Ta bi bil pomoje malo hitrej?i od serijske 323F GT in se peljal v?tric s Klopkotom ali pa mu malo uhajal. Mislim, da mora imeti malo ?ez 8 sekund do 100, kon?na je pa ful ?ez 200 ker ima tadolg menjalnik od 125 verzije. Zato se da tudi ?parati s porabo, ?e pa draga? pa 2. vle?e do cca 110km/h, vle?e pa itak enakomerno do blokade pri 7500RPM, najve?ja mo? mora biti blizu 7000 RPM.
Tale avto.net bi resno lahko razmislil, da iz opcij ven vr?e Hi-fi ozvo?enje, avtoradio, paket za kadilce in podobne banalnosti, ki jih ljudje klikajo samo zato, da je ve? videti.
Ja tole je bilo ?e nekaj ?asa nazaj re?eno ampak dokler ne bo tazadnji meter asfalta narejen pri nas ne verjamem ve? NI?. Je bilo ?e preve? takih projektov pri nas pa so propadli zaradi financ/sosedov, ki se bojijo hrupa/ogro?enih vrst kur?evih insektov itd...
Vsekakor pa dr?im pesti, da mogo?e pa bo kaj. Do takrat se bom vozil po Racelandu in, ?e bo Renault dopu??al kak krog po ringu.
Zakaj ima ?asopisni papir zadaj za mre?ico v prvem odbija?u??
Sicer pa ni zgre?en avto, res je "?koda VTi-ja" za tako predelavo ker bi bil tudi 1,4 ?isto dovolj. Ampak, ?e ne bi imel zadaj na boku in na haubi ?udne luknje ter bi imel kak?ne druge feltne (mogo?e celo colo ve?je kar redko re?em!) bi mi bil ?isto v?e?. Kot celoten styling projekt, ne kot nekaj s ?imer bi se vozil v slu?bo ali na Racelandu seveda.
Ma dj denar zavohajo in vi?ajo cene. Vi?je povpra?evanje, vi?je cene. Ociganiti (oromiti, da bo politi?no korektno ) nas ho?ejo pa itak na vsakem koraku.
Danes sem tankal zraven slu?be in se lepo ?parovno odpeljal domov. 4. in 5. prestava tudi v naselju ker je pa? dovolj navora, pred domom pa imam kar ene par klancev tako, da ?e bi bil doma v Morav?ah bi mi pil ?e kak deci manj. Meni je za 2.0 bencinarja ?isto kul poraba.
Je pa nekaj pri nakupu MPS 3 & 6, lahko preveri? kaj je kdo z njo delal saj ima vgrajen ?tevec PTO (Power Take Off) ki se ga ne da resetirat in moj je ?e vedno na 0.
To je kaj? Kolikokrat je avto ?tartal na polno? In kje se to preveri?
Saj zato sem omenil glavno primerjavo MPS3 proti Focusu in Meganu RS, ostale so bolj informativno. EVOti tehtajo od 1300-1500kg. Edino o awd pri nizkih hitrostih naravnost nisem ?isto pokapiral.
?e je pravi LSD se na dvigalu oba kolesa vrtita v eno smer. Torej, ?e ga vzdigne? na dvigalo, zavrti? eno zadnje kolo naprej, se bo tudi drugo vrtelo naprej. Koliko % pa realno prena?a mo? je pa vpra?anje.
as far as i know, 3MPS odnese RX8 na ravni crti, kaj se pa na ovinku zgodi je pa druga zgodba
Sem ?el malo brskati...
3 MPS-------------RX8
Top Gear
1'32"00-------------1'31"80
Auto Zeitung
1'47"50-------------1'47"20
Tsukuba
1'10"27-------------1'09"78
Hockenheim short
1'19"60-------------1'19"60
Sachsenring
1'47"25-------------1'47"80
Laguna Seca (offical Mazda course btw )
1:50.38-------------1:50.42
Virginia International Raceway
3:16.00-------------3:16.70
Oschersleben
1'52"34-------------1'56"14 (??)
Na kratko... Razlika je minimalna, je pa MPSka bolj pro?na (in ima celo ve?jo kon?no) kar pomeni, da v ovinku je RX-8 res malo hitrej?a ampak kaj kmalu jo spet MPS dohiti. Za pogledat to rabi? samo tole klikniti, da vidi? v ?em je fora.
?e zdaj ne verjame?? 4x4 je zakon za ?tart in ovinke, ko se enkrat pelje? 100 ali ve? pa povzro?a nepotrebne izgube, ?e gremo v ravni ?rti. V ovinkih seveda ni primerjave, sploh sta STI in Evo izven te lige. Skoraj bi primerjal MX-5 s tvojo 323F.
Lahko pa pogledamo en lu?ten dvoboj zelo, 3MPS vs 6MPS vs Focus RS mk1 vs Megane R26 vs RX8 231hp. Velika mo? Mazde 3 in manj izgub kot pri 6ki ji je kar v prid. Seveda pa kot sem rekel, na progi se vidi (?isto spodaj so uradni ?asi), da avto vseeno ni nastavljen tako ?portno R26 ali Focus RS, je pa zelo blizu. RX-8 in 6ka sta tu za primerjavo, pravi tekmeci so samo trije, vsi s prednjim pogonom
Izmed vseh teh avtov pa je 3ka pomoje ?e najcenej?a za vzdr?evati, dokler seveda ne gre kaj izrednega. A je dost argumentov?
Pomoje ?e pride? do tipa z 12.000? da lahko odpelje? avto. In pomoje stock 3MPS ravno prav zadaj RX-8 obenem pa itak manj pije ob normalni vo?nji. Pa ?emu twin turbo? Ne poznam turbo kitov za RX-8 in res mi ni jasno.
Predvsem ker je Nordschleife podoben kak?ni navadni gorski cesti z vsemi tistimi spremembami vi?ine, razli?nimi ovinki.... ?eprav realno sta Megane R26 in Focus RS hitrej?a ampak je pa zato Mazda pomoje najbolj user friendly in uglajeni sleeper (5 vrat, ketna namesto jermena, najbr? nasploh bolj vzdr?ljiv avto, pa ?eprav ni toliko po?asnej?a...). No pa izra?unal sem si, da zavarovanje za katerikoli izmed teh avtov ne pride ni? dra?je kot za Cliota je pa res, da je vzdr?evanje (gume, veliki servis pri Focusu in Meganu) dra?je.
Efekt bo ampak bistveno manj?i kot, ?e bi to vrgel v nekega hatchbacka. Enostavno je kufer prostor zase. Zna biti, da bo ga folk za tabo bolj sli?al kot ti v avtu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta bi bil pomoje malo hitrej?i od serijske 323F GT in se peljal v?tric s Klopkotom ali pa mu malo uhajal. Mislim, da mora imeti malo ?ez 8 sekund do 100, kon?na je pa ful ?ez 200 ker ima tadolg menjalnik od 125 verzije. Zato se da tudi ?parati s porabo, ?e pa draga? pa 2. vle?e do cca 110km/h, vle?e pa itak enakomerno do blokade pri 7500RPM, najve?ja mo? mora biti blizu 7000 RPM.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani