Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano

Ja, kle dobis rjo + vodik, to naj bi bla ideja. 

Samo ne razumem, ker v koraku pridobivanja elektrike pa spet mesajo rjo in vodik da dobijo zelezo in vodo.

 

Kar sem prebral je da z uparjeno vodo delajo rjo, verjetno pri nizji temperaturi vse skup delajo kot obratno. Obratno pa hoces nek manjsi puf da dobivas elektriko od tega, ampak dvomim da naredi dosti da se drugi del procesa sam vzdrzuje

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Tip hoče skor jurja več kt je bil nov avto ... Plus, prvo kar boš verjetno mogu narest je, da menjaš gume pa vsaj akumulator.

Zj me zanima če se on sploh zaveda kolk je bil nov

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

Tale hoče za avto več kt je dal za njega. Sem že čist pozabu da je obstajala tolk nizka oprema na mazdah da si komaj gume zraven dobil :D

Popravljeno od Matick
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

In zakaj se taki pospeški rabijo? 

 

Marketing. Ker tesla nima ničesar drugega kar bi jih naredilo zanimive za veliko večino ljudi, in morjo pol to delat. 
 

Pol maš pa tole ... Samo zadnja izjava Muska vse pove. 

NYPOST.COM

Tesla’s long-delayed — and pricey — Cybertrucks are getting panned by furious owners for malfunctioning at an alarming rate just months...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano

Tolk grdo narejeno, bi blo tipu treba avto vzet

 

pred 3 minutami je Bini napisal:

Baje še ni gotova, ker še pride  kromirana... 🫣😉

A Urška Čepin?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

jest sem michelinke lani spomladi upokojiv. 
Po 4ih letih in nekih 60kkm z njimi, so cist prevec drsele, ceprov je bilo profila dost

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Tole je običajen mestni avto, z malo boljšimi pospeški. Mislim da če kupiš Abarth-a, da pričakuješ malo boljše performance kot pa tale pofl

null

Screenshot 2024-03-20 103953.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

@Slivka, ni fora v izletni coni. Fora je da je brez ABS rabu 20m več da se ustavi kot z ABS, torej z izletnami conami, vse super duper, brez njih, pa če nimaš ABS, pa veš kam greš. Poanta je da, z ABS se prej ustaviš kot brez, in da imaš kontrolo nad avtom. Če dobr pogledaš, je na polni bremzi z ABS šlo v ovinek, brez ABSa je šlo pa naravnost, kar bi v tvojem primeru bla gmajna al pa grapa, če ne bi bilo teh izletnih con.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 55 minutami je Slivka napisal:

 

In kam boš ovinkal? Cesta ni poligon in nimaš na vse strani izletne cone. In največkrat lahko izbiraš: desno med leske ali v grapo, mogoče na kakšen pločnik, ali pa levo v nasproti vozeče vozilo. Ali pa naravnost in napičiš v rit tistega, do katerega bi se mogoče ustavil, če ne bi imel peder-bremz, ki ti omogočajo ovinkat tam, kjer nimaš prostora za ovinkat...

 

Mah, brez veze, glej, ja, peder-bremze so vrhunska tehnika. Vseeno te prosim, da držiš večjo varnostno razdaljo, če boš kdaj vozil za menoj. Ker jaz kar pogosto obrnem stikalo, ki ga ni. V bistvu ga samo pred tehničnim priklopim...

 

 

 

Na, ti samo tole pustim tukaj

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Na asfaltu, ima gume ko zdrsne veliko manjši oprijem kot guma ki se "obrača", ker pač, fizika.
V nespluženem snegu, ali pa na makadamu, je pa dejansko boljše da nimaš ABS, ker guma narine material pred sabo. Pa da ne boš z metrom skakov okol, na youtube je kar nekaj videov na to temo 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Za Ljubljano ravno ne vem, je pa na primer v Kranju, znan kot Jelenov klanec - če greš od železniške pa proti Globusu...

Pa še kje drugje verjetno tudi...

 

Mislim da tud če se po jelenovem klancu voziš vsak dan, da samo zato pa res ne rabiš dizla kupvat

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Dobiš pa neko sliko kakšno porabo ima nek povprečen voznik. Če jest dam moj avto na spritmonitor sem jest mal pod povprečjem trenutno, pa če bi to prenesu na neki drugi avto, pol bi imel kar vredu sliko kakšno porabo lahko pričakujem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Na sprit monitor je razlika v porabi približno 0.1l/100km, med G150 in X186. Dodatne parametre, ki sem jih dal je da, minimalno 15000km narejenih, in aktiven uporabnik v zadnjem mesecu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 21 minutami je sportman333 napisal:

nisem prepričan, ali imajo IT z nami izterjavo, tako da ti ni treba plačati :)....ne vem pa kaj to pomeni ob naslednjem vstopu v IT.....(ravno kolega par dni nazaj pravil da je tudi dobil kazen....kot rečeno pa ne vem ali je plačal ali ne).....imajo pa očitno povezavo z EUCARIS, da dobijo vse podatke 👍

 

 

To je dokaj trapast predlog. Pri IT grejo kar hitr obresti gor pri neplačilu kazni, in se znajo ljudje zelo dobr nategnt z neplačilom.

Ko sem jest sobu lazen iz IT, sem malo raziskov okrog tega, in baje da majo moznost izterjat, ampak da se zadeva ne zgodi takoj po enem mesecu, ko ne plačaš. Znajo kakšno leto ali dve počakat, da se splača skoz postopek

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

@Boss Ceprov nisem vozu po zbitem in zmrznjenem snegu, bi kar reku da imas prov, ker na testih so imele za sneg boljsi rezultat kot se pa dejansko na cesti pokaze

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

GY mam jest zimske. Super so v mokrem, kar je bila prioriteta ko sem jih kupoval, v snegu pa niso najboljše.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

Biogoriva so naravna katastrofa. Za planet najman toliko škodlijiva kot fosilna. Z izjemo biogoriv, ki jih poje osel da nosi tovor ali lastnika.

 

Ja, mas prov, ocitno temu kar porsche dela, se rece egoriva...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 56 minutami je dvorjan napisal:

Nisem nasilen EV fanboy, toda Rowan je v marsičem usekal popolnoma mimo.

 

Kakšen vodik neki? Bencinske črpalke in električne vode imamo danes praktično povsod. Da bi postavili podobno infrastrukturo za vodik? Sanja svinja kukuruz ... Poleg tega pozabi omeniti, koliko energije gre za proizvodnjo in skladiščenje vodika pri ultra nizki temperaturi. Je bolje, če vso tisto elektriko direktno v EVje filamo. Veliko bolje.

 

Podobna analogija gre sintetičnim gorivom. Liter sintetičnega goriva prav tako potrebuje veliko električne energije za nastanek in stane približno 4-krat toliko, kolikor stane danes bencin. Nadaljevanje ugotovitve je enako zgornji - bolje, da gre tista elektrika direkt v baterije ... in EV-je.

 

Edino, kar se pa res strinjam z njim, pa je to, da bi morali avte voziti dlje časa in jih ne menjati zaradi "mode". Torej "zvoziti" do konca. Takrat bodo vsa vozila kar najbolj prijazna do okolja - razen seveda kakšnih starih dizlov ali pa sodobnih dizlov z odstranjenimi vsemi filtri itd.

 

 

Sj veš da imajo električni vodi svojo kapaciteto, in npr v Nemčiji, so kar blizu te kapacitete. Glede na trenutno infrastrukturo, so najboljša opcija bio goriva, enkrat ko bo prislo do masovne proizvodnje tega, bo tudi cenejše + tehnologija se stalno razvija, tako da z razvojem, bo sla cena samo na dol.

Prednost biogoriv je tudi ta, da se lahko proizvajajo na območjih s takorekoč neomejenim virom obnovljive energije (zato ima naprimer Porsche svojo razvojno tovarno na jugu Čila), in v teoriji ne rabijo biti priklopljeni na el omrežje. To je velika predvsem zaradi že zgoraj omenjenih težav s kapaciteto omrežja.

Infrastrukturno (prevoz in shranjevanje), pa za biogoriva ni potrebnih aboslutno nobenih sprememb, ker že vse to imamo zaradi bencina.

 

Vodik za v avtomobile se pa shranjuje pod pritiskom, ne v tekočem stanju, ker je shranjevanje vodika v tekočem stanju, sploh pa v avtomobilih, praktično nemogoče, zadeva ima vrelišče pri malo manj kot -258C.
Se pa tudi razvijajo drugi načini shranjevanja vodika, predvsem s kompoziti, kar bi povečalo vrelišče na neko obvljadljivo temperaturo in tudi zmanjšalo uhajanje vodika iz tanka.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.