Jaz mislim, da bo počasi izumrla... 😔 Jaz razmišljam, če se cx-30 za cca10cm raztegne na račun prtljažnika imajo pokrit ves segment crossoverjev od tu naprej. Tako, da nima smisla rinat še nekaj vmes. Poleg tega je pa še zunaj tudi cx50, ki lahko pride na naš trg.... Že takrat se je ugibalo, če ni to naslednica CX5.....
Aha do 3000 obratov je v vseh delih obratov moč 1.2 mlinčka višja kot pri skyactivX in tudi pri 2.5 SkyactivG. Pri atmosferskih Mazdah je pač treba v obrate ni druge. Sej ne rećem se lepo peljeta tudi pri nižjih, ampak, ko je treba pospešit pa ni druge kot dvignit obrate.
Tako je dejstvo in zato bodo turbaki vedno delovali bolj prepričljivo pri nižjih obratih. Električarji pa recimo seveda seveda še mnogo bolj saj je ves navor takoj na voljo.
No, jaz sem pa imel prejšnji teden 3 dni na testu električni avto. Eden najugodnejših na trgu z 200+ konji. Zadnji pogon. In čeprav je 90 % časa (beri: voženj) deževalo, sem večinoma užival. Nad pospeški, tudi lega je za električarja nadpovprečna (bil je obut v Continentalove copate). Me je pa jezila programska oprema, saj več stvari ni delalo, kot bi moralo. Tudi zato, ker avto ni bil posodobljen na zadnjo različico (sram naj bo prodajalce, sami sebi odganjajo stranke). In potem imaš take idiotizme, da radio neha delati, ko greš prek Trojan, sistem za vožnjo znotraj voznega pasu cukne kot ornk dec (še mene prestraši, si ne predstavljam, kaj doživijo voznice) ... S polnjenjem nisem imel nobenih preglavic, je bilo vzorno hitro (100+ KW na DC-polnilnicah). Doseg ob "moški vožnji" in precej avtoceste: 300 km namesto deklariranih 435. To je realnost. Po omejitvah in z manj avtocestami bi se verjetno lahko spogledoval s 400 km dosega, v tem pogledu je relativno varčen.
Najhujši občutek pa je bil ob vrnitvi. Ko sem se po treh dneh usedel v svojega 2,5l bencinarja, sem prvih 500 m gledal, če mi slučajno drži ročna ali pa so zapikale bremze. "Nobenega pospeška" ...
Stvar izbire. Če imam možnost raje kupim 1-2 leti star avto, ko vrednost najbolj pade in prišparam 20% vrednosti. Npr. svojo M6 sem iz Nemcije pripeljal ko je bila stara 2 leti za 21k, nova pa je bila 36k.
Evo še moje izkušnje. Leto in pol sem imel X motor....tisto na netu Polymetal grey. Osebno bi še enkrat vzel 186 konjičkov, nikoli ne rečeš to je pa preveč, ravno obratno😂😂😂 težav z motorjem nisem imel. Poraba je lahko varčna in po omejitvah, v mestu pa je druga pesem, razumljivo.
Razmišljam pa zakaj Mazda ne loči višji nivo opreme tudi po zunanjem izgledu, kot s-line pri audiju in podobnih. Na daleč opaziš samo navadne rumene luči ali pa led😵
Tisto keyless pa sem takoj izklopil in mel samo na kljuki fizično odklepanje/ zaklepanje.
Sem že gledal, pri nas ne dobiš X belega avtomatika s pošteno opremo.... lahk sam Nemčijo gledam. No ima pa še eno idejo DS 3 crossbacka 130KM. Samo gledam pri nas je DS sedaj ločen od Citroena in imajo v Ljubljani salon. Neki me glih ne vleče, čeprav avto na uč ni slab. Gledam ta Citroen forum, čist neaktivni, nobene pametne informacije ne najdeš.
Če vas X motor skrbi naj kupi e-skyactive 150, s katerim bo tudi zadovoljna.👍122 pa ni za njo,ker je navajena na 130 konjev in lahek avto! Bo sigurno razočarana,razen če se vozi samo s prometnem tokom in ne prehiteva......Na probo naj gre pa bo ugotovila kaj je za njo!
Jaz sem zelo zadovoljen z X motorjem a nimam veliko km tako,da ne vem koliko je trpežen ta motor.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim enako a včasih ti lahko pride tudi kaj prav od teh asistenčnih sistemov.... 👍😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani