Samo ne razumem, ker v koraku pridobivanja elektrike pa spet mesajo rjo in vodik da dobijo zelezo in vodo.
Kar sem prebral je da z uparjeno vodo delajo rjo, verjetno pri nizji temperaturi vse skup delajo kot obratno. Obratno pa hoces nek manjsi puf da dobivas elektriko od tega, ampak dvomim da naredi dosti da se drugi del procesa sam vzdrzuje
@Slivka, ni fora v izletni coni. Fora je da je brez ABS rabu 20m več da se ustavi kot z ABS, torej z izletnami conami, vse super duper, brez njih, pa če nimaš ABS, pa veš kam greš. Poanta je da, z ABS se prej ustaviš kot brez, in da imaš kontrolo nad avtom. Če dobr pogledaš, je na polni bremzi z ABS šlo v ovinek, brez ABSa je šlo pa naravnost, kar bi v tvojem primeru bla gmajna al pa grapa, če ne bi bilo teh izletnih con.
In kam boš ovinkal? Cesta ni poligon in nimaš na vse strani izletne cone. In največkrat lahko izbiraš: desno med leske ali v grapo, mogoče na kakšen pločnik, ali pa levo v nasproti vozeče vozilo. Ali pa naravnost in napičiš v rit tistega, do katerega bi se mogoče ustavil, če ne bi imel peder-bremz, ki ti omogočajo ovinkat tam, kjer nimaš prostora za ovinkat...
Mah, brez veze, glej, ja, peder-bremze so vrhunska tehnika. Vseeno te prosim, da držiš večjo varnostno razdaljo, če boš kdaj vozil za menoj. Ker jaz kar pogosto obrnem stikalo, ki ga ni. V bistvu ga samo pred tehničnim priklopim...
Na asfaltu, ima gume ko zdrsne veliko manjši oprijem kot guma ki se "obrača", ker pač, fizika.
V nespluženem snegu, ali pa na makadamu, je pa dejansko boljše da nimaš ABS, ker guma narine material pred sabo. Pa da ne boš z metrom skakov okol, na youtube je kar nekaj videov na to temo 😁
Dobiš pa neko sliko kakšno porabo ima nek povprečen voznik. Če jest dam moj avto na spritmonitor sem jest mal pod povprečjem trenutno, pa če bi to prenesu na neki drugi avto, pol bi imel kar vredu sliko kakšno porabo lahko pričakujem.
Na sprit monitor je razlika v porabi približno 0.1l/100km, med G150 in X186. Dodatne parametre, ki sem jih dal je da, minimalno 15000km narejenih, in aktiven uporabnik v zadnjem mesecu.
nisem prepričan, ali imajo IT z nami izterjavo, tako da ti ni treba plačati :)....ne vem pa kaj to pomeni ob naslednjem vstopu v IT.....(ravno kolega par dni nazaj pravil da je tudi dobil kazen....kot rečeno pa ne vem ali je plačal ali ne).....imajo pa očitno povezavo z EUCARIS, da dobijo vse podatke 👍
To je dokaj trapast predlog. Pri IT grejo kar hitr obresti gor pri neplačilu kazni, in se znajo ljudje zelo dobr nategnt z neplačilom.
Ko sem jest sobu lazen iz IT, sem malo raziskov okrog tega, in baje da majo moznost izterjat, ampak da se zadeva ne zgodi takoj po enem mesecu, ko ne plačaš. Znajo kakšno leto ali dve počakat, da se splača skoz postopek
@Boss Ceprov nisem vozu po zbitem in zmrznjenem snegu, bi kar reku da imas prov, ker na testih so imele za sneg boljsi rezultat kot se pa dejansko na cesti pokaze
Nisem nasilen EV fanboy, toda Rowan je v marsičem usekal popolnoma mimo.
Kakšen vodik neki? Bencinske črpalke in električne vode imamo danes praktično povsod. Da bi postavili podobno infrastrukturo za vodik? Sanja svinja kukuruz ... Poleg tega pozabi omeniti, koliko energije gre za proizvodnjo in skladiščenje vodika pri ultra nizki temperaturi. Je bolje, če vso tisto elektriko direktno v EVje filamo. Veliko bolje.
Podobna analogija gre sintetičnim gorivom. Liter sintetičnega goriva prav tako potrebuje veliko električne energije za nastanek in stane približno 4-krat toliko, kolikor stane danes bencin. Nadaljevanje ugotovitve je enako zgornji - bolje, da gre tista elektrika direkt v baterije ... in EV-je.
Edino, kar se pa res strinjam z njim, pa je to, da bi morali avte voziti dlje časa in jih ne menjati zaradi "mode". Torej "zvoziti" do konca. Takrat bodo vsa vozila kar najbolj prijazna do okolja - razen seveda kakšnih starih dizlov ali pa sodobnih dizlov z odstranjenimi vsemi filtri itd.
Sj veš da imajo električni vodi svojo kapaciteto, in npr v Nemčiji, so kar blizu te kapacitete. Glede na trenutno infrastrukturo, so najboljša opcija bio goriva, enkrat ko bo prislo do masovne proizvodnje tega, bo tudi cenejše + tehnologija se stalno razvija, tako da z razvojem, bo sla cena samo na dol.
Prednost biogoriv je tudi ta, da se lahko proizvajajo na območjih s takorekoč neomejenim virom obnovljive energije (zato ima naprimer Porsche svojo razvojno tovarno na jugu Čila), in v teoriji ne rabijo biti priklopljeni na el omrežje. To je velika predvsem zaradi že zgoraj omenjenih težav s kapaciteto omrežja.
Infrastrukturno (prevoz in shranjevanje), pa za biogoriva ni potrebnih aboslutno nobenih sprememb, ker že vse to imamo zaradi bencina.
Vodik za v avtomobile se pa shranjuje pod pritiskom, ne v tekočem stanju, ker je shranjevanje vodika v tekočem stanju, sploh pa v avtomobilih, praktično nemogoče, zadeva ima vrelišče pri malo manj kot -258C.
Se pa tudi razvijajo drugi načini shranjevanja vodika, predvsem s kompoziti, kar bi povečalo vrelišče na neko obvljadljivo temperaturo in tudi zmanjšalo uhajanje vodika iz tanka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sklepam da ma ima Opla, glede na to da more vse bit OE Opel ... Pri oplu bi reku da je to skorj standardni interval 😂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani