupujejo neopremljene karavane kot pa polno opremljene trojke Mislim da nisem videl ?e nobene druge Rev. Top trojke v Sloveniji.
Sej sem reku da imate prav. Pa? vsi se vozite z 6 litri porabe, pa ?e zmeraj je vsaka tretja mazda na plin. Hmmm...
?efica ima mazdo 2 2.0 bencin. Mestna poraba 9litrov po ra?unalniku. Bom ?e slikak ?e mi uspe. Sodelavec imel na testu trojko pod 8 ni ?la pa ni nek divjak. Je raje hyundaja vzel. Tako da ne govorim nekaj na pamet.
Pa res hvala bogu da ni mazda bmw.
Verjetno je razlika v tem da ne govorimo samo o mestni porabi. Ja, v Ljubljanski gu?vi in jajcarjenju po metrih je tudi moja ?rla okoli 8L/100km, kar nekako ni ?udno za noben tak avto. Na magistralkah in avtocesti je pa poraba pa? bistveno manj?a.
Dragon: Na vsak na?in pojdi na testno vo?njo z G100 preden jo kupi?. Jaz sem jo probal in mi je bila grozljivo prepo?asna (na AC je mela probleme prehitevati karkoli preko 110km/h). Vem da jo tu par ljudi ima in so bili zadovoljni za regionalke. Tako da jo v vsakem primeru preizkusi in se odlo?i sam, da ne bo potem razo?aranja.
(In ja, G120 je ista ma?ina kot G165, le elektronsko je omejena. Do cca 3000rpm ima isti navor, potem pa jo elektronika odre?e. Men avtomatik pije okoli 7L/100km in nisem var?en voznik. Zdaj po ?vici kjer so ni?je omejitve je povpre?je bli?je 6,2 )
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno bo treba dodati DRM ?ip za Apple in popraviti te?ave z napajanjem za Auto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani