Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega. Ma, če sm prou zakapiru, ker se električnih premalo proda, bodo navili ceno nafte do onemoglosti, da tudi najbolj trdovratne prisilijo v nakup električnega avta.
Pa tale Evropska demokracija je hujša diktatura kot v bivši Jugi totalitarni komunizem. Tam si lahko kupil Zastavo, tudi Renault 4 in 5, pa Lado in Škodo ter tudi Golf TAS. Lahko si kupil tudi Passata, le carina je bila zraven, pa je bil avto nekaj dražji. Pri tej Bruseljski demokraciji pa če ne boš kupil dragega in neuporabnega štromarja, bodo vse drugo podražili do te mere, da boš moral kupiti dragega in neuporabnega štromarja...
Očitno bo treba iti kolesarit tudi po Bruslju, ne le po Ljubljani...
Mah pri Selmarju...iz principa ne bi šel tja, ampak morem, ker grem konec meseca na Poljsko in bom potem imel več kot 20.000 km. Pri Kržišniku v Zagorju bi me vzeli, sem tudi prej vedno bil pri njih (izredno zadovoljen) in ni bilo nobenih problemov. Nič komplicirali, še zavorne ploščice sem svoje, pol ceneje nabavil, in so mi jih zamenjali. Neke fore majo, da nas olupijo, zastopim, da če prineseš olje, ki ni predpisano za avto in da ni v originalni ZAPRTI embalaži, da komplicirajo, tako pa ne zastopim 🤔. Pri kržišniku bi pa šele sredi julija prišel na vrsto, kar mi je žal prepozno...pa bo šlo 50 eur brezveze več za olje 🙄. Moram ga pa na pooblaščencu zaradi garancije servisirat.
Do lani je še šlo skozi z orig.oljem,letos pa bi radi zaslužili kot vsi ostali servisi..... 😁
Če slučajno kdo od lastnikov G motorjev potrebuje olje, ga imam 5L za prodat MAZDA ULTRA 5W30 (za bencinske G motorje), še originalno zaprto. Pošljite mi ZS, če koga zanima. Kupil sem ga konec aprila ker sem misli, da ga bom vzel s seboj na servis, a imajo očitno neka nova navodila, da ne moreš več prinesti svojega olja, rok za vračilo pa mi je žal potekel 🙄.
No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.
Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.
Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.
Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.
A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?
Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani.
Za ostale trojke ne vem, vem pa da M3 lim. 2.0 /120 KM so sestavljene v Mehiki, to se vidi iz VIN številke in tudi pri nakupu avta so mi to povedali... 😉
Moj prvi avto je tudi imel zaug (fico) … Pa drugi tudi (Jugo 45)… Jugo niti ni imel pasov zadaj… in ko sem kupil otroski sedez (takrat se niso bili niti obvezni) sem moral najprej na odpad, da sem poceni dobil varnostne pasove … in jih montiral zadaj, da sem lahko sploh otroski sedez pritrdil … Tudi okna so se takrat odpirala z “vinto” … o kaksnem centralnem zaklepanju si lahko le sanjal… Za ficota sem imel dva kljuca… enega za avto zalaufat, drugega za vrata…
Pa se nic ne pritozujem sedaj, ko je vse to malo posobljeno…
Hvala enako, z razliko da sem s 100 jadino začel.....
Jaz še v življenju skupaj nisem 300k naredil, ti pa v 3h letih.
Jaz s svojim tudi nimam ječ kot 150kkm s službenimi pa cca 3000000km.....😊
Kilometri zelo hitro letijo,če službo z veseljem opravljaš....
pred 35 minutami je Boss napisal:
Kar je napisal @Slivka drži in trdit, da ni res je v bistvu zatiskanje oči pred realnostjo v katero gre avto industrija.
da ponazorim:
- leta 2003 sem imel toliko izbire, da sem z muko na koncu seznam skrčil na 5 modelov od katerih sem dejansko izbral najdražjega in to je bila Mazda 6 prve generacije.
- leta 2008 sem enostavno izbral spet Mazdo 6, saj je bila prva tolk dobra, da ni bilo kaj dosti za razmišljat pa točno tako obliko iin pogon je imela kot mi je najbolj všeč.
- leta 2019. Kriza pri izbire... vse povsod sami SUV-i. Dobit nekaj ustreznega je na koncu ostalo le pri precej dragima Arteonu in Stingerju, ali pa Proceed v okviru budgeta oziroma eventuelno celo i30N sportback ali pa družinska ladja Superb. Na koncu sem dobil ponudbo, ki je nisem mogel zavrniti in vzel Mazdo 6, ki ni glih bila tisto kar sem si želel. Kar nekaj kompromisov od karavanskega zadka do 7 let stare oblike sem moral pogoltnit.
- če bi kupoval danes, je ta izbira še skromnejša. Pri Mazdi nimam kej več iskat in verjetno bi šel na KIA ali Hyundai, kjer se še da nekako dobiti kaj neSUVovskega ali pa mogoče kaj od VAG-a in to je več ali manj to.
Kaj hočem povedat? 20 let nazaj je kupec izbiral avto, danes pa avto izbira kupca. In če ti kaj ni všeč.... pač.... tough luck oziroma bodi srečen, da ti sploh še kaj prodajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To deljam jaz po petih letih, ko je garancija mimo..... 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani