To je zato, ker 6ke niso premijski avti, cx-30 pa?
Meni v cx30 pokaže tudi sliko osebe, če imam shranjeno zdraven. A v 6-ki tudi?🤗
pred 42 minutami je Boss napisal:
Hmm, pri meni je pa OK ne glede ali je +386 al pa navaden zapis številke. Je pa problem, če je v imeniku shranjenih več kot 1000 oseb. Tiste nad 1000 ne pokaže.
Pri nas mislim, da je to število krepko preko 1000.
Pred eno uro je Bossek napisal:
Ker imas enkrat shranjeno z +386 enkrat pa ne .... IZREDNO motece!! Sam sem updejtal SW in upal da se bo to popravilo, pa se na zalost ni
Se pravi, da moram vsem dodati +386 spredaj? Mislim, vsaj kolegom in tistim, ki me pogosto kličejo. 🤔
Ja ti, ki ti je všeč SUV nebarvana plastika. Še mal pa bom slišal, da je tud Dacia cool, če ma nebarvane odbijače in da so edini pravi joški silikonski.
V bistvu je res, da je nebarvana plastika na cx30 veliko lepša, kot da bi bila pobarvana v barvo avta. Vsak dan lepša, se mi zdi. 😊
Brez te plastike bi bil cx30 kar nekako čuden. Mi je pa ves krom nagravžen na vseh Mazdah. Tako, da bo kmalu izginil tudi iz cx 30. In ne, dacia ni lep avto. 😉
In kot praviš sam, na ta zadnji FL 6-ki je kroma okoli maske še več in še bolj je škifo.
Jaz bi rekel, kar cel avto, ampak meni je že vsa ta leta všeč. Nekaj so oblikovno poflikali s FL, kanta pa ostaja kanta. 😃
V bistvu se vsem 6-kam,, tudi zadnjemu FL že poznajo leta. Ni pa grd avto, da se zazumemo.Ne bi pa sedaj kupil 6-ke kot "nov" avto, pa še cena bi bila astronomska.
Aja,pa 2017 FL ima najlepše 19",zadnja FL pa kr neki. Z zadnjim FL so hoteli narediti bolj "gospodski"avto namesto športnega, ki je to prej bil. A jim ni uspelo. 😉
Drugače pa nisem nič pisal kaj se da narest ampak samo kakšne so razlike. Ampak, če ne vidiš, popolnoma drugačne armaturke in volana pol bo bolj nekaj s tvojimi učki narobe, ker dejansko je to največja razlika. Drugče oblikovan volan, odstranjeni tisti oversized zračniki, eleganca v enostavnosti in čistosti linij. Prejšnja armaturka je namreč bila deležna kar nekaj kritik zato pa je šla Mazda v detaljno prenovo le te. Čeprav je tudi prejšnaj svetlobna leta lepša od prve armaturke iz leta 2012.
Pa da ne nakladam naprej se tukaj lepo vidijo razlike.
A nip here, a tuck there, and the Mazda6 is updated for 2018.
aja pa še AdBlue. Trenutno imam od servisa prevoženih cca 12.000km, AdBlue je pa na 85%. Če ti pa tukaj uspe, da ti ga zmanjka pol ti bo še prej uspelo, da ostaneš brez goriva na cesti.
Saj pravim, vsak malar vidi sliko drugače. Ni vse, kar je novejše tudi lepše. 😊
...pa armaturka je čist druga, zvočna izolacija je zaznavno boljša, dizel ima AdBlue tehnologijo, bolj elegantna maska (manj kičasta), zaključki izpušnih cevi niso več premera slamic.
Spet odvisno od malarija, ki izdelek gleda. Te nove maske na 6-kah so meni kičaste, sploh mi ne paše na 6-ko, zvočna izolacija je za odtenek boljša, ni revolucije, auspuh se da z lahkoto na FL narediti dosti lepše, kot tej inox zaključki.Armaturka je pa spremenjena v par detajlih. Zopet nič drastičnega.
Edino ta ad blue je novost, pa še tega ne bi rad imel v avtu. Če ti ga slučajno med vožnjo zmanjka, se avto ustavi in moraš domov z avtobusom.
Pravijo, da je 2018 FL bolje zvočno izolirana. Pa novejšim, predvsem slovenskim, še ni potekla 5-letna garancija. Pa še kakšen gumb-funkcija več, ki jih itak večina ne uporablja. Fina je še projekcija zaslona na šipo, namesto tiste "češke" plastike, ki se dviga. Sicer mene moti polarizacija projekcije in jo zato komaj kaj vidim s polarizacijski sončnimi očali.
Uf, to je res. Tudi sam uporabljam polarizacijska očala ray ban in se res skoraj ne vidi te projekcije. 🙄
Hmm, ne vem boš rekel, da tole kar sem napisal niso dejstva? Da obrati, krivulja moči in navor ne štimajo?
Primerjamo to kar imamo za vozit, V Slo pač Mazde 2.5T ni, kot tudi ne obstaja dizel brez biturba. P sej tole kar se pogovarjamo ni merjenje tičev ampak naštevamo zgolj to kar upam, da se strinjaš, drži. In to je tisto kar ves čas razlagam. Kdor vozi 2.5 bencinarja od Mazde ležerno brez obratov bo razočaran nad odzivnostjo. Kdor ga pa goni kot osla pa ne bo imel pripomb kot jih nimaš ti. Edino kar trpi je pač poraba, ker, da bo mašina letela na 5000 in 6000 obratih varčno pač ne more bit bo pa vsaj nasmeh do ušes.
Ampak za zaključek: kaj želim povedat je le to da je zelo dobro, da se preveri karakteristike motorja pa naj bo 2.5 mašinca al pa 2.0 Skyactiv-X, ki imata podoben graf. Če se ljudje vozijo z njima pod 3000 obratih tudi 100 konj nimata in nihče mi ne bo rekel, da je takrat vožnja dinamična in uživancijska.
Boss, točno tako. Prav danes sem hotel ugotoviti, ali je teh 186 konjiček res nekje skritih. In sem ga nateral na obrate. In res, kot praviš, nasmeh do ušes. Do 140/uro si prej kot z mazdo 6.
Nekako bolj hitro pospešuje. Je pa tudi res, da ga moraš v visoke obrate terat.
Takrat si z lahkoto kos vsem "ta hitrim" voznikom. Seveda, takrat poraba gre v nebo. 😊
Raje bi "šaltala". Hm... Veliko njih bi rade šaltale. Ene menjalnike druge pa... 😊
Kje so cajti, ko si dobil rabljen avto zelo poceni. Spomnim se moje 6-ke. Proti tem današnjim cenam je bila moja zastonj. 🤔 Pa saj ni niti toliko nazaj...
Audi je z TDI motorjem zmagoval na Le mansu več let zapored.
Tako, da ja dizli so bili kar popularni in uspešni v motorsporu eno desetletje se mi zdi.
Potem je pa prišla doba hibridov
Zanimivo je, da je imela mazda za osnovo tega dirkalnega motorja kar blok skayactiv 2,2 dizel. In zapisali so, da niso imeli nikoli problemov z pokanjem bloka ali česa podobnega.
Tako, da izgleda, da je to bolj izjema pri nekaterih,ki so imeli probleme s tem.
Malce me je zmotila tvoja izjava: "...Zagotovo je diesel močnejši v pospešku zaradi navora..."
To je "mnenje dieselašev",katero se je na žalost od leeeeet "rekla čula kazala" usidralo v glavah tistih,kateri pač ne vedo drugače.
V bistvu je čista fizika.
Navor nima veze z pospeškom,ampak moč motorja....moč pa je navor krat obrati (sila x pot).
Jaz ti bom pa samo opisal "prigodo" ko sem "dirkal" 😁po ljubljanski Zaloški cesti mimo Fužin z svojim starim Fordom C-Max 1,6TiVct (115konjev/165Nm) vštric z Golfom-7 TDI 4-motion (tisti z rdečim "D" in "I" cca. 145konjev in cca. dvojni navor).
In 3x od semaforja do semaforja....in 3x je za dolžino dveh avtov Golf zaostal...pazi to-od semaforja do semaforja na Založki!!!
Na kratko-kaj je problem pri Diesel-ih...res je imajo veliko navora pri nizkih-srednjih obratih,a se ne vrtijo tako visoko kot bencinarji (moč=navor x obrati)...in v primeru moje "tekme z golfom" sem pri 90Km/h prestavil iz druge v tretjo prestavo😁...Golf pa najmanj v tretji ali pa četrti.
Jaz se pri pogovorih ob kavi z kolegi rad hecam in pravim,da so Dieseli le za traktorje,tovornjake in bagerje...OK-je le hec,a ni brez razloga dejstvo,da na Rally-ju,pri Formuli-1 (in ostalih "formulah"),pri motociklih itd...ne boš videl Diesel-ov.
In kje je pa problem pri bencinarjih....pri voznikih,kateri jih vozijo kot Diesel-e!
Druga prigoda-sem strojevodja na SŽ,in nas naša služba mora včasih peljati iz Lj. v moste,Zalog itd....in je en službeni kolega k je šofer in nas prevaža enkrat pljuval čez službeni avto (Mitsubishi Lancer-karavan 1,6L bencinar z 100konji)....."ne gre nikamor...pije k kamela...itd...moj Touran gre pa k raketa..."....(tanajšvohnejši TDI!!!).
In me je ta sodelavec moral enkrat zelo pozno zvečer peljati iz centra v Moste....in mu razlagam o tej temi...in mu na cepišču Založka/Kajuhova na semaforju rečem,da naj pohodi,in da "šalta" zmeraj pri 5000 obratih...in je Mitsubishi "letel",sodelavec je pa samo buljil od presenečenosti.
In še nekaj o Turbo-jih...kolikor so dobri,so tudi slabi!!! ker večina "smrtnikov" ne ve-kaj "dela" Turbo? Veliko ljudi misli,da poveča moč,in to "čudežno" celo z enako ali pa celo manjšo porabo. Ni res-Turbo nam pri enaki kubikaži omogoča večjo količino zraka in z tem kurjenje večje količine goriva in z tem seveda večjo moč.
In negativna stvar,katera mene celo bolj moti od večje porabe je slabša odzivnost oz. "nenadnost"....t.i. "Turbo-luknja".
Tukaj poglej točno od 2:10 tip razloži razliko med enakim Turbo in ne-turbo motorjem pri CX-5
OK-dosti "nakladanja"😉...upam,da ta prispevek ne boš narobe razumel...žaljivo ali pa kaj v tej smeri...
Še informacija-pri avtohiši Interclass Cars v Lj. na Gorjupovi imajo eno CX-5 2,5/194,samo je oprema Newground z Zircon Sand-rjavo...res ni lepa🙄👎...je kot "za vojsko".
So si komaj,komaj izborili eno pri uvozniku,tako da so vseeno veseli zanjo.
Aja-😁😉...
...tale je pa že moja😀-2022 Revolution Top G194 AWD
Po dveh mesecih uporabe še okoli porabe-vozim praktično samo po mestu...na začetku je bilo 10,7L/100km (sem bolj "živ" voznik😁,in tudi kdaj dam na "Sport" in "do pleha"))...pa smo pred kratkim stegnili za dva dni na Krk in nazaj-torej relacija...pa je vseeno bilo veliko "cincanja"...in gužva čez cel Krk...in je na tem tripu bila poraba 8L/100km...če bi bile lepše razmere bi lahko komot bilo še kak liter manj.
No in skupna poraba in tudi mestna po tej relaciji (resetiran trip-B )je padla na 10L/100km...mater-to je pa že super...toliko porabi moj stari C-Max...pa ni primerjave z Mazdo🤔
V nedeljo?-Lj.-Zalog...nekih posebnih planov nimam🤔...pa imaš že dve na voljo😉
L.P.
Moram te malo popraviti. Na 24 ur Le manse so že nastopili tudi dizli, tako Peugeot, audi in celo Mazda. 😉
No ja, v večini naše ceste niso tako slabe. Ne bom rekel, da so idealne, ampak ker mi spomin še služi vem kako je bilo pred 30 ali 30 leti, ko sem nekaj gum poćil in kako feltno zvil v udarnih jamah. Ne vem ampak večina cest na tour the France je izgledala slabših kot tu v Sloveniji, sploh Paris je zgledal kot ena sama jama.
Lahko potrdim, da je to res. Edino mogoče Italijani imajo boljše ceste(na splošno) v Franciji so pa slabše.
In ja, res je, da imamo vsaj ta glavne ceste +avtoceste zelo dobre-gladke.
Če bi bili vsi šoferji ozaveščeni v tej smeri in skrbni (kupovali po možnosti tako, da bi se davki natekali v slovenski proračun), bi višek dajatev s tega naslova pomenil manj dajatev drugje oziroma višji standard. Verjetno je potencialno možno s tega naslova pridobiti nekaj 10 milijonov €.
To bi veljalo ob predpostavki, da bi bili vsi pošteni in zavedni. A vemo, kako je v resnici. 😉
Kaj je pri ceni določeni z enačbo, ta pa z uredbo, za (ne)verjet? 🤔 Vsak lahko sam izračuna, le podatek o ceni z mediteranske borze (CIF Mediteran-High) je težko dobit (sam še nisem našel vira). Tale stara diplomska obširneje razlaga izračun (po starem je bilo v principu enako) https://core.ac.uk/download/pdf/67523961.pdf
Je pa tko, finančni minister mora skrbeti, da je blagajna dovolj polna, da se odlivi kompenzirajo s prilivi. Manj ko država dobi dajatev preko naftnih derivatov (v osnovi pa jih dobi ogromno .. pred leti cca 2 MRD), manj je denarja za šolstvo, zdravstvo, socialo, ceste, ... Zato sam, če se le da, tankam v svoji državi.
Jaz tankam ponavadi tudi pri nas, če je le mogoče. A predvsem zato, ker imamo dokaj nizko ceno goriva. Če imeli Italijani nižjo, bi tankal pri njih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni v cx30 pokaže tudi sliko osebe, če imam shranjeno zdraven. A v 6-ki tudi?🤗
Pri nas mislim, da je to število krepko preko 1000.
Se pravi, da moram vsem dodati +386 spredaj? Mislim, vsaj kolegom in tistim, ki me pogosto kličejo. 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani