Smo pa dan pred tem kupili Citroena C4 Grand Picasso.
Ajajaj, ?e to ni ironija. Nekaj podobnega se je zgodilo pri nas doma (ko smo imeli v gara?i dobesedno 1 dan star traktor, star se je pri vleki drv z vitlom prebrnil in sama sre?a, da ni bilo nikomur ni?, niti "bo?no-na bok" parkiranemu IMTju ). Upam, da je druga?e s potniki vse v redu in je se Mazdina varnost izkazala z odliko.
EDIT: ?e meni, ko sem imel ?e 100NXa doma sem ?ez nekaj dni podrl smetnjak in zbil zadnjo ?ipo, pa sem imel 250? stro?kov. Izgleda je to kar pogosto, da se star avto poslovi na tak na?in, ko vidi novo konkurenco.
To, da menjava olja z dodatkom aditiva malenkost povi?a kompresijo ne bi verjel (bi jo smatral za lastno reklamo ) ?e ne bi dejansko nek ?ved al Norve?an pri svojem avtu poskusil in dokazal.
Kaj pa po?nete z Mazdami, da vam kurijo toliko olja?
Moja Mazda BT-50 ima vse prej kot lahke pogoje dela, kar pa ste najbr? ?e sami ugotovili, pa ne porabi prakti?no ni?. In Evgenov B-2500, ki ima za seboj ?e preko 150.000 km, od servisa do servisa ne doliva olja - pa z Mazdo dela skoraj tako kot jaz, torej zahtevne in te?ke kilometre.
3.5 V6 je od Nissana ja. 3.0 V6 pa je francoski, v Citroenih, Peugeotih, Renaultih, vklju?no s Cliom V6 zato ga lahko kli?emo kar French national V6.
Ja v RX-8 pa? pa?e wankel, sama lega je tako dobra zahvaljujo? nizki masi in te?i??u. No saj druga?e pa RX-8 tudi mene mika samo ne vem, ?e bi prebolel porabo.
V bistvu tud, samo takrat ko je de? , druga?e pa ima hladilna rebra in tipalo ki ob pregretju izklju?i zadnji pogon.
Pa se to kdaj zgodi, da se pregreje? Fantje imajo na SXih tudi serijsko hlajenje diffa, ki ga ob dolo?eni temperaturi za?ene elektromotor?ek ampak se prakti?no nikoli niti ne zalaufa ker se ne segreje razen, ?e se gre? res dolgo driftersko seanso.
Jaz pa vem, da se moti ker DSG je ?isto drug tip menjalnika. In baje je kul. In ja, Labi ima prav BMWjev sistem je bolj logi?en.
Imajo pa nekateri avti avtomatika narejenega iz navadnega. Prijateljeva mati imajo Corso in ko odpre? haubo to izgleda tako, da je notri navaden menjalnik na njemu pa neki motor?ki in nek ?irule ?arule. V bistvu ra?unalnik stisne sklopko, pre?alta in spet sproti sklopko. Peljal me ni ampak pravi, da je hecna in po?asna zadeva.
kok te?k je na RX8 namontirat nove bremze? a je treba distan?nike al pa kej rihtat al grejo 6batne direkt gor?
tale zgleda super ugoden...
?e je to kit za ta avto dobi? vse potrebno zraven. Ponavadi so v big brake kompletu novi diski, plo??ice, ?eljusti in distan?nik, ki dr?i novo ?eljust na original vpetju. Sam je res ugodna RX-8, ?koda samo, da ti avti toliko pijejo. Wankla ?e nisem imel.
Ker pa si glih omenil Avstrijo in Portugalsko - za cel 1,6 centa je cenej?i diesel pri njih, zdaj pa preveri ?e bencin, ki je recimo na Portugalskem za celih 15 centov dra?ji kot pri nas. Pa? tam filajo prora?un bencina?i na ra?un dizela?ov.
Grdo. Dizlu naviti cene pa bencinu dol!!
Ne druga?e pa Boss cifre iz tujine gor ali dol, tro?arina je ?la pri tej vladi grdo na gor.
EVO je pa gotovo spet en tistih, ki je bil v USA ozna?en za totalko in za par jurjev pripeljan do Slovenije (skupni stro?ki niso bili ?ez 10.000? pomoje). ?e una nalepka na prednji haubi je sumljiva, zadaj pa zih ?e en S2000 iz USA.
Nisem Ploki ampak v?eraj sem tankal in danes imam porabo 7,5l/100km kljub laufanja na mestu, da se vsaj malo zjutraj ogreje. Je pa res, da je bil prej?nji tank na koncu 8,7l/100km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani