Sudo, preveri v kak?nem stanju sta sklopka in vztrajnik ter turbina, ker tole so kilometri ravno primerni za kak?no ve?jo menjavo (Pelko pravi, da menjava vztrajnika navadno nastopi med 180 in 250.000 prevo?enih, razen seveda v primeru ultra-relacij, ko zdr?i lahko krepko ve?).
Sicer pa najbolje kak?ne ma?ka za Mazde dizle vzet s seboj, da se ne naserje? z nakupom.
Kaj pa vem, avto bi mogu ?e kr fajn pokurit, da se ta kolobocija spla?a? 400 evrov ni tok malo.
Sent from my A510 using Tapatalk
A dava podatke na papir?
(recimo moja trenutna 2.5 V6, pa da govorimo zelo na "okroglo", da privar?ujem na 100km samo 4?, je to v 1000km 40?, v 10000 pa ?e 400. V dobrih dveh mescih sem jih prevozil recimo 7.000.
je pa 400 drobi? napram stro?ku ?e ene vgradnje, komaj cca. 1/3 zneska
Aha, tisto belo karavan. Kolik?na je pa bila kon?na cena?
Me pa zanima, ?e ima smisel tak avto predelat na plin, ker ?e mal pazi? ma? lahk komot pod 8l porabo?
Freak, jaz kot dolgoletni LPG uporabnik vedno izpostavim 3 postavke oz. spremenljivke, ko gre debata o smotrnosti predelave na LPG.
- koliko letno prevozi?
- koliko ?asa naj bi bilo vozilo ?e pri hi?i oz. koliko km-jev
- kolik?na je potro?nja goriva (zdaj/potem) in kdaj se investicija povrne
*ni odve? poudariti, da LPG sistem v vozilu nikakor ni zabetoniran vanj in se ga v cca. enem delovniku prestavi v drugega (?e govorimo o 4-valjnih vozilih), prenos pa stane ponavadi okrog 400?. No in s tem se matemati?ni izra?un spet nekoliko zakomplicira oz. gre v plus predelavi na LPG in var?evanju po njej.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
67 naj bi bil litrski, noter sem pa ?e spravil okrog 60 doslej najve?
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani