Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".
Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.
Manjši izpusti, to je edini plus tega. Porabe pa ne znižaš čisto nič. Kvečjemu še več stroškov (pucanje motorja, turbina, dodatni posegi v primerjavi z NA servisi).
Glede vzdržljivosti pa...večina folka avto proda pri 150kkm, tako da zakaj bi delal nekaj bolj vzdržljivega
Imel sem prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂
Sem dobil včeraj testno 3ko G122 ker sem dal vrata na 6ki barvat od tiste drajse iz parkinga. Res nekaj manjka motorju, sploh ko ga primerjaš v primerjavi s CX-3. Tako da je G150 definitivno prava izbira.
Kar imej vklopljeno Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).
Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.
Jaz na AC dam ročno v 6to na avtomatiku in nimam težave s preagresivnim pospeševanjem. Moti me, da mi pri 140 šalta v 5to, da pospeši nazaj na 150, tako da raje pustim skos v 6ti.
To kje nastavit bremzanje pa nimam pojma, nisem sploh gledal. Imam pa razdaljo na radarskem tempomatu na 2/4.
Imel sem prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂
Strinjam se z vsem kar so že povedali moji predhodniki in kaj posebaj tu ni več za dodat!
Bi pa edino izpostavil tole od Binija. Nima veze ali je G122 ali G150, tako kot je @Janez007 prilimal graf je motor fizično isti, samo tisti G122 je zaklenjen od 4 tisoč obratov naprej. Torej G150 bo imela več konjev samo in izključno ko jo boš tiščal nad 4 tisoč obrati. Kolikokrat je pa v praksi to je pa druga zgodba. Na G120 če si ekstra pozoren se čuti, da se avto samo še dere od 4 tisoč naprej, "potegne" pa ne več. Obstajajo tunerji, ki ti lahko te zaklenjene verzije motorja odklenejo.
Kljub vsemu se mi G150 zdi boljša izbira kot G122, zato ker motor ustrezno zadiha ko ga pohodiš, pa čeprav glih 2krat na dan. Priporočam ti, da greš avto peljat na testno vožnjo in boš videl svoje občutke kako in kaj. Moraš se pa zavedat da so to res vrhunski motorji in ne boš zgrešil popolnoma nič s to izbiro, pa tudi na dolgi rok ni nobenih večjih težav z vzdrževanjem.
Vprasanje za homologacijo platisc / gum. Ali morajo biti gume, ki so specificirane z novimi feltnami biti tufi dejansko na feltni ob homologaciji?
Primer:
Tovarniske gume 185/50/16
Rad bi homologiral gume 195/50/16
Nove feltne imajo dimenzijo 185 in 195/50/16 v certifikatu.
Vprasanje je ali je ob homologaciji na novih feltnah treba imeti tudi gume 195 ali pa imas lahko nataknjene 185 pa vseeno vpisejo 195?
Gre se za razliko v sirini med letnimi in zimskimi...
Hvala
Ja, postopek je tak da pojdi do vulkanizerja in naj ti zmontira gor. Izpolnit more obrazec - tehnično potrdilo o vgradnji. To potrdilo in certifikat pelješ na homolomo, kjer zadevo poslikajo, plačaš 35 eur in dobiš karton po pošti ko vpišejo. Do takrat imaš potrdilo o oddani homologaciji v primeru če te dobijo policaji ob pregledu zimske opreme.
Ko bodo slikali homolomo in če boš imel druge gume gor, bodo vpisali kar je gor. Zato je pomembno da imaš vse pripravljeno na homolomo.
Jaz jih zbrusim na grobo kar z rotacijskim brusilnim strojčkom. Nato špric kit in bfušenjev na vodo na fino z roko do brusilnega papirja 800. Nato dve roki osnovne barve in dve roki dvokomponentnega prozornega laka. Nato po par dneh sledi strojno poliranje.
Alex ti ko si mojster v poliranju, kje se lahko Mazdaši prijavimo pri tebi za poliranje!
O težavah z barvami pri Mazdi sem prebral precej forumov, na FB obstajajo določene strani samo na temo težav z rdečo barvo. Probleme imajo vsi ne samo slovenske. Največ je težav z rdečo predvsem v smislu poškodb od kamenčkov, niso pa imune tudi preostale barve. Ponekod so jim po dveh letih barvali celotne avte. Nekateri zato nove avte zavijajo v folije in jih ščitijo s takimi in drugačnimi premazi. Podobno je z materiali v notranjosti, ki so zelo hitro podvrženi obrabi, da o škripanju na vseh koncih ne govorim. Neresno od Mazde, da se mora kupec ukvarjati s takimi zadevami. Moja rdeča se zaenkrat vseeno še odlično drži res pa še ni dala celotne ene zime čez. Na soncu so res vidni risi od avtopralnice ampak tak je bil že nov kjer so ga pač oprali in mene niti ne moti preveč. Jaz ga perem vedno ročno. Bo pa to najbrž prva in tudi zadnja Mazda pri hiši. Sedaj se še žena pritožuje na sovoznikovem sedežu nad obupno ventilacijo saj vedno od nekod hladno piha.
A ni žalostno, da ko si včasih kupil 10 let starega Golfa 2 je imel trivremenski rdeči taft... Zmer je bla rdeča nima veze a je bil sonce, dež al pa sneg.
Dandanes pa "metalik perla ultra duper barve", potem pa tole? Res žalostno, kam drvijo prodajalci avtomobilov s svojimi norimi plastičnimi in eko bio forami. No saj po eni strani je to prodajna niša, drugače ne bi menjali avte na 5 let....
Nikoli nisem kupoval produktov za mazanje gum ali plastik. S tem se mi ne da ukvarjat in dvomim, da ti produkti kaj dodajo h kakovosti-kondiciji vozila. Poleg tega pa mi preveč našminkani avtomobili in ženske niso všeč. 😁
Ko je Bog naredil Adama in Evo, se najprej ozre k Adamu in si prikima in zabrunda v obraz: Huh, sej sm te še kr fejst naredu! Potem pa se ozre k Evi z malo kislo faco: Hjah, ti se boš mogla pa šminkat!
Skoraj naključno. 😁 Pred nakupom nisem imel pojma, potem sem malo posrfal in tam ugotovil, da sta to v redu znamki. Še raje bi kupil kaj cenejšega podobne kakovosti, po možnosti Made in Japan.🙂
Sicer pa, kolega me je prosil, če lahko pogledam na internet za aftermarket žaromet za Hondo, ker mu serviser ponuja eno za 192€ in se mu zdi drago. Našel sem enega na autodoc.si za 118€. Da sem se izognil poštnini, sem naročil še te filtre. Zanimivo, vsi trije pašejo tako na M6 G165 in tudi na M3 G120, kar je še posebej fino.
Mahle filtri so super. Potem sem pa enkrat odkril Purflux po pomoti in sem za foro pogledal enga znucanega pa je bil po 10k v dizl 1.4 aurisu še kot nov. Od takrat dalje sem kupoval samo še Purflux (dokler sem servisiral doma).
Prištej zraven še recimo asistenco - cca 40€, si že na 140€, recimo da garancija na prerjavenje nekaj pomeni, čeprav dandanes to niti ni več težava. Potem je razlika že manjša. Če se na uradnem zmeniš za kako dobro ceno , zna bit zadeva zanimiva in na nek način (skoraj) primerljiva
Za nas redne - dolgoletne stranke, če se zmenimo s tapravimi ljudmi ,je cena na uradnem ugodna - je sicer še vedno malce več kot pri popoldancu, ampak, saj vsi vemo kako je pri njih.
recimo Pelko, ki je top za moje pojme, bi redni servis za m6 2.2. prišel sigurno 150EUR. Govorim na pamet, pa mislim da nisem kaj dosti od prave številke. Na uradnem pa recimo 200, ali malo čez. Pa če štejem asistenco recmo...
To je največji problem pooblaščencev. ČE nekoga poznaš in ČE se zmeniš, dobiš normalno ceno...drugače te oderejo.
Jaz nevem kaj je fora, ampak da mi liter olja računajo 3krat dražje se mi zadeva res zameri. Pa ne me narobe razumet, še vedno servisiram na pooblaščencu. Tudi po garanciji. In vem, da je ugodnosti pooblaščenca (garancije, reklamacije, etc) potrebno nekje plačat. Cena pooblaščenca bi morala bit 15-20% več kot pod kozolcem. In potem bi več ljudi hodilo na pooblaščenca. Tako je pa slovenska mentaliteta takšna, da večina ljudi po garanciji prehena z obiskovanjem pooblaščenca. Meni asistenca in dober odnos veliko pomeni, zato ostajan (zaenkrat še) na pooblaščencu.
Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.
Skyactiv motor rabi res občutno več časa v primerjavi z "navadnim bencinarjem", da se segreje na delovno temperaturo. Pri CX-3 ne morem spremljat kakšna je temperatura, ampak na šestici kjer dejansko obstaja indikator temperature vode sem ravno danes gledal - po 10km relacijske vožnje okoli 70kmh in klimi na "auto", voda še vedno ni bila na 95 stopinj ampak tam okoli 90. Je bil pa avto čez noč zunaj. Tako da zna trajat AMPAK TO, DA IMAŠ TI MODRO LUČKO PO VOŽNJI NA AC JE PA NEKAJ HUDO HUDO NAROBE. Preglej nivo vode v rezervoarju, mogoče ti je zaštekal termostat, da ne zapre vode ob hladen vžigu? Čim prej na servis!! Jaz bi šel kar z mazda asistenco do najbližjega pooblaščenca na tvojem mestu.
Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.
Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂
Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.
Za vožnjo po celem snegu pri nizki hitrosti izklopite traction control, ker vam začne avto sam jemat gas in mate občutek da koplje, v resnici pa čisto malo drsi. Z izklopljenim traction control v drugi/tretji pod štantgasom prideš brez problema kamor koli, saj so 2.0 mašine in imajo dovolj navora!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Manjši izpusti, to je edini plus tega. Porabe pa ne znižaš čisto nič. Kvečjemu še več stroškov (pucanje motorja, turbina, dodatni posegi v primerjavi z NA servisi).
Glede vzdržljivosti pa...večina folka avto proda pri 150kkm, tako da zakaj bi delal nekaj bolj vzdržljivega
Povezava za deljenje
Deli na druge strani