Mah to prelagajo odgovornost iz enega na drugega, nihče pa ne-ve-da imaš po pogodbi videno kupljeno uradno 3 mesece garancije oziroma uveljavljanja pravic.
Nudijo zavarovanje vitalnih delov za 1 leto (no takrat so), ne vem, meni avto laufa že 5 let, potrkam po lesu.
Ne vem če si kdaj uveljal zavarovanje.
Lahko ti povem za Posche Slovenija zavarovanje, ki je sklenjeno posredno pri Triglavu.
Na 2.5 leti starem BMW-ju se je vsul zadnji diff.
Prišel Triglavov izvedenec in zavrnil zahtevek, ker se tak fejst ne more uničit v 3m od nakupa. Torej je bilo pred sklenitvijo zavarovanja.
PIA je imel zapisnik, da je pred prodajo diff mastil in je uradni servis obrisal, kot je navodilo proizvajalca. Torej uradno ok. Kdo je tu nor?
Torej se je stranka obesila na to, da ali so ji prodali skrito napako ali pa je šlo v dodatni garanciji. Naj odpravijo in se na to zmenijo med seboj.
Avtu so menjali diff v roku 15 dni z nadomestnim avtom za te dni. Prva ocena je bila 2 meseca. Spet je bilo potrebno pokazati na zakonodajo.
Če bi lastnik naredil eno napako v postopkih, bi se lahko pod nosom obrisal. Rešilo ga je le dobro poznavanje zakonodaje in pošiljanje vseh dopisov v skladu z njo.
Toliko o garancijah. Niso ravno tako dobre, kot jih tržijo.
Prodajalec mi je poslal dokazila o servisih za Hondo crv, 2.0 bencin, letnik 2017, prevoženih 75.000 km. Se vam zdi primerno servisiran oz. bi kupili tako servisiran avto? Meni se zdi, da so bili servisni intervali malo predolgi, tudi na 2 leti in 20.000 km.
Hmmm.
Večina uporabnikov vozil dela servise, kot zahteva proizvajalec in ne kod ima željo entuziast.
Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.
Nisi ga razumel.
Če se z temi EV naredi 10km na dan povprečno in z ICE 100km na dan povprečno je to razlika.....
Sprašujem pa vse to zato, ker nameravam v roku 2/3 let, kupiti Mazdo CX30, sedaj imam Toyoto Yaris, 1.5. bencinarja s 4 valji, letnik 2019 (ima vzratno kamero), avto dela kot urica brez nobenih problemov. Žal pa Toyota več ne ponuja normalnih atmosferskih 4 cilindrskih motorjev v njihovih manjših modelih (yariske delajo samo še 3 cilindrske), pravega hibrida tudi nočem imeti, nove yariske top opremljene stanejo pa isto kot Mazda CX30.
V čem je poanta da sedaj delaš paniko za konfigurator. V 2-3 leta, se marsikaj spremeni. Tudi na opremi..... mogoče celo kak novi model ali pa motor.
S 3 cilindri ni nič narobe, če ima motor dovolj veliko kubikaturo. Torej ni podhranjen.
Sam imam 3 cilindra 1.5 182 konjev in 1.6 4 cilindra 204 konje. Če imata oba hibridno turbino ni razlike v dinamiki.
Vozita se dosti bolje kot atmosferci. Hibridne turbine so pri turbo motorjih naredle še en preskok naprej. Navedel sem samo konje, tisti ki vozite atmosferske bencinarje, je boljše da navorja ne vete.
Hibrida tudi sam nisem želel, kaj šele kakešnega liternega mlinčka.
pred 2 urama je Jest napisal:
Glede vzvratne kamere je seveda možno, da je na voljo le pri višjih paketih opreme… tako kot pri vseh drugih proizvajalcih… Sem imel pred časom kot nadomestno vozilo Škodo Octavio… opreme cel kup… kamere zadaj pa ni imela… Ko si dal v rikverc, so se sicer na zaslonu kazale črte, kam imaš obrnjen volan… vendar na črnem ekranu …
Sicer ne vem, katera oprema je bila… bila pa je precej nova… stara manj kot en leto…
Za to ni informacijo, bo verjetno najbolje obiskati prodajni salon ali pa kontaktirati kakšnega od prodajalcev…
Tudi sam je nisem na Focusu plačal, pa sem skoraj vse ostalo, kar se je dalo doplačati. Ni je bilo niti v polni opremi.
Vozim avto dovolj dobro, da je ne bom plačal, če ni v paketu.
Črne črte na ekrano pa so komedija. Kaj res niso mogli vgasnit vsega, ne pa da deluje, kor da bi kamera crknila.
Tank na 100%, kot da imam Passata. Ko se 100% napolni AdBlue občasno zbluzi. Pa morejo izčprat, ponastavit in natočit 😅
Poznam takega lastnika, preden bom spet kregan o gostilniških zgodbicah.
Kolkokrat imam telefon na 100%. Skoraj vsak dan. Dobesedno zanič roba, če gre ob 100% v treske.
Tusi če je tak očutljiv, pri nalaganju. Kaj se bo šele zgodlo, ko bo sneg? 🤔 Pa bo kako ledeno kepo nabasal po bateriji => kabum. Naj dajo pol titansko plato spodaj.
V glavnem, že dolgo časa nisem kaj tu noter napisa, ampak če je res tak, potem bo bencin še naprej.
Pri meni je par let nazaj celo poklical šefa, da je dal dodatni popust....
Meni se popusti potrjujejo pri višji instanci odkar zavarujem avte. Imel sem čudno srečo in se je prvi agent ful potrudil. Od takrat se vzdržuje status quo.
Ampak ne glede na kaj, je nastavljena kapica, ker drugače bi vsi dali svojim kolegom -90%.
Pred eno uro je Janez007 napisal:
Odvisno s katere strani gledaš - dober agent mora poskrbeti tudi zase, pa da hkrati seveda ne izgubi stranke
Drži.
Ne vem pa kak deluje sistem. Ali je razlika njim v dobrobit ali samo firmi.
Ja tekom manevra izzven naselja pa gre hitrost tudi 20-30km/h nad omejitvijo, kar je z avtom z dobrim navorom z lahkoto naredit. Zato je treba imet konjažo in navor pod havbo, da prehitevanje ni stres in da si v vsakem trenutku prepričan, da bo avto opravil svoje.
To so pravila. Menda ne poznam človeka, ki bi na števec pazil med prehitevanjem. Kot sam praviš, je tudi bolj varno.
Vedno s polno hitrostjo, razen i20n, ki že pride na tako brutalno hitrost, da je nevarno izven naselja. To lahko pride na +40/50 izven naselja, tam dejansko spustim polno gas.
Če hočeš to izpolnit bo treba prekoračit hitrostin verjetno po zdravi kmečki logiki je to bolj varno kot pa če prehitevaš nekoga, ki pelje 80km/h s hitrostjo 90km/h, kar bo trajalo celo večnost.
Nisem politik.
Ne smeš prekoračiti hitrosti med prehitevanjem. Žal ne. Čeprav jo vsi.
Kaj boš policistu na radarju povedal, sem prehiteval po naselju, za to pa sem bil na 90 namesto na 50 😆
Pozor: tudi med prehitevanjem ne smemo prekoračiti dovoljene hitrosti,
Vrnimo se k hupanju. Ja meni ni všeč, me nervira, če mi kdo hupa po neupravičenem. In če me želi prehitevati, je to neupravičeno, razen če vozi s pol kole preko črte.
50. kolona vozil so tri ali več vozil, ki vozijo v vrsti po istem prometnem pasu z enako hitrostjo in v majhni medsebojni razdalji;
Torej sta 2 laha in ti kolona 😉
In tisti osl, ki mi trobi ko me prehiteva, me samo nervira. To je kot kolesarji v Ameriki, vedno ko me je prehitel se je drl zadaj: "On your left!" Ali pa: On your right!". Konec dneva sem na izposojenem treking peciklu hil že pošteno znerviran.
Še nekaj. Ali si pri svojem hupanju in prehitevanju lahov uspel ostati pod najvišjo dovoljeno hitrostjo.
Če se že držiš zakona, da hupaš, upam da se tudi tega o najvišji dovoljeni hitrosti 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj kupuje za ženo 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani