Evo zgleda bo počasi čas, da tudi sam grem v akcijo . Ogrevam se seveda za CX-30 ampak imam še določene pomisleke glede motorja...namen imam vzeti ali X186 GT plus ali pa G150 Plus, Style Sound. Avtomobil imam namen imeti kar nekaj časa, tako da me glede na to, da je X čisto novi motor bolj vleče v nakup G motorja, po drugi strani pa...🙄 . Recimo za mojih "planiranih" 8 let in v tem času cca. 160.000-20.000 km kateri motor bi vzeli 🤔? Za barvo sem že nekako odločen da bi vzel DEEP crystal blue, moram jo še v živo videt, pa malo jih je s to barvo pa mi ustreza 😀
pred 3 minutami je Bini napisal:
Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa
Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...
Ja to drži, ampak je problem da imaš v osnovni opremi dnevne halogenke, potem pa kratke in dolge luči LED, kar mi je čisto nelogično...se pravi čez dan ti svetijo grde rumene halogenke ponoči pa bele LED😁
Ne najdem točnega odgovora na to vprašanje...vem, da core ima dnevne halogenke, ostale LED, plus pa je potem očitno enako? Vem da ima style matrične, zato pa bi najraje imel style, upam da bo čez par mesecev tudi kakšna g150 style, če ne bom pač g122 vzel, načeloma mi bo dovolj ampak bi raje vzel 150, če bi lahko izbiral.
Nekaj me zanima ko gledam opremo cx-30...vidim da je veliko model cx-30 g150 samo v PLUS opremi...ima ta oprema dnevne LED luči ali ima enako kot CORE dnevne halogenke kratke/dolge pa LED? Načeloma bi imel plus/style/sound, samo te so večinoma g122...
Pa to js govorim, kupiš, daš še tistih par sto evrov pa daš samo ta kritični sprednji del v folijo in je to to, pa te glava ne boli😁...moja je kar napikana, tako da folija it is 😁,sploh ker ga imam namen imeti kar nekaj let (upam ,da 8-10 glede na mojih 20k km na leto)...električni so/bodo predragi in ta bo očitno še eden izmed zadnjih atmosferskih motorjev v mojih avtomobilih, kako bo pa naprej pa bomo videli, slabo kaže...
Ja, ampak jaz sem preveč pedanten in me motijo te pikice🙃, sploh če gre spodaj do nagega😁...če greš pa s korektorjem čez se pa kar vidi, ko izstopa...ne vem bom videl, najprej moram nabavit potem pa se bom naprej obadal s tem, kaj narediti...če ga ne bom takoj, potem ga ne bom nikoli...je le še kar nekaj mesecev predno grem v akcijo
Glede na to,da imam sedaj modro barvo, gledam to modro na cx-30 in bolj jo gledam bolj mi je všeč😁. Pa dobro je, da jih ni veliko, je še nisem videl v živo...samo resno razmišljam o zaščiti s folijo (hauba, odbijači, prednji del) ker jo bom imel kar nekaj časa da ne bo napikana kot švicarski sir po treh letih.bom resno razmislil....
Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...
Am... Tu ni pravila srečanja. Gre za križišče treh enakovrednih cest kjer velja v tem primeru desno pravilo.
Tako križišče v praksi? Križišče Središke in Kavčičeve v lj... Križišče "mala vas" in tesovnikova v lj... Križišče na Igu (iz smeri Iga kjer zaviješ desno proti podpeci ali levo proti Iški), ki je bilo pred kratkim preurejeno v krožišče. Ubistvu je tako vsako križišče, kjer so vsaj 3je kraki in ni nobenega znaka... Jih je kar nekaj.
Ja ampak ne gre drugače kot rdeči, modri in zadnji rumeni avtomobil, meni se zdi čisto logično.
Seveda. Jaz vem da je na AC nebi šel sam menjavati. Isto lahko kličeš če naročiš napačno gorivo, zaklenes ključe.
Pazi samo na kaksen drobni tisk... Vem da nekatere zavarovalnice pogojujejo asistenco s starostjo vozila. Prav tako npr citroen asistenca ne pokriva pomoči na AC in hitrih cestah (vsaj ob nakupu moje xsare je bilo tako). Skratka.. Asistenca je kul zadeva.
Ja razumem, da moram imeti asistenco, sedaj imam generali XL varianto, ki krije vse (pnevmatike, ključe, če natočiš napačno gorivo,...)...zdaj pa razmišljam, da je verjetno ta Mazdina zadosti? Najbolj me skrbi recimo pnevmatika, saj imam set za popravilo,...bo dovolj ali naj obdržim obstoječe?
Mene pa nekaj zanima. Recimo, da se mi predre pnevmatika ali lahko kličem Mazdino asistenco? Je to opravičljiv razlog ali mora avto obstati naprimer zaradi druge napake na vozilu (motor, ipd)? Namreč razmišljam, da bi odstranil asistenco za vozilo iz zavarovanja...
Ma moja služi fenomenalno...zaenkrat še ne bom zamenjal, saj je stara 3 leta (75.000km)...mogoče konec naslednjega leta naročim, samo bom po vsej verjetnosti počakal na facelift in jo takrat vzel, tako kot m3. V glavnem zaenkrat ni avta da bi mi bil bolj všeč, ker suvi mi na splošno ne sedejo, to pa je nek kupe SUV😎
Evo olje za M3 naročen, prav tako tudi letni servis in še zmenjen za celodnevno testno vožnjo s CX30 G 122 pa da vidimo kaj in kako? Ugotovitve in slike sledijo(9.7)
Mislim da je pri 150 na uro nekaj cez 3000 obratov na g120...g165 jih ima pomoje kakih 300 vec...bodo povedali tisti ki jo imajo😁...150 je meni ok,ni hrupa..za naše avtocestne hitrosti je g120 bolj udobna ravno zaradi daljsih prestavnih razmerij...po drugi strani jo pa ravno to malo zamori pri iskrosti 😁
Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120
a je kdo od vas vozil tako g120 kot g165?. zanima me kakšna je kaj razlika predvsem pri avtocestni vožnji - tako comfort/performance kot tudi razlika pri porabi. dajmo rečt za vožnjo s tam 140 km/h in ne kakšnim economy cruisanjem. tnx.
G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.
g122,mel bi več,ampak za pike nabirat je dovolj,danes se peljema po avtocesti z sinom domov po števcu 200km/h nekaj časa je rabil tam od 188 naprej ampak je prilezel.Najbolj mi je zanimivo,da sploh ne čutiš da se pelješ tak hitro,bi rekel po občutku enih 150.
Super. Pa saj to je ja, za pike nabirat pa je že to preveč...dobro, če bi imel vedno polno naloženega potem bi bilo bolje nekaj več tako pa...kaj pa poraba? okoli 7? Bom videl, ko bo čas za menjavo, me že ima, da bi drugo leto...po drugi strani pa ne vem, če ne bi raje počakal facelift pa potem zamenjal...bom pa 90% vzel cx-30, ker nova 3 mi je malo preveč utesnjena zadaj pa ni mi všeč črn strop, notranjost mi je pa noro top 👍...imel pa bi plus/ST/SO...to imam vse kar potrebujem.
Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.
Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁
Imaš g122 ali x180? Namreč verjetno bom tudi jaz za naslednji avto vzel cx-30 pa razmišljam kar o g122, ker ne potrebujem več pa zanesljiv motor je (eventuelno g150, X-a še zaenkrat nočem)...avto pa vem, da gre zadovoljivo dobro (čeprav marsikdo viha nos nad tem motorjem v tem avtu, ker ga verjetno ne zna voziti 😁), je pač malenkost počasneje kot moja g120, ampak nič kritičnega...važno je, da se na avtocesti lepo pelje med 150 in 160 km/h (brez pretiranega naprezanja) kar mi je čisto dovolj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo zgleda bo počasi čas, da tudi sam grem v akcijo . Ogrevam se seveda za CX-30 ampak imam še določene pomisleke glede motorja...namen imam vzeti ali X186 GT plus ali pa G150 Plus, Style Sound. Avtomobil imam namen imeti kar nekaj časa, tako da me glede na to, da je X čisto novi motor bolj vleče v nakup G motorja, po drugi strani pa...🙄 . Recimo za mojih "planiranih" 8 let in v tem času cca. 160.000-20.000 km kateri motor bi vzeli 🤔? Za barvo sem že nekako odločen da bi vzel DEEP crystal blue, moram jo še v živo videt, pa malo jih je s to barvo pa mi ustreza 😀
Super, veliko srečnih kilometrov z mrcino 😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani