ne vem, pri stari se je sedelo nizje (meni ustreza), pa armatura cist enostavna (sem mel CE opremo), vrtis gumbe tocno ves kam piha...ne pa tle, kr eni gumbi razprseni, gretje pa je kr neki...pa tud po 10 urah voznje (zaradi polozaja sedenja in mehkejsega zica) rit rahlo boli...
za ovinke pa imamo mx5
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
?e se spotaknem ?e ob porabo... ?e pri?akuje? porabo na nivoju VAG motorja 1,9 TDi 77 kW si se po?teno zmotil. Eni bodo sicer sko?ili v luft a pod 7 litrov jo bo? spravil samo ?e se bo? vozil za tovornjakarji. moja poraba zadnjih 3000 km je 7.8 pa se vozim nekje 65% AC s hitrostjo okol 120 do 140.
Sicer pa je v?e?en avto. Vse naj pri nakupu.
samo malo, ce mas ti smolo s porabo ne pomeni, da je to edina in ultimativna resnica
moja stara z omenjenim tempom je rabila manj kot 7, nova pa manj kot 6
skoda za auto menjalnik, drugace bi bil bomba (je pa spet res, da tale motor tukaj nekako ne pokaze teh 218konj kot bi pricakoval...razen, da un k sem ga vozil je bil cuden), zvok je pa vseen tapravi
ja tko so ga ocitno nastavili v tovarni (sej ves understeer je bolj varno bla bla), sem pa preprican, da se da to resit npr. ce das drugacne vzmeti
da se razumemo, ne govorim za power slide in tako stvari ampak, recimo ce gres hitro po ovinkih in potem spustis gas in take stvari...bmw (e46) je bolj "safe", tko kot nova mazda6...stara mazda 6 pa te je lahko presenetila (resil te je odziven volan)...pa jaz na moji stari mazdi6 nisem mel dsc-ja
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
mislim, da bmwjasem po hondasem je tezko povedat, da njihovi avti vseeno niso najboljsi in super duper brez konkurence...
enkrat sem napisal, ker sem en cas vozil oba e46 in prejsnjo mazdo 6
zanimiva je primerjava v voznji med e46 in mazdo 6....e46 je bolj odziven in skace takoj, ko je treba kaksen (krajsi) ovink napadat, mazda 6 pa je velik bolj stabilna v hitrih ovinkih
torej e46 je monaco, mazda 6 pa monza, tako na kratko smile.gif
mazda 6 ima tendenco oversteera, e46 pa understeera
najvecja razlika pa je v plehu...e46 ima milijon krat boljsi pleh je boljs narejen kot mazda, imel pa vec okvar (nekatere celo nerazumljive, pocila in zlomila se je vzmet (zadnja desna) kar tako, itd itd)
glede placa pa najvecja zamera e46 je sla, ker tale moj ni mel moznost zlaganja zadnje klopi in si mel zelo beden prtljaznik, cudnih dimenzij, kjer nisi mogu dat dva vecja kufra...
pa se pot do kosova je mazda 6 tudi po 280.000km prevozenih prenesla brez posledic, e46 pa ta pot ni bla vsec....
men je tud vsec, da ima analogni stevc za porabo...tko je mel tud moj bivsi mercedes e190...
volana imata priblizno enaka, pri e46 je malenkost tezji na mestu, v voznji pa isto
menjalnik pa guma pri 46, pri mazdi 6 pa trd
mazda 6, spet, trda k kamen sklopka, e46 pa softic
in to je to na kratko, iz mojih izkusenj....
mislim, da se bmw splaca sele ko se zacnejo hudi motorji ala 330 ali 325 (benicnar obvezno), ker osnovni dizli pa razni 318 320 nimata nc vec kot npr. mazda 6
tko da dejan p., ce ze bmw za uzitek, pol bi jaz vzel obvezno kupeja in vsaj 325i...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
boss: vcasih je bil 2.0 motor kr raketa pri avtih...zdaj je pa zalost...pa mazda ni edina s tem problemom
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani