Meni so komi dve sezone zdrzale. Oprijem, glasnost itd. vse super, ampak obraba pa nenormalna... kot radirka
Malo off topic,ker ni govora o moji dimenziji,pa tudi model ni cisto isti;imam namrec intenso hp... pri meni je ravno obraba minimalna,3sezone,cca 60t km,se zmeraj 5mm
komur so SUVji oz ?potno uporabna vozila v?e? naj jih kupuje, ne re?em so lepi itd, ampak so dejansko razred, ki je zje... trg samo zato ker se kupujejo z o?mi. Dvigujejo ceno trgu, po?irajo razrede....itd, samo vzami eno znamko in poglej da ima ?e skoraj vsak razred od clia naprej svojo SUV verzijo, in s tem kupi? samo mal?ka (fiat 500X, Mini Country man, itd itd itd ) za 10k ve? - isti avto...
enako je po vseh razredih, in tudi pri mazdi je pri?lo do istega efekta, adijo uporabni avti, kot so 5ka in hello cx-i. In potem CX-3 kar naenkrat postane mestno drugo vozilo.
Niti slu?ajno se ne morejo primerjati z terenci, nikoli, gre za izklju?no cestna vozila, ki jih poganja avtomatski 4x4, in to je bil point mojega odgovora na obna?anje amperjeve CX5, ker gre za avtomatiko mu je ?elja po terenskih ambicijah takoj preklopila v limp home na?in. Enostavno ne more? pri?akovati kakr?nekoli terenske sposobnosti,
Tocno to. In naenkrat na trgu ni vec uporabnih,sicer ne najbolj privlacnih,malih enoprostorcev z normalno ceno. Torej max15jurjev z neko ne vstopno opremo.
In pridejo suv_i z manj prostora,drazjimi gumami in krepko visjo ceno. Adijo roomster, zivjo karoq. Adijo meriva,zivjo crossland, adijo c3p,zivjo c3aircross , cactus in ostala navlaka. Zmaga pa itak ford... ecosport namesto fusiona oz.bmaxa.. no,tu je vsaj lepotni standard se nadaljeval k nasledniku:)
Ne recem,4x4 je fajn,ampak kolikokrat nebi slo brez njega? In raje 2x na leto natikam ketne,kot preostalih 362dni vozim s sabo odvecno (drago)masinerijo.
Da o tem,da je ogromno suv_jev prodanih kot fwd,nebi.. tocno to,demulirajo avtomobilske razrede in po nepotrebnem dvigujejo ceno. Ce bo slo tako naprej,bo naslednji avto dacia,kjer mi ne poskusajo prodati necesa kar ne rabim..
Res je. Danes sem nala?? z btcja ?el po dalj?i poti ?ez to kri?i??e po njegovi (?i?atovi) poti in po?akal cel semafor in spremljal kdaj so avti speljali. Ni mogel imeti zelene.
Ampak moramo biti strpni ker je star. In enkrat bomo vsi stari. Ampak mogo?e si bomo kljub temu zapomnili, da pogleda? levo in desno preden gre? ?ez cesto, sploh ?e koraka? v rde?o.
Moramo biti strpni ker je star??
Ja, mu ne tezit ker traja 3min d parkira avto in ker se vozi 120po ac namesto 130,ampak,hej... rdeca je rdeca. In za upokojence in za mlade.
Bos strpen tudi ko ga bos nabil z avtom , ker ga bos spregledal. Ali ko bo on spregledal otroka po lastni krivdi in ga zbil. Ker je pac star in je bogi in mu je kao vse dovoljeno in oprosceno.
Tudi z 0s reakcijskim ?asom bi se ustavil krepko ?ez semafor lol. Penzionist je pa najbr? ?tartal ko je bila ?e zelena zanj, ampak dopovej ti njim da mulci lahko ska?emo v zadnje izdihljaje zelene ker se potem temu primerno podvizamo, on je pa ?e upo?asnil ko si mu za?el trobit .
Tole pa ne bo drzal, ni startal v zeleno. Najprej so imeli avti v smeri bossove voznje zeleno in nasproti vozeci tudi, potem se je za le_te prizgala rdeca,bossu ostala zelena in sele pozneje bi bila zelena za pesce.
Mene sploh ne zanima kaj je dovoljeno ali ne, dokler bodo takole ovce lazile pri rde?i skozi kri?i??e. Ker ?e pride do situacije je na koncu tvoja izjava proti njihovi in kako bo? dokazal kdo je ravnal prav?
poglej starega prdca, ki se mi upa ?e mahat pa neki kazat... pa da te ma ven stopit in mu dve vzgojni prlimat okol u?es - naj kurac dela samomor kje drugje.
Jaz takega probam zalit z vecjo kolicino vitrexa... naj se gnoj od cloveka malo odisavi?
Mogoce ti bo pa ustrezalo. Moja bolj?a polovica je lani kupila novo corollo 1,33 z 100KM in kljub temu, da je bil marsikdo (beri: ve?ina) skepti?en, ?e se bo to sploh kam premaknilo, je zadeva za umirjenega voznika ?isto ok, poraba 6,5l kombinirane vo?nje s precej skoraj gorskih cest.
Verjetno je Mazda res kako kilo tezja, (ali pa tudi ne) , ampak, dokler ne probas ne ves.
Jaz vem da bi razliko v ceni raje kako druga?e izkoristil (webasto npr).
Bla bla bla ogromo pisanja za avto, ki ti sploh ni v?e?, pa se obremenjuje?
Jures ti je na kratko napisal to kar sem ?elel po ovinkih jaz. "Najraje" imam pa, ko ljudje pametujejo o cenah avtomobilov, b bolj globoko debato se pa ne bom po forumih spu??al.
Na mobile.de na hitrco, so od 8 do 14 jurjev. Vpra?anje kaka je bila cena novega. Meni sicer ni toliko zgre?en sicer no ampak OK.
Men se zdi to cist prevec, ampak ok... cena novega? Predvidevam da drazji od A klase in primerljiv z 3ko compact in audi a3. Vsaj tako so ga rangirali.
Meni je katastrofa, sploh notranjost je vzeta, iz ze takrat, prejsnje generacije C klase. ?e celo njegov predhodnik c sports coupe (oz.po slovensko uradno "?portni kupe razreda C"-nevem kdo si je spomnil in odobril to ime) je cisto simpaticen napram njemu.
Po 11,5leta sluzbe, kjer prevozim v povprecju po 6t km na mesec, po snegu, de?ju, no?ne izmene, vukojebine , sem sredi ?i?ke naslonil 11mesecev staro E klaso na kurcev zvonec za odpiranje rampe.kako mi je to ratal,kljub rikverc kameri in senzorjem....
Jebemu sunac.
2ruker v 1,1mil.km po sre?anju xsare v cliota lani.
Sem imel tudi za veliko denarja gume pa je bilo zelo malo muzike. Npr. michelin alpin A4. Tako, da ?e tale upravi?i ceno/kvaliteta napram 2x dra?ji gumi slednjih ne kupujem ve?. Firbec pa?. Lokalni vulkanizer mi je rekel, da premium znamk proda iz leto v leto manj. Ker niso poceni gume toliko slab?e, kot so dra?je bolj?e.
Sam imam Michelin a4,to bo tretja zima,cca 30t km. Za1x zadovoljen, Teb niso bile ok? Tk d mal vem kaj pri?akovati letos in naslednjo zimo....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za frajarje z suv, pa ceprav dacijinim
Povezava za deljenje
Deli na druge strani