Hmm, ko sem gledal v manualu je nek tak knof z dvema avtoma in "explozijo" med njima. Zanimivo. Za accident free je pa bojda tko, da se splaca prasat, ker v nemciji nima vec tega statusa takoj ko malo bolj popraskas. Vsaj tako mi je dobavitelj predstavil zadevo. Bucke? Je za prasat kaj se je dejansko zgodilo. Je pa zanimivo, da se prodaja s tako nizko kilometrino... Mogoce je kaj na tem. Mnenje?
13 minutes ago, Shrek said:
Pa rdeče barve je...
A to je minus?? Izkljucno rdece gledam zaenkrat. Crna ne zgleda dobro na tem avtu, belih je 90% avtov na cestah, sive niti slucajno ker so tako nevidni, da ga se podnevi ne vidis, ce nisi cisto pri stvari, kaj pa potem ostane?
To so verjetno roke spredaj... to se splača popravljat, zakaj ne.
Glede el. začni iskati pri ročki žmigavcev... verjetno je kje prežulilo kable.
Sorry za pozen odgovor, zivljenje me malo povozilo. Skratka kar se pokanja tice se je izkazalo, da je Pelko moral samo odstraniti nek kovinski del, ki bojda nicemur ne sluzi in naj bi le dodatno stabiliziral zadnjo os oz. nevem kako se rece temu delu. Za elektriko je pa verjetno alternator, saj sem takrat mel vkljuceno cisto vse kar se da, od tempomata, do klime, muzike in je bilo too much. Odkar za test "sparam z elektriko" se nic takega ne zgodi, tudi luci manj migetajo, ko zapiram okno.
Ampak kakorkoli, prosil bi za mnenje glede tega avta prosim! 2014 ne dobim pod 14k, razen ce je cisto sesut. Tale je pa minimalno kilometrov 2019 za 21k! Manjka merilec pritiska v kolesih. Bi bilo fino za daljse ture ampak jbg, nemores met vsega. Slike so zmedene, ampak kolikor uspem razbrati NI usnja in elektricnih sedezev, kar je tudi kul. Jasno mi pa ni kaj je z "city emergency braking function (SCBS)" funkcijo, ki je omenjena, knofa ne levi pa ne vidim? Napacna informacija?
Se enkrat hvala vsem za informacije in potrpljenje do sedaj!
Ce bos mel aktivni tempomat opcija brez logota zal odpade 🙂
Uff ok, good to know. Hvala!
Se pa moja raketa res pospeseno poslavlja, tako da nic ne bo s cakanjem pol leta na padec cen. 😕 Zadaj v ovinkih med kolesi vcasih tako poci, da ti hrbtenico strese. Najprej je samo pocilo v ovinku in potem se enkrat ko zravnas, kasneje je blo pa ze slisat skripanje ko zavijas. Kaksna ideja? Cakam pelkota, da bo imel cas, ampak karkoli je, verjetno ni vredno popravljati in naj je cim manj na cesti...
Pa na avtocesti z dopusta so se vceraj dogajale hipne izgube elektrike, ko sem luci spreminjal (zmigavci, dolge), tako da kak ground kje zjeban, BCM konektorji, mogoce varovalke (??) ali pa kar alternator? Danes pa vse kul... 😕
O bomba! Hvala. Če pristanem na 1. faceliftu 100% počim to gor. Ali pa celo brez logota. Nisem niti razmišljal, da bi izgled avta spreminjal. To naredi 2015+ veliko bolj atraktivno opcijo.
Sicer pa gledam naprej in mi ta nihanja v cenah niso čisto jasna. 2018 za sub 20k? Barva ni lih, pa leder ma, ampak ajde, je opcija.
je tako, druga maska, eyebrows, pa še kak detajl bi se našu
Sploh nisem vedel, da se da masko zamenjat kar tko? Tell me more plz! A to moraš cel sprednji bumper menjat? A ni drugačna oblika pri lučeh, kako to pol skup paše? Samo grila najbš nemoreš menjat ker sta različnih velikosti... Help!
On 9/19/2022 at 10:01 AM, Alex said:
V bistvu obe izgledata retro in se jima že močno poznajo leta. Še posebej od zadaj je to najbolj vidno. Je pa 6-ka dobro kljubovala letom, bolje, kot konkurenca.
Samo 10 let je pa le 10 let. 😉
Meni je 6-ka še vedno všeč a stvari gredo naprej. 😊
Ja tudi s ceno očitno... O_o
On 9/19/2022 at 12:52 PM, mazdaman said:
6 karavan je zada retro, spredaj so jo z FL uspešno pomladili
Zato pa vse po 2014 izgleda kot dva avta štukana skupaj. Gledam oglase pa me kar stisne, ko razmišljam, da bi moral kupit 2015+... Mo vidli.
On 9/20/2022 at 12:02 PM, Boss said:
Če sebe pogledam v teh treh letih lastništva karavanke lahko ugotovim, da v vsem tem času nisem notri peljal kaj takega kar ne bi mogel z limuzino. Tako da...
Cela ta debata mi je res zanimiva ker se ne znam postavit v kožo nekoga, ki mu je limuzina zadosti. Ali ne greste nikoli na kak roadtrip raziskovat čudne kraje ali furate 2 (redko 3 :D) pse ali froce hkrati s polno pridelka s kmetije itd.? Če pa imate doma še nekaj večjega za trogat zadeve okoli, zakaj potem drugi avto ni manjši, vsaj, če ste kolikor toliko blizu mesta?
Evo sharam sliko pakiranja (še ni fertik) na poti domov s standardnega roatripa, ko se v avtu znajde še kakšna extra prošnja/naročilo domačih itd. Dva bajka notri, od tega je ta manjšega zamenjala veliko večja mrcina + kup dodatne zaščitne opreme... Da bi imel še otroke bi blo treba land cruiserja nabavit.
Danes berem, da se na trgu avtomobilov v Nemčiji razmere in obeti slabšajo, slabšajo za trgovce. Imam občutek, da gre trenutno za nek prenapihnjen cenovni balon. Inflacija v povezavi z energetsko draginjo se bo poznala v kupni moči ljudi, ki kupujejo take stare avte, kot ga prodajaš ti.
Jaz sem šel sem po priporočilu, naročil komplet gume+felge za 6ko. Ko sem šel sredi novembra, je bil totalen teksas, ker letajo en čez drugega. Storitev pa 10/10.
Ja saj mogoce je to bilo, da malo po zraku vse leti in izpade, kot da njihov servis tudi...
Smo vulkanizerska delavnica z nekajdesetletno tradicijo in uspešnim ohranjanjem starih vrednot, spojenih s sodobnimi pristopi. Imamo bogate izkušnje in znanje pri opremljanju jeklenih konjičkov z novimi...
Hudo, prav tega sem imel v mislih kot shady. No, hvala! Bom zjutraj poklical pa da vidmo kdo se me usmili, sedaj nisem nobenega dobil.
Ni ravno pravi cas za izbirat… ker jih je zelo malo se odprtih… ce bos prisel tja tri minute pred zaprtjem, bos lahko razocaran… Najbolje poklicat tiste dva ali tri, ki imajo odprto do 19ih…
Ma bom sel zjutraj, pa prej na petrol, da spet nafilam. Zdaj jim bom samo najedal, ko hocejo jit domov tv gledat. Tako, da ce kdo na vicu kaj pozna?
Kdo prosim ve kam v ljubljani na hitro laufat zaflikat predrto gumo? Cez noc se je spraznila, da sem ravno do petrola lahko prisel jo nafilat. Pa smo v pol dneva na istem. 😕
Sem tudi zategnil jedro, pa ni videti, da bi to bil problem. Se mi zdi da celo slisim sikanje zraka cez vodo.
Jaz bi rekel, kar cel avto, ampak meni je že vsa ta leta všeč. Nekaj so oblikovno poflikali s FL, kanta pa ostaja kanta. 😃
Haha Saj je lep, nič ne rečem, sploh prva črna maska in črne feltne ga nardijo prav luštno pobalinskega. Zato sem pa tok težil z vrednotenjem prve verzije, ker če pristanem na 20k+ (no 25k+ v tem primeru) se malo nagibam k drugim manj "kantastim" opcijam kot so bmw5 in e-klasa itd. Lahko pa da bo talisman...
9 hours ago, Alex said:
V bistvu se vsem 6-kam,, tudi zadnjemu FL že poznajo leta. Ni pa grd avto, da se zazumemo.Ne bi pa sedaj kupil 6-ke kot "nov" avto, pa še cena bi bila astronomska.
Aja,pa 2017 FL ima najlepše 19",zadnja FL pa kr neki. Z zadnjim FL so hoteli narediti bolj "gospodski"avto namesto športnega, ki je to prej bil. A jim ni uspelo. 😉
Ma saj tudi prve feltne so enake samo bolj bele, ne? Super pašejo z rdečo IMO. To je pa glavni problem, da je z vsakim FL večji razkorak med ksihtom in tazadnjo. Naštukana dva avta skupaj.
Uglavnem, če se kdo spomni še kakšno pripombo na katerikoli moj rant, kar pogumno, sicer bi pa vsake toliko prosil za mnenje glede kakšnega oglasa, dokler se nekaj pametnega ne najde.
Seveda pa hvala vsem, ki pomagate! Much appreciated!
moje mnenje, za 9.let star avto ne bi nikoli dal 15k, pa četudi je to Mazda :), če dodaš še koliko 2-3k za uvoz, dmv, itd...te pride 9.let star avto 18k €, to je za moje pojme nora številka, razen če ne veš kam z € .....pustimo nore čase in prenapihnjene cene, če tak avto izgubi cca.2,5k € na leto, in če je bil nov okrog 30k, je realna cena takega kvečjemu okrog 10-12k€.....
Ok noted, thx! Zdej, z 12k total nebom prisel cez in tudi v roku 1 leta ne vrjamem da se bo spremenilo. Tko, da slika ki jo imam zdaj je nekako takole:
~1550e za import (ce se ne grem zezat na svojo roko, ampak cas je denar...)
1000e extra ker je pac stanje na trgu tako kot je, avto je tocno to kar hocem in se rdec je haha
500e wiggle room za barantanje ko ga najprej na rit vrzem z nizko ponudbo
12k osnova za avto
Torej ponudim 13k do 13.5k za 2014 letnik, total z importom je pa max 15k + registracija (157e). Se vedno je najbrs veliiiiiiko prevec, ampak alternativa so pa 2018+ za 22k+ osnova pa smo ze na 10k vec. Ce ima se kdo mnenje glede cene, kar, prosim!
6 hours ago, NevLado said:
2017 model imaš nov volan in pri dizlih izboljšane motorje
2018 model ima 360 kamero in android auto/carplay po default + projekcija brez stekla + novi zici
Ok, torej v takem primeru ne manj kot 2017, ima pa smisel 2018+ ze zaradi maske, ker prvi facelift zgleda res bolj za kakega biznismana, ki ima bling rad. Glede na prejsnje komentarje sklepam, da tudi pri 2018+ nima sport nobene razlike v podvozju, le vecja platisca? Bi ciljal na 17" pa jih mam za zimo, dokupim pa 19" za letne. Btw manjse kot 17" sklepam da ne grejo gor?
Tako kot je sedaj 12k osnova za 2014 letnik, je potem 2018 22k+?
6 hours ago, Boss said:
...pa armaturka je čist druga, zvočna izolacija je zaznavno boljša, dizel ima AdBlue tehnologijo, bolj elegantna maska (manj kičasta), zaključki izpušnih cevi niso več premera slamic.
Haha niti nevem, a je en fake in ali imata se vedno lukno spodaj ne pa tam kjer je vizualno? To je tak debilen trend... Ma bi vseeno gledal bencinarje.
2 hours ago, Alex said:
Spet odvisno od malarija, ki izdelek gleda. Te nove maske na 6-kah so meni kičaste, sploh mi ne paše na 6-ko, zvočna izolacija je za odtenek boljša, ni revolucije, auspuh se da z lahkoto na FL narediti dosti lepše, kot tej inox zaključki.Armaturka je pa spremenjena v par detajlih. Zopet nič drastičnega.
Edino ta ad blue je novost, pa še tega ne bi rad imel v avtu. Če ti ga slučajno med vožnjo zmanjka, se avto ustavi in moraš domov z avtobusom.
Mene vbistvu moti, da zadaj izgleda dated. Avto je enak kot pred 12 leti, kar gre malo v nos sklepam, ce nekdo da 30k.
Kar se notranjosti tice sem pa ocitno cuden... Saj je lepo, da je bolj clean, ampak sam ne opazim enega gumba ko vozim, tko kot baje doma ne stanja mize 3cm okoli laptopa, ko delam.
Pravijo, da je 2018 FL bolje zvočno izolirana. Pa novejšim, predvsem slovenskim, še ni potekla 5-letna garancija. Pa še kakšen gumb-funkcija več, ki jih itak večina ne uporablja. Fina je še projekcija zaslona na šipo, namesto tiste "češke" plastike, ki se dviga. Sicer mene moti polarizacija projekcije in jo zato komaj kaj vidim s polarizacijski sončnimi očali.
Ok. Zvocna izolacija me sicer ne gane prevec, 2005 je kot da si v wind tunelu pa je cisto ok. Teh zadev pa ne uporabljam in bi po pravici najraje tudi sam infotainment imel nekje malo nizje integriran v dashboard, tako kot prva verzija. Garancija pa good point, ce se seveda kaksna pojavi tukaj sploh...
Evo kaj pa TOLE. Nima ledra in memory sedezev. Koliko bi za tole ponudili? 2 leti novejsa, torej ce sta prej rekla 10k-13k, bi sedaj bilo 12k-15k?
Še ena star, ki bi mene motila pri rdečki G165 MT za 15.900. "Beli" usnjeni sedeži, ki nikoli več ne bodo beli, razen če jih daš obnovit. In lepše se vsaj meni sedi na sedežih iz blaga.
Osnovna oprema bi bila meni dovolj, sploh pa od FL 2018 naprej (pri tej je 360 stopinjska kamera celo veliko slabše kakovosti, kot zadnja pred FL). Sicer je FL2018 zame vreden tista 2.000 €, že zaradi oblike armature.
Usnjeni memory sedeži, strešno okno, vlečna kljuka, ... vsa ta dodatna oprema pomeni še težji avto pri že sicer podhranjenim 2.0 motorju.
Ma to je skoraj da bila bolj zelja punce, da vidiva kako je imeti belo notranjost. Lepse, res? Kar sem bral so ljudje bolj hvalili usnjene, ces da bolje drzi pri strani. Je tebe mehkoba sama prepricala?
Uff, good point glede teze. Glede na to, da nafilava velikokrat avto dobesedno do roba, se verjetno splaca avtu prisparat nekaj truda. Hvala!
Nekaj mi pa sploh ni jasno pri tem kaksni so bili updati mazde 6, npr.:
FL2015 imajo nekatere 2012 volan, nekatere pa ta novega
Sem sel gledat 2018+ in prileti TOLE ven. 2018, ampak ima 2015 interior in 2012 masko? wat? Lahko kdo pojasne prosim?
Ko reces FL2018 mislis tiste, ki imajo najnovejsi crn mrezast gril, ne? Poleg lepse armature in maske, je se kaksen razlog, da se clovek stegne po 2018+?
Ne, G192 je že 2,5 litrska mašina, s tuningom gre tja proti 210-215 konjev ... Ampak jo dobiš samo v kombinaciji z avtomatikom, česar ti ne želiš.
G145 ti pa na 175 konjev spravi "vsak" tuner, če drugače ne, na netu kupi ustrezno mapo in jo naloži. Tu neke hude filozofije ni.
Ok, se nisem se poglabljal v to. Kul, ce je simple. Sem pa pogledal cene in nic ne pridobis z g145. 2014 center-line za 16k.
1 hour ago, NevLado said:
Načeloma si želiš, da je bil volan menjan, ker določeni avti so imeli katastrofalno obrabo in so jih v garanciji menjal no questions asked. Pravim samo, da preveri, če so menjali še kaj.
Ok, to sem opazil, da so kaksni volani kar lupijo. Thx, good to know.
Raje bi "šaltala". Hm... Veliko njih bi rade šaltale. Ene menjalnike druge pa... 😊
Kje so cajti, ko si dobil rabljen avto zelo poceni. Spomnim se moje 6-ke. Proti tem današnjim cenam je bila moja zastonj. 🤔 Pa saj ni niti toliko nazaj...
3800e za 2005 lol. Fura se pa kot kolegov beemer skoraj. Absurd te dni...
30 minutes ago, NevLado said:
Ej, a si probal G145/G165/G192. Res svetujem, da probaš razlike med temi motorji. Za taplavo drugače ne kaže, da je nekarambolirana, kar je zame instant obvoz. Rdeča ima POMOJE zamenjan volan, ker so bili original temnejše barve. Gor je številka šasije tako da lahko preveriš pri nas (pokličeš v mazda salon), če so znotraj garancije menjali še kaj. Se strinjam z @Janez007, avto je res na severu, kar je prec par sto eur dražji transport. Jaz bi ponudil 13 tisoč za njo tako od oka, ker je pač 10 let star avto.
Nisem ker nimam kje, primerjam pa s svojo glede na konji/teza in g145 je manjsi ratio, tako da bo manj vleklo in ne pride v postev. Saj vem da ima tudi torque veze, ampak ga ima ta nova tako ali tako vec. g165 pa ostane ker avtomatik je predolgocasen. Ce se kje motim me kar popravi!
Glede nekaramboliranosti mislim, da ze ce ima nepovrsinsko prasko, ni vec nekaramboliran, tako da je treba pac preverit kaj se je zgodilo. Za volan pa res hecno, mogoce je svetlejsi zard belega interiorja? A cena je sicer smiselna za rdeco?
Ok 13k, to rabim, malo vec mnenj koliko bi vi zmetali za razlicne letnike, da si ustvarim neko realno mnenje, ker takole na mobile.de gledat me samo stresira, ce ne vem ali sem nategnjen ali ne.
22 minutes ago, dvorjan said:
Mojih par centov na situacijo:
1) letniki 2012 obvoz (cisto prvi letnik), raje konec 2013/2014, če že tole, še raje FL 2016/2017 (sploh za Android Auto/Apple CarPlay, ki se omenja)
2) motor G145 je identičen G165, obisk pri tunerju pa bo 175 vrancev
3) Pa glej še srednjo raven opreme, če so tisti "naloudani" predragi. So ene 19 feltne cenejše ...
Tudi ne vem, kako lahko date tem firmam, ki uvažajo avte, 2 jurja za storitev. Za ta denar vam tudi jaz pripeljem avto na dom. 😃
Mislim, DMV za M6 G165 letnik 2012 pride 134 evrov, homologacija 96, ostalo so pa stroški, ki nastanejo na poti - zakaj se ne bi zapeljali sami po avto (in občutno prihranili)?
In ja, za 2012 letnik, torej 10 let star avto, jaz človeku ne bi ponudil več kot deset jurjev. Še lani jih ne bi videl ... ne pa 16k.
1.) Zakaj pa? Ko sem gledal issue reporte so se z leti samo stopnjevali in je 2014 najslabse leto. Lahko je sicer to klasicna statistika in je samo vec ljudi imelo takrat M6.
2.) Huh? Interesting. Kaksen kontakt kjer lahko povprasam glede tega? Seveda imam takoj spisek: kako je z homologacijo (kar na crno?), reliability (a je pol tut g192 ista masina natunana? torej majo razlicne samo zaradi razlicnih zelj po porabi??)
3.) Ja, ce ni nobene razlike v voznji, potem good point.
Hahah, seveda, punca tudi navija za road trip, ampak sam sem imel neko predstavo, da tisti ki gre do avta vseeno zna bolje presodit a je zadeva ok ali ne? Se motim? Kako se ne nategnem potem?
Seveda, cena je absurd. Torej sedaj 10-13k. Tale rdeca sicer ima nabito ceno zaradi kilometrov. Npr 72kkm=16k, 108kkm=14.5k, 123kkm=13.4k, nekako takole so trenutno na voljo. Iz druge na prvo se mi je pa vseeno zdelo da 1400e za 36kkm pa mogoce ima smisel (ce bi obe bili v celoti cenejsi seveda)?
In @Janez007vidim, da trenutno Mk2 ni nobene bencinske karavanke na avto.net. jao...
Rajši kot 15.900 + strošek uvoza (avto vidim da je severu Nemčije ), bi sam vzel tole in ga teral do konca (do avtomobilsko boljših časov) - je sicer 2 leti starejši (ni pa karavan) in se neuspešno prodaja že nekaj mesecev:
No, karavan je absolutno edina opcija. Hodim na 1 mesecne roadtripe po evropi z dvema bicikloma in kupom opreme. Bi skoraj bolje cez prisel z avtodomom, ampak ajde, dok smo mladi al neki...
Je pa to alternativa o kateri sem tudi razmisljal, vzamem mk2 mazdo 6 in jo gonim 2 leti... Ni ravno tak uzitek/luksuz ampak ok. Definitivno ima predlog precej teze. Kako pa se vozijo te Mk2? moja 2005 je imela nek sport paket ali nekaj ker mi je izgledala nizja kot ostale, trd volan in se fura kot BMW, kater paket bi bil to v primeru MK2?
Jaz sem bil v podobni situaciji, na mojo srečo se je Janez007 eni 6ki odpovedal. Ko sem začel kupovat sem mislil da bom vzel okol 2016 letnik za okoli 16k-18k, ampak takih normalnih avtov enostavno ni bilo na trgu. Sem imel kar par debat doma, da sem na koncu lahko šel iskat...
Zaenkrat me ta večji strošek zavarovanja in liter bencina več ne moti, ker se mi avto res dopade. Upam, da se mi življenjska situacija ne spremeni tako drastično, da bi me začelo...
Edit: nevem pa kaj je z ženskami in avtomatiki...ker toliko strahu kot sem ga tu doživel, si res nisem predstavljal. Raje bi šaltala. Morm se navadit. Navadit česa, da stisneš gas in ti ni treba delat nič? 🤔
Ja evo, zdej pa hocjo 16k za 2012 lol. Avti normalni so, sam ne za normalno ceno ocitno.
Ma ja saj na koncu, ni tak zalogaj to, ampak se mi gre bolj za to da nocem avtomatika ker je prevec dolgocasno. Rev matchat iz 4. v 2. pred ovinkom je pac drug filing kot tappat tista usesa za volanom.
Jaz mojo heel/toe ucim.
58 minutes ago, NevLado said:
G192/G194 je samo AT, sploh ni opcije MT.
Jaz za 10 let star avto ziher ne bi dajal 15 tisoč, če vem, da je 5 let star 20
Vem, zato pa iscem g165. g145 je zal premalo.
Haha, evo. Tocno to je glavni vir frustracije. Zakaj so starjsi letniki tako zasoljeni?! Po terenu po kakrsnem vcasih vozim bi skoraj imelo smisel imet land cruiserja, tako da 20k+ dajat je pa spet vprasanje koliko bom dobil za potencialno popraskan avto po 2, 3 letih in lahko zgubis vec kot z drazjim starejsim. 😕 Saj vem, da kompliciram, je pa to kar si omenil glavni razlog da sem odprl to debato. Lahko bi naslov bil "Naj mi kdo pove kater letnik, koliko kilometrov in za kaksno ceno naj vzamem".
14 minutes ago, Janez007 said:
Kje so tisti časi ...? Brskam malo po stari e-pošti:
Junija 2021 se je bela M6 G165 MT, letnik 2016, nekaj čez 60.000 km, z vso opremo (pri nas Revolution Top) + zimske gume, v Munchnu prodajala za 16.800.
Spomnim se rdeče M6 G165 MT letnik 2019/10, 35.000 km, oprema Revolution (ni usnjenih sedežev) z 19" original platišči in dodatnimi 17" platišči in zimskimi gumami - prodajala se je za 22.000, ponudil jo je za 21.700€ - ko sem hotel zaarati, me je prehitel dealer iz Poljske.
Tista G145 pa se je mesec nazaj prodajala in takoj prodala za 18.999 € (vključuje prečke in nosilci za kolesa). Kje si bil? 😀
Ne ena ne druga ne ustreza tvoji zahtevi o rdeči "Alex" barvi. Tudi težko boš našel vse svoje želje v enem rabljenem avtu. Rabljen avto je skoraj vedno kompromis.
Ufff wow... To bi bilo ja. In ja evo, 2019 za 22k. Zdej mas 2017 za toliko. 😕
Haha 145 je pa res premalo. In ja seveda je kompromis. Tiste tri 2012 omenjene zgoraj so tocno to kar sem imel v mislih, tudi barva (pa bi lahko bila tudi kaj drugega, ni to hard requirement tako kot manual), pa so cene absurdne. Tako kot je NeVlado rekel, zakaj bi clovek dal za 2012 16k, ce imas 2017 za 21/22k? Pa menda ne zgubljajo samo 1000e na leto...
Na drugi strani imas pa potem tole letnik 2019 fl2 za 23.7k s skoraj nic kilometri. Nobenega smisla s cenami starejsih.
Koliko bi realno ponudil za TOLE?
----------
Zaenkrat izpade skoraj kot da se ne splaca gledat starejsih od 2017, ce med 2017 in 2019 dobis zadevo za 20 do 24k.
Zdaj imaš dve možnosti: kupiš, kar pač dobiš vsaj približno po svojih željah, ali pa stisneš zobe in počakaš na bolj ugoden trenutek za nakup avtomobila (ki ga morebiti celo ne bo).
Lahko pa vsakemu prodajalcu ponudiš znesek, ki si si ga ti zamislil ... Saj pri teh vrtoglavih cenah se tudi rabljeni avtomobili težko prodajo ...
Tezava je, da imam avto, ki niti ni vec primeren za 5000km potovanja, tako da sem vbistvu stuck dokler si ne omislim cesa novega. Kolikor mi je uspelo dobiti informacij, ni nihce mnenja, da bo pol leta pomenilo kaj vec kot 3% padca v cenah. To pa ni vse skupaj nic. Se celo na slabse naj bi slo ker sedaj nekaj casa ni bilo dosti novih avtov. To pomeni, da ni druge, kot da cene starejsih se naprej rastejo, dokler ne mine nekaj let, da se trg napolni z bolj stevilcno zasedbo letnika 2022+.
Pa bolj direktno, kaj bi pa bila smiselna cena za tak opisan 2012 g165 s polno opremo? Recimo tisti ki ima 72kkm. Sedaj je 16k. Pomoje bi moral biti max 14k ampak dvomim, da bi to sprejeli ali pa da bo cena toliko padla. Kak predlog kaksno ceno ciljat?
4 hours ago, Bini said:
Samo feltne so večje in nekaj drugih dodatkov a ne na podvozju!
Jaz bi vseeno še počakal pol leta, ker naročila novih upadajo in s tem "mogoče" padejo tudi cene najprej novih in zatem še starih.... 😊
Hja, kot receno, smiselno to po logiki ravno ni. Avtov je na trgu toliko kot jih je. Tudi bolj stevilcni novi na rabljeni trg nebi smeli vplivat dokler sami niso 2+ let stari in zacenjo "obstajati" za kupce rabljenih. Super pa glede opreme! Mogoce pa potem eno center line pa 19" feltne gor ruknit? Kaj je se kaksna stvar, ki je na sport line, ni pa na center? Da sem lahko ziher pri tistih, ki so custom feltne dali gor.
1 hour ago, NevLado said:
Moje mnenje? Odločil si se za super avto! Takšnega z G165 in MT boš dobil v SLO prej ali slej, samo ne z glavo skozi zid!
Jaz ti predlagam, da greš na testno vožnjo z G165 in MT, da vidiš občutek. Potem pa lahko probaš še G192 in AT, da boš prepričan v svojo odločitev. Zakaj? Če boš uvažal iz Nemčije, te uvoz pride malo manj kot 2k. Na tem mestu se je smiselno prepričati v svojo odločitev. Cena G165 je tam tam Slo/Nem, tako da neke dodatne vrednosti NI, razen če pri nas res ne bo nobene pametne G165. Za G192, ki so pa v Slo težko dobavljive, se pa uvoz splača. To je moje mnenje!
Reality check je pa tak. Ko sem jaz avto uvozil novembra 2021, so bile cene takšne:
Tudi takrat bi lahko ceneje uvozil dizelskega Audija (ampak žal ne s tako opremo).
Najprej glede MT/AT. Ce se v avtu ne zabavam s heel/toe shiftanjem grem raje s kolesom. Relativno redno delam 5000km ture po Spaniji in verjamem, da je za nekatere to glavni razlog za avtomatika, meni bi pa nekaj pocilo, ce se nebi imel v 23 urni voznji s cim za igrati. Glede slovenskih g165 je pa tako kot je spodaj kolega napisal. Ena 2019 se je prodajala za 25k, za kar bi prodajalcu cestital. In to je to. V enem letu nevem, ce sem se kaksno drugo opazil, tako da upanja na slovenski trg nimam. Sploh ker mam omejeno okno v katerem moram dobiti nov avto.
Hmm, tezko sklepati kaksna je bila takrat cena 2012. Ce bi izgubila le 1000e na leto bi torej moral ciljati na 14k. Ne vrjamem pa, da bi me tip resno jemal ce pridem z 2000e manjso ponudbo. Kaj bi bila ok cena za 2012/2013 70k-120k km?
1 hour ago, Janez007 said:
Sem bil pred dobrim letom pred podobno dilemo in iskal Mazdo 6 bencinarko karavan tako na Avtonetu kot na mobile.de. Po razpoložljivih podatkih (brez predhodnega preizkusa) sem iskanje omejil na G165 MT. Morda tudi zato, ker je Pelko zagovornik tega neuničljivega motorja, in ga je predlagal tako meni, kot prejšnjemu lastniku naše Mazde 6.
V Nemčiji so cene od začetka mojega spremljanja junija 2021 pa vse do danes le rastle, in to za isti letnik (ne starost)! Pri nas na Avtonetu se sem in tja pojavi kakšen oglas za Mazdo 6 bencinarko, ampak redko, recimo 3-je avti na leto. Ena od teh je bila G145 letnik 2019, ki se je lansko jesen neuspešno prodajala za nerazumljivih 25.000, pred enim mesecem pa ponovno za nerazumljivih 19.000 in prodala v 5-ih minutah, čez 2 dni pa še enkrat, seveda po višji ceni. 🙃 In kar me je pa najbolj osupnilo, rabljene bencinske Mazde na Avtonetu danes kupujejo celo pooblaščeni Mazda trgovci in jih prodajajo naprej. 😮 Kriza.
Ker sem vztrajen sem na Avtonetu pred letom našel enega G165 MT 2018 FL, in to celo z vso opremo, kar je za ta model zelo redko, tudi na mobile.de. Takoj sem poklical in se zmenil, brez preizkušnje. Na prevzemu me je nekoliko razočarala odzivnost motorja - vožnje, pričakoval sem več (mogoče tudi, ker sem presedlal s CD175). Avto vleče podobno, kot Opel Corsa ali Renault Clio 1,2.
Nato se spomladi v oglasih pojavi ena šestka istega letnika z G194 AT motorjem. In jo kupim, da končno vidim, ali je motor 2.5 res tako boljši, saj ga hvalijo po raznih forumih.
Po istočasnem lastništvu obeh, vožnji enkrat enega, drugič drugega, lahko rečem, da je isti model Mazde 6 (2018 FL) z različnim motorjem (prvi G165 MT, drugi G194 AT), po občutku vožnje različen avto. Občutek vožnje z G194 je 1 nivo višji, bolj tiha in udobna vožnja, občutek večje moči motorja. Na Mazda servisu sem kasneje glavnega mehanika ter dva sprejemnika vprašal, katerega od teh dveh avtov naj obdržim. Vsi trije so rekli G194 AT. In dam jim prav, pa naj Pelko še tako zagovarja G165. 😀In tistega pol litra do liter več goriva na 100 km se splača, saj se pelješ v japonskemu "BMW" namesto v japonskemu "Oplu".
Aja no evo, celo g145 je bil, sva ocitno isto norost gledala. Btw tole je pomoje strah nemcev zdaj, imajo kar nek odpor prodajati importerjem ker nocejo podpirati preprodajanja.
Ma glede odzivnosti, meni je uzitek nabijati masino na 6k+rpm, ko rabim moc. 2005 2.0 hp/weight ratio je 0.092, za 2012 g165 je 0.114, torej vleklo bo zadosti za zabavo, vseeno pa porabilo precej manj kot g194 na dolgih road tripih. Po pravici ne razumem cisto folka, ki ima 300 konjske BMWje itd. A to kadarkoli res nabijajo po ovinkih, ali samo enkrat, zadnjic? Sej ves isti rek: "better to drive a slow car fast, than a fast car slow".
----------------
Ok torej, mnenja zaenkrat so:
- pocakaj pol leta (verjetno se nebo v realnosti dosti spremenilo)
- cakaj na slovensko g165 (cene tukaj za rabljene bencinarke so se bolj usekane kot nemske)
- poglej g194 (nimam kje ampak nebi avtomatika)
Konkretno, tista 2012 z 72kkm je na papirju perfektna, ampak kot napisano se mi zdi absurdno dati na koncu do 18k(16k + import) za 10 letni avto. Kaj bi bila realna trenutna cena za tak avto, ki jo lahko tipu ponudim? Naj gledam centerline pa 19" butnem gor? Je kaksen drug letnik bolj vredno gledat? Ali je TOLE veliko bolj smotrno? Meni se je zdelo neumno toliko denarja dajat za avto, ki ni 2. FL in nima android/apple connectivity. Se motim?
Sem v glavi imel logiko, da ali 2012+ ker se bo furalo fino in bilo cenejse, ali FL2, ker ga bo bolje prodat, vse vmes pa ne, ampak so cene vbistvu se slabse za starejse.
In hvala vsem za mnenja in pomoc! Saj vem, da je tezko svetovati kaj naredit z denarjem, ampak sem vesel tudi "ce bi bil jaz, bi..." mnenj.
Toliko in toliko let šlo mimo in bo treba nabavit nekaj novega. Kjer se mi zatakne so trenutne cene in bi vas prosil za en reality check, ker verjetno rinem z glavo skozi zid.
Zacelo se je s takim spiskom zelja:
dobri ovinki
karavan
bencinar 165hp (rad nabijam obrate, sem pa prebral par "VS" threadov tukaj in nisem vec 100%; 10 let star dizel vseeno verjetno nima smisla)
manual
19" feltne (sport-line)
Mazda6 III (2012-2014)
rdec 😀
V sloveniji tako ni nič, v nemčiji me je pa na rit vrglo, da za 2012, ~75kkm z vsem tem hočejo 16k€!!! Za 10 let star avto? Z importom bi na koncu prišlo 17.5k-18k€. A se komurkoli ne zdim cepec, da o tem razmišljam? 😀
Saj ni to edini avto, imaš potem 2012/125kkm/13.5k€, 2012/108kkm/14.8k€, 2014/113kkm/15.5k€, pa ena natolčena za 12k€... ampak ne razumem, za 17k€+ so pa že 2015+. Tako absurdno je, da sem šel že BMW-je gledat in 2013 328i (premajhen) je 17k€! Extra 4, 5 jurjev in že 2. facelift gledaš!
Mi lahko prosim kdo pojasne a so to "smiselne" (v teh časih) cene, ali je kak tehten razlog za kakšen drugi letnik, ali naj raje gledam ford mondeo st-line 2019 za 21 jurjev. Kolega mi tudi predlaga 2017 Audi A6 Avant 3.0 TDI za 25k. Smešno, da je hujše mazdo kupovat kot bemfla.
Hvala vam! To mi povzroča čisto preveč stresa... 😀
h
p.s. Ali je kakšna razlika med sport line (revolution?) in center line (attraction?) podvozjem/voznimi lastnostmi, ali so samo večje feltne?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Hmm, ko sem gledal v manualu je nek tak knof z dvema avtoma in "explozijo" med njima. Zanimivo. Za accident free je pa bojda tko, da se splaca prasat, ker v nemciji nima vec tega statusa takoj ko malo bolj popraskas. Vsaj tako mi je dobavitelj predstavil zadevo. Bucke? Je za prasat kaj se je dejansko zgodilo. Je pa zanimivo, da se prodaja s tako nizko kilometrino... Mogoce je kaj na tem. Mnenje?
A to je minus?? Izkljucno rdece gledam zaenkrat. Crna ne zgleda dobro na tem avtu, belih je 90% avtov na cestah, sive niti slucajno ker so tako nevidni, da ga se podnevi ne vidis, ce nisi cisto pri stvari, kaj pa potem ostane?
Popravljeno od hermelinPovezava za deljenje
Deli na druge strani