Razlika je EURO 4 in EURO 5 motor... Sam imam EURO 4. Stro?ek avta je letni servis in dobrih 8 litrov porabe...tudi ob te?ki nogi ni na 9l pri?la, ?e se pa vozim turisti?no, je pa pod 8l...
V avtobusih in tovornjakih so originalno vgrajene navigacije, pa dvomim, da jih kdo uporablja...(jaz jih ne, imam svojo na telefonu, ?e jo rabim)... So pla?ljive, treba jih nalagat in obnavljat samo pri poobla??encih...so neto?ne...
Kje so stari trotlziher avti, ki so nudili stvari, ki so bile potrebne za vo?njo...
Brezvezni dodatki so za moje pojme...
elektri?na ro?na zavora...sprednje led lu?i, ?e zadnje zraven ne gorijo... Ma, ne da se mi na?tevat...
Stara klasika...Yugo in stoenka, pejek in fi?o...TO JE KLASIKA...
Mestna vo?nja je 8,2, na relacijo pa mal pod 8, ?e se normalno vozi?... Sam imam od maja lani, pa do danes povpre?je 8,3, pa je od 6 do 12 km dnevno narejenih, kdaj pa kdaj pa ve? (45 ali 100km). Avto imam dobri dve leti, pa sem 25000 km naredu...tudi ni ra?unice, da plin montiram. 3 km imam v eno stran do slu?be, pa se avto ne segreje, da bi na plin preklopil...
Dobrih bencinarjev je zelo malo, ki bi se prodajali...sam sem ga iskal pol leta, ?e ne ve?...?e bi takrat bil 1,8 motor, bi ga kupil... Dobro, da je bil 2,0... Za normalno vo?njo je dost teh 120 lipicancev... ?e je avto BP, kar po njega...je tudi cena ugodna...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz servisiram 1x letno...pa ne delam 20 000 km letno...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani