Sicer ne vem, a je krivo to, da sem jo opral ali je krivo to, da je Mazdin dizelaš pod pokrovom motorja, a danes sem stal ob cesti z odprtim pokrovom motorja in preklinjal Mazdo in njene konstruktorje! Na poti ma ustavi policijska kontrola, zraven je bila tudi finančna policija. Pregledajo avto in tovor, vzamejo vzorec nafte, pregledajo vse dokumente in homologacijo, stehtajo,... Pride policaj k meni in reče, da me samo opominja, naj naslednjič malo bolj pazim na obremenitev, ker namesto dovoljenih 6030 kg največje dovoljene skupne teže skupine vozil imam 6040 kg. Pa da bo prometno zadržal, ker vozilo ni tehnično brezhibno. Ko opazi, da mi ni nič jasno, mi razloži, da mi ne sveti sprednja desna luč. In da to samo po sebi ni kaznivo, da pa me ne spusti naprej, dokler napake ne odpravim. In takrat so se začeli porkoti. Zamenjat desno žarnico pri BTjki je delo za ginekologe, ki so vajeni delat v majhnih luknjah... Ma prekleti poševnookci, bi jim za kazen dal, da morajo eno leto na servisih menjat žarnice, pa da vidimo potem naslednji verzijo BTjk, kakšne bodo, pe+++ za++++++ pi+++ jim m++++++ jeb+ jih da jih je++ u pi+++ us++++ golazen vzhodnjaška, samo za pref++++ so, pe+++ ,...
Zdaj, ko ti ravno gre ta menjava žarnice jo menjaj še na levi, da ti bodo obe enako lepo svetile pa pelji se nekam od doma, da te otroci ne slišijo..... 😉😂
Ja, nekak boljši občutek je bil na ful ovinkasti cesti kot, da bi bil na tirnicah ali nalepljen na cesto, težko se opiše ta občutek....
Te dni sem se vsako jutro vozil čez te iste ovinke z letnimi pri +2 do +5 in mi je nos rahlo drsel iz ovinka, danes pa je bilo kot sem opisal že zgoraj....
215/50 ja ampak ni po homologaciji pa verjetno ti bo ravno tiste 3km,ki števec na 45 laže znuliro, da bo točen u nulo. Imel boš po domače večji obseg gume..... 👍
Hočem povedat, da se mora tlak v gumah spreminjat glede na obremenitev. Če na priklopu neseš 4 kolesa, je 2,8 absolutno premalo. Če si pa sam v avtu je pa 2,5 preveč.
Sem se zadnjič malo pohecal, da se bom začel ogrevat na bencin, ker je cenejši od olja pa so vodilni zares vzeli in evo ti ga na, olje pocenili pa bencin podražili🥴😟😂
Jaz bom lepo priznal, da ne vem kakšna je vožnja pri 3.0 ker sem imel pri avtih vedno punpane na priporočen tlak in tudi do sedaj nisem imel noben problem pri pobiranju robov! Pred meseci sem tukaj čital in se čudil 🤔, da eni pumpate na 2.8,2.9,3,0 itd. Jaz jih pumpa na 2.5 kot piše, tudi zimske Kleberce sem in jih ni pobralo! Poleti bom nabil Bridgestonke na 2.8 pa bom videl, če bo pretrda vožnja grejo na 2.5-2.6 mogoče.....😊👍
Ja, se kar strinjam, da zna bit kej takega. Ne vem, će ne boš spomladi menjal, bi jaz probal pumpat 3,0 spredaj in 2,8 zadaj. 🤨
Podobno sem imel namreč težavo pred cca 15 leti s prvo šestko in prvimi GoodYear F1 (smrekca profil). Mi je tudi takole pobiralo profil pa sem napumpal 3,0 in se je obraba potem umirila na celoten profil gume. Bila je sicer nekoliko trša vožnja, ampak avto se je pa držal ceste nenormalno dobro.
Bom jaz tudi povečal na 2.8 ali 3.0 pa bomo vidli kako se bo obneslo .....
To je res nenavadno, ker imam sam isti model gum in isto prvo vgradnjo pa še tri letne sezone so vožene in majo za sabo tam nekje 30kkm pa nimam tega občutka. Sem četrtek ali petek prav namenoma v dežju odpeljal nekaj ostrih ovinkov tudi na ne najbolj grobem asfaltu pa primejo še vedno res dobro.
Mene še tudi ni odneslo na mokrem,mislil sem bolj na robove gum ki jih pobira in na nekatera mnenja ki pavijo,da zelo drsijo ......👍
Se pravi vsi lažejo in edino Bini pozna resnico... hja nič pa naj bo tako pa čeprav smo nekateri sami naredili ta test pred kar precej leti. Opisano tudi tukaj na forumu.
Škoda,da mi ne verjameš. Ni povsod mesto in AC,ker pri nas so take ceste trenutno da se lahko drsaš.....🛷 V senčnih legah je zelo hladno in mokro in verjemi mi,da z letnimi odletiš iz ovinka ko šus pri taki cesti,ti pa samo šparaj zimske za januar in februar....😊😉👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na koncu T005 je še A! ( T005A ).....🥴 Mogoče tisti " A " vse pokvari.....😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani